Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44825757 |
Вебсайт: | https://gostomel-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08290, Україна , Київська обл., Гостомель, вул. Свято-Покровська, будинок 125 |
Контактна особа: |
Катерина Бородкіна +380982596930 gostomelva@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 9 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює платежі протягом 7-ми робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2023 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 15:31 |
ТД відходи від руйнувань зміни.docx | |
16 лютого 2023 15:31 |
Зміни до ТД.docx |
16 лютого 2023 15:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2023 15:31 |
ТД відходи від руйнувань зміни.docx
|
|||
16 лютого 2023 15:31 |
Зміни до ТД.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 02 березня 2023 14:52
Дата подання: 18 квітня 2023 15:23
Дата подання: 22 травня 2023 11:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000057 ● 28af510961c84e68b2aff033e5c5f105
- Статус: завершено ● Дата: 25 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-02-14-003017-a 14.02.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-19 17:04:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації, шляхом вивезення відходів від руйнувань, на території Гостомельської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області (сміття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-003017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 09:18:10
Відповідь на звернення
Доброго дня. Обґрунтування розміру бюджетних призначень: відповідно до "Програми поводження з відходами що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд, об’єктів благоустрою внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків, а також ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території Гостомельської селищної територіальної громади на 2023 рік " на Ліквідацію наслідків збройної агресії рф, пов"язаних із пошкодженням будівель і споруд (поводження з відходами від руйнувань)- було заплановано 9 000 000,00 грн. Відповідно до сужбової записки відділу ЖКГ Гостомельської СВА, обсяг відходів від руйнувань становить 20 000 куб.м. (вкладення).
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі застосовано метод порівняння ринкових цін визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Цод = (Ц1 + … + Цк) / К
де:
Цод – очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Комерційні пропозиції:
ТОВ «ЕкодомГруп»
ТОВ «Док-К»
ТОВ «Екосервіс Груп» (комерційні пропозиції у вкладенні)
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) : https://gostomel-rada.gov.ua/news/5629-povidomlennya-350.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-27 15:08:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ліквідації
наслідків збройної агресії російської федерації, шляхом вивезення відходів від
руйнувань, на території Гостомельської селищної територіальної громади
Бучанського району Київської області (сміття) (інформацію опубліковано в
електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-003017-a) та
відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади
здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті
8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6
Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала
потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного
питання:
20.06.2023 Вами надано посилання на сторінку власного веб-сайту
https://gostomel-rada.gov.ua/news/5629-povidomlennya-350 яка не доступна для
перегляду (немає зв’язку із сайтом).
Просимо оприлюднити обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної
вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету
Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне
використання державних коштів» (зі змінами) та надати інформацію з яких
причин не можливо перейти за посиланням веб-сайту: https://gostomel-
rada.gov.ua/news/5629-povidomlennya-350 .
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-28 10:39:00
відповідь на звернення
Доброго дня! 20.06.2023р. мною було надано відповідь на вернення, а саме посилання на сторінку власного веб-сайту
https://gostomel-rada.gov.ua/news/5629-povidomlennya-350, на момент надання відповіді сайт Гостомельської селищної ради та військової адміністрації https://gostomel-rada.gov.ua/ працював, (скан у вкладенні). На данний момент Інформаційний відділ Гостомельської селищної військової адміністрації вирішує данну проблему.
З приводу обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): ГСВА створенно інший сайт, у розділі Публічні закупівлі всі обгрунтування по Постанові 710 від 11.10.2016р. за 2023р. Доступ за послиланням: https://hostomel.com.ua/ua/plugins/userPages/22 (файл UA-2023-02-14-003017-a.docx )
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ" |
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Екосервіс Груп" |
8 616 000,00
UAH з ПДВ
|
8 616 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТФАТЕР КИЇВ" |
8 685 000,00
UAH з ПДВ
|
8 685 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ" #38321242 |
Рішення скасоване |
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 09:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 лютого 2023 16:42
|
ТОВ "Екосервіс Груп" #32379428 |
Рішення скасоване |
8 616 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 09:09
|
|
ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ" #38321242 |
Рішення скасоване |
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2023 13:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2023 11:31
|
ТОВ "Екосервіс Груп" #32379428 |
Рішення скасоване |
8 616 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2023 13:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2023 09:59
|
ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ" #38321242 |
Відхилено |
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2023 09:16
|
|
ТОВ "Екосервіс Груп" #32379428 |
Переможець |
8 616 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 08:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 15:27
|
481.pdf | укладений |
07 червня 2023 15:24
|