Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Вебсайт: | http://lg.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
За умов застосування професійного комплексу експертно - вишукувальних заходів та аналізування (відповідно до наданого звіту ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» від 19.07.2019 р. (про виконання робіт за договором № 467-19) зазначені додаткові роботи були належним чином визначені та зафіксовані, проектування поточного середнього ремонту об’єкту здійснено відповідно до діючих нормативів та стандартів будівництва.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 17:00 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт (в першу чергу на проектно-вишукувальні роботи) згідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” строком на однин календарний місяць відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню місячного терміну Підрядник зобов’язаний надати підписані уповноваженими представниками сторін акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює щомісячні розрахунки з Підрядником за надані послуги на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Підрядник надає для перевірки накладні на придбані матеріали, конструкції, вироби, розрахунок фактичних витрат по експлуатації машин та механізмів, договори оренди та інші документи, які підтверджують витрати та документи передбачені цим Договором, а у випадку залучення субпідрядників - з виділенням послуг наданих субпідрядниками. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
11 листопада 2019 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 16:49 |
Протокол переговорів.pdf | |
11 листопада 2019 16:48 |
Протокол засідання Техічної ради САД.pdf | |
11 листопада 2019 16:48 |
Проектний експертний висновок.pdf | |
11 листопада 2019 16:47 |
Звіт від ДП ДерждорНДІ.pdf | |
11 листопада 2019 16:46 |
Експертний звіт.pdf | |
11 листопада 2019 16:46 |
Відомості обсягів робіт.pdf | |
11 листопада 2019 16:46 |
Акт огляду.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000077 ● e9e8d62b97174d78bd696a042a58b3b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343 Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2019-11-11-002605-b 11.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-04 14:16:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв – Мілове (через м. Старобільськ) на ділянці км 148+000 – км 158+000 у Луганській області (додаткові роботи/послуги) (ДК 021:2015: 33110000-4 – Ремонт доріг) очікуваною вартістю 43 381 116,85 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-11-002605-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 35 Закону та укладення договору підряду саме з товариством з обмеженою відповідальністю «БК ЄВРОДОР».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-06 15:40:16
Відповідь на запит в межах моніторингу
Щодо поставлених питань Служба автомобільних доріг у Луганській області пояснює:
Підставою для прийняття рішення щодо додаткової закупівлі є виявлені проектувальником додаткові обсяги робіт (за умовами первинного договору № 16-2019 від 09.07.2019 р. обов’язок проектування покладено на Підрядника), що не могли бути передбачені Замовником, під час розробки їм тендерної документації, з причини здійснення їм обстежень за неналежних погодних умов (лютий 2019 р.) та без здійснення професійного комплексу експертно - вишукувальних заходів та аналізування.
Додаткові роботи є необхідними для забезпечення сумісності матеріалів, для досягнення єдиних технічних показників ремонту, технологічної нерозривності робіт на означеній ділянці автодороги, з безперервним рухом транспорту і пішоходів, підвищення несучої спроможності, пропускної здатності та безпеки дорожнього руху.
А тому, з метою досягнення вищеозначених покажчиків, Замовник вирішив залучити до виконання додаткової закупівлі діючого підрядника за первинним договором - ТОВ «БК ЄВРОДОР».
Відповідно до вищенаведеного та на підставі наданого звіту ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» від 19.07.2019 р. (про виконання робіт за договором № 467-19) зазначені додаткові роботи були належним чином визначені та зафіксовані, проектування поточного середнього ремонту об'єкту здійснено відповідно до діючих нормативів та стандартів будівництва.
Технічна рада Замовника погодила запропонований розробником у проектно- кошторисної документації виявлений та зафіксований додатковий обсяг що потребує виконання (протокол засідання технічної ради від 26.07.2019 року) та проект у цілому.
Проектно-кошторисна документація погоджена і затверджена Замовником (наказ № 119 від 13.08.2019 року, кошторисна частина проекту перевірена ТОВ «Експерт Проект Груп» (ЄДРПОУ 41403089) (Експертний звіт № 385-1008-19/Ш від 06.09.2019 р.) Загальна вартість послуг/робіт за проектом складає: 138 125 855,00 грн., з яких обсяг додаткової закупівлі по видах робіт, які заявлені Підрядником складає - 43 381 116,85 грн.
На підставі вищеозначеного Тендерний комітет Служби, надав представнику ТОВ «БК Євродор» (діючого підрядника за договором № 16-2019 від 09.07.2019 р) запрошення (від 08.11.2019 р. вих.1-1256 ) до участі у переговорній процедурі закупівлі, з підстав, передбачених п.п.5, п.2, ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» для узгодження суттєвих умов договору та подальшого його укладання . На що отримав згоду ТОВ «БК Євродор» (вих. 2500 від 08.11.2019 р.).
Переговори відбулися 11.11.2019 р. за участі представника ТОВ «БК Євродор» головного інженера М. Ю. Кирикеши. Результат переговорів внесений у протокол зсідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Луганській області від 11.11.2019 р.
За результатами проведених переговорів був укладений договір підряду № 52-2019 від 25.11.2019 р. із назвою предмета закупівлі: ГБН Г. 1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв - Мілове (через м. Старобільськ) на ділянці км 148+000 - км 158+000 у Луганській області (додаткові роботи/послуги) за ціною 43 381 116,85 грн..
З метою додержання принципів прозорості та відкритості Служба розмістила на сторінці закупівлі документи, на які посилалася при прийнятті рішення про здійснення додаткової закупівлі, а саме:
1. 11 листопада 2019 16:49 Протокол переговорів.pdf
2. 11 листопада 2019 16:48 Протокол засідання Техічної ради САД.pdf
3. 11 листопада 2019 16:48 Проектний експертний висновок.pdf
4. 11 листопада 2019 16:47 Звіт від ДП ДерждорНДІ.pdf
5. 11 листопада 2019 16:46 Експертний звіт.pdf
6. 11 листопада 2019 16:46 Відомості обсягів робіт.pdf
7. 11 листопада 2019 16:46 Акт огляду.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
За попередніх поставлених питань Служба автомобільних пояснила наступне. Підставою для прийняття рішення щодо додаткової закупівлі є виявлені проектувальником додаткові обсяги робіт (за умовами первинного договору № 16-2019 від 09.07.2019 р. обов’язок проектування покладено на Підрядника), що не могли бути передбачені Замовником, під час розробки їм тендерної документації, з причини здійснення їм обстежень за неналежних погодних умов (лютий 2019 р.) та без здійснення професійного комплексу експертно - вишукувальних заходів та аналізування. Додаткові роботи є необхідними для забезпечення сумісності матеріалів, для досягнення єдиних технічних показників ремонту, технологічної нерозривності робіт на означеній ділянці автодороги, з безперервним рухом транспорту і пішоходів, підвищення несучої спроможності, пропускної здатності та безпеки дорожнього руху. А тому, з метою досягнення вищеозначених покажчиків, Замовник вирішив залучити до виконання додаткової закупівлі діючого підрядника за первинним договором - ТОВ «БК ЄВРОДОР». Відповідно до вищенаведеного та на підставі наданого звіту ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» від 19.07.2019 р. (про виконання робіт за договором № 467-19) зазначені додаткові роботи були належним чином визначені та зафіксовані, проектування поточного середнього ремонту об'єкту здійснено відповідно до діючих нормативів та стандартів будівництва. Технічна рада Замовника погодила запропонований розробником у проектно кошторисної документації виявлений та зафіксований додатковий обсяг що потребує виконання (протокол засідання технічної ради від 26.07.2019 року) та проект у цілому. Проектно-кошторисна документація погоджена і затверджена Замовником (наказ № 119 від 13.08.2019 року, кошторисна частина проекту перевірена ТОВ «Експерт Проект Груп» (ЄДРПОУ 41403089) (Експертний звіт № 385-1008-19/Ш від 06.09.2019 р.) Загальна вартість послуг/робіт за проектом складає: 138 125 855,00 грн., з яких обсяг додаткової закупівлі по видах робіт, які заявлені Підрядником складає - 43 381 116,85 грн. На підставі вищеозначеного Тендерний комітет Служби, надав представнику ТОВ «БК Євродор» (діючого підрядника за договором № 16-2019 від 09.07.2019 р) запрошення (від 08.11.2019 р. вих.1-1256 ) до участі у переговорній процедурі закупівлі, з підстав, передбачених п.п.5, п.2, ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» для узгодження суттєвих умов договору та подальшого його укладання . На що отримав згоду ТОВ «БК Євродор» (вих. 2500 від 08.11.2019 р.). Переговори відбулися 11.11.2019 р. за участі представника ТОВ «БК Євродор» головного інженера М. Ю. Кирикеши. Результат переговорів внесений у протокол зсідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Луганській області від 11.11.2019 р.. За результатами проведених переговорів був укладений договір підряду № 52-2019 від 25.11.2019 р. із назвою предмета закупівлі: ГБН Г. 1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв - Мілове (через м. Старобільськ) на ділянці км. 148+000 - км 158+000 у Луганській області (з розробкою проектної документації) за ціною 43 381 116,85 грн.. З метою додержання принципів прозорості та відкритості Служба розмістила на сторінці закупівлі документи, на які посилалася при прийнятті рішення про здійснення додаткової закупівлі, а саме : 11 листопада 2019 16:49 Протокол переговорів.pdf, 11 листопада 2019 16:48 Протокол засідання Технічної ради САД.pdf, 11 листопада 2019 16:48 Проектний експертний висновок.pdf, 11 листопада 2019 16:47 Звіт від ДП ДерждорНДІ.pdf, 11 листопада 2019 16:46 Експертний звіт.pdf, 11 листопада 2019 16:46 Відомості обсягів робіт.pdf, 11 листопада 2019 16:46 Акт огляду.pdf. Слід зазначити, що за констатуючою частиною висновку про результати моніторингу закупівлі встановлено хибний висновок щодо відсутності документального підтвердження та обґрунтування потреби здійснення закупівлі з боку Замовника та невідповідного посилання ним на приписи Закону України № 922 з наступних підстав. Відповідно до приписів п. 1 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до п. 17 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт; Таким чином, укладений Сторонами основний (первинний) договір № 16 -2019 від 09.07.2019 р. на поточний середній ремонт автодороги строком на 2 два роки, за яким здійснена додаткова закупівля, є договором про надання послуги (про що свідчить в тому числі фабула та назва договору). Оскільки поточний середній ремонт є різновидом поточного ремонту, та не є роботою (у розумінні п.18 ст 1 Закону № 922) Замовник, на підставі п.5 ст. 35 ЗУ № 922 ( потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням) прийняв рішення про виняткове застосування переговорної процедури. Слід зазначити, що стаття 35 Закону № 922 не містить конкретних вимог щодо форми та виду документального підтвердження і обґрунтування потреби здійснення закупівлі за переговорною процедурою, окремою вимогою зазначеної статті є принцип винятковості застосування. З огляду на вище зазначене Замовник такої закупівлі означив винятковість проведення закупівлі у того самого учасника з урахуванням тривалості дії умов договору (2 роки) та початкової стадії виконання закупівлі з урахуванням висновків сторонніх організацій. Відповідно до вищенаведеного ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ з причини поверхневого розгляду розміщених у системі документів із закупівлі за переговорною процедурою, не прийняття до уваги пояснень Замовника безпідставно та хибно визначила наявність порушення з боку Замовника закупівлі, нормативно його не обґрунтувавши, безпідставно зобов’язавши Замовника вчинити певні дії порушила приписи ст. 19 Конституції України. А тому Замовник переговорної процедури закупівлі вважає за потрібне оскаржити висновок моніторингу закупівлі UA-M-2019-12-03-000077 до суду у встановлений законом строк.
2020-01-03 17:18:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю БК "ЄВРОДОР" #36256287 |
Переможець |
43 381 116,85
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 10:38
|
Додаткова угода№4.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 15:23
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2020 09:42
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
10 березня 2020 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2019 17:11
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2019 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 15:33
|
Договір № 52-2019.pdf | укладений |
25 листопада 2019 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до потреби, керуючись п.1 ст. 651 Цивільного Кодексу України , абз.2 п.1 , ст.652 Цивільного Кодексу України , Сторони погодились внести у договір підряду №52-2019 від 25.11.2019р. наступні зміни: 1.1. викласти в наступній редакції п.3.1. договору: «3.1. Ціна предмету договору складає 43 381 116,85 грн. (сорок три мільйона триста вісімдесят одна тисяча сто шістнадцять грн. 85 коп.), в тому числі ПДВ 20%, та визначається виходячи з фактичного фінансування, на підставі договірної ціни (Додаток №1 до договору) і розрахованої відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та складає на 2019 рік: 23 295 363,12 (двадцять три мільйона двісті дев’яносто п’ять тисяч триста шістдесят три грн. 12 коп.) в тому числі ПДВ 20%. На 2020 рік 20 085 753,73 грн. (двадцять мільйонів вісімдесят п’ять тисяч сімсот п’ятдесят три грн. 73 коп.) в тому числі ПДВ 20%. Договірна ціна є динамічною. |
Номер договору про закупівлю: | 52-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківськіх реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 52-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Календарного плану фінансування послуг та Графіку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 52-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Домовились зменшити суму Договору на 161 832,45 грн. (сто шістдесят одна тисяча вісімсот тридцять дві гривні 45 копійок) та викласти в наступній редакції п.3.1. Договору: «3.1. Ціна предмету договору складає 43 219 284,40 грн. (сорок три мільйона двісті дев’ятнадцять тисяч двісті вісімдесят чотири гривні 40 копійок), в тому числі ПДВ 20%, та визначається виходячи з фактичного фінансування, на підставі договірної ціни (Додаток №1 до Договору) і розрахованої відповідно до вимог ДСТУ Б Д.11-1:2013 та складає на 2019 рік: 23 295 363,12 грн.(двадцять три мільйона двісті дев’яносто п’ять тисяч триста шістдесят три гривні 12 копійок), в тому числі ПДВ 20%. На 2020 рік 19 923 921,28 грн.(дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот двадцять три тисячі дев’ятсот двадцять одна гривня 28 копійок) |
Номер договору про закупівлю: | 52-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |