Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Київський Шлях, 158-б в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиральнь
Очікувана вартість
13 800 500,00 UAH
UA-2019-09-05-000895-a ad29004e2d734df898a2961a96817b16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мисник Тетяна Василівна

+380459563661 ukb_borispol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Мисник Тетяна Василівна
+380459563661
ukb_borispol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:27
Очікувана вартість: 13 800 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 601,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41401.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Київський Шлях, 158-б в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиральнь (закупівля за кошти місцевого бюджету))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08302, Україна, Київська область, Бориспіль, Київський Шлях, 158-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт закупівля матеріалів Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт за актами виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:48
ТД амбулаторія зі зінами.docx
11 вересня 2019 16:11
довідка про внесеня змін 4.docx
11 вересня 2019 15:20
довідка про внесеня змін 3.docx
11 вересня 2019 15:20
Договір на будівництво Амбулаторії-К.шл.158б.docx
11 вересня 2019 15:20
тех завдання.docx
11 вересня 2019 11:28
довідка про внесеня змін 2.docx
05 вересня 2019 15:46
довідка про внесеня змін.docx
11 вересня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:48
ТД амбулаторія зі зінами.docx
11 вересня 2019 16:11
ТД амбулаторія зі зінами.docx
11 вересня 2019 15:51
ТД амбулаторія.doc
11 вересня 2019 15:20
ТД амбулаторія.docx
11 вересня 2019 11:28
ТД амбулаторія.docx
05 вересня 2019 15:46
ТД амбулаторія.docx
05 вересня 2019 15:01
ТД амбулаторія.docx
11 вересня 2019 16:11
довідка про внесеня змін 4.docx
11 вересня 2019 15:20
довідка про внесеня змін 3.docx
11 вересня 2019 15:20
Договір на будівництво Амбулаторії-К.шл.158б.docx
11 вересня 2019 11:28
Договір на будівництво Амбулаторії-К.шл.158б.docx
05 вересня 2019 15:46
Договір на будівництво Амбулаторії-К.шл.158б.docx
05 вересня 2019 15:01
Договір на будівництво Амбулаторії-К.шл.158б.docx
11 вересня 2019 15:20
тех завдання.docx
11 вересня 2019 11:28
тех завдання.docx
05 вересня 2019 15:46
тех завдання.docx
05 вересня 2019 15:01
тех завдання.docx
11 вересня 2019 11:28
довідка про внесеня змін 2.docx
05 вересня 2019 15:46
довідка про внесеня змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

j,ujdjhtyyz
Дата подання: 06 вересня 2019 18:45
Дата відповіді: 10 вересня 2019 10:32
Стаття 21 Закону України „Про охорону праці” регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – дозвіл). Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформленні, видачі дублікатів, анулювання дозволів визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 927 від 10.10.2012, № 76 від 11.02.2016, № 48 від 07.02.2018. Таким чином, чинне законодавство не передбачає такого документа, як дозвіл Державної служби України з питань праці (Держгірпромнагляду) на початок виконання чи продовження виконання робіт (відповідно до технічного завдання) підвищеної небезпеки. Просимо внести зміни до тендерної документації, зазначивши: «Копія дозволу Державної служби України з питань праці (Держгірпромнагляду) на виконання чи продовження виконання робіт (відповідно до технічного завдання) підвищеної небезпеки».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 21 Закону України «Про охорону праці», суб’єкт підприємницької діяльності при виконанні робіт та/або при експлуатації машин, механізмів і устаткування підвищеної небезпеки, (перелік яких, міститься в додатках № 2 та № 3 до постанови КМУ від 26.10.2011 р. за номером 1107) в обов’язковому порядку зобов’язується отримати дозвіл на виконання відповідних робіт в органах Держпраці та/або оформити Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Тендерною документацією вимагається надати дозволи, які будуть чинними на момент початку виконання робіт по об’єкту. Учаснику необхідно подати копію дозволів, які будуть необхідними для виконання робіт зі строком дії що є чинним на момент розкриття тендерних пропозицій.
всення змін до тендерної документації
Дата подання: 10 вересня 2019 17:31
Дата відповіді: 11 вересня 2019 11:35
Відповідно до чинного законодавства до об’єктів із значними наслідками (ССЗ) віднесено: житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 м та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров'я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об'єкті; пам'ятки культурної спадщини (визначені відповідно до Закону України «Про охорону культурної спадщини»); об'єкти підвищеної небезпеки (визначені відповідно до Закону України «Про об'єкти підвищеної небезпеки»). Як вбачається в даному переліку відсутні амбулаторії. За звичай такі об’єкти відносяться до об’єктів із незначними наслідками (СС1) або середніми наслідками (СС2). Враховуючи зазначене, такий підхід є дискримінаційним по відношеню до інших субєктів господарювання, позбавляє права участі в торгах, бути переможцем та виконавцем робіт. Просимо внести зміни до тендерної документації, зазначивши, що об’єкт належить до об’єктів із незначними наслідками – СС1, максимально до об’єктів із середніми наслідками (СС2), відповідно в аналогічних договорах зазначити СС1 або СС2. В підтвердження викладеного в тендерній документації, оприлюднити розрахунок классу наслідків об’єкта (СС3), який є предметом торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано, зміни внесено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-05-000895-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ЖИТЛОБУД", Код ЄДРПОУ:42485780
Дата подання: 11 вересня 2019 13:30
Вимога на умови тендерної документації
Шановний Замовник! Вимагаємо перезавантажити тендерну документацію (файл «ТД амбулаторія»), оскільки після внесення змін його технічно неможливо відкрити.
Окрім того, звертаємо увагу, що відповідно пп. 5.5 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що документи (крім визначеного переліку) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. При цьому до виключень не належать такі документи, як «статут», «наказ про призначення керівника», «протокол загальних зборів» та ін., які видаються організацією, але не можуть бути прив’язані до дати оголошення та в більшості випадків не можуть бути видані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
У зв’язку з цим вимагаємо: 1. Виключити абзац 3 пп.5.5 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації.
У разі відсутності конструктивної реакції ми будемо змушені звертатись до Антимонопольного комітету
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 16:55
Ваша вимога врахована зміни внесено документ оновлено
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000895-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН», Код ЄДРПОУ:41251280
Дата подання: 30 вересня 2019 18:04
Неправомірне визначення переможця
Вимагаємо анулювати рішення про визначення переможця закупівлі. 1.У складі пропозиції відсутня копія ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій із обов’язковою можливістю надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; (монтаж, перевірка пристроїв блискавкозахисту). Порушено
Розділ ІІІ п. 6. пп. 6.3 ппп. 2)
2. У складі пропозиції надано договірну ціну, яка зазначена як тверда. Порушено Розділ ІІІ п. 1 пп. 1.6
3. У складі пропозиції відсутня завірена учасником відомість обсягів робіт. Порушено Розділ ІІІ п. 6. пп. 6.3. Ппп. 8). Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2019 10:06
Шановний ТОВ «БК «ОДЕОН»!
На Ваше звернення за роз’ясненням повідомляємо:
1. Учасником ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" подано довідку про те, що вони планують залучити субпідрядну організацію ТОВ «Фаєр-контроль», яка має ліцензію Державної служби України з надзвичайних ситуацій (документи додаються до документації) до виконання робіт з протипожежної обробки конструкцій в обсязі менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю, яка відповідає Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 та підпадає під затверджений перелік послуг і робіт протипожежного призначення що підлягають обов’язковому ліцензуванню.
2. Щодо Р. ІІІ п. 1 пп. 1.6, Учасником подано початкову пропозицію із договірною ціною, яка зазначена як тверда, однак після проведення аукціону завантажено оновлену версію із договірною ціною, яка зазначена як динамічна, тому на підставі Р 3 п.1 пп 1.5 допустимо вважати це орфографічною помилкою або технічною опискою.
3. Щодо порушення Р ІІІ п. 6. пп. 6.3. Ппп. 8, зазначаємо, що в Тендерній документації зазначено, що 1.5. Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад:
- відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки;
- файлам, розміщеним (завантаженим) в електронній системі закупівель, учасником в складі тендерної пропозиції не присвоєна назва відповідно до їх змісту;
- назва документу, наданого в складі пропозиції та підготовленого безпосередньо учасником, відрізняється від назви документу, визначеній замовником в тендерній документації, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- документ розміщений на декількох сторінках відсканований та розміщений (завантажений) в електронній системі закупівель не одним файлом;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, русизми, описки, технічні помилоки, зайві печатки, підписи;
- зазначення в документах учасника старої назви вулиці, міста, підприємства (установи), тощо.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000895-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН», Код ЄДРПОУ:41251280
Дата подання: 07 листопада 2019 14:56
Неправомірне визначення переможця ПрАТ Агробудмеханізація
Вимагаємо анулювати рішення про визначення переможця закупівлі – ПрАТ Агробудмеханізація


1. Умовами технічного завдання передбачено необхідність виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. Учасником у складі пропозиції подано довідку про залучення субпідрядників, де зазначено інформацію про планування залучення субпідрядних організацій в обсязі менше 20% вартості договору, зокрема на улаштування пожежної сигналізації, що відповідає умовам тендерної документації (п. 7 Розділ ІІІ). Проте у складі пропозиції не надано копію ліцензії ДСНС для підтвердження права займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності (монтаж пожежної сигналізації). Порушено вимогу Розділу ІІІ п. 6 пп. 6.3 ппп. 1) тендерної документації
2. У складі пропозиції відсутня копія ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій із обов’язковою можливістю надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; (монтаж, перевірка пристроїв блискавкозахисту). Порушено вимогу Розділу ІІІ п. 6 пп. 6.3 ппп. 1) тендерної документації.
Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 12:10
Шановний ТОВ «БК «ОДЕОН»!
На Ваше звернення за роз’ясненням повідомляємо:
ПрАТ « Агробудмеханізацією» в складі тендерної пропозиції подано ліцензію Державної інспекції техногенної безпеки України серія АГ №595833 щодо надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, ліцензію ДАБІ України №68-л від 14.11.2018 з переліком робіт, а саме код 2.01.07 монтаж сигналізації та довідку про залучення субпідрядника на виконання робіт з улаштування пожежної сигналізації в обсязі не більше 20 % вартості договору. Згідно з розділом 7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт), а саме п. 7.3 У разі, якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати Довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що планує залучити субпідрядні організації в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням видів робіт, які буде виконувати субпідрядник.
Згідно листа ПрАТ «Агробудмеханізації» направленого до управління та завантаженої документації на сайт https://www.dzo.com.ua/tenders/4269637 від 08.11.2019 року надано інформацію про субпідрядників, а саме ТОВ «Авітон» на виконання робіт улаштування пожежної сигналізації з ліцензією ДІТБ України на право надання послуг на виконання робіт протипожежного призначення серія АЕ № 184191

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-05-000895-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН», Код ЄДРПОУ:41251280
Дата подання: 04 жовтня 2019 18:31
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Текст скарги в окремому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2019 10:36
рішення від 08.10.2019 № 14419 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 10:36
рішення від 24.10.2019 № 15378 .pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2019 23:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 24.10.2019 № 15378-р/пк-пз прийнято до увага та буде враховано
Дата виконання рішення замовником: 31 жовтня 2019 08:43
Номер скарги: UA-2019-09-05-000895-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40380218
Дата подання: 12 листопада 2019 19:02
Скарга в Антимонопольний комітет України
Вих.275/19 від 12.11.2019р. Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС» Код ЄДРПОУ: 40380218 Адреса: 02660, м. Київ, вул. Є.Сверстюка, 4-А Тел. : (044) 503-31-84 Електронна пошта: office@kgs.org.ua Замовник: Управління капітального будівництва Бориспільської Міської ради 08300, Україна, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27 Ідентифікатор закупівлі: UА-2019-О9-05-000895-а СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Київський Шлях, 158-б в М. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиральнь» Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі - Замовник) оприлюднило оголошення UА-2019-О9-05-000895-а про проведення відкритих торгів на закупівлю «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Київський Шлях, 158-б в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиральнь». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 22-09-2019, 12:00 Аукціон Відбувся: 23-09-2019, 13:27 За результатами аукціону участь взяли учасники: ]) ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС” – 11 671 999,00 грн. 2) ТОВ «Гіріх» - 11 672 399,00 грн. 3) ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН» - 12 700 000,00 грн. 4) ПрАТ «Агробудмеханізація» - 12 772 599,00 грн. Очікувана вартість закупівлі: 13 800 500,00 грн. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС» (далі-Скаржник), Протоколом засідання тендерного комітету № 60 від 25.09.2019 року ТОВ «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС» було визнано переможцем процедури закупівлі. В подальшому, рішення замовника було скасовано на підставі рішення Постійно діючої адміністративно колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 15378-р/пк-пз від 24.10.2019 року. Згодом, Замовником було відхилено й пропозиції ін. учасників процедури закупівлі – ТОВ «Гіріх» та ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН». Таким чином, 04.11.2019 р. було акцептовано пропозицію ПрАТ «Агробудмеханізація» за ціною 12 772 599,00 грн., що більше ніж на 2 мільйони від пропозиції ТОВ «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС». ТОВ «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС» не погоджується із рішенням Замовника про акцепт пропозиції ПрАТ «Агробудмеханізація», оскільки вважає його очевидно протиправним з огляду на наступне. Абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення Договору про закупівлю. При цьому, повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено Замовником 04.11.2019р., а договір не укладався, тому строк подання скарги не пропущений. Скаржник заперечує проти визнання переможцем ПрАТ «Агробудмеханізація» з огляду на наведені нижче обставини. Умовами технічного завдання передбачено необхідність виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. ПрАТ «Агробудмеханізація» 20.09.2019 року у складі пропозиції подано довідку про залучення субпідрядників, де зазначено інформацію про планування залучення субпідрядних організацій в обсязі менше 20% вартості договору, зокрема на улаштування пожежної сигналізації, що відповідає умовам тендерної документації (п. 7 Розділ ІІІ). Проте, ПрАТ «Агробудмеханізація» не вказано яких саме субпідрядників товариство має намір залучити, чи мають такі субпідрядники відповідні ліцензії та інші дозвільні документи, у складі пропозиції не надано копію ліцензії ДСНС для підтвердження права займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності (монтаж пожежної сигналізації), копії ліцензії ДАБІ України для підтвердження права займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності (улаштування внутрішніх електромереж електропостачання та електроосвітлення), копії ліцензії ДАБІ України для підтвердження права займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності (улаштування внутрішніх систем водопостачання, каналізації, опалення, вентиляції та кондиціонування). З огляду на викладене, вважаємо, що Замовником порушено вимогу Розділу ІІІ п. 6 пп. 6.3 ппп. 1) тендерної документації. Крім того, у складі пропозиції відсутня копія ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій із обов’язковою можливістю надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; (монтаж, перевірка пристроїв блискавкозахисту). Таким чином, було порушено вимогу Розділу ІІІ п. 6 пп. 6.3 ппп. 1) тендерної документації. Більш того, з аналізу пропозиції нинішнього переможця, вбачається, що ним вчасно не було подано інформацію про субпідрядників, та не надано копію ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій, згідно інформації з сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-05-000895-a. Незважаючи на те, що ПрАТ «Агробудмеханізація» 08.11.2019 року повторно завантажували документи, вказаних документів дозавантажено не було. Тобто, ПрАТ «Агробудмеханізація» було порушено умови тендерної документації. Отже, пропозиція ПрАТ «Агробудмеханізація» не відповідає умовам тендерної документації, тому має бути відхилена. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлених ч. 1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що Замовник зобов’язаний відмінити торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Оскільки, пропозиція нинішнього переможця є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, а ін. учасників вже було відхилено, Замовник має відмінити торги. Вважаємо, шо Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПрАТ «Агробудмеханізація», що призвело до порушення прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури, пропозицію якого було відхилено в т.ч. з тих самих підстав, про які вказано у цій скарзі. Більш того, Скаржник розглядає можливість звернутися до суду, тому у випадку виграшу судової справи реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення відповідного договору із Замовником у майбутньому. Крім того, у випадку задоволення цієї скарги, торги мають бути відмінені на підставі ч. 1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а ймовірна відміна торгів надасть змогу повторно подати свою пропозицію і претендувати на перемогу у відповідній процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Скасувати рішення Замовника щодо визнання переможцем ПрАТ «Агробудмеханізація»; 3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ПрАТ «Агробудмеханізація» відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель; 4. Зобов’язати Замовника відмінити торги ідентифікатор закупівлі: UА-2019-О9-05-000895-а. Додатки: 1. Підтвердження внесення плати за подання скарги. З повагою, директор ТОВ «БК Київградосервіс» Утробін П.Д.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 листопада 2019 21:22
рішення від 15.11.2019 № 16731 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 21:21
рішення від 29.11.2019 № 17724.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 01:21

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 18:29
ПД №4 від 04.10.19.pdf

Документи подані замовником

17 жовтня 2019 12:11
Пояснення

Документи подані скаржником

12 листопада 2019 19:02
Скарга в антимонопольний.pdf
12 листопада 2019 19:02
Платежка.pdf

Документи подані замовником

25 листопада 2019 12:29
лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" 11 910 411,46
UAH з ПДВ
11 671 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гіріх" 13 799 074,65
UAH з ПДВ
11 672 399,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН» 12 800 443,09
UAH з ПДВ
12 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Агробудмеханізація 13 121 044,84
UAH з ПДВ
12 772 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 11:54
Електронний підпис
27 вересня 2019 09:50
Супроводжувальний лист.pdf
27 вересня 2019 09:50
НОВА Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 09:50
Справка МВД.zip
27 вересня 2019 09:50
Довідки.zip
27 вересня 2019 09:50
амбулаторія кор 26 09 19.7z
24 вересня 2019 10:13
Електронний підпис
24 вересня 2019 10:11
Новий Кошторис PDF.zip
24 вересня 2019 10:11
НОВА Цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2019 11:06
Електронний підпис
22 вересня 2019 11:03
13. Цінова Пропозиція.pdf
22 вересня 2019 11:03
Графік виконання робіт.pdf
22 вересня 2019 11:03
Кошториси PDF.7z
22 вересня 2019 11:03
Кошториси Exel + модель.7z
22 вересня 2019 11:03
Файл 2.7z
22 вересня 2019 11:03
Файл 1.7z
22 вересня 2019 11:03
Субпідрядники.7z
22 вересня 2019 11:03
Довідки.7z
22 вересня 2019 11:03
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

20 вересня 2019 19:15
Електронний підпис
20 вересня 2019 19:12
Iнформацiйнi_довiдки.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 2-1-1.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 2-1-3.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 6-1-1.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 2-1-2.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 6-1-2.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 2-1-8.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 2-1-4.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 7-2-1.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 2-1-7.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 2-1-6.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 7-1-1.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 7-1-3.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 7-1-2.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 2-1-5.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 8-1-1.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 2-2-1.pdf
20 вересня 2019 19:12
ЛК 2-2-2.pdf
20 вересня 2019 19:11
Договірна ціна.pdf
20 вересня 2019 19:11
ЛК 7-1-4.pdf
20 вересня 2019 19:11
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 19:11
Договора ЦПХ.pdf
20 вересня 2019 19:11
Видаткові на обладнання.pdf
20 вересня 2019 19:11
Аналогічний договір.pdf
20 вересня 2019 19:11
паспорт Малиш Б.В..pdf
20 вересня 2019 19:11
Ліцензія Скан.pdf
20 вересня 2019 19:11
Підписаний_Лицензия (3).pdf
20 вересня 2019 19:11
Посвідчення Ужик В.Г..pdf
20 вересня 2019 19:11
Посвідчення Святина В.П..pdf
20 вересня 2019 19:11
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 19:11
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O (2).pdf
20 вересня 2019 19:11
Пояснювальна записка.pdf
20 вересня 2019 19:11
Св-тво ПДВ.pdf
20 вересня 2019 19:11
Довідка про персонал.pdf
20 вересня 2019 19:11
Відомості про учасника.pdf
20 вересня 2019 19:11
Реєстр документів.pdf
20 вересня 2019 19:11
Лист відгук — копия.pdf
20 вересня 2019 19:11
Графік виконання робіт.pdf
20 вересня 2019 19:11
Штатний розпис.pdf
20 вересня 2019 19:11
Лист відгук.pdf
20 вересня 2019 19:11
Лист-згода Малиш Б.В..pdf
20 вересня 2019 19:11
Довідка санкції.pdf
20 вересня 2019 19:11
Гарантія якості.pdf
20 вересня 2019 19:11
Довідка захист довкілля.pdf
20 вересня 2019 19:11
Протокол №2.pdf
20 вересня 2019 19:11
lic_zaver.pdf
20 вересня 2019 19:11
Протокол підпису.pdf
20 вересня 2019 19:11
інд. код Малиш Б.В..pdf
20 вересня 2019 19:11
Підписаний_G0919-7359-GL_tender.pdf
20 вересня 2019 19:11
Компанія року.pdf

Публічні документи

22 вересня 2019 11:51
Електронний підпис
22 вересня 2019 11:50
Гарантия 13216.zip
22 вересня 2019 11:48
5. Кошториси 1.pdf
22 вересня 2019 11:48
6. Кошториси 3.pdf
22 вересня 2019 11:48
6. Кошториси 4.pdf
22 вересня 2019 11:48
6. Кошториси 2.pdf
22 вересня 2019 11:48
7. Документи2.pdf
22 вересня 2019 11:48
1. Реєстр.pdf
22 вересня 2019 11:48
6. Кошториси 5.pdf
22 вересня 2019 11:48
4. Документи.pdf
22 вересня 2019 11:48
8. 225.imd
22 вересня 2019 11:48
Ліцензія завірена копія.zip
22 вересня 2019 11:48
довідка покриття Одеон.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 14:32
Електронний підпис
08 листопада 2019 14:07
210_Довідка МВС Шалімов
08 листопада 2019 14:07
5-201_Договірна ціна 5-201
08 листопада 2019 14:07
3-4_Цінова пропозиція
08 листопада 2019 14:07
1-2_Супроводжувальний лист
20 вересня 2019 18:00
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:38
30. Графік робіт.pdf
20 вересня 2019 17:38
29. Проект договору.pdf
20 вересня 2019 17:38
Реєстр документів.pdf
20 вересня 2019 17:38
1. Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 17:38
22. Підсумкова відомість.pdf
20 вересня 2019 17:38
33. Інші документи.pdf
20 вересня 2019 17:38
26. ЛС ч.2.pdf
20 вересня 2019 17:38
32. Довідка про субпідряд.pdf
20 вересня 2019 17:38
26. ЛС ч.1.pdf
20 вересня 2019 17:38
25. Зведений кошт. розр..pdf
20 вересня 2019 17:38
24. Розрах ЗВВ_ адм. приб.pdf
20 вересня 2019 17:38
23. ДУ з ПЗ.pdf
20 вересня 2019 17:38
7. Копія Статуту.pdf
20 вересня 2019 17:37
14. Копія Ліцензії _68-Л.pdf
20 вересня 2019 17:37
28 Інформаційна модель.imd
20 вересня 2019 17:37
2. Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"

ТОВ "Гіріх"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»

ПрАТ Агробудмеханізація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"
#40380218
Рішення скасоване 11 671 999,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 08:43
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"
#40380218
Відхилено 11 671 999,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:09
ТОВ "Гіріх"
#37474871
Відхилено 11 672 399,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:51
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»
#41251280
Відхилено 12 700 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 13:25
ПрАТ Агробудмеханізація
#13708491
Переможець 12 772 599,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 14:38

Документи

31 жовтня 2019 14:09
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:07
Протокол

Документи

31 жовтня 2019 14:51
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:41
Протокол

Документи

01 листопада 2019 13:25
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Агробудмеханізація
#13708491
12 772 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 14:23
Договір укладений
16 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 17:00
Дод.уг._2доДог._65від10.12.2019.PDF зміни до договору
02 квітня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 16:15
Дод.уг._1доДог._65від10.12.19..PDF зміни до договору
07 лютого 2020 16:03
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 12:32
Договір зміни до договору
10 грудня 2019 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 26 березня 2021
Сума оплати за договором: 12 459 784,50
UAH (в тому числі ПДВ 2 076 630,75 UAH)