Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Сюзанна Пеньшіна +380673270399 psiuzannap@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 98 115 543,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 981 155,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська, страхова гарантія, гарантія фінансових установ, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) подається у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.pdf» файлу з накладанням КЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 490577.72 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. та має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2021 10:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2021 10:54 |
ТД кап рем _Висоцьк Терехів.doc | |
28 травня 2021 10:54 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії Висоцьк.doc | |
28 травня 2021 10:54 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
28 травня 2021 10:54 |
Додаток № 2 Технічне завдання Висоцьк.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт з капітального ремонту, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи. Договірна ціна розраховуються по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – динамічна.
Договірна ціна розраховується на підставі :
- технічного завдання (Додаток 2);
- ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-050:2018; СОУ 42.1-37641918-034:2018, СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-064:2019, СОУ 42.1-37641918-071:2018, СОУ 42.1-37641918-082:2018, СОУ 45.2-37641918-022.1:2012; СОУ 45.2-37641918-022.2:2012, ДСТУ БД. 1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень.
Учасник при розрахунку договірної ціни зобов’язаний обов’язково:
- передбачити кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у розмірі 2% від підсумку глав(1-12) ЗКР по графах 4, 5, 6, 7;
- передбачити кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі (1,120) у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та основних прогнозних показників рівня інфляції згідно з постановою КМУ від 15.05.2019р. №555 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2020 - 2022 роки» (зі змінами).
При перевірці договірної ціни учасника спеціалістами кошторисного відділу Замовника було встановлено, що розмір коштів на покриття ризику є меншим, аніж 2 %. Всього договірна ціна учасника становить – 92634,54769. Шляхом розрахунків було встановлено, що 2 % від даної суми дорівнює 1 462,92. Натомість, учсник зазначив наступне значення: «1416,56413».
Більше того, зазначені кошти на покриття ризику та на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами є однаковими, що також не є правильним з точки зору кошторисного розрахунку.
Таким чином, Вами не було дотримано вимоги щодо розрахунків договірної ціни, а оскільки згідно з п.6 розділу III Тендерної документації інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі «Технічному завданню» до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена шляхом завантаження скан-копії наступних документів у форматі PDF: договірною ціною; локальними кошторисами;підсумковою відомістю ресурсів, то Ваша тендерна пропозиція була відхилена відповідно до абзацу 1 (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документаці) пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Згідно п. 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-
технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду
будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-
технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних
торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України».
В розрахунку учасника «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами» завищений розмір прогнозованого індексу інфляції на перший календарний рік будівництва (2021 р.), а саме: застосовано прогнозований індекс інфляції в розмірі 1,120.
В Тендерній документації Замовника в розділі V, пункт 1 визначення: «кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі (1,120) …» не формулює застосування індексу інфляції 1,120 до першого року будівництва.
Згідно методики розрахунку «Коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами», застосування прогнозних індексів інфляції виконується відповідно до кожного календарного року будівництва з використанням індивідуального прогнозного індексу інфляції до конкретного календарного року.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 р. № 671 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких:
прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік становить – 108,1 відсотків,
прогнозний індекс цін виробників промислової продукції на 2021 рік становить – 108,7 відсотків.
Застосування учасником прогнозного індекса інфляції на перший календарний рік будівництва (2021 р.) у розмірі 1,120 є необґрунтованим і таким, що завищує вартість «Коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами».
Таким чином, Вами не було дотримано вимоги щодо розрахунків договірної ціни, тому Ваша тендерна пропозиція була відхилена відповідно до абзацу 1 (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документаці) пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 липня 2021 14:05
Дата подання: 19 серпня 2021 11:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-26-000037 ● a204bd93142d4923b96c6d82d5061d3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 № 470
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2021 №470
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-28-003330-b від 28.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-27 10:17:34
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк-Терехи-Замлиння-Штунь-Радехів на ділянці км 8+000 - км 13+900 Любомльського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-05-28-003330-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
2) Згідно яких нормативно-правових документів визначалась вимога у тендерній документації, щодо обов’язкового розрахунку учасниками торгів у договірній ціні: коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, та коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-29 10:20:21
Пояснення на запит
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк-Терехи-Замлиння-Штунь-Радехів на ділянці км 8+000 - км 13+900 Любомльського району Волинської області» передбачені проектно-кошторисною документацією, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів. Очікувану вартість розраховано відповідно до проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк-Терехи-Замлиння-Штунь-Радехів на ділянці км 8+000 - км 13+900 Любомльського району Волинської області».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови Волинської ОДА від 29.01.2021 року №32.
Крім того, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 замовник зобов’язаний оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Через відсутність власного веб-сайту, відповідне обґрунтування було розглянуто на засіданні тендерного комітету № 71 від 28.05.2021 року та розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації, що міститься за посиланням: «https://www.voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-28-003330-b/»
До того ж, відповідно до пункту 3.3.1 Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 № 174, договірна ціна — це кошторис вартості підрядних робіт, за яку підрядна організація, визначена виконавцем робіт, згодна виконати об’єкт замовлення.Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку ремонту, оскільки такі ціни формуються на підставі розрахунків підрядника виходячи з мінімальної вартості матеріально -технічних ресурсів, що склалася на момент формування.Договірна ціна є однією з істотних умов договору підряду в капітальному будівництві (п. 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668;).
Згідно з п. 6.1 СОУ 42.1-37641918-050:2018 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ складання ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та проведення взаєморозрахунків здійснюються на підставі положень 6.2, 6.3, 6.4 ДСТУ Б Д.1.1-1. Відповідно до пункту 6.17 ціна пропозиції підрядника (договірна ціна) також включає кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 5.23 та які приймаються згідно 6.2.10 ДСТУ-Н Б Д.1.1-1 та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Якщо обґрунтована вартість окремих видів будівельних робіт, у тому числі: матеріальних ресурсів, перевищує їх вартість, передбачену договірною ціною, а проектні рішення не змінюються, додаткові витрати, пов’язані з цим, їм відшкодовуються за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних інфляційними процесами, та економії коштів по інших роботах та витратах в межах вартісних показників графи 5 «будівельні роботи», передбачених договірною ціною.При виникненні в процесі будівництва додаткових обсягів робіт, що не були передбачені затвердженою проектною документацією, в обов’язковому порядку замовником приймається рішення щодо внесення змін в проектну документацію та визначення джерел фінансування цих робіт.Таким чином, Замовником враховані усі вищенаведені норми при встановлені вимог до договірної ціни у складі тендерної документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-19 09:42:17
Звернення за роз'ясненнями по висновку
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі»просимо надати детальне роз’ясненням змісту висновку та наших, як Замовника, зобов’язань, визначених у ньому, зокрема щодо наступних питань:
1.) в якій саме частині тендерну документацію складено з недотриманням пункту 3 частини 2 статті 22 Закону?
2.) у чому саме полягала дискримінація учасників закупівлі Замовником?
2.) які непоправні порушення чинного законодавства були допущені Замовником ( в тому числі для державного бюджету та виконання своїх функцій як Замовника), що виникла необхідність у відміні відкритих торгів згідно з Вашим висновком?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що за процедурою закупівлі, після публікації висновку моніторингу, було подано скаргу, що позбавила нас технічної можливості виконати рішення ДАСУ. Також 19.08.2021 ми, як Замовники, скористались своїм правом на звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та наших зобов’язань, визначених у висновку, що передбачено ч.8 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі". Станом на 30.08.2021 ЖОДНОЇ відповіді нами не було отримано, що в тому числі унемовжливило виконання висновку моніторингу.
2021-08-30 14:04:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
92 634 547,69
UAH з ПДВ
|
91 653 392,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
94 600 000,00
UAH з ПДВ
|
93 618 844,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
95 669 177,44
UAH з ПДВ
|
94 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
98 110 000,00
UAH з ПДВ
|
98 110 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" #23251561 |
Рішення скасоване |
91 653 392,25
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 14:34
|
ТОВ Данко #32727466 |
Рішення скасоване |
93 618 844,50
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 14:34
|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" #23251561 |
Очікує рішення |
91 653 392,25
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 15:34
|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" #23251561 |
Рішення скасоване |
91 653 392,25
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 15:34
|
ТОВ Данко #32727466 |
Рішення скасоване |
93 618 844,50
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 15:34
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Рішення скасоване |
94 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 15:34
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 12:13 |
Кінець періоду оскарження: | 10 жовтня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 10 жовтня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Закупівля скасовується на виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі від 18 серпня 2021. Опис порушень, які неможливо усунути, передбачений у вищенаведному висновку: а саме:за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. |
29 вересня 2021 12:13
|
Електронний підпис |
29 вересня 2021 12:13
|
Протокол відміни Висоцьк.PDF |