Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Мирна Вікторія Вячеславівна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 11:27 |
Очікувана вартість: | 12 242 454,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 212,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 61212.27 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно Постанови КМУ від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Надання Підрядником актів з підписом та печаткою відповідальної сертифікованої особи, яка здійснює технагляд | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 09:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 08:54 |
Проект договору.doc | |
24 березня 2021 15:23 |
Технічне завдання каналізація Сад Бернацького.xls | |
24 березня 2021 15:23 |
Тендерна документація.doc |
26 березня 2021 09:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2021 08:54 |
Проект договору.doc
|
|||
24 березня 2021 15:23 |
Технічне завдання каналізація Сад Бернацького.xls
|
|||
24 березня 2021 15:23 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-10-000031 ● a5222d0f6803491495093bf358611125
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.08.2021 № 498
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В.о.начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.08.2021 № 498
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-24-006204-c 24.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-11 10:33:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво мереж каналізації, водопостачання, електропостачання, зв'язку та відеоспостереження в рамках реконструкції центральної частини парку культури та відпочинку "Сад Бернацького" за адресою: м. Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 2П Перша черга» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-24-006204-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надати інформацію щодо оприлюднення з посиланням на сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-13 14:01:14
Пояснення
Відповідно до моніторингу щодо закупівлі: "Нове будівництво мереж каналізації, водопостачання, електропостачання, зв'язку та відеоспостереження в рамках реконструкції центральної частини парку культури та відпочинку "Сад Бернацького" за адресою: м.Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 2П (UA-2021-03-24-006204-c)", надаємо наступні пояснення:
Згідно п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами), рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради є структурним підрозділом Краматорської міської ради, отже оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відбувається на офіційному сайті Краматорської міської ради. На підтвердження направляємо посилання на опубліковану документацію:
https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-19 16:55:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Нове будівництво мереж каналізації, водопостачання, електропостачання, зв'язку та відеоспостереження в рамках реконструкції центральної частини парку культури та відпочинку "Сад Бернацького" за адресою: м. Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 2П Перша черга» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-24-006204-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Пунктом 3.1 розділу 3 тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації.
Відповідно до вимог п. 3.6 розділу 3 тендерної документації у складі пропозиції має бути електронний файл ims, іmd тощо, експортований з програмного комплексу через обмінний блок даних, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни, або у будь-якому програмному комплексі, рекомендованому Мінрегіонбудом України для визначення вартості будівельних робіт (рекомендовано архівом(ами) rar/zip).
В складі пропозиції ТОВ "СТРОЙУКОМ" не міститься вказаний вище електронний файл.
В п. 3.1 розділу 3 тендерної документації наявна вимога щодо надання в складі пропозиції дозволів або ліцензій на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. В складі пропозиції завантажена декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 20.10.2020, в якій містяться дані про експлуатацію вантажопідіймальних кранів та машин, а саме крану автомобільного типу КТА-28.
В «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «Підсумковій відомості ресурсів» завантажених переможцем торгів в складі пропозиції вказано, що при виконанні робіт будуть використовуватися крани на автомобільному ходу КАТ-25.
Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107, в редакції, що діяла до 10.03.2021, експлуатація автомобільних кранів, що є механізмом підвищеної небезпеки, здійснювалась на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. З 10.03.2021, згідно з Переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, на експлуатацію автомобільних кранів необхідна наявність дозволу.
Однак, в наданій ТОВ "СТРОЙУКОМ" в складі пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не містяться дані щодо експлуатації крану на автомобільному ходу КАТ-25. Дозвіл також відсутній.
Пунктом 3.1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання учасниками інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з додатком № 4).
Згідно з додатком №4 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасниками надається довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання умов договору. Учасник має дотримуватись форми довідки. До довідки обов’язково включаються всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов предмету закупівлі. В «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 02.04.2021 №115 в графі 4 по позиціях 1-4 та 6-8 таблиці відсутня інформація про рік випуску машин, механізмів, обладнання.
Відповідно до додатку №4 до тендерної документації на підтвердження кваліфікації та досвіду основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання умов закупівлі, передбачено надання відомостей (інформації) в табличній формі. Для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надаються скан-копії наказу про прийняття на роботу, трудових та/або цивільно-правових договорів, тощо залучених до робіт спеціалістів.
В довідці №113 від 02.04.2021 наданій учасником вказано про залучення до виконання умов закупівлі бетоняра 5 розр. Макарова Василя Петровича. Однак, в складі пропозиції надано наказ №11 від 11.07.2016 про прийняття на роботу Макарова Василя Петровича монтажником по монтажу сталевих та з/б конструкцій 5розр.
Додатком №4 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору визначено, що учасник надає підтвердження шляхом надання довідки. Також для документального підтвердження надається скан-копія повністю виконаного, аналогічного за видом робіт договору. Предметом закупівлі UA-2021-03-24-006204-c є будівництво мереж каналізації, водопостачання, електропостачання, зв'язку та відео спостереження. Подані в складі пропозиції ТОВ "СТРОЙУКОМ" документи по виконанню аналогічного договору не містять виду робіт з будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту мереж зв'язку та відео спостереження.
Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації надана учасником банківська гарантія повинна свідчити про те, що її умови не можуть бути змінені та вона не може бути припинена без згоди Замовника (бенефіціара). В наданій учасником банківській гарантії №1999-21Г від 29.03.2021 не міститься свідчення, що гарантія не може бути припинена без згоди Замовника (бенефіціара).
Пунктом 3.1 розділу 3 тендерної документації визначено, що у складі пропозиції подається розрахунок ціни тендерної пропозиції - (згідно з Додатком № 8 - вказані документи повинні містити підпис уповноваженої особи та відтиски печаток Учасника (у разі наявності печатки).
Додатком №8 передбачено, що учасниками до ціни тендерної пропозиції має бути надано підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень, зокрема, розрахунки підтверджуючі вартість послуг та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання робіт (за наявності); розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів та\або орендованих з наданням копії договору оренди.
Такі розрахунки щодо вартості 1 маш.-год. в складі пропозиції ТОВ "СТРОЙУКОМ" не надані.
Водночас, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат, в т.ч. вартість машино-години експлуатації будівельної техніки, визначається (розраховується) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-2 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва».
Учасники в складі пропозиції відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації подають календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2. Вказаним наказом визначено, що Додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо (пп. 2.1, 2.2 пункту 2). Наданий в складі пропозиції Календарний графік виконання робіт не містить конкретизації зобов'язань Підрядника щодо обсягів виконання робіт.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення від членів тендерного комітету, якими прийнято рішення про визначення ТОВ "СТРОЙУКОМ" переможцем торгів, щодо дотримання переможцем вимог тендерної документації та визначення даного учасника переможцем торгів.
Крім того, відповідно до вимог п. 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В пункт 4.1 розділу 4 тендерної документації не вказана така інформація.
Згідно з вимогами п. 9 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Однак в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2021-03-24-006204-c в позиції «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» вказано про відсутність виду та умов надання забезпечення. В той час як тендерною документацією передбачено надання Учасником підтвердження забезпечення тендерної пропозиції із визначенням виду та умов його надання.
Поясніть відсутність вищевказаної інформації в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-26 18:38:53
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Нове будівництво мереж каналізації, водопостачання, електропостачання, зв'язку та відеоспостереження в рамках реконструкції центральної частини парку культури та відпочинку "Сад Бернацького" за адресою: м. Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 2П Перша черга» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-24-006204-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба у Державної аудиторської служби України в отриманні пояснень.
Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста надає наступні пояснення:
1. В тенерної пропозиції, учасник/переможець не надав у склаі тендерної пропозиції електроний файл .ims, .imd (рекоменовано архівом rar/zip) з розрахунком ціни тендерної пропозиції.
Фактично: замовник отримав зазначений файл на відповіну електрону пошту, проте учасник виконав це з запізненням.
Висновок:
Порушення зафіксовано.
2. В тенерній документації зазначена вимога на завантаження учасником закупівель у складі тенерної пропозиції відповідних дозвілов та ліцензій.
В складі тендерної пропозиції завантажнена екларація віповіності матеріально-технічної бази та пісумкова відомість ресурсів - кран КАТ-25.
Пояснення: учасник допустив незначну технічну помилку з цього приводу (з назви крану КТА-25 на кран КАТ-25), при цьому невідповідність наданих документів за формою не приводе до унеможливлення у виконання договору в майбутньому. Маркування КТА має наступне значення К-кран, Т- умови використання техніки (тропіки), А- атомобільний, 25 - вантажопідйомність, помилка в абревіатурі не змінює інформаційний зміст.
При цьому, враховуючи відсутність скарг чи зауважень з боку інших учасників, згідно ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник публічної закупівлі не вбачаєв підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
3. Недотримання учасника форми довідки з обов'язковим включенням до довідки усих машин, механізмів, обладнання, устаткування, що будуть використані при виконанні умов предмету закупівлі.
Пояснення: учасник допустив незначну технічну помилку з цього приводу, при цьому невідповідність наданих документів за формою не приводе до унеможливлення у виконання договору в майбутньому.
При цьому, враховуючи відсутність скарг чи зауважень з боку інших учасників, згідно ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник публічної закупівлі не вбачаєв підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
4. В довідці 113 від 02.04.2021, надані учасиком вказано про залучення на виконання умов закупівлі - бетоняра 5 розряда. В склаі тенерної пропозиції Макаров Василь Петрович - монтажник сталевих та З\Б (залізобітоних конструкцій) 5 розряду.
Пояснення: учасник допустив незначну технічну помилку на першій сторінці довідки № 113 від 02.04.2021, проте документ, який посвідчує право на окремі види робіт, виданий Макарову Василю Петровичу - відповідають заявленим тендерним вимогам замовника, є посвідчення на монтажника сталевих та З\Б (залізобітоних конструкцій)
5. У поданих учасником/переможцем документах - "про виконання аналогічного договору" (частина 1,частина 3, частина 3 ) не містить виду робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту мереж зв'язку та відео спостереження.
Пояснення: У довідки про виконання аналогічного договору за 2014-2019 р., наданого учасником є серед характеристики робіт, що виконувалися - роботи з кабельними мережами.
При цьому, враховуючи відсутність скарг чи зауважень з боку інших учасників, згідно ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник публічної закупівлі не вбачаєв підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
6. згідно п. 3.2. розілу 3 тендерна документація не містить пункту про те, що її умови не моуть бути змінені та вона не може бути припинена без згоди Замовника (бенефіціара)-УКБ КМР.
Пояснення:
Згіно умов банківської гарнтії, зазначена гарантія припиняється або за перебігом терміну її дії або при укладанні договору підряду учасника/переможця з замовником/бенефіціаром - 12.07.2021 р.
Станом на момент початку моніторінгу Держауитслужбою, строк ії банківської гарантії сплив, а сторони - замовник/переможець уклали договір підряду. Тому, вважаємо, що сторони сумлінно виконали свої зобов'язання,
що не дає пістав вважати банківську гарантію № 1999-21Г від 29.03.2021 р. як таку, яка унеможливила або заважала проведенню законної публічної закупівлі.
7. замовник зазначив у п 3.1. розілу 3 тенерної документації, що у складі тендерної пропозиції повинен міститься перелік розрахунків, зазначених у додатку № 8 (в т.ч., але не виключно):
- вартість послуг та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання робіт (за наявності).
- розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів та\або орендованих з наданням копії договору оренди.
Фактично:
переможець/учасник не надав: розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів та\або орендованих з наданням копії договору оренди.
Висновок:
Порушення зафіксовано.
8. наданий учасником/переможцем в складі тенерної пропозиції Календарний графік виконання робіт не містить конкретизації зобов'язань Підряника, щодо обсягів виконання робіт.
Пяснення: замовник не скористався таким правом визнати тенерну пропозицію учасника як таку, яка не відповідає ЗУ "Про публчні закупівлі" та умовам тенерної документації...оскільки замовнику легше та доступніше контролювати строки виконання будвельних робіт, згідно зазначеній послідовності (враховуючи технологію будівельного виробництва), яка відображається в каленарному графіку виконання робіт наданого переможцем. При цьому, враховуючи правовий характер НАКАЗА МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ від 13.01.2009 N 2, зазначений нормативно-правовий акт та форма каленарного графіка виконання робіт є рекомендацією, але не прямою імперативною нормою закону України за яу є чітка відповідальність
Висновок:
Дана форма графіку виконання буд. робіт не може бути порушенням та не спотворює результати публічних закупівель та не тягне за собою інших правовох насліків, стосовно недійсності усього договору тощо..
9. В пункту 4.1. розілу 4 тендерної документації замовника не вказано інформації про кінецвий строк
подання тенарних пропозицій.
Фактично:
в пункту 4.1. розілу 4 тендерної документації замовника не вказано дату, місяць, а лише вказаний рік кінецвого строку
подання тенарних пропозицій.
Висновок:
Порушення зафіксовано.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення до висновку за результатами моніторінгу закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-24-006204-c 1. Між замовником публічних закупівель - управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради та учасником/переможцем (далі- підрядником) ТОВ «Стройуком» було укладено договір підряду від 26.04.2021 р. №34.03-10/63. Будівельні роботи, які виконує підрядник відповідають загальному графіку виконання, термін якого перебігає з 30.09.2021 р., строк ії договору припиняється 31.12.2021 р. Враховуючи наявні недоліки, які зазначені у раніше поданих замовником - УКБ Краматорської міської ради пояснення, повідомляємо наступне: 2. Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради не вважає за доцільне розривати зазначений договір підряду по причині можливого настання критичних наслідків (у разі незавершеного будівництва) мережі інфраструктури м. Краматорська. При цьому, в такому випадку розірвання договору збільшить витратну частину міського бюджету на повторне будівництво та на завершення будівельних робіт, та зробить неможливе користування територією громадськістю м.Краматорська, до того ж буде втрачено час на підготовку для консервації демонтованих елементів обладнання та елементів благоустрою. 3. Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради врахувало усі відповідні незначні відхилення тендерної документації відносно до якості та складу тендерної пропозиції, винесло відповідні догани посадовим особам та в подальшому змінить структуру тендерного комітету та уповноваженої особи з публічних закупівель для більш якісного врахування умов та вимог ст. 29 ЗУ "Про публічні закіпівлі" та ч 9 ст. 26 "Про публічні закіпівлі". Враховуючи вищезазначене, управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради в подальшому збільшить якість оформлення тендерної документації, розміщення на офіційному веб-сайті заходи щодо ефективного використання бюджетних коштів та якість контролю за тендерними пропозиціями.
2021-09-10 15:08:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення норм п. 9 частини 2 статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-04-0001/2022-пр |
Дата публікації: | 06 січня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
06 січня 2022 12:10
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 13-04-0002/2022-пр |
Дата публікації: | 06 січня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/202/918/2024 |
Дата відкриття провадження: | 15 січня 2024 |
Документи:
18 жовтня 2024 12:20
|
Електронний підпис |
06 січня 2022 12:12
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙУКОМ" |
12 220 000,00
UAH з ПДВ
|
12 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВ-ТРЕЙДИНГ" |
12 242 454,00
UAH з ПДВ
|
12 242 454,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙУКОМ" #40276440 |
Переможець |
12 220 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 16:31
|
ДУ _3 від 21.12.2021 до договору 34.03-10-63 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 09:03
|
ДУ 2 від 30.09.2021р. до договору 34.03-10-63 від 26.04.2021р..pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 09:50
|
д.у.1 від 20.07.2021 дог. 34.03-10-63 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 09:14
|
договір | укладений |
26 квітня 2021 09:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна розділу 19 |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |