Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А2256 |
Код ЄДРПОУ: | 24289637 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сергій Любимський +380990988922 s.liubymskyi@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2024 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2024 12:43 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2024 12:43 |
Очікувана вартість: | 2 750 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2024 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2024 14:51 |
ДОДАТОК 5_Технічна спеціифікація (зі змінами).docx | |
24 жовтня 2024 12:07 |
Додаток 6_ Лист-згода.docx | |
24 жовтня 2024 12:07 |
02 Тендерна документацiя.docx | |
24 жовтня 2024 12:07 |
Додаток 3_Кваліфікаційна частина - Для переможця.doc | |
24 жовтня 2024 12:07 |
Оголошення.pdf | |
24 жовтня 2024 12:07 |
Додаток 4_Проєкт договору.docx | |
24 жовтня 2024 12:07 |
Додаток 2_Кваліфікаційна частина - Для учасника.doc | |
24 жовтня 2024 12:07 |
Додаток 1_Форма тендерної пропозиції.docx |
04 листопада 2024 14:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 листопада 2024 14:51 |
ДОДАТОК 5_Технічна спеціифікація (зі змінами).docx
|
|||
24 жовтня 2024 12:07 |
Додаток 6_ Лист-згода.docx
|
|||
24 жовтня 2024 12:07 |
02 Тендерна документацiя.docx
|
|||
24 жовтня 2024 12:07 |
Додаток 3_Кваліфікаційна частина - Для переможця.doc
|
|||
24 жовтня 2024 12:07 |
Оголошення.pdf
|
|||
24 жовтня 2024 12:07 |
Додаток 4_Проєкт договору.docx
|
|||
24 жовтня 2024 12:07 |
Додаток 2_Кваліфікаційна частина - Для учасника.doc
|
|||
24 жовтня 2024 12:07 |
Додаток 1_Форма тендерної пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, повʼязану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити: посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-24-000014 ● 57ad1464c38b49bab7fd3d748fec0747
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 09:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.01.2025 № 1-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 21.01.2025 №003100-18/733-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 24.01.2025
№ 1-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Військова частина А2256 UA-2024-10-24-006262-a 24.10.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-29 09:15:10
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару - Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-006262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. пояснення: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Прошу зазначити КПКВ по якій отримувались бюджетні кошти. У разі отримання відповідних коштів для здійснення закупівлі за програмою UkraineFacility, також зазначити відповідну інформацію.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-03 15:15:43
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 29 січня 2025 року
Надання пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. пояснення: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Прошу зазначити КПКВ по якій отримувались бюджетні кошти. У разі отримання відповідних коштів для здійснення закупівлі за програмою UkraineFacility, також зазначити відповідну інформацію.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 09:22:23
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару - Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-006262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Вимогами підпункту 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено: якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Прошу пояснити позицію Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД», яка містить і скановані, і електронні документи, в частині відсутності накладеного КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо та визнання зазначеного учасника в подальшому переможцем процедури закупівлі.
2. Вимогами додатку 5 Технічна специфікація (із змінами) до тендерної документації передбачено що, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження ступеня локалізації, а саме:
- лист в довільній формі з посиланням на офіційний веб-сайт Уповноваженого органу з переліком товарів - із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва не менше 15% у поточному році.
Прошу зазначити назву файлу, в якому Учасником ТОВ ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» надано відповідний лист.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-04 14:46:18
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 31 січня 2025 року
Надання пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Вимогами підпункту 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено: якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Прошу пояснити позицію Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ ФІРМА «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД», яка містить і скановані, і електронні документи, в частині відсутності накладеного КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо та визнання зазначеного учасника в подальшому переможцем процедури закупівлі.
2. Вимогами додатку 5 Технічна специфікація (із змінами) до тендерної документації передбачено що, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження ступеня локалізації, а саме: - лист в довільній формі з посиланням на офіційний веб-сайт Уповноваженого органу з переліком товарів - із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва не менше 15% у поточному році.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-05 12:23:11
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару - Автомобіль вантажний підвищеної прохідності (пікап) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-006262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
Умовами Договору №21 від 21.11.2024 у пункті 1.4. зазначено строк (термін) поставки (передачі) товарів: не пізніше 15 грудня 2024 року, пунктом 4.1 зазначено, що договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, або до повного виконання Сторонами зобов'язань.
Прошу надати нформацію щодо стану виконання сторонами своїх зобовязань за договором з наведенеми через електронну систему підтверджуючими документами (актів приймання передачі товару, платіжних документів, тощо).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2024 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
2 540 000,00
UAH
|
2 526 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" |
2 749 998,00
UAH
|
2 539 926,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
2 526 000,00
UAH
|
13 листопада 2024 14:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" #23946642 |
Переможець |
2 539 926,00
UAH
|
13 листопада 2024 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2024 17:06
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2024 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2024 12:56
|
Договір 21.pdf | укладений |
21 листопада 2024 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 1.1. договору № 21 від 21.11.2024 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |