Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТРОЇЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТРОЇЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42072219 |
Місцезнаходження: | 92100, Україна , Луганська обл., Троїцький район, селище міського типу Троїцьке, вулиця Центральна, будинок 69 |
Контактна особа: |
Ляшенко Антоніна Павлівна +380645621476 buh-oms@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2020 23:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 12:38 |
Очікувана вартість: | 957 841,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 578,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно договору про постачання електричної енергії споживачу | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2020 00:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2020 23:58 |
Додаток-4_до_ТД (Проєкт договору).docx | |
05 грудня 2020 23:58 |
Додаток-3_до_ТД (Тендерна пропозиція).docx | |
05 грудня 2020 23:58 |
Додаток-2_до_ТД (Кваліфікаційні вимоги ст-16-17-Закону).pdf | |
05 грудня 2020 23:58 |
Додаток-1_до_ТД (Технічна специфікація).pdf | |
05 грудня 2020 23:58 |
Тендерна документація.pdf | |
05 грудня 2020 23:58 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-27-000028 ● 10f1fce0b7894f128f3b6b21417c8d48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.07.2021 № 322
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.07.2021 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-12-05-000249-c 05.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-28 13:35:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-05-000249-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення на підставі яких документів внесені зміни до договору від 15.01.2021 року № 7-ТР на постачання електричної енергії щодо зміни ціни за одиницю товару?
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-03 09:30:50
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
15.03.2021 року на адресу Відділу освіти, молоді та спорту Троїцької селищної ради надійшов лист від ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за вихідним № 01-52/2/632 від 15.03.2021 щодо зміни ціни за одиницю товару та пропозицією укласти додаткову угоду до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 15 січня 2021 року за № 7-ТР. У підтвердження коливання ціни постачальником було надано цінову довідку Харківської торгово-промислової палати за № 548/21 від 03.03.2021. За результатами розгляду листа та додатків до нього було прийнято рішення про укладання додаткової угоди № 1 від 16.03.2021 щодо зміни ціни за одиницю товару.
20.05.2021 на адресу Відділу освіти, молоді та спорту Троїцької селищної ради надійшов лист від ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за вихідним № 01-50/2/83 від 18.05.2021 щодо зміни ціни за одиницю товару та пропозицією укласти додаткову угоду до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 15 січня 2021 року за № 7-ТР. У підтвердження коливання ціни постачальником було надано цінову довідку Харківської торгово-промислової палати за № 1109/21 від 12.05.2021. За результатами розгляду листа та додатків до нього було прийнято рішення про укладання додаткової угоди № 3 від 27.05.2021 щодо зміни ціни за одиницю товару.
Додатки:
1. Лист ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за вихідним № 01-52/2/632 від 15.03.2021 на 1 арк.
2. Цінова довідка Харківської торгово-промислової палати за № 548/21 від 03.03.2021 на 2 арк.
3. Додаткова угода № 1 від 16.03.2021 на 1 арк.
4. Лист ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за вихідним № 01-50/2/83 від 18.05.2021 на 1 арк.
5. Цінова довідка Харківської торгово-промислової палати за № 1109/21 від 12.05.2021на 2 арк.
6. Додаткова угода № 3 від 27.05.2021на 1 арк.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-03 09:35:16
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
15.03.2021 року на адресу Відділу освіти, молоді та спорту Троїцької селищної ради надійшов лист від ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за вихідним № 01-52/2/632 від 15.03.2021 щодо зміни ціни за одиницю товару та пропозицією укласти додаткову угоду до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 15 січня 2021 року за № 7-ТР. У підтвердження коливання ціни постачальником було надано цінову довідку Харківської торгово-промислової палати за № 548/21 від 03.03.2021. За результатами розгляду листа та додатків до нього було прийнято рішення про укладання додаткової угоди № 1 від 16.03.2021 щодо зміни ціни за одиницю товару.
20.05.2021 на адресу Відділу освіти, молоді та спорту Троїцької селищної ради надійшов лист від ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за вихідним № 01-50/2/83 від 18.05.2021 щодо зміни ціни за одиницю товару та пропозицією укласти додаткову угоду до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 15 січня 2021 року за № 7-ТР. У підтвердження коливання ціни постачальником було надано цінову довідку Харківської торгово-промислової палати за № 1109/21 від 12.05.2021. За результатами розгляду листа та додатків до нього було прийнято рішення про укладання додаткової угоди № 3 від 27.05.2021 щодо зміни ціни за одиницю товару.
Додатки:
1. Лист ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за вихідним № 01-52/2/632 від 15.03.2021 на 1 арк.
2. Цінова довідка Харківської торгово-промислової палати за № 548/21 від 03.03.2021 на 2 арк.
3. Додаткова угода № 1 від 16.03.2021 на 1 арк.
4. Лист ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за вихідним № 01-50/2/83 від 18.05.2021 на 1 арк.
5. Цінова довідка Харківської торгово-промислової палати за № 1109/21 від 12.05.2021на 2 арк.
6. Додаткова угода № 3 від 27.05.2021на 1 арк.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-08-05 09:57:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-05-000249-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Яким чином Ви можете пояснити той факт, що Вами під час надання пояснень на запит Управління від 28.07.2021 року було додатково оприлюднено додаткову угоду № 1 до договору від 15.01.2021 року № 7-ТР, яка датована 16.03.2021 року, в той час як Вами в електронній системі закупівель 16.03.2021 року було оприлюднено додаткову угоду № 1 до договору від 15.01.2021 року № 7-ТР, яка датована 16.02.2021 року?
2. Просимо надати інформацію, документи на постачання електричної енергії (рахунок, накладна, акт тощо), що підтверджують її отримання за період з 01.01.2021 року по 01.06.2021 року.
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-09 11:41:29
Пояснення з власної ініціативи
Розглянувши Ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
При перевірки всієї документації укладеної при здійсненні закупівлі UA-2020-12-05-000249-c було встановлено що в одному із примірників (чернетки) було допущено технічну (механічну) помилку вказавши дату «16.02.2021» замість «16.03.2021» який було оприлюднено майданчику.
З даного приводу було здійснено телефонний дзвінок до технічної підтримки авторизованого електронного майданчика «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН», згідно наданих роз’яснень встановлено, що виправити або додати будь який документ до Додаткової угоди не має можливості.
Додатково повідомляємо, що листування з ТОВ «ЕНЕРА СХІД» щодо можливого підвищення цін почалось саме у березні місяці про що свідчить лист від 15.03.2021 року за вихідним № 01-52/2/632 з наступним укладанням Додаткової угоди № 1 від 16.03.2021 року.
В підтвердження зміни ціни з березня місяця надаємо наступні документи:
1. Акт № 7-ТР/22227/1 від 16.03.2021 на 1 арк.
2. Акт № 7-ТР/33283/1 від 12.04.2021 на 1 арк.
3. Акт № 7-ТР/43678/1 від 30.04.2021 на 1 арк.
4. Акт № 7-ТР/54556/1 від 11.06.2021 на 1 арк.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок щодо результатів моніторингу процедури закупівлі. Відділ освіти, молоді та спорту Троїцької селищної ради розглянувши Висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ повідомляє наступне. Зі змісту наказу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 27.07.2021 № 322, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівель в тому числі й № UA-2020-12-05-000249-c, яка оголошена Відділом, з підстави виявлення органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Але не зазначено яких саме. Так саме, в електронній системі закупівель 28.07.2021 о 13 годині 35 хвилин надіслано запит згідно якого постала потреба в отриманні пояснення на підставі яких документів внесені зміни до договору від 15.01.2021 року № 7-ТР на постачання електричної енергії щодо зміни ціни за одиницю товару. З приводу цього питання Відділом надані письмові пояснення з додаванням підтверджуючих документів. 05.08.2021 року надіслано другий запит який зводився до питань правильності та законності складання додаткових угод щодо зміни ціни за одиницю товару, на що були надані пояснення з відповідними додатками. Наголошуємо що будь-які інші питання згідно проведеної закупівлі не виникали. Згідно тексту Висновку стало відомо про інші підстави перевірки а саме «Проведеним моніторингом встановлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив, що після завантаження усіх необхідних документів/файлів до тендерної пропозиції, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасник ТОВ «ЕНЕРА СХІД» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРА СХІД» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.» З цього приводу представник ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ навіть не надав змогу Відділу надати пояснення та прийняв відповідний висновок. Однак з таким висновком неможливо погодиться, враховуючи наступне. Відповідно до абзацу 2 п. 1 Постанови КМУ № 193 від 3 березня 2020 р “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів”, а отже виходячи з даних норм, - Учасники до 5 березня 2022 року мають право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, та згідно п. 23 ст. 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги", кваліфікований електронний підпис - УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа). Разом з тим удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.{Абзац перший підпункту 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021}. Враховуючи вищевикладене, пропозиція переможця відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимогам до учасника відповідно до законодавства та відповідно Замовник не має правових підстав для відхилення його пропозиції з підстав зазначених у п.1 ч. 1 ст. 31 Закону. Додатково повідомляємо, що одним із важливих критеріїв при здійсненні закупівлі є найбільш економічно вигідна ціна що спрямовано на економію бюджетних коштів. Так саме, основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів) (пп. 3 п. 3 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43). Враховуючи вищевикладене, Закон України «Про публічні закупівлі», надає можливість Замовнику прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити тендерну пропозицію ЛИШЕ ЗА НАСТАННЯМ ПЕВНИХ УМОВ, але це не зобов’язує його, тобто у Замовника є таке право, а не обов'язок. А отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника в Замовника не було та Замовник не зобов'язаний відхиляти пропозицію переможця процедури закупівлі. Враховуючи все вищевикладене, уважно ознайомившись з результатами висновку щодо результатів моніторингу від 10.08.2021, повідомляємо, що Замовник не визнає порушень викладених у висновку та висновок ДАСУ є помилковим, оскільки реальні порушення відсутні та наданими доказами та обґрунтуваннями Замовник підтверджує, що закупівля № UA-2020-12-05-000249-c була проведена відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-08-12 16:39:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Справа № 360/4532/21 від 13 вересня 2021 року |
Дата публікації: | 16 вересня 2021 |
Документи:
16 вересня 2021 14:59
|
Ухвала про відкриття провадження в адміністративній справі |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА СХІД" |
810 972,22
UAH з ПДВ
|
810 972,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" |
948 972,30
UAH з ПДВ
|
948 972,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" |
953 406,75
UAH з ПДВ
|
953 406,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА СХІД" #42010964 |
Переможець |
810 972,22
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 23:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 15:43
|
додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 09:49
|
додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 09:55
|
додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 10:44
|
додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 10:13
|
додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 13:24
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 09:52
|
додаткова угода енера.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 10:30
|
додаткова угода4 енера.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 10:11
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 14:23
|
Договір-7-ТР_15-01-2021.pdf | укладений |
15 січня 2021 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару на 9.99% |
Номер договору про закупівлю: | 7-ТР |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 7-ТР |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 7-ТР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 7-ТР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 7-ТР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 7-ТР |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 7-ТР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 7-ТР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна цни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 7-ТР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7-ТР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
808 783,60
UAH (в тому числі ПДВ 134 797,27 UAH)
|
Причини розірвання договору: | договір розірвано по причині недостатньої суми для оплати га грудень місяць та проедення нового тендеру та укладання договору на грудень 2021 року |