Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи з усунення аварій в житловому фонді (ліквідація залишків аварійних конструкцій на території населених пунктів Бучанської міської територіальної громади) (м.Буча, с. Мироцьке, с. Блиставиця, с. Здвижівка, смт. Ворзель)
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2022-07-22-007305-a ad4fd3d96d17416c90c4f6a456525849
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чирінська Олена Вікторівна

380459748517 bucha_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04360586
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12
Контактна особа: Чирінська Олена Вікторівна
380459748517
bucha_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2022 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Закупівля здійснюється у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України "Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" від 28.02.2022 № 169 (зі змінами) в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заходи з усунення аварій в житловому фонді (ліквідація залишків аварійних конструкцій на території населених пунктів Бучанської міської територіальної громади) (м.Буча, с. Мироцьке, с. Блиставиця, с. Здвижівка, смт. Ворзель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах оплати платежу протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Виконавця актів наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2022 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2022 17:03
ДОДАТОК 3 (Проект договору).docx
22 липня 2022 16:58
Оголошення про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог
Дата подання: 23 липня 2022 16:40
Дата відповіді: 25 липня 2022 15:39
Відповідно до пункту 2 Додатку №1 : 2. Враховуючи, що послуги надаються в садибах приватного сектору, учасник до подачі пропозиції здійснює обстеження об’єктів на пердмет технічної можливості надання послуг у кожній садибі наявною в учасника технікою та надає в складі своєї пропозиції акт обстеження на кожен об’єкт. Тому, просимо повідомити вимоги до оформлення акту обстеження, а також за чиєї участі, окрім Учасника, він складається, та ким підписується ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Акт обстеження складається в довільній формі, в ньому зазначається адреса знаходження об’єкта, ПІП власника будівлі, інформація про технічну можливість виконання робіт технікою учасника та підписується представниками учасника та замовника.
Комунікацію з боку замовника щодо складання актів, здійснює відділ архітектури та містобудування Бучанської міської ради, тел. для довідок (04597) 49-398, начальник відділу Наумов Вадим Юрійович –тел. (050)804-77-27
Уточнення вимог
Дата подання: 26 липня 2022 08:43
Дата відповіді: 26 липня 2022 15:06
Відповідно до додатку 1: Під час надання послуг учасник: - здійснює демонтаж, сортування (метал, деревина, скло, будівельні відходи, пластик - окремо) та вивіз будівельного сміття на визначені місця тимчасового складування будівельних матеріалів ( м. Буча, с. Блиставиця ). Тобто, сортування повинно проводитися безпосередньо на місці демонтажу об'єкту, а вивозитися буде тільки будівельне сміття? А метал, деревина, скло, пластик залишатимуться на місці демонтажу об'єкту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. І метал, і деревина, і скло і всі інші види будівельних відходів – це будівельне сміття, і все воно повинно бути вивезене на спеціально визначений замовником майданчик. Але перед вивезенням будівельне сміття має бути відсортованим по видам і кожен вид сміття вивозиться окремо. Сортування сміття відбувається безпосередньо на об’єкті, а не на майданчику, визначеному замовником для зберігання сміття, з метою здійснення замовником контролю всього технологічного процесу ( демонтаж, сортування, вивезення).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Бучасервіс" Бучанської міської ради 7 050 592,00
UAH з ПДВ
7 050 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2022 17:01
Електронний підпис
01 серпня 2022 16:58
Електронний підпис
01 серпня 2022 16:57
Витяг.PDF
01 серпня 2022 16:57
Техпаспорти.zip
01 серпня 2022 16:57
Відомості.PDF
01 серпня 2022 16:57
Наказ.PDF
01 серпня 2022 16:57
інформація.PDF
01 серпня 2022 16:57
Про засновників.PDF
01 серпня 2022 16:57
Рішення 413.PDF
01 серпня 2022 16:57
Акти обстеження.zip
01 серпня 2022 16:57
оборотна відомість.PDF
01 серпня 2022 16:57
санкції.PDF
01 серпня 2022 16:57
АКТ прийому передачі.pdf
01 серпня 2022 16:57
Рішення авто.PDF
01 серпня 2022 16:57
Щодо підпису.PDF
01 серпня 2022 16:57
Накази водіїв.PDF
01 серпня 2022 16:57
Гарант. лист.PDF
01 серпня 2022 16:57
Виписка.PDF
01 серпня 2022 16:57
щодо ліцензії.PDF
01 серпня 2022 16:57
Наказ фахівця.PDF
01 серпня 2022 16:57
Довідка мат. база.PDF
01 серпня 2022 16:57
згода з договором.PDF
01 серпня 2022 16:57
Договір Давиденко І.М..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Бучасервіс" Бучанської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Бучасервіс" Бучанської міської ради
#25689882
Переможець 7 050 592,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2022 16:43

Документи

02 серпня 2022 16:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2022 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Бучасервіс" Бучанської міської ради
#25689882
7 050 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2022 16:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 16:38
Електронний підпис укладений
05 серпня 2022 13:16
151.pdf укладений
05 серпня 2022 13:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 050 592,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 175 098,66 UAH)