Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34648973 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Звягель, вул. Шевченка, буд. 16 |
Контактна особа: |
Андрій Прокопенко +380969366218 zakupkiprom.gkg.nv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2023 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 001 846,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 009,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія видана банком; 100000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт та за наявності у Замовника відповідного фінансування на виконання робіт. Кінцева оплата в розмірі п’яти відсотків від загальної суми договору, здійснюється після введення об’єкта будівництва в експлуатацію (за потреби) та протягом 15 банківських днів. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи протягом 15 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати - згідно розділу 3 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 95 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт та за наявності у Замовника відповідного фінансування на виконання робіт. Кінцева оплата в розмірі п’яти відсотків від загальної суми договору, здійснюється після введення об’єкта будівництва в експлуатацію (за потреби) та протягом 15 банківських днів. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи протягом 15 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати - згідно розділу 3 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2023 17:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2023 17:51 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000023 ● 3a2c17fe277541b5a27c9628a36bb8b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 15:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2023
№ 43-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.07.2023 № 43-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
16. UA-2023-05-30-011963-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, не погоджуючись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-011963-a від 21.07.2023р. (далі - висновок), надає заперечення до висновку, в тому числі наступне. 1. Згідно п. 3.1.1. розділу 2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в тому числі розрахунок прямих витрати і загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку, при цьому, всі кошторисні розрахунки учасника повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова). Наказом №67 від 30 квітня 2022 року до п. 5.17 Настанови було внесено зміни, а саме абзац в п. 5.17. доповнено виразом «…або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.», а так само п. 5.17. доповнено третім абзацом наступного змісту: «При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується.». Таким чином, в поточній редакції Настанови у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови. При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується. В той же час, в Настанові в п. 5.17 є посилання на додаток 26 «Перелік адміністративних витрат», але в цьому додатку наведений саме перелік таких витрат, а не їх показники, як це передбачено згідно п. 5.17 Зміни №1 до Настанови. Показники адміністративних витрат наведені виключно в додатку 27 «Показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» Настанови. Враховуючи вищезазначене, в Настанові наявна диспозиція посилань п. 5.17 на додатки 26 та 27 Настанови, що підтверджено офіційним представником відділу ціноутворення в будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, як технічна помилка (Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України готує технічні правки до Настанови). Таким чином учасник ТОВ «НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ», застосувавши показники адміністративних витрат у складі договірної ціни згідно із додатком 27 Настанови, діяв у спосіб, що відповідає змісту чинної кошторисної норми, при цьому відповідальність за неточності та/або технічні помилки в нормативно-правовому акті, що створюють виключно формальну колізію застосування тієї чи іншої норми, не може покладатись на учасника та/або замовника закупівлі, та відповідно розрахунок розміру адміністративних витрат учасника у вказаний спосіб відповідає логіці норм згідно Настанови. 2. Щодо недотримання учасником-переможцем п. 5.33 розділу V Настанови в частині невключення до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначених на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, вважаємо, що ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ у своїх висновках з даного питання використав максимально формалізований та суб’єктивний підхід, не враховуючи сукупності норм та положень чинного законодавства та тендерної документації відповідно, а саме наступне. Згідно п. 1.7. розділу 2 тендерної документації вид договірної ціни визначається учасником як тверда договірна ціна, та вказується у змісті договірної ціни, що надається у складі тендерної пропозиції. Згідно визначення Настанови твердий кошторис (тверда договірна ціна) - кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором. В той же час, внесення змін до істотних умов договору можливе виключно у випадках, що передбачені згідно п. 19 Особливостей. Згідно абз. 2 п. 5.33 Настанови кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, згідно п. 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Таким чином учасник процедури закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції погоджується з умовами закупівлі в цілому, в тому числі з умовами виконання робіт, їх технічними, якісними та кількісними характеристиками, а так само цінові показники власне договору про закупівлю визначаються згідно змісту поданих учасником у складі тендерної пропозиції кошторисних розрахунків, та після укладення договору про закупівлю можуть змінюватись виключно у випадках, що передбачені Особливостями. Слід зауважити, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ» відповідає вимогам тендерної документації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних вимог щодо предмету закупівлі, зокрема за видами та обсягами робіт, а прийняті учасником до розрахунку матеріальні ресурси в повній мірі відповідають вимогам тендерної документації в тому числі за їх видами та кількості. Згідно ч. 1 ст. 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Таким чином, не включення учасником ТОВ «НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ» (який є самостійним суб’єктом господарювання, що здійснює господарську діяльність на власний ризик, а так само приймає умови закупівлі та вимоги замовника при підписанні договору про закупівлю) до розрахунку договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначених на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, є суб’єктивним рішенням учасника, та свідчить виключно про те, що учасник, оцінивши вид будівництва, структуру робіт, вартість трудових та матеріально-технічних ресурсів, тощо, не вбачає необхідності врахувати такі витрати у ціні пропозиції, що є за своєю природою певним страхуванням фінансових ризиків учасника як підрядника, а так само приймає на себе відповідальність виконати роботи згідно розрахунку витрат у складі договірної ціни, поданої в тендерній пропозиції. Таким чином вважаємо, що висновок не є об’єктивним та не грунтується на наявності у змісті тендерної пропозиції учасника-переможця порушень, що спотворюють зміст такої тендерної пропозиції, або так само наявність яких призводила б до невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема в частині обсягів та видів робіт, обсягів та видів матеріальних ресурсів, тощо. Відтак на підставі ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником буде вжито заходів щодо оскарження висновку до суду.
2023-07-28 16:36:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | На виконання ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє про оскарження висновку УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 21.07.2023 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-011963-a до суду, а саме позовну заяву направлено до суду 04.08.2023р., про що надається підтвердження відповідного поштового відправлення |
Дата публікації: | 04 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 240/23519/23 |
Дата відкриття провадження: | 22 серпня 2023 |
Документи:
22 серпня 2023 15:36
|
Електронний підпис |
04 серпня 2023 16:54
|
Електронний підпис |
04 серпня 2023 16:51
|
Відправлення Укрпошта.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ" |
23 057 707,20
UAH з ПДВ
|
23 057 707,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ" #03580179 |
Переможець |
23 057 707,20
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 16:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 червня 2023 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 14:55
|
ДУ № 1 договру вул. І.Мамайчука.docx (1).pdf | укладений |
14 грудня 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 14:37
|
ДУ № 1 договру вул. І.Мамайчука.docx (1).pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 15:43
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ №30_7461 від 21.06.2023.pdf | укладений |
22 червня 2023 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін згідно ДУ №1 від 12.12.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 30/7461 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |