Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт кабінетів медичної реабілітації немовлят ПВ№2 по вул.Мазепи, 25»
Очікувана вартість
1 193 000,00 UAH
UA-2020-02-18-003525-b ad87efdc20dd4af5897a4fcacb9fa9c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джафарова Джаваіра Мамедівна

380322367541 1kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Львівська 1-а міська клінічна лікарня імені Князя Лева"
Код ЄДРПОУ: 01996622
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Ужгородська, 1
Контактна особа: Джафарова Джаваіра Мамедівна
380322367541
1kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:53
Очікувана вартість: 1 193 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 193,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт кабінетів медичної реабілітації немовлят ПВ№2 по вул.Мазепи, 25»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Мазепи, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування. кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:54
Проект договору.doc
18 лютого 2020 16:53
Технічне завдання.docx
18 лютого 2020 16:53
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-003525-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Жовківська ПМК, Код ЄДРПОУ:39302147
Дата подання: 17 березня 2020 18:08
Вимога Замовнику
Голові тендерного комітету,
Комунального некомерційного підприємства Львівська 1-а міська клінічна лікарня імені Князя Лева, Мороз Б.М.
ВИМОГА
ТОВ «Жовківська ПМК» являється учасником процедури закупівель: «Поточний ремонт кабінетів медичної реабілітації немовлят ПВ№2 по вул.Мазепи, 25» (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (CPV)».
Згідно з повідомленням про намір укласти договір від 12/03/2020 пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбуд Галичина» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації і даного учасника проголошено переможцем тендеру.
Повідомляємо, що згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації «Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають наступним критеріям:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», зокрема, зг. п. 3.4. розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник повинен надати Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю стосовно аналогічних договорів, вказаних у довідці про виконання аналогічних договорів.
Згідно документу «11. Додаток 1 г) Довідка Наявність досвіду виконання аналогічного договору.pdf», поданого в складі пропозиції ТОВ «Укрбуд Галичина», дане підприємство виконувало роботи «Поточний ремонт приміщень комунального некомерційного підприємства «6-а міська поліклініка м.Львова» на вул. Медової печери 1 м.Львова» причому вказано, що «роботи виконано згідно договору та кошторисної документації вчасно, якісно.» Проте, подані Учасником документи, зокрема Акти на виконані роботи ф.Кб-2в та Довідки ф.Кб-3, свідчать про протилежне. Згідно п.3.2. Договору про закупівлю №1 від 15.07.2019р. між КНП «6-а міська поліклініка м.Львова» та ТОВ «Укрбуд Галичина» на виконання вищезгаданих робіт, «Підрядник зобов’язаний виконати послуги з поточного ремонту визначені цим договором та додатками до нього до 31.08.2019р. відповідно до календарного графіка виконання поточного ремонту (додаток 2 до Договору)». Згаданий Графік теж наданий у складі пропозиції учасника. Проте, ТОВ «Укрбуд Галичина» надано Акти на виконані роботи ф.Кб-2в та Довідки ф.Кб-3 , які свідчать про виконання робіт до листопада місяця 2019 року причому не в повному обсязі (В договорі вказана сума 635000,00 грн, а робіт виконано на суму 626086,13 грн ).
Крім того, згідно п.1.1.5. Розділу 3 Тендерної документації «Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. (надати документальне підтвердження у формі гарантійного листа)». ТОВ «Укрбуд Галичина» надали документ «17.Гарантійний лист достовірність.pdf», в якому гарантує достовірність поданої пропозиції. Лист-гарантія щодо достовірності інформації наданої учасником у тендерній пропозиції відсутня, що суперечить вимогам тендерної документації.
Дані аргументи свідчать про невідповідність пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбуд Галичина» Кваліфікаційним критеріям даної Тендерної документації і є вагомою підставою для дискваліфікації даного учасника.
Директор ТзОВ «Жовківська ПМК» Ткачук П.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2020 16:10
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів необхідно надати інформаційну довідку, копію аналогічного договору, копію листа відгуку, документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю ТА/АБО фотокопії об’єктів.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА", подані всі необхідні документи , що передбачені вимогою встановленою замовником.
Також, варто зазначити, що учасникам на вибір запропоновано надати документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю чи фотокопію об’єкту. Переможцем торгів, надано і копії довідок КБ-« та КБ-3, а також фотокопії виконаного об’єкту робіт.
А відтак, підстави для відхилення тендерної пропозиції в даній частині відсутні.
2. Згідно з вимогою тендерної документації . «Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. (надати документальне підтвердження у формі гарантійного листа)».
Учасником ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА" у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про достовірність тендерної пропозиції за предмет закупівлі, що відповідає предмету закупівлі оголошеної замовником.
Відповідно до п. 30 ст. 1 ЗУ «Про публічні Закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція, щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. А відтак, поданим гарантійним листом учасник гарантує що його тендерна пропозиція та вся інформація, що включена до такої пропозиції є достовірною.
Отже, підстави для відхилення в даній частині відсутні.

Документи подані скаржником

17 березня 2020 18:08
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000018 ● c6b38517e5324e0fa66b07a3eb3458e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.05.2020 № 87

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.05.2020 № 87.


Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-18-003525-b 18.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків. RISK2-13_1.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Поточний ремонт кабінетів медичної реабілітації немовлят ПВ№2 по вул.Мазепи, 25» від 10.06.2020 повідомляємо наступне: 1. Щодо особи, уповноваженої здійснювати зв’язок: В тендерній документації зазначено, що з усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися через електронну систему закупівель. В системі Prozzoro в полі «Інформація про Замовника» міститься інформація про контактну особу, а саме: Джафарова Джаваіра Мамедівна, 380322367541, 1kmkl_uoz_lviv@ukr.net 2. Щодо проекту договору Варто зазначити, що відповідно до положень ЗУ «Про Публічні закупівлі» порядок внесення змін до договору стосується лише істотних умов такого договору. Замовником зазначено, що зміна умов договору, які можуть бути доповнені та скориговані під час укладання, не стосуються змін істотних умов. Як в тендерній документації (ч. 4 розділ 6), так і в Проекті договору (розділ 13) визначений порядок зміни істотних умов відповідно до вимоги Закону України «Про Публічні закупівлі», а отже умови тендерної документації не суперечать положенням законодавства. 3. Щодо відхилення тендерної пропозиції Тендерним комітетом під час формування протоколу відхилення учасника ТОВ "СВ СЕРВІС-2020" було допущено механічну ( технічну) помилку, а саме невірно вказані підстави для відхилення. Однак варто зауважити, що дана тендерна пропозиція підлягає відхиленню з інших підстав, а саме відсутність гарантійного листа про достовірність інформації передбаченого замовником п. 1.1.5 ч. 1.1 розділу 3 тендерної документації та не подання документів про освіту та/або підвищення кваліфікації працівника Щирби О.І. згідно з вимогою встановленою ч. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Дана дія замовника не вплинула на хід закупівлі та розгляд тендерних пропозицій, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ "СВ СЕРВІС-2020" підлягає відхиленню відповідно до п. 1 та п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» 4. Щодо довідки про відсутність заборгованості поданої учасником -переможцем торгів Відповідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником вимагається від переможця торгів документальне підтвердження інформації згідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи норми Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV статті 7, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", у разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа. Закон України «Про електронні довічні послуги» від 05.10.2017 року 2155-VIII, статті 17, електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях не повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в інформаційних системах, в яких здійснюється обробка таких електронних даних, можуть здійснюватися з використанням електронних довірчих послуг або без отримання таких послуг, за умови попередньої домовленості між учасниками взаємодії щодо порядку електронної ідентифікації учасників таких правових відносин. Державна податкова служба України (далі – ДПС ) у зв’язку з модернізацією електронних сервісів містить інформацію з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними. Відтепер ними можна користуватись у режимі реального часу, використовуючи електронні сервіси, що знаходиться за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. За допомогою відкритих реєстрів ДПС, Замовник в змозі перевірити оригінальність наданого Учасником документу, здійснивши пошук довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) за наступними реквізитами: код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання (Учасника), номер електронної довідки, дата її надання у відкритому реєстрі. Відтак, Учасник надав довідку номер 21248 від 13.03.2020 року, яка повністю відповідає всім вимогам закону та завантажена у належні строки. Враховуючи вищенаведене, подані Учасником документи є чинними та законними. 5. Щодо укладеного договору Повідомляємо, що замовником прийнято рішення про усунення порушення шляхом підписання додаткової угоди задля приведення у відповідність договору укладеного за результатами закупівлі. Враховуючи вищенаведене, Замовником не вчинено порушення законодавства про публічні закупівлі та зобов’язуємось в подальшому не допускати порушення.

2020-06-17 19:03:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОРОВЕЦЬ ВОЛОДИМИР БОГДАНОВИЧ" 1 125 000,00
UAH з ПДВ
1 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Жовківська ПМК 1 161 292,00
UAH з ПДВ
1 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВ СЕРВІС-2020" 1 181 243,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА" 1 190 000,00
UAH з ПДВ
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 19:06
Цінова пропозиція-.pdf
06 березня 2020 19:06
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 19:06
Технічне завдання.pdf
06 березня 2020 19:06
Проект договору.pdf
06 березня 2020 19:06
Лист пояснення.pdf
06 березня 2020 19:06
Довідка достовірність.pdf
06 березня 2020 19:06
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2020 19:06
Витяг.pdf
06 березня 2020 19:06
Виписка-2.pdf
06 березня 2020 19:06
Виписка.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 19:24
Електронний підпис
06 березня 2020 19:22
ІД інші документи.rar
06 березня 2020 19:22
КК.rar
06 березня 2020 19:22
ВПВ.rar
06 березня 2020 19:22
Проект договору.rar
06 березня 2020 19:22
Реєстр.rar
06 березня 2020 19:22
039Цінова пропозиція.jpg
06 березня 2020 19:22
Тех завд.pdf
06 березня 2020 19:22
Статут.pdf
06 березня 2020 19:22
Кошторис.rar

Публічні документи

06 березня 2020 19:53
44.pdf
06 березня 2020 19:45
Штатний розпис-02.jpg
06 березня 2020 19:45
Штатний розпис-01.jpg
06 березня 2020 19:45
ПВ-1.pdf
06 березня 2020 19:45
Наказ директор.pdf
06 березня 2020 19:45
ІД-Паспорт-05.pdf
06 березня 2020 19:45
ІД-Паспорт-04.pdf
06 березня 2020 19:45
ІД-Паспорт-03.pdf
06 березня 2020 19:45
ІД-Паспорт-02.pdf
06 березня 2020 19:45
ІД-Паспорт-01.pdf
06 березня 2020 19:45
ІД-ІПН Мазур.pdf
06 березня 2020 19:45
Документи Перейми І.М..pdf
06 березня 2020 19:45
Договір-83 Відгук-18-03-12.pdf
06 березня 2020 19:45
Договір-83 Акт.pdf
06 березня 2020 19:45
Договір-83.pdf
06 березня 2020 19:45
Договір-07 Додаток-01.pdf
06 березня 2020 19:45
Договір-07 Відгук-18-10-31.pdf
06 березня 2020 19:45
Договір-07 Акт верес 2018.pdf
06 березня 2020 19:45
Договір-07.pdf
06 березня 2020 19:45
Довідка-рахунок-кредит.pdf
06 березня 2020 19:45
Довідка-рахунок.pdf
06 березня 2020 19:45
Диплом-02 КапарникМ.pdf
06 березня 2020 19:45
Диплом-02 КапарникБ.pdf
06 березня 2020 19:45
Диплом-01 КапарникМ.pdf
06 березня 2020 19:45
Диплом-01 КапарникБ.pdf
06 березня 2020 19:45
Витяг-2020-02-17.pdf
06 березня 2020 19:45
Витяг єдин.под-17-10-17.pdf
06 березня 2020 19:45
35.pdf
06 березня 2020 19:45
34.pdf
06 березня 2020 19:45
33_2020030618510000.pdf
06 березня 2020 19:45
33.pdf
06 березня 2020 19:45
32.pdf
06 березня 2020 19:45
22.pdf
06 березня 2020 19:45
16.pdf
06 березня 2020 19:45
15.pdf
06 березня 2020 19:45
14.pdf
06 березня 2020 19:45
13.pdf
06 березня 2020 19:45
12_2020030618183800.pdf
06 березня 2020 19:45
12.pdf
06 березня 2020 19:45
11_2020030618181900.pdf
06 березня 2020 19:45
11.pdf
06 березня 2020 19:45
10.pdf
06 березня 2020 19:45
09.pdf
06 березня 2020 19:45
08.pdf
06 березня 2020 19:45
07.pdf
06 березня 2020 19:45
06.pdf
06 березня 2020 19:45
006.pdf
06 березня 2020 19:45
05.pdf
06 березня 2020 19:45
005.pdf
06 березня 2020 19:45
04.pdf
06 березня 2020 19:45
004.pdf
06 березня 2020 19:45
03.pdf
06 березня 2020 19:45
003.pdf
06 березня 2020 19:45
02.pdf
06 березня 2020 19:45
002.pdf
06 березня 2020 19:45
01.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 16:07
Електронний підпис
17 березня 2020 16:06
Електронний підпис
17 березня 2020 15:54
Довідка про судимість.jpg
17 березня 2020 15:54
Довідка МВС.pdf
17 березня 2020 15:54
Довідка ДФС.pdf
06 березня 2020 18:29
Електронний підпис
06 березня 2020 18:28
46.ДЦ_ССР.pdf
06 березня 2020 18:28
46.ДЦ_СВР.pdf
06 березня 2020 18:28
46.ДЦ_ОС.pdf
06 березня 2020 18:28
46.ДЦ_ОПР.pdf
06 березня 2020 18:28
46.ДЦ_ЛС 2.pdf
06 березня 2020 18:28
46.ДЦ_ЛС 1.pdf
06 березня 2020 18:28
46.ДЦ_ИВР.pdf
06 березня 2020 18:28
46.ДЦ_ДЦ.pdf
06 березня 2020 18:28
46.ДЦ_ДФ.pdf
06 березня 2020 18:28
46.ДЦ_ВОБ.pdf
06 березня 2020 18:28
41. Копія Ліцензія.pdf
06 березня 2020 18:28
35. Копія СТАТУТ.pdf
06 березня 2020 18:28
34.Копія Наказ директора.pdf
06 березня 2020 18:28
32. Копія ІПН.pdf
06 березня 2020 18:28
31.Копія Паспорт.pdf
06 березня 2020 18:28
30.Довідка Довкілля.pdf
06 березня 2020 18:28
25.Довідка підтердження.pdf
06 березня 2020 18:28
23.Лист-згода.pdf
06 березня 2020 18:28
16. Лист відгук 6-а міська.jpg
06 березня 2020 18:28
15. Копія КБ2,3 №5.pdf
06 березня 2020 18:28
15. Копія КБ2,3 №4.pdf
06 березня 2020 18:28
15. Копія КБ2,3 №3.pdf
06 березня 2020 18:28
15. Копія КБ2,3 №2.pdf
06 березня 2020 18:28
15. Копія КБ2,3 №1.pdf
06 березня 2020 18:28
10. Копія штатний розпис.pdf
06 березня 2020 18:28
9. Довідка статистики.pdf
06 березня 2020 18:28
5.Додаток 1 Копія диплом 3.jpg
06 березня 2020 18:28
4.Додаток 1 Копія диплом 2.jpg
06 березня 2020 18:28
3.Додаток 1 Копія диплом 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОРОВЕЦЬ ВОЛОДИМИР БОГДАНОВИЧ"

ТОВ Жовківська ПМК

ТОВ "СВ СЕРВІС-2020"

ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОРОВЕЦЬ ВОЛОДИМИР БОГДАНОВИЧ"
#3125807553
Відхилено 1 120 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:59
ТОВ Жовківська ПМК
#39302147
Відхилено 1 149 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:04
ТОВ "СВ СЕРВІС-2020"
#41530093
Відхилено 1 150 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:12
ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА"
#42318775
Переможець 1 190 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:14

Документи

12 березня 2020 16:59
Електронний підпис
12 березня 2020 16:58
протокол відхилення.pdf
10 березня 2020 12:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2020 17:03
Електронний підпис
12 березня 2020 17:01
протокол відхилення.pdf
12 березня 2020 16:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2020 17:05
Електронний підпис
12 березня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 березня 2020 17:04
протокол відхилення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА"
#42318775
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 17:05
додаткова угода.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 14:13
договір.pdf укладений
23 березня 2020 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 173 155,56
UAH