Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (захисний одяг підвищеного рівня захисту (комбінезон протиепідемічний, нестерильний, багаторазового використання, вологонепроникний)
Очікувана вартість
15 600,00 UAH
UA-2020-04-01-000017-c ac641923c5684133be40b2640b305406
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35102 — Костюм хірургічний ізолюючий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по договору проводиться Покупцем протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, відповідно до ціни, погодженої Сторонами Договору у замовленні та відображеної у видатковій накладній на товар. Підставою для проведення розрахунків є видаткова накладна. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іванишин І.В.
#2559513751
Переможець 15 600,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 08:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 08:40
Звіт про укладений договір на закупівлю комбінезрнів протиепідемічних.pdf укладений
01 квітня 2020 08:39
Договір з ФОП Іванишин Ігор Володимирович від 01 04 2020 № 123.pdf укладений
01 квітня 2020 08:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 15 600,00
UAH