Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40864813 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1 |
Контактна особа: |
Анатолій Сєроєд Петрович 380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 19:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 11:09 |
Очікувана вартість: | 5 781 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 908,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт (благоустрій території) дошкільного навчального закладу № 577, м. Київ, Бульвар Бучми Амвросія, 6/1»
«Капітальний ремонт (благоустрій території) дошкільного навчального закладу № 577, м. Київ, Бульвар Бучми Амвросія, 6/1», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2020 20:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 19:59 |
Скан_ТД_ДНЗ №577_благоустрій.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000051 ● 89e080599d6041eeacd29bbe53ab3879
- Статус: завершено ● Дата: 05 квітня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2020-09-01-010014-b 01.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 17:34:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт (благоустрій території) дошкільного навчального закладу № 577, м. Київ, Бульвар Бучми Амвросія, 6/1», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-01-010014-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Виробничо-будівельна фірма «Будгруп» вимогам додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження кваліфікації, проходження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та інших перевірок, а також підтвердження трудових відносин з працівниками
Васько С.М., Бащук В.О., Сорокін О.О., Криштоп Є.О.?
3. З якої причини при внесенні змін до договору підряду від 12.10.2020 № 35/20-612 за підстав визначених пунктом 5 частини п’ятої статті 41 Закону, були зменшені обсяги робіт по предмету закупівлі, визначеним технічним завданням (додаток 4 до тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 15:15:12
Пояснення на запит
Пояснення
на запит Держаудитслужби України від 20.01.2021 по закупівлі № UA-2020-09-01-010014-b (моніторинг № UA-M-2021-01-13-000051), Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт (благоустрій території) дошкільного навчального закладу № 577, м. Київ, Бульвар Бучми Амвросія, 6/1», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Пояснення по першому питанню.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі визначено на підставі затвердженої, у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації з вирахуванням витрат не пов’язаних з виконанням робіт.
Пояснення по другому питанню.
Оцінка відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Виробничо-будівельна фірма «Будгруп» вимогам додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження кваліфікації, проходження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та інших перевірок, а також підтвердження трудових відносин з працівниками Васько С.М., Бащук В.О., Сорокін О.О., Криштоп Є.О. здійснено на підставі наданих учасником (завантажених до електронної системи та додатково наданих документів, скан-копії додаються).
Пояснення по третьому питанню.
Зміни до договору підряду від 12.10.2020 № 35/20-612 внесені на підставі пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП" |
5 735 613,70
UAH з ПДВ
|
5 735 613,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
5 749 646,40
UAH з ПДВ
|
5 749 646,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП" #42765969 |
Переможець |
5 735 613,70
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 22:06
|
ДУ 1 до дог 35-20-612_благоустрій днз 577.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 22:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 12:42
|
Договір_35-20-612.pdf | укладений |
15 жовтня 2020 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "ДУ №1 від 24.12.2020 до Дог. № 35/20-612 від 12.10.2020 щодо викладення в новій редакції пункту 3.1. та додатків 1, 3, 4, 5, 6. Ціна Договору відтепер становить 5 734 071, 21 грн (в т.ч. ПДВ 20% - 955 678,53 грн). Зміст інших пунктів Договору залишити без змін." |
Номер договору про закупівлю: | 35/20-612 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |