Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38644773 |
Місцезнаходження: | 65006, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Воробйова Академіка будинок 9 |
Контактна особа: |
Вовченко Світлана Михайлівна 380487200051 svet_lana1723@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 19:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2023 14:45 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2023 14:45 |
Очікувана вартість: | 1 784 814,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 924,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Або еквівалент.
Або еквівалент.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Постачальником замовленої партії товару згідно видаткової накладної протягом 30 календарних днів, в разі затримки фінансування розрахунок здійснюється на протязі 5 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2023 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2023 13:33 |
перелік змін.docx | |
20 грудня 2023 13:13 |
тд зі змінами.docx | |
15 грудня 2023 10:38 |
ТД.docx | |
15 грудня 2023 10:37 |
зміни.docx | |
14 грудня 2023 10:39 |
перелік змін.docx | |
13 грудня 2023 19:24 |
ПРОЕКТ ДОГРУ.docx |
20 грудня 2023 13:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
20 грудня 2023 13:33 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||
20 грудня 2023 13:13 |
тд зі змінами.docx
|
||||||||||||
15 грудня 2023 10:38 |
ТД.docx
|
||||||||||||
15 грудня 2023 10:37 |
зміни.docx
|
||||||||||||
14 грудня 2023 10:39 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||
13 грудня 2023 19:24 |
ПРОЕКТ ДОГРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. На фінансову звітність не розповсюджується заборона щодо поширення статистичної інформації. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації".
Тому Замовник має право вимогати цю інформацію для підтвердження діяльності підприємства.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 грудня 2023 23:44
Дата подання: 23 грудня 2023 20:34
Дата подання: 23 грудня 2023 23:42
Дата подання: 09 січня 2024 20:18
Дата подання: 03 лютого 2024 18:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000079 ● cd80f46b541b4136952cfc10315b791e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
15 UA-2023-12-13-021165-a 13.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 15:01:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2024 № 2910-р/пк-пз, а саме щодо відсутності додатку до атестату про акредитацію від 31.12.2021 № 201008 Лабораторії вірусології і мікробіології Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова», який є його невід'ємною частиною?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 15:55:45
Пояснення на запит
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Підставою для обґрунтування розміру витрат у процедурі закупівлі за UA-2023-06-13-012774-а ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиІдентифікатор закупівлі: UA-2023-12-13-021165-a - є розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік та затвердженого річного плану закупівель.
Обґрунтування очікуваної вартості далі(ОВ) по даній закупівлі Замовником визначено відповідно до частині 3 розділу 2 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі , затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Таким чином, при розрахунку очікуваної вартості закупівлі послуг застосовано метод порівняння ринкових цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме метод порівняння ринкових цін враховуючи інформацію з отриманих цінових пропозицій. Ннадати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на даний час неможливо – у зв'язку з не коректною працею сайту, а саме перевантаження сайта, технічні несправності сайта.
2. Чому Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2024 № 2910-р/пк-пз, а саме щодо відсутності додатку до атестату про акредитацію від 31.12.2021 № 201008 Лабораторії вірусології і мікробіології Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова», який є його невід'ємною частиною?
Згідно п. 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Тхнічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не підлягають виправленню, що відображено у рішенні щодо відхилення від 29.01.2024р.Учасника ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Сторони за взаємною згодою прийняли рішення щодо дострокового розірвання Договору, що не суперечить положенням ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України. відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі органа державного фінансового контролю та прийшли до згоди зменшити обсяги закупівлі з відповідним зменшенням суми Договору на 1 172 632,31 грн. (один мільйон сто сімдесят дві тисячі шістсот тридцять дві грн. 31 коп.).
2024-06-12 21:15:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.)
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.notComplyDecisionACU • усунуто
.
2024-06-14 09:20:43
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2023 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" |
1 450 119,33
UAH з ПДВ
|
1 423 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАПРОДУКТ" |
1 628 189,82
UAH з ПДВ
|
1 429 528,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАПРОДУКТ" #39234533 |
Рішення скасоване |
1 429 528,08
UAH з ПДВ
|
25 січня 2024 20:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2024 19:39
|
ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" #41370127 |
Рішення скасоване |
1 423 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 08:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 січня 2024 11:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАПРОДУКТ" #39234533 |
Рішення скасоване |
1 429 528,08
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 08:48
|
|
ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" #41370127 |
Рішення скасоване |
1 423 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 16:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАПРОДУКТ" #39234533 |
Рішення скасоване |
1 429 528,08
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 16:54
|
|
ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" #41370127 |
Переможець |
1 423 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 14:28
|
доп.№2.PDF | укладений |
12 червня 2024 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2024 14:19
|
доп.№2.PDF | зміни до договору |
12 червня 2024 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 14:08
|
доп.№1.PDF | зміни до договору |
12 березня 2024 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 13:00
|
дог-р №31 -вт від 01.03.2024р..PDF | укладений |
04 березня 2024 11:18
|
38644773_2530817886_SU041223132059.ZS2 | укладений |
04 березня 2024 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 31/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою прийняли рішення щодо дострокового розірвання Договору, що не суперечить положенням ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України. відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі органа державного фінансового контролю та прийшли до згоди зменшити обсяги закупівлі з відповідним зменшенням суми Договору на 1 172 632,31 грн. (один мільйон сто сімдесят дві тисячі шістсот тридцять дві грн. 31 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 31/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 березня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
250 116,93
UAH (в тому числі ПДВ 41 686,16 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони за взаємною згодою прийняли рішення щодо дострокового розірвання Договору, що не суперечить положенням ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України. відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі органа державного фінансового контролю та прийшли до згоди зменшити обсяги закупівлі з відповідним зменшенням суми Договору на 1 172 632,31 грн. (один мільйон сто сімдесят дві тисячі шістсот тридцять дві грн. 31 коп.). |