Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Яловичина б/к охолоджена
Очікувана вартість
619 750,00 UAH
UA-2021-02-09-006584-b ● ac5bd62186d641c38577caa24c700e94
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43963788 |
Місцезнаходження: | 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, вул.Сумський шлях, будинок 6 |
Контактна особа: |
Запорожський Руслан Олександрович 380576330147 osvitamr2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 619 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 098,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3350 кілограми
Яловичина б/к охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62303, Україна, Харківська область, Дергачі, заклади управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 14:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 13:59 |
ТД Мясо в новій редакції.docx | |
12 березня 2021 13:56 |
Перелік змін 12.03.docx | |
16 лютого 2021 19:42 |
ТД Мясо в новій редакції.docx | |
16 лютого 2021 19:38 |
Перелік змін 16 02.docx |
12 березня 2021 14:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 березня 2021 13:59 |
ТД Мясо в новій редакції.docx
|
||||||
12 березня 2021 13:56 |
Перелік змін 12.03.docx
|
||||||
16 лютого 2021 19:42 |
ТД Мясо в новій редакції.docx
|
||||||
16 лютого 2021 19:38 |
Перелік змін 16 02.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тривалість робочого часу працівників закладів (18 закладів), а саме медичної сестри, комірника (кухаря).
Дата подання: 12 лютого 2021 12:19
Дата відповіді: 16 лютого 2021 14:12
У розділу 6 тендерної документації вказано графік постачання Яловичини б/к охолодженої - у період з моменту підписання договору по 31.12.2021р.- 1 раз на тиждень з 6-00 до 13-00.
Згідно п. 1.35. та п. 4.4. наказу №298/227 від 17.04.2006 Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах продукти харчування та продовольчої сировини, які надходять до закладу приймає медична сестра та комірник (кухар). Тобто, о шостій годині ранку два працівника повинні бути на роботи.
Запитання:
1. Вказати час початку робочого дня вищезазначених працівників, а саме медичної сестри, комірника (кухаря),вказаних у додатку 2 до тендерної документації (18 закладів);
2. Вказати час закінчення робочого дня вищезазначених працівників, а саме медичної сестри, комірника (кухаря), вказаних у додатку 2 до тендерної документації (18 закладів);
3. Вказати тривалість робочого дня в годинах вищезазначених працівників, а саме медичної сестри, комірника (кухаря), вказаних у додатку 2 до тендерної документації (18 закладів);
4. Чому вищезазначені працівникі, а саме медична сестра, комірник (кухар) не взмозі прийняти продукцію протягом робочого дня, а саме з 8.00 до 16.00 годин? Вказати яким законодавством Ви керуєтесь, коли вимагаєте з Постачальника постачати продукти харчування (м'ясо яловичини) з 6.00 годин ранку до 13.00 годин за умовами, що Ви з цієї продукції готуєте дітям їжу на наступного дня.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
У Додатку № 2 до тендерної документації зазначена наступна інформація: Дислокація закладів управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради.
Інформація щодо наступних працівників: кухар (комірник), медична сестра, у дислокації закладів управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради не зазначено. Що стосується графіку поставки товару, замовник зазначає терміни поставки, їх кількість у тиждень, час протягом якого будуть отримувати товар залежно від потреб самих закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти (дошкільних навчальних закладів)
Графік поставки з 6-00 год. по 13-00 год. є загальним та під час поставок буде деталізуватись залежно від потреб самих закладів.
Відповідно до. п. 6.1.3 Проекту договору, що викладений у Додатку № 3 до тендерної документації, замовник щосереди складає заявку на поставку товару на наступний тиждень, у якій вказує найменування товару, його кількість, дату та час поставки та впродовж одного дня передає її Учаснику для виконання по телефону, факсу, електронною поштою, або засобами поштового зв’язку.
Зазначаємо, що відповідно до п. 6.3.1 Проекту Договору. учасник зобов’язаний забезпечити поставку товарів у строки та у стані, встановленими цим Договором.
Дякуємо за запитання.
У Додатку № 2 до тендерної документації зазначена наступна інформація: Дислокація закладів управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради.
Інформація щодо наступних працівників: кухар (комірник), медична сестра, у дислокації закладів управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради не зазначено. Що стосується графіку поставки товару, замовник зазначає терміни поставки, їх кількість у тиждень, час протягом якого будуть отримувати товар залежно від потреб самих закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти (дошкільних навчальних закладів)
Графік поставки з 6-00 год. по 13-00 год. є загальним та під час поставок буде деталізуватись залежно від потреб самих закладів.
Відповідно до. п. 6.1.3 Проекту договору, що викладений у Додатку № 3 до тендерної документації, замовник щосереди складає заявку на поставку товару на наступний тиждень, у якій вказує найменування товару, його кількість, дату та час поставки та впродовж одного дня передає її Учаснику для виконання по телефону, факсу, електронною поштою, або засобами поштового зв’язку.
Зазначаємо, що відповідно до п. 6.3.1 Проекту Договору. учасник зобов’язаний забезпечити поставку товарів у строки та у стані, встановленими цим Договором.
Дякуємо за запитання.
предмет закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2021 13:19
Дата відповіді: 16 лютого 2021 14:17
п. 34 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” вказано, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Ваши вимоги у тендернії документації про наявність трьох екипажів з девятьох працівників та десятого — комплектувальника, трьох автотранспортних засобів відносится до закупівлі послуг пов'язаних з постачанням товару. При вимогах 10 працівників та трьох автотранспортних засобів з Учасника робить вартість такої послуги з постачання яловичини більш ніж вартість самого товару.
Запитання: 1. Прошу Вас вказати що саме є предметом закупівлі, послуга з постачання або товар? 2. Чому саме Учасник — фізічна особа підприємець, який працює самостийно не має можливасти пройти кваліфікаційний відбір та стати Переможцем?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
З приводу кількості транспортних засобів повідомляємо наступне:
Відповідно до пп. а) п. 1 ч. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, з метою підтвердження матеріально-технічної бази, учасник повинен надати інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори (не менше трьох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки, особливо в літню пору року) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт).
Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації (далі - ТД) «Дислокація закладів управління освіти культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради», поставка товару буде здійснюватися до вісімнадцяти закладів освіти, серед яких дванадцять закладів загальної середньої освіти, один навчально-виховний комплекс та п’ять закладів дошкільної освіти (ясла-садків). Зазначені у Додатку № 8 до ТД заклади освіти знаходяться не тільки у м. Дергачі, а в інших населених пунктах, а саме: смт. Слатино, смт. Козача Лопань, с. Руська Лозова, с. Великі Проходи, с. Гоптівка, с. Безруки, смт. Прудянка, с. Цупівка
Наявність трьох транспортних засобів (рефрижераторів) є мінімальною та зумовлена великою кількістю місць доставки, що знаходяться у різних населених пунктах Харківської області та надає гарантію замовнику, що учасник, у подальшому постачальник, в будь-якому випадку виконає поставку товару, у разі появи непередбачуваних ситуацій. (наприклад: технічна несправність одного із транспортних засобів).
З приводу кількості працівників повідомляємо наступне:
Відповідно до пп. а ч. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних і одного комірника.
Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо експедиторів транспортних повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
У абз. 4 пп. а ч. 2 Розділу та пп. в ч. 2 Розділу будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо запитання.
З приводу кількості транспортних засобів повідомляємо наступне:
Відповідно до пп. а) п. 1 ч. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, з метою підтвердження матеріально-технічної бази, учасник повинен надати інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори (не менше трьох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки, особливо в літню пору року) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт).
Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації (далі - ТД) «Дислокація закладів управління освіти культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради», поставка товару буде здійснюватися до вісімнадцяти закладів освіти, серед яких дванадцять закладів загальної середньої освіти, один навчально-виховний комплекс та п’ять закладів дошкільної освіти (ясла-садків). Зазначені у Додатку № 8 до ТД заклади освіти знаходяться не тільки у м. Дергачі, а в інших населених пунктах, а саме: смт. Слатино, смт. Козача Лопань, с. Руська Лозова, с. Великі Проходи, с. Гоптівка, с. Безруки, смт. Прудянка, с. Цупівка
Наявність трьох транспортних засобів (рефрижераторів) є мінімальною та зумовлена великою кількістю місць доставки, що знаходяться у різних населених пунктах Харківської області та надає гарантію замовнику, що учасник, у подальшому постачальник, в будь-якому випадку виконає поставку товару, у разі появи непередбачуваних ситуацій. (наприклад: технічна несправність одного із транспортних засобів).
З приводу кількості працівників повідомляємо наступне:
Відповідно до пп. а ч. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних і одного комірника.
Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо експедиторів транспортних повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
У абз. 4 пп. а ч. 2 Розділу та пп. в ч. 2 Розділу будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо запитання.
сортність товару
Дата подання: 12 лютого 2021 13:36
Дата відповіді: 16 лютого 2021 14:18
Ви вимагаєте у своей тендерной документації замість детального опису предмету закупівлі Яловичина б/к виготовленого з яловичини 1 категорії, 10 працівників та три автотранспортних засоба з кожного Учасника. При цьому в опису товару не вказана його сортність, так як саме це впливає на ціну предмету закупівлі.
Запит: 1. Прошу вказати сорт м'яса якє плануєте закуповувати (сорт, це частини туши)?
2. Перерахувати частини туші, які плануєте закуповувати?
3. Як це будє контролюватися?
4. Як це будє записано у декларації виробника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Яловичина б/к охолоджена - напівфабрикати крупнокускові натуральні з яловичини охолоджені виготовлені з яловичини 1 категорії. М’ясо без ознак пошкоджень та дефектів, відповідного кольору та запаху. Дозволяється до постачання тільки м’ясо тварин, забій яких здійснюється на бойні або м’ясокомбінаті, виготовлення та переробка на м’ясопереробному підприємстві або на потужностях з розбирання та обвалювання м’яса, які мають відповідний експлуатаційний дозвіл. Забороняється постачати м'ясо, яке не пройшло ветеринарного контролю.
Якість та терміни реалізації продукції (яловичини б/к охолодженої) повинна відповідати нормам Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Наказу МОЗ України «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» № 2205 від 25.09.2020 р.
Дякуємо за запитання.
Яловичина б/к охолоджена - напівфабрикати крупнокускові натуральні з яловичини охолоджені виготовлені з яловичини 1 категорії. М’ясо без ознак пошкоджень та дефектів, відповідного кольору та запаху. Дозволяється до постачання тільки м’ясо тварин, забій яких здійснюється на бойні або м’ясокомбінаті, виготовлення та переробка на м’ясопереробному підприємстві або на потужностях з розбирання та обвалювання м’яса, які мають відповідний експлуатаційний дозвіл. Забороняється постачати м'ясо, яке не пройшло ветеринарного контролю.
Якість та терміни реалізації продукції (яловичини б/к охолодженої) повинна відповідати нормам Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Наказу МОЗ України «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» № 2205 від 25.09.2020 р.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-09-006584-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 13 лютого 2021 14:20
Дискримінація
У пп а) п.1 та пп а) п. 2 Розділу 5 кваліфікаційних критеріїв тендерної документації до учасників Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагає наступну інформацію: у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранс-порту - рефрижератори (не менше трьох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки, особливо в літню пору року), як мінімум трьох повних екіпажів, складених з водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника. Це, з позиції Замовника, знижує ризики порушення графіку поставки та або його невиконання. Відповідно, надання зазначеної інформації у складі тендерної пропозиції є обов’язковим для учасників.
Вказана Замовником статья16 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає у учасника торгів обов'язкову наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та працівників від-повідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але ця стаття не вказує обов'язкову певну кількість авто-транспортних засобів та працівників, які мають бути задіяні у пос-лузі, пов’язаній з постачанням таких товарів.
У пп а) п 2 розділу 5 тендерної документації Ви вимагаєте наявність трьох водіїв автотранспортних засобів, трьох експедиторів транспортних, трьох вантажників і одного комірника посилаєтеся при цьому на п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227. У змісту п. 4.3. Інструкції відсутні вимоги щодо обов'язкової кількості водіів, осіб, що супро-воджують продукти у дорозі та які виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Головна вимога — особи причетні до зазначених робіт повинні мати при собі особову медичну книжку та були забезпечені санітарним одягом. Згідно ст.1 Інструкції її вимоги відносяться до раціонального харчування дітей у дошкільних навчальних закладів.
До складу Управляння освіти згідно Додатку 2 тендерної документації входять 18 закладів, з яких дошкільних нав-чальних закладів — 5, ліцеів — 13. Інструкція до якої Ви посилаєтесь не має відношення до ліцеів.
Згідно ст. 14 ЗУ “Про транспорт” Порядок охорони та супроводу вантажів, що швидко псуються, визначається відправниками вантажів самостійно. Також у відповідності до пп 8.1 п. 8 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні № 363 “Типи та кількість рухомого складу, потрібного для виконання перевезень вантажів, визначаються Перевізником залежно від обсягу і характеру перевезень”, тобто самостійно. Також згідно ст 49 Статута автомобільного транспорту “Перевезення вантажу прова-диться автотранспортним підприємством або організацією, як правило, без супроводження його експедитором ван-тажовідправника (вантажоодержувача). Перелік вантажів, що перевозяться в супроводі експедитора вантажовідправ-ника (вантажоодержувача), і порядок перевезення цих вантажів встановлюються Правилами перевезення вантажів автомобільним транспортом.
Згідно з п. 34 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Ви плануєте закуповувати 3350 кг м'яса яловичини протягом березня-грудня 2021 року, тобто протягом десяті місяців. Тобто в місяць 335 кг, раз на тиждень приблизно — 83 кг на три екіпажа з дев'ятьох працівників, а на один автотранспортний засіб з трьох робітників — приблизно 25 — 30 кг.
Таким чином, послуга пов'язана з постачання товару-пред-мету закупівлі з урахуванням вартості палива з розрахунку на 150 км пробігу, амортизаційних затрат на три автомобіля, заробітної плати на десятьох робітників перевищує вартість самого товару закупівлі.
Ваши вимоги у тендернії документації про наявність трьох екипажів з девятьох працівників та десятого — комірника, трьох автотранспортних засобів відносится до закупівлі послуг пов'язаних з постачанням товару. При економічно не обгрунтованих вимогах десяти працівників та трьох автотранспортних засобів з кожного Учасника робить вартість такої послуги з постачання яловичини більш ніж вартість самого товару. Також Ваші посилання на п. 4.3. Інструкціїї не мають законного обгрунтування.
Тому враховуючи вище викладене Замовник встановлюючи дану вимогу, щодо надання трьох автотранспортних засобів, десятьох робітників прямо порушує норми попередньо вказаних нормативно правових актів, а також ст 42 Кон-ституції Украінї-неправомірне обмеження конкуренції, п. 1 ст.44 Господарчого Кодексу Украінї — самостійного залу-чення підприємцем матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, вільного найму працівників, комер-ційного розрахунку... Чім порушує мої законні права та законні інтереси як підприємця працюючого самостійно щодо вільного доступу до участі в даній процедурі закупівлі.
Вимагаю виключити вимоги щодо надання обов'язкової кількості, а саме трьох рефрижераторів, та десяті праців-ників з умов тендерної документації та надати право господарским суб'єктам самостіно залучаті матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів на підставі комерційного розрохунку. У разі незадоволення даної вимоги прошу надати законодавче обгрунтування, та еконо-мічній розрахунок доцільності наявності у Учасника повних трьох екіпажів у складі дев'яті працівників, десятого — комірника, та трьох автотранспортних засобів для одного відванта-ження у тиждень 80 кг м'яса з пробігом приблизно 150 км.
Розгорнути
Згорнути
Вказана Замовником статья16 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає у учасника торгів обов'язкову наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та працівників від-повідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але ця стаття не вказує обов'язкову певну кількість авто-транспортних засобів та працівників, які мають бути задіяні у пос-лузі, пов’язаній з постачанням таких товарів.
У пп а) п 2 розділу 5 тендерної документації Ви вимагаєте наявність трьох водіїв автотранспортних засобів, трьох експедиторів транспортних, трьох вантажників і одного комірника посилаєтеся при цьому на п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227. У змісту п. 4.3. Інструкції відсутні вимоги щодо обов'язкової кількості водіів, осіб, що супро-воджують продукти у дорозі та які виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Головна вимога — особи причетні до зазначених робіт повинні мати при собі особову медичну книжку та були забезпечені санітарним одягом. Згідно ст.1 Інструкції її вимоги відносяться до раціонального харчування дітей у дошкільних навчальних закладів.
До складу Управляння освіти згідно Додатку 2 тендерної документації входять 18 закладів, з яких дошкільних нав-чальних закладів — 5, ліцеів — 13. Інструкція до якої Ви посилаєтесь не має відношення до ліцеів.
Згідно ст. 14 ЗУ “Про транспорт” Порядок охорони та супроводу вантажів, що швидко псуються, визначається відправниками вантажів самостійно. Також у відповідності до пп 8.1 п. 8 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні № 363 “Типи та кількість рухомого складу, потрібного для виконання перевезень вантажів, визначаються Перевізником залежно від обсягу і характеру перевезень”, тобто самостійно. Також згідно ст 49 Статута автомобільного транспорту “Перевезення вантажу прова-диться автотранспортним підприємством або організацією, як правило, без супроводження його експедитором ван-тажовідправника (вантажоодержувача). Перелік вантажів, що перевозяться в супроводі експедитора вантажовідправ-ника (вантажоодержувача), і порядок перевезення цих вантажів встановлюються Правилами перевезення вантажів автомобільним транспортом.
Згідно з п. 34 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Ви плануєте закуповувати 3350 кг м'яса яловичини протягом березня-грудня 2021 року, тобто протягом десяті місяців. Тобто в місяць 335 кг, раз на тиждень приблизно — 83 кг на три екіпажа з дев'ятьох працівників, а на один автотранспортний засіб з трьох робітників — приблизно 25 — 30 кг.
Таким чином, послуга пов'язана з постачання товару-пред-мету закупівлі з урахуванням вартості палива з розрахунку на 150 км пробігу, амортизаційних затрат на три автомобіля, заробітної плати на десятьох робітників перевищує вартість самого товару закупівлі.
Ваши вимоги у тендернії документації про наявність трьох екипажів з девятьох працівників та десятого — комірника, трьох автотранспортних засобів відносится до закупівлі послуг пов'язаних з постачанням товару. При економічно не обгрунтованих вимогах десяти працівників та трьох автотранспортних засобів з кожного Учасника робить вартість такої послуги з постачання яловичини більш ніж вартість самого товару. Також Ваші посилання на п. 4.3. Інструкціїї не мають законного обгрунтування.
Тому враховуючи вище викладене Замовник встановлюючи дану вимогу, щодо надання трьох автотранспортних засобів, десятьох робітників прямо порушує норми попередньо вказаних нормативно правових актів, а також ст 42 Кон-ституції Украінї-неправомірне обмеження конкуренції, п. 1 ст.44 Господарчого Кодексу Украінї — самостійного залу-чення підприємцем матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, вільного найму працівників, комер-ційного розрахунку... Чім порушує мої законні права та законні інтереси як підприємця працюючого самостійно щодо вільного доступу до участі в даній процедурі закупівлі.
Вимагаю виключити вимоги щодо надання обов'язкової кількості, а саме трьох рефрижераторів, та десяті праців-ників з умов тендерної документації та надати право господарским суб'єктам самостіно залучаті матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів на підставі комерційного розрохунку. У разі незадоволення даної вимоги прошу надати законодавче обгрунтування, та еконо-мічній розрахунок доцільності наявності у Учасника повних трьох екіпажів у складі дев'яті працівників, десятого — комірника, та трьох автотранспортних засобів для одного відванта-ження у тиждень 80 кг м'яса з пробігом приблизно 150 км.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2021 15:50
Замовником розглянуто Вимогу від 13.02.2021р., зареєстровану за номером UA-2021-02-09-006584-b.b1, за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
З приводу кількості транспортних засобів повідомляємо наступне:
Відповідно до пп. а) п. 1 ч. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, з метою підтвердження матеріально-технічної бази, учасник повинен надати інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори (не менше трьох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки, особливо в літню пору року) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт).
Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації (далі - ТД) «Дислокація закладів управління освіти культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради», поставка товару буде здійснюватися до вісімнадцяти закладів освіти, серед яких дванадцять закладів загальної середньої освіти, один навчально-виховний комплекс та п’ять закладів дошкільної освіти (ясла-садків). Зазначені у Додатку № 8 до ТД заклади освіти знаходяться не тільки у м. Дергачі, а в інших населених пунктах, а саме: смт. Слатино, смт. Козача Лопань, с. Руська Лозова, с. Великі Проходи, с. Гоптівка, с. Безруки, смт. Прудянка, с. Цупівка
Наявність трьох транспортних засобів (рефрижераторів) є мінімальною та зумовлена великою кількістю місць доставки, що знаходяться у різних населених пунктах Харківської області та надає гарантію замовнику, що учасник, у подальшому постачальник, в будь-якому випадку виконає поставку товару, у разі появи непередбачуваних ситуацій. (наприклад: технічна несправність одного із транспортних засобів).
Також хочемо зазначити, що замовником не вимагається у учасника саме власного автотранспорту. У разі відсутності у учасника власного автотранспорту, учасник має право залучити необхідний автотранспорт шляхом укладення відповідного договору з Перевізником або надати документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами).
З приводу кількості працівників повідомляємо наступне:
Відповідно до пп. а ч. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних і одного комірника.
Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо експедиторів транспортних повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
У абз. 4 пп. а ч. 2 Розділу та пп. в ч. 2 Розділу будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
З приводу кількості транспортних засобів повідомляємо наступне:
Відповідно до пп. а) п. 1 ч. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, з метою підтвердження матеріально-технічної бази, учасник повинен надати інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори (не менше трьох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки, особливо в літню пору року) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт).
Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації (далі - ТД) «Дислокація закладів управління освіти культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради», поставка товару буде здійснюватися до вісімнадцяти закладів освіти, серед яких дванадцять закладів загальної середньої освіти, один навчально-виховний комплекс та п’ять закладів дошкільної освіти (ясла-садків). Зазначені у Додатку № 8 до ТД заклади освіти знаходяться не тільки у м. Дергачі, а в інших населених пунктах, а саме: смт. Слатино, смт. Козача Лопань, с. Руська Лозова, с. Великі Проходи, с. Гоптівка, с. Безруки, смт. Прудянка, с. Цупівка
Наявність трьох транспортних засобів (рефрижераторів) є мінімальною та зумовлена великою кількістю місць доставки, що знаходяться у різних населених пунктах Харківської області та надає гарантію замовнику, що учасник, у подальшому постачальник, в будь-якому випадку виконає поставку товару, у разі появи непередбачуваних ситуацій. (наприклад: технічна несправність одного із транспортних засобів).
Також хочемо зазначити, що замовником не вимагається у учасника саме власного автотранспорту. У разі відсутності у учасника власного автотранспорту, учасник має право залучити необхідний автотранспорт шляхом укладення відповідного договору з Перевізником або надати документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами).
З приводу кількості працівників повідомляємо наступне:
Відповідно до пп. а ч. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних і одного комірника.
Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо експедиторів транспортних повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
У абз. 4 пп. а ч. 2 Розділу та пп. в ч. 2 Розділу будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-09-006584-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 13 лютого 2021 16:37
Дискримінація
У пп д), пп е), пп є), пп 1.8.4. п. 1 наявність обладнання та матеріально-технічної бази Розділу 5 Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв та вимоги для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи які не мають ні якого відношення до закупівлі товару — м'яса яловичини. Ці вимоги перераховані у пп д), пп е), пп є), пп 1.8.4. п. 1 Розділу 5 Квалiфiкацiйнi критерiї до учасників відносяться до закупівлі робіт. Тому враховуючи вище викладене Замовник встановлюючи дані вимоги, щодо надання копій документів у вищезазначених пунктах Розділу 5 прямо порушує норми вимог викладених у п. 27, п. 34 ст. 1, ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як усі перераховані у вищевказаних пунктах документи відносяться до робіт, та не мають ні якого відношення до закупівлі товару- яловичина б/к охолоджена.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, не дискримінація учасників,а рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлені Вами вимоги, щодо наявності:
1. договору (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень);
2. актів (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень);
3. договору про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності (приміщень);
4. результатів бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді результатів лабораторних досліджень (протокол, висновок тощо), на потужності;
5. договору (договори) про надання послуг з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ;
6. актів(-и) виконаних робіт з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ за останній місяць до дати подання тендерних пропозицій;
7. договору про надання послуг за 2020 р. з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності;
8. актів(-и) виконаних робіт за 2020 р. з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності;
є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, оскільки не допускають до участі в закупівлі операторів ринку, які здійснюють транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10*С, залишаючись придатними для споживання людиною. Зважаючи на зазначене, діяльність з транспортування харчових про-дуктів тваринного походження не потребує отримання експлуатаційного дозволу, та підлягає державної реєстрації. Відповідно до ст. 23 ЗУ “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Вказані Вами вимоги відносяться тільки до операторів ринку що мають потужності за класифікацією суб’єктів господарювання, визначеною Господарським кодексом України (суб’єкт середнього або великого підприємництва). При цьому не враховуються інтереси малого бізнесу - які здійснюють транспортування харчових продуктів тваринного походження, та не мають власних приміщень.
Крім того вимоги використані в тендерній документації дозволяють Замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим критеріям. З огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, не дискримінація учасників,а рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлені Вами вимоги, щодо наявності:
1. договору (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень);
2. актів (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень);
3. договору про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності (приміщень);
4. результатів бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді результатів лабораторних досліджень (протокол, висновок тощо), на потужності;
5. договору (договори) про надання послуг з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ;
6. актів(-и) виконаних робіт з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ за останній місяць до дати подання тендерних пропозицій;
7. договору про надання послуг за 2020 р. з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності;
8. актів(-и) виконаних робіт за 2020 р. з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності;
є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, оскільки не допускають до участі в закупівлі операторів ринку, які здійснюють транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10*С, залишаючись придатними для споживання людиною. Зважаючи на зазначене, діяльність з транспортування харчових про-дуктів тваринного походження не потребує отримання експлуатаційного дозволу, та підлягає державної реєстрації. Відповідно до ст. 23 ЗУ “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Вказані Вами вимоги відносяться тільки до операторів ринку що мають потужності за класифікацією суб’єктів господарювання, визначеною Господарським кодексом України (суб’єкт середнього або великого підприємництва). При цьому не враховуються інтереси малого бізнесу - які здійснюють транспортування харчових продуктів тваринного походження, та не мають власних приміщень.
Крім того вимоги використані в тендерній документації дозволяють Замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим критеріям. З огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2021 15:55
Замовником розглянуто Вимогу від 13.02.2021р., зареєстровану за номером UA-2021-02-09-006584-b.b2, за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
Вимоги, що передбачені пп. д), пп. е), пп. є) ч. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі - Розділ) тендерної документації не стосуються транспортування харчових продуктів, а стосуються виробництва та/або обігу (зберігання) харчових продуктів у розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. (далі - Закон)
Відповідно до п. 82 ст. 1 Закону, стадії виробництва та обігу харчових продуктів - будь-які стадії, у тому числі виробництво, зберігання, транспортування, реалізація або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу.
Відповідно до ст. 23 Закону експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.
Відповідно до п. 13 Додатку № 19 до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні затвердж. Наказом Мінтранс України № 363 від 14.10.1997 ( у ред. від 12.07.2019 р.) температурний режим для швидкопсувних вантажів (яловичини охолодженої) при перевезенні їх в авторефрижераторах повинен дорівнювати від 0 С до + 4 0С.
Враховуючи зазначене, у розумінні Закону, не має значення чи є оператор ринку (учасник) суб’єктом малого, середнього чи великого підприємництва для виробництва та/обігу харчових продуктів тваринного походження.
Відповідно до пп. г) п. 1. ч. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми - Додаток № 9;
На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендеру. Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту), які дозволять учаснику виконувати графік поставки, вказаний в цій тендерній документації.
Враховуючи вищезазначене, умовами тендерної документації не передбачено, що учасник повинен саме у власності потужності. У разі їх відсутності, учасник має право злучити необхідні потужності шляхом укладення відповідного договору.
Відповідно до ст. 41 Закону, потужності, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів повинні проводити дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію потужностей. Оператор ринку повинен підтримувати вентиляційну систему в належному стані та проводити її чищення.
Також, відповідно до розділу ІІ Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів № 590 від 01.10.2012 р. повинен застосовувати програми-передумови системи НАССР для підтримання гігієни у всьому харчовому ланцюгу, які необхідні для виробництва та постачання безпечних харчових продуктів для споживання людиною, а також правила поводження з харчовими продуктами.
Один із процесів, які повинні охоплювати програми-передумови системи НАССР - це чистота поверхонь (процедури прибирання, миття і дезінфекції виробничих, допоміжних та побутових приміщень та інших поверхонь).
Вимоги, що передбачені пп. д), пп. е), пп. є) ч. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі - Розділ) тендерної документації не стосуються транспортування харчових продуктів, а стосуються виробництва та/або обігу (зберігання) харчових продуктів у розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. (далі - Закон)
Відповідно до п. 82 ст. 1 Закону, стадії виробництва та обігу харчових продуктів - будь-які стадії, у тому числі виробництво, зберігання, транспортування, реалізація або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу.
Відповідно до ст. 23 Закону експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.
Відповідно до п. 13 Додатку № 19 до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні затвердж. Наказом Мінтранс України № 363 від 14.10.1997 ( у ред. від 12.07.2019 р.) температурний режим для швидкопсувних вантажів (яловичини охолодженої) при перевезенні їх в авторефрижераторах повинен дорівнювати від 0 С до + 4 0С.
Враховуючи зазначене, у розумінні Закону, не має значення чи є оператор ринку (учасник) суб’єктом малого, середнього чи великого підприємництва для виробництва та/обігу харчових продуктів тваринного походження.
Відповідно до пп. г) п. 1. ч. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми - Додаток № 9;
На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендеру. Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту), які дозволять учаснику виконувати графік поставки, вказаний в цій тендерній документації.
Враховуючи вищезазначене, умовами тендерної документації не передбачено, що учасник повинен саме у власності потужності. У разі їх відсутності, учасник має право злучити необхідні потужності шляхом укладення відповідного договору.
Відповідно до ст. 41 Закону, потужності, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів повинні проводити дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію потужностей. Оператор ринку повинен підтримувати вентиляційну систему в належному стані та проводити її чищення.
Також, відповідно до розділу ІІ Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів № 590 від 01.10.2012 р. повинен застосовувати програми-передумови системи НАССР для підтримання гігієни у всьому харчовому ланцюгу, які необхідні для виробництва та постачання безпечних харчових продуктів для споживання людиною, а також правила поводження з харчовими продуктами.
Один із процесів, які повинні охоплювати програми-передумови системи НАССР - це чистота поверхонь (процедури прибирання, миття і дезінфекції виробничих, допоміжних та побутових приміщень та інших поверхонь).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-09-006584-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 19 лютого 2021 12:04
Дата подання: 19 лютого 2021 12:04
Дискримінація
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
09 лютого 2021 року Управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради (далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів, номер оголошення — UA-2021-02-09-006584-b, предмет закупівлі: Яловичина б/к охолоджена згід-но ДК 021:2015 (CPV) -15110000-2 М’ясо ( Яловичина б/к охолоджена (код ДК 021:2015 15111100-0 — Яловичина).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 10:08
рішення від 23.02.2021 №3265+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 10:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2021 № 3953.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 20:13
рішення від 02.03.2021 № 3953.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 20:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2021 14:01
Номер скарги: UA-2021-02-09-006584-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 15 березня 2021 12:52
Дата подання: 15 березня 2021 12:52
Дискримінація
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації 13 березня 2021 року Управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради (далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів, номер оголошення — UA-2021-02-09-006584-b, предмет закупівлі: Яловичина б/к охолоджена згід-но ДК 021:2015 (CPV) -15110000-2 М’ясо ( Яловичина б/к охолоджена (код ДК 021:2015 15111100-0 — Яловичина).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 березня 2021 09:53
рішення від 17.03.2021 № 5281 + лист Замовнику + лист Скаржнику .pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 09:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2021 № 6184.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 19:27
рішення від 26.03.2021 № 6184 .pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 21:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ |
592 950,00
UAH з ПДВ
|
592 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Боровічкова Катерина Олександрівна |
616 400,00
UAH з ПДВ
|
616 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Показій Леонід Леонідович |
619 000,00
UAH з ПДВ
|
619 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ #2182201551 |
Відхилено |
592 950,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2021 13:33
|
ФОП Боровічкова Катерина Олександрівна #2686405181 |
Переможець |
616 400,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2022 08:40
|
216у.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2022 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 12:14
|
Дод.уг.№4 від 17.01.2022(Дог№216у).pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:26
|
Дод.уг№3 від 30.12.2021(Дог№216у).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2021 15:10
|
Дод.уг.№2 від 08.11.2021(Догг.№216у).pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2021 16:03
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 13:50
|
Договір №216у від 30.04.2021 (Яловичина).pdf | укладений |
30 квітня 2021 13:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючисьп.1 ч.5 ст.41 Закону України " Про публічні закупівлі",п.1.3., п.11.1, п.11.2., Договору, Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі товару і вирішили внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 216у |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.4, п. 11.1, п. 11.2 Договору № 216у від 30.04.2021, Сторони дійшли згоди щодо підвищення ціни за одиницю товару: яловичина б/к охолоджена, та у зв’язку з чим вирішили внести зміни до Договору, а саме: Викласти п. 1.2., п. 3.2. Договору в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару: за кодом ДК 021:2015:15110000-2 — М’ясо (Яловичина б/к охолоджена).Кількість товарів за цим Договором – 1926,95693 кг.» «3.2. Ціна за одиницю товару становить: на період з 30.04.2021 року по 07.11.2021 року 184,00 грн. за 1 кілограм, на період з 08.11.2021 року по 31.12.2021 року 202,38 грн. за 1 кілограм».Викласти Специфікацію (Додаток №1 до Договору) у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 216у |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 8 частини 5, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 10.2. Договору, дійшли згоди та вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме: по «31» березня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 216у |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 8 частини 5, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 10.2. Договору, враховуючи продовження строку дії Договору, дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору, а саме: Збільшити ціну Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі у попередньому році, а саме на: 40476,00 грн (сорок тисяч чотириста сімдесят шість грн 00 коп.), без ПДВ, і викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: «Ціна договору складає: 408476,00 грн (чотириста вісім тисяч чотириста сімдесят шість грн 00 коп.), без ПДВ. До ціни Договору включено витрати 2022 року, які складають 40476,00 грн (сорок тисяч чотириста сімдесят шість грн 00 коп.), без ПДВ.» Викласти Специфікацію (загальну, Додаток 1 до Договору) у новій редакції (додається). Доповнити Договір Специфікацією на 2022 рік, яка додається (Додаток 1.1 до Договору). Викласти п. 1.2. Договору у наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару: за кодом ДК 021:2015:15110000-2 — М’ясо (Яловичина б/к охолоджена).Кількість товарів за цим Договором визначено у Специфікаціях (Додаток 1, Додаток 1.1 до Договору). Викласти п. 5.1. Договору у наступній редакції: «5.1.Строк поставки товарів: до 31.03.2022. Поставка: 1 раз на тиждень з 6-00 до 13-00 по 31.03.2022р. Поставка товару Постачальником здійснюється не пізніше двох календарних днів з дня надання Замовником заявки Постачальнику». Викласти п. 10.1. Договору у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту укладення і діє до 31 березня 2022 року. Сплив строку дії Договору не звільняє Сторони від повного виконання своїх зобов’язань за даним Договором |
Номер договору про закупівлю: | 216у |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 216у |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |