Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки. Послуги з ремонту електродвигунів та трансформаторів.
Очікувана вартість
322 900,00 UAH
UA-2024-02-05-015036-a ● ad81b984696c4089b970ce4ca14d162a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая, будинок 61 |
Контактна особа: |
Плешкунов Олександр Олександрович 380612711207 pleshkunov.a@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 12:16 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 12:16 |
Очікувана вартість: | 322 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 229,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту електродвигунів, ремонт електродвигуна. Ремонт обмотки статора та заміна підшипників ротора електродвигуна 90-30004А Н315М-2У3 , Р=250кВт., п=3000об/хв., 380В зав.№43641/інв.№40602
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Святого Миколая, будинок 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50532100-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електродвигунів
1 послуга
Послуги з ремонту трансформаторів,Ремонт трансформатора ТМ1000/10У1 1000кВА, 10/0,4кВ, зав. № 206132/інв .№ 47360.2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Святого Миколая, будинок 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50532200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування трансформаторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання акта надання послуг. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 18:02 |
05.02.2024 Тендерна документація двигуни та трансформатори.doc | |
05 лютого 2024 17:59 |
05.02.2024 Тендерна документація двигуни та трансформатори.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-05-015036-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 08 лютого 2024 12:00
ВИМОГА №1 У ЗАКУПІВЛІ (ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ)
UA-2024-02-05-015036-A - КП «ВОДОКАНАЛ»
Шановний Замовник! У тендерній документації (пп. 3.1.4. п. 3.1., пп. 3.3.3 п. 3.3., пп. 3.4.1. п. 3.4., п. 4.9., п. 6.8. тощо проєкту Договору, що є Додатком №4 до ТД) Вами визначено зобов’язання Виконавця надати Замовнику типові форми Кб-2в, Кб-3 (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни), складені відповідним чином, що підтверджують об’єми наданих послуг.
ПО-ПЕРШЕ, звертаємо Вашу увагу на те, що примірні (типові) форми первинних облікових N КБ-2в та N КБ, було затверджено наказом Мінрегіонбуду України від 04.12.2009р. №554, що ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.01.2014 №16 у зв'язку з введенням у дію з 1 січня 2014 року ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно до п. 1 Наказу від 04.12.2009р. №554, зазначені типові форми відносяться до первинних облікових документів у сфері БУДІВНИЦТВА, та відповідно мають назву «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (типова форма N КБ-2в) та «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»(типова форма N КБ-3). Вказані типові форми відповідно листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 09.03.2010 N12/19-2-9-21-2368 підлягали застосуванню при проведенні взаєморозрахунків за роботи між замовниками та виконавцями робіт з БУДІВНИЦТВА, що здійснювалися за рахунок БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ та коштів підприємств, установ і організацій ДЕРЖАВНОЇ ВЛАСНОСТІ.
Однак, предметом у закупівлі (UA-2024-02-05-015036-a) безпосередньо є послуги за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуга з ремонту двигуна: ремонт електродвигуна 90-30004А Н315М-2У3 , Р=250кВт., п=3000об/хв., 380В з ремонтом обмотки статора та заміною підшипників ротора зав.№43641/інв.№40602; послуга з ремонту трансформатора: ремонт трансформатора ТМ-1000/10У1, 1000кВА, 10/0,4кВ, зав.№206132/ інв.№47360), що ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ Є ПОСЛУГАМИ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА.
Зважаючи на вищевикладене, пропонуємо внести зміни до тендерної документації (у т.ч. проєкту Договору(Додатка №4) шляхом виключення з неї вимог про формування, передачу тощо Виконавцем Замовнику типових форм Кб-2в таКб-3, замінивши їх на Акт приймання-передачі наданих послуг та Довідку про вартість наданих послуг, сформованих Виконавцем у довільній формі.
ПО-ДРУГЕ, У тендерній документації (пп. 3.1.4. п. 3.1., п. 4.9. тощо проекту Договору) Вами (Замовником) встановлено вимогу, згідно з якою визначення вартості ремонту повинно бути здійснено Виконавцем на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК-5» (надалі іменується - ПК «АВК-5») та/або у програмному комплексі, який взаємодіє із ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни. Зауважимо, що ПК «АВК-5» призначено для автоматизації ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА (нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення). На сьогодні його орієнтовано на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293.
Однак, знову наголошуємо на тому, що предметом у закупівлі (UA-2024-02-05-015036-a) є послуги за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуга з ремонту двигуна: ремонт електродвигуна 90-30004А Н315М-2У3 , Р=250кВт., п=3000об/хв., 380В з ремонтом обмотки статора та заміною підшипників ротора зав.№43641/інв.№40602; послуга з ремонту трансформатора: ремонт трансформатора ТМ-1000/10У1, 1000кВА, 10/0,4кВ, зав.№206132/ інв.№47360), що ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ Є ПОСЛУГАМИ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА.
Разом з тим, чинне законодавство України не містить вимог, які б зобов’язували Учасника закупівлі мати спеціалізовані та особливо ЧІТКО ВИЗНАЧЕНІ ПО БРЕНДУ АБО ТОРГОВІЙ МАРЦІ («АВК-5») програмні комплекси для визначення вартості ремонту за предметом закупівлі та/або програмні комплекси, які можуть взаємодіяти саме із конкретно визначеним Замовником ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.
Крім того, вимога щодо визначення Учасником вартості ремонту на основі кошторисного розрахунку у ПК «АВК-5» або у програмному комплексі, який може взаємодіяти із цим комплексом, є дискримінаційною, оскільки цією вимогою унеможливлюється доступ до процедури торгів Учасників, які платно не придбали ПК «АВК-5» в офіційних дилерів ПК «АВК-5» та/або не мають чи не придбали програмні комплекси, що можуть взаємодіяти з ним. При цьому фактично не враховується технічна компетентність таких учасників, про що останні мають відповідні документи, та той факт, що у наданні Послуг, які вказані у предметі закупівлі, такі Учасники мають багаторічний досвід роботи. Внаслідок вказаного відбувається суттєве зменшення потенційних учасників закупівлі, і, як наслідок, зменшення пропозицій на закупівлю, що порушує основний принцип закупівель - принцип максимальної економії та ефективності.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – закупівлі здійснюються за принципами: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону – запобігання корупційним діям і зловживанням; згідно з ч. 4 ст. 5 Закону – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Зважаючи на все вищевикладене, з метою уникнення дискримінації Учасників, пропонуємо внести зміни в тендерну документацію шляхом:
- Виключення з неї (у т.ч. з пунктів проєкту Договору, що є Додатком №4 до ТД) вимоги, згідно з якими визначення вартості ремонту повинно бути виконане Виконавцем на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК-5» та/або у програмному комплексі, який може взаємодіяти із ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.
- Визначити, що формування кошторисної документації здійснюється Виконавцем у довільній формі.
Розгорнути
Згорнути
ПО-ПЕРШЕ, звертаємо Вашу увагу на те, що примірні (типові) форми первинних облікових N КБ-2в та N КБ, було затверджено наказом Мінрегіонбуду України від 04.12.2009р. №554, що ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.01.2014 №16 у зв'язку з введенням у дію з 1 січня 2014 року ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно до п. 1 Наказу від 04.12.2009р. №554, зазначені типові форми відносяться до первинних облікових документів у сфері БУДІВНИЦТВА, та відповідно мають назву «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (типова форма N КБ-2в) та «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»(типова форма N КБ-3). Вказані типові форми відповідно листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 09.03.2010 N12/19-2-9-21-2368 підлягали застосуванню при проведенні взаєморозрахунків за роботи між замовниками та виконавцями робіт з БУДІВНИЦТВА, що здійснювалися за рахунок БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ та коштів підприємств, установ і організацій ДЕРЖАВНОЇ ВЛАСНОСТІ.
Однак, предметом у закупівлі (UA-2024-02-05-015036-a) безпосередньо є послуги за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуга з ремонту двигуна: ремонт електродвигуна 90-30004А Н315М-2У3 , Р=250кВт., п=3000об/хв., 380В з ремонтом обмотки статора та заміною підшипників ротора зав.№43641/інв.№40602; послуга з ремонту трансформатора: ремонт трансформатора ТМ-1000/10У1, 1000кВА, 10/0,4кВ, зав.№206132/ інв.№47360), що ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ Є ПОСЛУГАМИ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА.
Зважаючи на вищевикладене, пропонуємо внести зміни до тендерної документації (у т.ч. проєкту Договору(Додатка №4) шляхом виключення з неї вимог про формування, передачу тощо Виконавцем Замовнику типових форм Кб-2в таКб-3, замінивши їх на Акт приймання-передачі наданих послуг та Довідку про вартість наданих послуг, сформованих Виконавцем у довільній формі.
ПО-ДРУГЕ, У тендерній документації (пп. 3.1.4. п. 3.1., п. 4.9. тощо проекту Договору) Вами (Замовником) встановлено вимогу, згідно з якою визначення вартості ремонту повинно бути здійснено Виконавцем на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК-5» (надалі іменується - ПК «АВК-5») та/або у програмному комплексі, який взаємодіє із ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни. Зауважимо, що ПК «АВК-5» призначено для автоматизації ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА (нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення). На сьогодні його орієнтовано на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293.
Однак, знову наголошуємо на тому, що предметом у закупівлі (UA-2024-02-05-015036-a) є послуги за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуга з ремонту двигуна: ремонт електродвигуна 90-30004А Н315М-2У3 , Р=250кВт., п=3000об/хв., 380В з ремонтом обмотки статора та заміною підшипників ротора зав.№43641/інв.№40602; послуга з ремонту трансформатора: ремонт трансформатора ТМ-1000/10У1, 1000кВА, 10/0,4кВ, зав.№206132/ інв.№47360), що ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ Є ПОСЛУГАМИ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА.
Разом з тим, чинне законодавство України не містить вимог, які б зобов’язували Учасника закупівлі мати спеціалізовані та особливо ЧІТКО ВИЗНАЧЕНІ ПО БРЕНДУ АБО ТОРГОВІЙ МАРЦІ («АВК-5») програмні комплекси для визначення вартості ремонту за предметом закупівлі та/або програмні комплекси, які можуть взаємодіяти саме із конкретно визначеним Замовником ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.
Крім того, вимога щодо визначення Учасником вартості ремонту на основі кошторисного розрахунку у ПК «АВК-5» або у програмному комплексі, який може взаємодіяти із цим комплексом, є дискримінаційною, оскільки цією вимогою унеможливлюється доступ до процедури торгів Учасників, які платно не придбали ПК «АВК-5» в офіційних дилерів ПК «АВК-5» та/або не мають чи не придбали програмні комплекси, що можуть взаємодіяти з ним. При цьому фактично не враховується технічна компетентність таких учасників, про що останні мають відповідні документи, та той факт, що у наданні Послуг, які вказані у предметі закупівлі, такі Учасники мають багаторічний досвід роботи. Внаслідок вказаного відбувається суттєве зменшення потенційних учасників закупівлі, і, як наслідок, зменшення пропозицій на закупівлю, що порушує основний принцип закупівель - принцип максимальної економії та ефективності.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – закупівлі здійснюються за принципами: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону – запобігання корупційним діям і зловживанням; згідно з ч. 4 ст. 5 Закону – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Зважаючи на все вищевикладене, з метою уникнення дискримінації Учасників, пропонуємо внести зміни в тендерну документацію шляхом:
- Виключення з неї (у т.ч. з пунктів проєкту Договору, що є Додатком №4 до ТД) вимоги, згідно з якими визначення вартості ремонту повинно бути виконане Виконавцем на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК-5» та/або у програмному комплексі, який може взаємодіяти із ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.
- Визначити, що формування кошторисної документації здійснюється Виконавцем у довільній формі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2024 10:54
Шановний Учасник, у відповідь на Вашу вимогу №1 у закупівлі (відкриті торги з особливостями) – UA – 2024-02-05-015036-А – КП «Водоканал», стосовно порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
За результатами розгляду вимоги вважаємо за необхідне повідомити про наступне:
1. Відповідно листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/15-2747 від 11.03.2014 р. «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об'єктів будівництва» - замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обґрунтуванням може поширити дію окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на поточний ремонт. У разі прийняття рішення щодо поширення дії ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на поточний ремонт у розпорядчому документі можуть бути зазначені відповідні особливості, зокрема щодо показників кошторисного прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат тощо. В окремих обґрунтованих випадках виходячи зі способу, умов виконання ремонтних робіт та структури організації - виконавця поточного ремонту показники для обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку можуть розраховуватись відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 як для капітального ремонту.
2. Звертаємо Вашу увагу на ту обставину, що проєкт Договору, наведений у Додатку №4 до тендерної документації є типовою формою витратного договору, затвердженого на підприємстві Замовника Наказом №130/д від 28.02.2023 р. «Про здійснення на підприємстві публічних закупівель, товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні», що унеможливлює внесення змін до істотних умов договору.
Виходячи з викладеного, Підприємством, об’єктивно, відповідно до норм законодавства, послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки віднесено до послуг у сфері будівництва, а отже вимога щодо визначення вартості ремонту, а саме повинна бути здійснена на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК-5» та/або у програмному комплексі, який взаємодіє з ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни є обґрунтованою. Визначення зазначеної вимоги у проєкті Договору (Додатку №4) не являє собою дискримінацією Учасників.
За результатами розгляду вимоги вважаємо за необхідне повідомити про наступне:
1. Відповідно листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/15-2747 від 11.03.2014 р. «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об'єктів будівництва» - замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обґрунтуванням може поширити дію окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на поточний ремонт. У разі прийняття рішення щодо поширення дії ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на поточний ремонт у розпорядчому документі можуть бути зазначені відповідні особливості, зокрема щодо показників кошторисного прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат тощо. В окремих обґрунтованих випадках виходячи зі способу, умов виконання ремонтних робіт та структури організації - виконавця поточного ремонту показники для обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку можуть розраховуватись відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 як для капітального ремонту.
2. Звертаємо Вашу увагу на ту обставину, що проєкт Договору, наведений у Додатку №4 до тендерної документації є типовою формою витратного договору, затвердженого на підприємстві Замовника Наказом №130/д від 28.02.2023 р. «Про здійснення на підприємстві публічних закупівель, товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні», що унеможливлює внесення змін до істотних умов договору.
Виходячи з викладеного, Підприємством, об’єктивно, відповідно до норм законодавства, послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки віднесено до послуг у сфері будівництва, а отже вимога щодо визначення вартості ремонту, а саме повинна бути здійснена на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК-5» та/або у програмному комплексі, який взаємодіє з ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни є обґрунтованою. Визначення зазначеної вимоги у проєкті Договору (Додатку №4) не являє собою дискримінацією Учасників.
Номер вимоги: UA-2024-02-05-015036-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 08 лютого 2024 12:03
ВИМОГА №2 У ЗАКУПІВЛІ (ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ) –
UA-2024-02-05-015036-A - КП «ВОДОКАНАЛ»
Керуючись частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо внести нижчевикладені зміни:
1) Підпункт 3.4.4. пункту 3.4. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Вимагати від ВИКОНАВЦЯ безоплатного виправлення недоліків, що виникли під час виконання ремонту електроустаткування та під час експлуатації відремонтованого обладнання в період гарантійного терміну, за умови що такі недоліки виникли з вини ВИКОНАВЦЯ та не стали наслідком порушення Замовником правил технічної експлуатації / обслуговування відремонтованого обладнання, визначеного у п.1.1. цього Договору.
2) Підпункт 3.4.5. пункту 3.4. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Розірвати Договір та вимагати відшкодування збитків, якщо з вини ВИКОНАВЦЯ послуги не були своєчасно надані, або він виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим, чи у разі будь-яких порушень зобов’язань по Договору з відшкодуванням ВИКОНАВЦЮ понесених ним витрат (якщо такі виникли у ВИКОНАВЦЯ у зв’язку з виконанням даного Договору).
3) Пункт 6.4. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «В разі порушення терміну надання послуг або ненадання послуг з вини ВИКОНАВЦЯ, ВИКОНАВЕЦЬ сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 % від вартості ненаданих або несвоєчасно наданих послуг за кожний день прострочення.
4) Пункт 6.5. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «В разі порушення строку оплати наданих послуг, ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню в розмірі 0,1 % вартості послуг, за якими допущено прострочення оплати, за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення, що діяла в період, за який стягується пеня.».
5) Пункт 6.7. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «ВИКОНАВЕЦЬ несе майнову відповідальність за збереження електроустаткування ЗАМОВНИКА з моменту отримання зазначеного обладнання до моменту його фактичної передачі ЗАМОВНИКУ на умовах, передбачених цим Договором .
6) Пункт 6.10. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Якщо ЗАМОВНИК протягом гарантійного терміну виявив дефекти чи несправності, викликані недоброякісним наданням послуг, ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний в термін протягом 3-х робочих днів за свій рахунок усунути виявлені дефекти та несправності, якщо не доведе, що такі дефекти чи несправності виникли з вини ЗАМОВНИКА. Термін гарантії продовжується на час усунення несправності, що підтверджується актом, підписаним ЗАМОВНИКОМ та ВИКОНАВЦЕМ.
7) Пункт 7.2. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Цей договір може бути розірваний достроково:
• за згодою Сторін. В такому випадку Сторони укладають відповідну Додаткову угоду;
• однією зі Сторін в односторонньому порядку за умови повідомлення іншої Сторони не менш ніж за 20 календарних днів до дати розірвання Договору та відшкодування ВИКОНАВЦЮ понесених ним витрат(якщо такі виникли у ВИКОНАВЦЯ у зв’язку з виконанням даного Договору).
• В інших випадках, передбачених чинним законодавством».
8) Пункт 9.3. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Факт визнання тих або інших подій Форс-мажорними в рамках Договору, якщо Сторонам не вдалося досягти повної згоди, підтверджується документом органу Торгово-промислової палати, виданим після укладення цього Договору. Сторона, що має намір послатися на форс-мажорні обставини, зобов'язана невідкладно, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів, письмо повідомити іншу Сторону про наявність або припинення дії форс-мажорних обставин та їх вплив на виконання цього Договору, з подальшим наданням протягом 20 (двадцяти) календарних днів підтверджуючих документів іншій Стороні. Недотримання строків повідомлення про настання обставин непереборної сили та/або строків надання підтверджуючих документів позбавляє Сторону посилатися на такі обставини, як підставу звільнення від відповідальності».
9) Розділ 9. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) доповнити пунктом 9.4. наступного змісту: «Сторони засвідчують, що на момент укладення цього Договору відсутні обставини, що перешкоджають виконанню ними зобов'язань за цим Договором»
Розгорнути
Згорнути
1) Підпункт 3.4.4. пункту 3.4. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Вимагати від ВИКОНАВЦЯ безоплатного виправлення недоліків, що виникли під час виконання ремонту електроустаткування та під час експлуатації відремонтованого обладнання в період гарантійного терміну, за умови що такі недоліки виникли з вини ВИКОНАВЦЯ та не стали наслідком порушення Замовником правил технічної експлуатації / обслуговування відремонтованого обладнання, визначеного у п.1.1. цього Договору.
2) Підпункт 3.4.5. пункту 3.4. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Розірвати Договір та вимагати відшкодування збитків, якщо з вини ВИКОНАВЦЯ послуги не були своєчасно надані, або він виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим, чи у разі будь-яких порушень зобов’язань по Договору з відшкодуванням ВИКОНАВЦЮ понесених ним витрат (якщо такі виникли у ВИКОНАВЦЯ у зв’язку з виконанням даного Договору).
3) Пункт 6.4. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «В разі порушення терміну надання послуг або ненадання послуг з вини ВИКОНАВЦЯ, ВИКОНАВЕЦЬ сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 % від вартості ненаданих або несвоєчасно наданих послуг за кожний день прострочення.
4) Пункт 6.5. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «В разі порушення строку оплати наданих послуг, ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню в розмірі 0,1 % вартості послуг, за якими допущено прострочення оплати, за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення, що діяла в період, за який стягується пеня.».
5) Пункт 6.7. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «ВИКОНАВЕЦЬ несе майнову відповідальність за збереження електроустаткування ЗАМОВНИКА з моменту отримання зазначеного обладнання до моменту його фактичної передачі ЗАМОВНИКУ на умовах, передбачених цим Договором .
6) Пункт 6.10. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Якщо ЗАМОВНИК протягом гарантійного терміну виявив дефекти чи несправності, викликані недоброякісним наданням послуг, ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний в термін протягом 3-х робочих днів за свій рахунок усунути виявлені дефекти та несправності, якщо не доведе, що такі дефекти чи несправності виникли з вини ЗАМОВНИКА. Термін гарантії продовжується на час усунення несправності, що підтверджується актом, підписаним ЗАМОВНИКОМ та ВИКОНАВЦЕМ.
7) Пункт 7.2. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Цей договір може бути розірваний достроково:
• за згодою Сторін. В такому випадку Сторони укладають відповідну Додаткову угоду;
• однією зі Сторін в односторонньому порядку за умови повідомлення іншої Сторони не менш ніж за 20 календарних днів до дати розірвання Договору та відшкодування ВИКОНАВЦЮ понесених ним витрат(якщо такі виникли у ВИКОНАВЦЯ у зв’язку з виконанням даного Договору).
• В інших випадках, передбачених чинним законодавством».
8) Пункт 9.3. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Факт визнання тих або інших подій Форс-мажорними в рамках Договору, якщо Сторонам не вдалося досягти повної згоди, підтверджується документом органу Торгово-промислової палати, виданим після укладення цього Договору. Сторона, що має намір послатися на форс-мажорні обставини, зобов'язана невідкладно, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів, письмо повідомити іншу Сторону про наявність або припинення дії форс-мажорних обставин та їх вплив на виконання цього Договору, з подальшим наданням протягом 20 (двадцяти) календарних днів підтверджуючих документів іншій Стороні. Недотримання строків повідомлення про настання обставин непереборної сили та/або строків надання підтверджуючих документів позбавляє Сторону посилатися на такі обставини, як підставу звільнення від відповідальності».
9) Розділ 9. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) доповнити пунктом 9.4. наступного змісту: «Сторони засвідчують, що на момент укладення цього Договору відсутні обставини, що перешкоджають виконанню ними зобов'язань за цим Договором»
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2024 10:56
Шановний Учасник, Замовником уважно були розглянуті Ваші пропозиції, викладені у вимозі №2 у закупівлі (відкриті торги з особливостями) – UA – 2024-02-05-015036-А – КП «Водоканал», стосовно внесення змін до проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації).
У відповідь вважаємо за необхідне повідомити, що проєкт Договору, наведений у Додатку №4 до тендерної документації є типовою формою витратного договору. Визначена форма Договору затверджена Положенням «Про порядок укладання, реєстрації, виконання та зберігання господарських договорів на КП «Водоканал» №276/д від 31.07.2020 р. з урахуванням змін, внесених Наказом №130/д від 28.02.2023 р. «Про здійснення на підприємстві публічних закупівель, товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні», що унеможливлює відступлення від визначеної форми та внесення змін до неї.
У відповідь вважаємо за необхідне повідомити, що проєкт Договору, наведений у Додатку №4 до тендерної документації є типовою формою витратного договору. Визначена форма Договору затверджена Положенням «Про порядок укладання, реєстрації, виконання та зберігання господарських договорів на КП «Водоканал» №276/д від 31.07.2020 р. з урахуванням змін, внесених Наказом №130/д від 28.02.2023 р. «Про здійснення на підприємстві публічних закупівель, товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні», що унеможливлює відступлення від визначеної форми та внесення змін до неї.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРА УКРАЇНА" |
297 070,00
UAH
|
297 070,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СТАТОР" |
300 800,00
UAH
|
297 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРА УКРАЇНА" #42543695 |
Очікує рішення |
297 070,00
UAH
|
13 лютого 2024 12:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 10:25
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2024 15:06 |
Кінець періоду оскарження: | 01 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 01 березня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг. |
Документи:
19 лютого 2024 15:05
|
Електронний підпис |
19 лютого 2024 15:03
|
Протокол від 19.02.2024 відсутність подальшої потреби .pdf |