Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Інше. «Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87-Г у Голосіївському районі
Очікувана вартість
4 273 923,20 UAH
UA-2020-05-21-001588-a ● ac737ebcee0f4565a1415a937a7fe2b0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СВКП "Київводфонд" |
Код ЄДРПОУ: | 37292855 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-Б |
Контактна особа: |
Ковалько Вікторія Валеріївна +380442289173 kovalkovictoriia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2020 15:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2020 15:58 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 4 273 923,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 137,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Інше. «Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87-Г у Голосіївському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, м. Київ, на проспекті Голосіївському, 87-Г у Голосіївському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 09:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 09:02 |
ТД б-во БК вулиці на проспекті Голосіївському_ 87-Г у Голосіївському районі (2) _ з правками.docx | |
01 червня 2020 09:02 |
ТД б-во БК вулиці на проспекті Голосіївському_ 87-Г у Голосіївському районі (2) без правок.docx | |
01 червня 2020 09:00 |
Перелік змін ТД 01.06.docx | |
01 червня 2020 08:14 |
99.zip |
01 червня 2020 09:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 червня 2020 09:02 |
ТД б-во БК вулиці на проспекті Голосіївському_ 87-Г у Голосіївському районі (2) _ з правками.docx
|
||||||
01 червня 2020 09:02 |
ТД б-во БК вулиці на проспекті Голосіївському_ 87-Г у Голосіївському районі (2) без правок.docx | ||||||
01 червня 2020 09:00 |
Перелік змін ТД 01.06.docx
|
||||||
01 червня 2020 08:14 |
99.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектно-кошторисна документація (проект)
Дата подання: 27 травня 2020 09:38
Дата відповіді: 01 червня 2020 08:17
Шановний замовник, відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), Вами оголошені відкриті торги на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Інше. «Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87-Г у Голосіївському районі» (№ оголошення UA-2020-05-21-001588-a).
Нами було уважно вивчена тендерна документація (розміщена на веб-порталі уповноваженого органу 21.05.2020 року о 15-54), щодо зазначеного вище предмета закупівлі, зважаючи на встановлені Вами вимоги в тендерній документації та Додатках до неї (зокрема в проекті договору), керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи чинні в Україні будівельні норми та правила, звертаємо Вашу увагу на неможливість будь-якому учаснику процедури закупівлі, крім тих які мають проектно-кошторисну документацію, підготувати тендерну пропозицію у відповідності до Ваших вимога, а саме:
1. Абзацом 4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасники мають завантажити документи з «інформацією про підтвердження відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі за формою, встановленою Замовником у додатку 2 до тендерної документації, а також завданням на проектування (опис предмета закупівлі)». Відповідно до Змісту тендерної документації в ній наявний Додаток № 2 «Форма «Підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником»», проте, жодного завдання на проектування в складі тендерної документації не надано.
Таким чином, Вами встановлена вимога надати підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі на підтвердження чого, Вами надано Додаток № 2; а також підтвердження пропозиції Завданню на проектування (опис предмета закупівлі), який Вами не наданий.
2. Пунктом 3 «Інша інформація» Розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» замовник встановив, що ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них.
Оскільки тендерна документація не містить проектних рішень, специфікацій матеріалів і обладнання по об’єкту замовлення, жоден учасник, крім тих які мають доступ до проектно-кошторисної документації, не мають можливості розрахувати ціну своєї пропозиції у відповідності до проектних рішень по об`єкту замовлення.
3. Іншим абзацом пункту 3 «Інша інформація» Розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» Вами в тендерній документації зазначено, що учасникам ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці.
При цьому, проекту в складі тендерної документації не надано, що унеможливлює дотримання учасниками процедури закупівлі зазначеної вимоги.
4. Абзацом 5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасники мають завантажити підписаний зі сторони учасника проектом договору про закупівлю.
Зазначений проект договору наданий Замовником в Додатку № 5 до тендерної документації.
Підписуючи та надаючи в складі своєї пропозиції проект Договору, відповідно до Додатку № 5, учасники підтверджують, що розуміють його та надають підтвердження його підписання в наведеній редакції та його виконання.
Однак зазначений проект договору містить прямі вказівки та вимоги щодо відповідності виконання робіт Підрядником (учасником переможцем) у відповідності до проектної документації, крім того Замовник має право відмовитись від прийняття робіт, я разі якщо вони не відповідають вимогам проектної документації, а саме пункти: 5.1.1., 5.1.3.1, 5.2.2., 5.4.1., 9.1., 9.2. проекту Договору.
Пункт 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлює, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції. Таким чином учасники процедури закупівлі, під час підготовки своєї пропозиції мають підготувати та надати свою пропозиції, яка буде відповідати проектно-кошторисній. Оскільки проектно-кошторисна документація відсутня в складі тендерної документації Замовника жоден з учасників не має можливості підготувати свою пропозицію, щоб вона відповідала вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене та керуючись принципами публічних закупівель, визначеними в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них просимо надати на ознайомлення проектно-кошторисну документацію, для можливості будь-якому Учаснику процедури закупівлі підготувати свої пропозиції у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимог тендерної та проектно-кошторисної документації, що дозволить ефективно та економно використовувати кошти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В додатку №7 до тендерної документації знаходиться інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристики предмета закупівлі, а саме: обсягів робіт за проектом.
Окрім цього на портал Уповноваженого органу щодо закупівлі з ідентифікатором № UA-2020-05-21-001588-a у розділ «Тендерна документація» завантажено додатково файл *99.ims, що також містить інформацію, необхідну для розрахунку вартості тендерної пропозиції. Дякую за Ваше запитання!
Окрім цього на портал Уповноваженого органу щодо закупівлі з ідентифікатором № UA-2020-05-21-001588-a у розділ «Тендерна документація» завантажено додатково файл *99.ims, що також містить інформацію, необхідну для розрахунку вартості тендерної пропозиції. Дякую за Ваше запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-21-001588-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "ГІРНИК", Код ЄДРПОУ:13928815
Дата подання: 25 червня 2020 11:22
Вимога анулювати рішення про скасування тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник»
В оприлюдненому протоколі №2206/01 від 22.06.2020 року засідання тендерного комітету щодо відхилення пропозицій відкритих торгів на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Інше. Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87- Г у Голосіївському районі (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45220000-5. Інженерні та будівельні роботи) з ідентифікатором закупівлі № UA-2020-05-21-001588-a, було вказано, що тендерна пропозиція ПрАТ «Гірник» (код ЄДРПОУ 13928815) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, а саме, що в складі тендерної пропозиції надали розрахунок ціни тендерної пропозиції (скановану кошторисну документацію) в якій, до глави 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва, включені кошти на відрядження працівників будівельних організацій на даний об’єкт в м. Київ, що не було передбачено умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника.
Шановний Замовник, згідно вимог оприлюдненої Вами тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Інше. Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87- Г у Голосіївському районі (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45220000-5. Інженерні та будівельні роботи) ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», ціна визначається як динамічна та формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Тендерна пропозиція ПрАТ «Гірник» розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», що було передбачено вимогами щодо предмета закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника. В главу 9 (Кошти та інші роботи та витрати) зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва включено кошти на відрядження працівників, так як розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації організації ПрАТ «Гірник» знаходиться на відстані більшій ніж 250 кілометрів.
Наголошуємо, що ціна тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник» розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі та інших вимог щодо предмета закупівлі, визначених тендерною документацією Замовника.
Вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник». Замовник порушує принципи здійснення закупівель встановлених пунктами 4 та 5 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо анулювати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник» та розглянути тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник, згідно вимог оприлюдненої Вами тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Інше. Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87- Г у Голосіївському районі (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45220000-5. Інженерні та будівельні роботи) ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», ціна визначається як динамічна та формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Тендерна пропозиція ПрАТ «Гірник» розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», що було передбачено вимогами щодо предмета закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника. В главу 9 (Кошти та інші роботи та витрати) зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва включено кошти на відрядження працівників, так як розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації організації ПрАТ «Гірник» знаходиться на відстані більшій ніж 250 кілометрів.
Наголошуємо, що ціна тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник» розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі та інших вимог щодо предмета закупівлі, визначених тендерною документацією Замовника.
Вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник». Замовник порушує принципи здійснення закупівель встановлених пунктами 4 та 5 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо анулювати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник» та розглянути тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 20:35
Шановний учасник! Вимоги до предмета закупівлі, його технічні, якісні та кількісні характеристики були відображені у відомості обсягів робіт, що містилася у додатку 7 до тендерної документації замовника. Також, на вимогу від учасників закупівлі до розділу тендерної документації було завантажено додатково файл з проектно-кошторисною документацією проекту будівництва об’єкту: «Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87- Г у Голосіївському районі». Відповідно до проекту будівництва, технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації замовника, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на даний об’єкт в м. Київ не було передбачено. Таким чином, тендерна пропозиція ПрАТ «Гірник» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації замовника.
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, вимогу анулювати рішення про скасування тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник» та розглянути тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства не задоволено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, вимогу анулювати рішення про скасування тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник» та розглянути тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства не задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-21-001588-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "ГІРНИК", Код ЄДРПОУ:13928815
Дата подання: 02 липня 2020 15:03
Вимога анулювати рішення протоколу №2206/01 від 22.06.2020 року
В оприлюдненому протоколі №2206/01 від 22.06.2020 року засідання тендерного комітету щодо відхилення пропозицій відкритих торгів на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Інше. Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87- Г у Голосіївському районі (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45220000-5. Інженерні та будівельні роботи) з ідентифікатором закупівлі № UA-2020-05-21-001588-a, та у Вашій відповіді від 30.06.2020 р. на нашу Вимогу від 25.06.2020 р. було вказано, що тендерна пропозиція ПрАТ «Гірник» (код ЄДРПОУ 13928815) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, а саме, що в складі тендерної пропозиції надали розрахунок ціни тендерної пропозиції (скановану кошторисну документацію) в якій, до глави 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва, включені кошти на відрядження працівників будівельних організацій на даний об’єкт в м. Київ, що не було передбачено умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника.
Вважаємо Вашу аргументацію не обґрунтованою та таку, що містить елементи дискримінації учасників за територіальною ознакою, упередженого ставлення та недобросовісної конкуренції серед учасників, що територіально знаходяться не в межах міста Київ.
Так як розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації організації ПрАТ «Гірник» знаходиться на відстані більшій ніж 250 кілометрів, відповідно у підприємства обов’язково виникнуть витрати на відрядження. Відхиляючи нашу тендерну пропозицію із зазначенням аргументації «витрати на відрядження», ви встановлюєте дискримінаційні вимоги до учасників, чим порушуєте пункт 4 статті 5 «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників», а також абзац 1 пункту 1 статті 5 «добросовісна конкуренція серед учасників».
Вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник». Замовник повністю порушує та ігнорує принципи здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо анулювати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник» та розглянути тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо Вашу аргументацію не обґрунтованою та таку, що містить елементи дискримінації учасників за територіальною ознакою, упередженого ставлення та недобросовісної конкуренції серед учасників, що територіально знаходяться не в межах міста Київ.
Так як розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації організації ПрАТ «Гірник» знаходиться на відстані більшій ніж 250 кілометрів, відповідно у підприємства обов’язково виникнуть витрати на відрядження. Відхиляючи нашу тендерну пропозицію із зазначенням аргументації «витрати на відрядження», ви встановлюєте дискримінаційні вимоги до учасників, чим порушуєте пункт 4 статті 5 «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників», а також абзац 1 пункту 1 статті 5 «добросовісна конкуренція серед учасників».
Вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник». Замовник повністю порушує та ігнорує принципи здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо анулювати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник» та розглянути тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 12:50
Шановний учасник, роз'яснення щодо змісту вимоги анулювати рішення протоколу №2206/01 від 22.06.2020 року вже надавалась замовником в рамках роз'яснення, що були надані на скаргу від 25.06.2020, 11:22. ID: UA-2020-05-21-001588-a.a1 Вимога (Скарга) "Вимога анулювати рішення про скасування тендерної пропозиції ПрАТ «Гірник»", а саме: "Вимоги до предмета закупівлі, його технічні, якісні та кількісні характеристики були відображені у відомості обсягів робіт, що містилася у додатку 7 до тендерної документації замовника. Також, на вимогу від учасників закупівлі до розділу тендерної документації було завантажено додатково файл з проектно-кошторисною документацією проекту будівництва об’єкту: «Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87- Г у Голосіївському районі». Відповідно до проекту будівництва, технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації замовника, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на даний об’єкт в м. Київ не було передбачено. Таким чином, тендерна пропозиція ПрАТ «Гірник» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації замовника.
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації." Таким чином, вимогу анулювати рішення протоколу №2206/01 від 22.06.2020 року не задоволено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації." Таким чином, вимогу анулювати рішення протоколу №2206/01 від 22.06.2020 року не задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-21-001588-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "ГІРНИК", Код ЄДРПОУ:13928815
Дата подання: 02 липня 2020 10:56
Вимога анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ «Гидротехнобур»
Шановний Замовник, згідно вимог оприлюдненої Вами тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Інше. Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87- Г у Голосіївському районі (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45220000-5. Інженерні та будівельні роботи), у додатково завантаженому файлі з проектно-кошторисною документацією проекту будівництва, показник адміністративних витрат будівельних організацій встановлено 1,79, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єктів зі значними наслідками (СС3).
Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця ТОВ «Гидротехнобур» була виявлена невідповідність вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, а саме:
1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Гидротехнобур» надав розрахунок ціни тендерної пропозиції у вигляді сканованої кошторисної документації (26. Кошторисна документація) де показник адміністративних витрат прийнятий 1,37, що не відповідає класу наслідків (відповідності) об’єктів зазначений в тендерній документації (СС3).
2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Гидротехнобур» надана сканована копія (16.1. Ліцензія учасника) оригіналу Ліцензії №29-Л від 12 липня 2017 року Державної архітектурно-будівельної інспекції з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2), що не відповідає класу наслідків (відповідності) об’єкта будівництва зазначеному в тендерній документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Гидротехнобур» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник порушив при цьому всі принципи здійснення публічних закупівель передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ «Гидротехнобур» та розглянути тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця ТОВ «Гидротехнобур» була виявлена невідповідність вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, а саме:
1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Гидротехнобур» надав розрахунок ціни тендерної пропозиції у вигляді сканованої кошторисної документації (26. Кошторисна документація) де показник адміністративних витрат прийнятий 1,37, що не відповідає класу наслідків (відповідності) об’єктів зазначений в тендерній документації (СС3).
2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Гидротехнобур» надана сканована копія (16.1. Ліцензія учасника) оригіналу Ліцензії №29-Л від 12 липня 2017 року Державної архітектурно-будівельної інспекції з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2), що не відповідає класу наслідків (відповідності) об’єкта будівництва зазначеному в тендерній документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Гидротехнобур» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник порушив при цьому всі принципи здійснення публічних закупівель передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ «Гидротехнобур» та розглянути тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 16:00
Шановний учасник, згідно вимог оприлюдненої тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Інше. Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87- Г у Голосіївському районі (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45220000-5. Інженерні та будівельні роботи) об’єкт будівництва належить до об’єктів з класом наслідків СС1.
У додатково завантаженому файлі з проектно-кошторисною документацією проекту будівництва об'єкту: "Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87-Г у Голосіївському районі" (далі - об'єкт) показник адміністративних витрат будівельних організацій встановлено 1,37 грн./люд.-год.
Крім того, згідно із пояснювальною запискою по вказаному об'єкту: усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат (див.графу 8 Кошторисного розрахунку №П147), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 складає 1,37 грн./люд.-год.
Як Ви правильно зазначили, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гидротехнобур» надав розрахунок ціни тендерної пропозиції у вигляді сканованої кошторисної документації (26. Кошторисна документація), де показник адміністративних витрат прийнятий 1,37, що відповідає класу наслідків (відповідності) об’єктів зазначений в тендерній документації (СС1).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Гидротехнобур» надана сканована копія (16.1. Ліцензія учасника) оригіналу Ліцензії №29-Л від 12 липня 2017 року Державної архітектурно-будівельної інспекції з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що відповідає класу наслідків (відповідності) об’єкта будівництва зазначеному в тендерній документації.
З огляду на викладене, вимогу щодо анулювання рішення про визначення переможцем ТОВ «Гидротехнобур» не задоволено.
У додатково завантаженому файлі з проектно-кошторисною документацією проекту будівництва об'єкту: "Будівництво артезіанської свердловини малої продуктивності на проспекті Голосіївському, 87-Г у Голосіївському районі" (далі - об'єкт) показник адміністративних витрат будівельних організацій встановлено 1,37 грн./люд.-год.
Крім того, згідно із пояснювальною запискою по вказаному об'єкту: усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат (див.графу 8 Кошторисного розрахунку №П147), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 складає 1,37 грн./люд.-год.
Як Ви правильно зазначили, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гидротехнобур» надав розрахунок ціни тендерної пропозиції у вигляді сканованої кошторисної документації (26. Кошторисна документація), де показник адміністративних витрат прийнятий 1,37, що відповідає класу наслідків (відповідності) об’єктів зазначений в тендерній документації (СС1).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Гидротехнобур» надана сканована копія (16.1. Ліцензія учасника) оригіналу Ліцензії №29-Л від 12 липня 2017 року Державної архітектурно-будівельної інспекції з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що відповідає класу наслідків (відповідності) об’єкта будівництва зазначеному в тендерній документації.
З огляду на викладене, вимогу щодо анулювання рішення про визначення переможцем ТОВ «Гидротехнобур» не задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-21-001588-a.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "Польова експедиція", Код ЄДРПОУ:33663409
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Польова експедиція" |
4 024 958,05
UAH з ПДВ
|
3 776 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "ГІРНИК" |
4 119 326,00
UAH з ПДВ
|
3 777 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гидротехнобур |
4 167 075,14
UAH з ПДВ
|
3 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" |
4 164 925,00
UAH з ПДВ
|
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Польова експедиція" #33663409 |
Відхилено |
3 776 900,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 09:26
|
ПРАТ "ГІРНИК" #13928815 |
Відхилено |
3 777 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 09:57
|
ТОВ Гидротехнобур #33937044 |
Переможець |
3 870 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 08:14
|
Договір | укладений |
19 серпня 2020 08:11
|