Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Наталя Світлична +380567294048 up157dkb@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
23 квітня 2024 11:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 11:49 |
Ліцензія, декларація, дозвіл.pdf | |
23 квітня 2024 11:49 |
Статут ПП Нова 2019 с описом.pdf | |
23 квітня 2024 11:49 |
Документи ПП НОВА.pdf | |
23 квітня 2024 11:49 |
лист+протокол+експертний звіт+зрк затв+рішення 2-44+рішення перерозподіл.pdf | |
23 квітня 2024 11:49 |
Документи керівника.pdf | |
23 квітня 2024 11:49 |
Обгрунтування підстави.pdf | |
23 квітня 2024 11:46 |
Довідка (3).zip | |
23 квітня 2024 11:46 |
Витяг-2647561-Водолажченко-2024-04-23.pdf | |
23 квітня 2024 11:46 |
Довідка (2).zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000025 ● 80dd4c8a29a84eccadfdd641af2ca52d
- Статус: завершено ● Дата: 06 серпня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-04-23-005006-a 23.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-26 17:39:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція мереж дощової каналізації по вул. Ливарній у м. Дніпрі». Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-005006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Інформації та відповідних документів, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору підряду, шляхом укладання додаткової угоди до Договору від 17.04.2024 №17/04-1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-01 16:23:21
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт: «Реконструкція мереж дощової каналізації по вул. Ливарній у м. Дніпрі». Коригування, ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-005006-a), (ID моніторингу: UA-M-2024-06-21-000025). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
По питанню першому:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «Реконструкція мереж дощової каналізації по вул. Ливарній у м. Дніпрі». Коригування, ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція.
Обґрунтання технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічній специфікації (Додаток № 4 до тендерної документації), розробленої на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ДНІПРОВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВОДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНОВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" від 13 березня 2024 року № 80/е/24. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі- Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова № 1178) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681 “Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва” для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”) замовник будівництва отримує вихідні данні для проектування, експертні звіти (отже і проектну документацію), дозвільну документацію на початок та завершення будівництва виключно в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, в якості якого на поточний час виступає Єдина державна електронна система у сфері будівництва.
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі «Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Глава 1-9: 44 794 589,00 грн., Прибуток: 1 402 537,00 грн., Адміністративні: 391 874,00 грн., Ризики: 00,00 грн., Інфляція: 00,00 грн., Всього: 46 589 000,00 грн., ПДВ: 9 317 800,00 грн., Всього з ПДВ: 55 906 800,00 грн.
Обґрунтування бюджетного призначення: рішення Дніпровської міської ради від 24.04.2024 № 2/49 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік».
З бюджетом департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради на 2024 рік можна ознайомитись на сайті https://dniprorada.gov.ua/
По питанню другому:
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266).
У пункті 4¹ постанови Кабміну «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зазначено: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), переговорна процедура не передбачена.
Редакцією абзацу 3 пункту 4¹ Постанови № 710 прямо визначено, що необхідна інформація оприлюднюється, коли проводиться конкурентна процедура закупівлі або переговорна процедура.
Проте, враховуючи вище зазначене, закупівлі за пунктом 13 Особливостей не є переговорною процедурою закупівлі. Окремо ні Особливостями, ні Постановою № 710 не визначалось необхідності оприлюднення інформації за абзацом 3 пункту 4¹ Постанови № 710, коли закупівля здійснюється при укладенні прямого договору за надпороговими вартісними межами.
Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за предметом: «Реконструкція мереж дощової каналізації по вул. Ливарній у м. Дніпрі», укладено на підставі:
пункту 5 частини другої статті 40: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера
та підпункту 8 пункту 13 особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до 2024 року.
Таким чином, відсутня обов’язкова необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), коли закупівля здійснюється за пунктом 13 Особливостей.
По питанню третьому:
Щодо інформації та відповідних документів, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору підряду, шляхом укладання додаткової угоди від 10.05.2024 № 1 до Договору від 17.04.2024 №17/04-1, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 статті 180 Господарського кодексу України (далі — ГКУ) при укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Поряд з цим статтею 638 Цивільного кодексу України (далі — ЦКУ) встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦКУ. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГКУ. Таким чином, статтею 36 попередньої редакції Закону встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею Закону. Водночас у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України». Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначені у статті 41 Закону. Частиною 1 статті 41 Закону передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 5 статті 41 Закону передбачені випадки, коли істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Норми пункту 19 Особливостей перефразовують частину 5 статті 41 Закону та передбачають виключний перелік випадків, коли істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет договору (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору про закупівлю. Інші умови договору про закупівлю не вважатимуться істотними та можуть змінюватись з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів.
При цьому, відповідно до положень ГКУ, зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджені сторонами, так і ті, які вони приймають як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважають укладеним, якщо між сторонами в передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо всіх його істотних умов.
Договором 17.04.2024 №17/04-1 передбачено можливість внесення змін до умов Договору: «15.3. Зміни і доповнення до умов Договору, що не є істотними, узгоджуються Сторонами шляхом укладення додаткової угоди до Договору в порядку, передбаченому нормами Цивільного і Господарського кодексів України, яка укладається і підписується у 2 примірниках, що мають однакову юридичну силу.»
Таким чином, для деталізації та уточнення загальної інформації в Договорі, Сторони дійшли згоди, внести зміни в не істотні умови Договору шляхом укладання додаткової угоди від 10.05.2024 № 1 до Договору від 17.04.2024 №17/04-1.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВА" #20272290 |
Переможець |
55 906 800,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2024 09:59
|
ДУ №2 до 17 04-1.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2024 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2024 15:28
|
Ду 1 до 17-04-1.pdf | зміни до договору |
10 травня 2024 15:28
|
Договір 17-04-1.pdf | укладений |
23 квітня 2024 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, уточнення інформації в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | № 17/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, відповідно до реального фінансування збільшення капітальних вкладень на 2024 рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 17/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |