Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розроблення науково-проєктної документації по об'єкту: «Реставрація з пристосуванням перонів та тунелів головного залізничного вокзалу ст. Львів з розміщення допоміжних споруд високих перонів та ліфтів щодо безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до потягів і тунелів у м. Львові, площа Двірцева, 1» (код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
23 999 166,67 UAH
UA-2025-01-10-010502-a ● ac2f5bb27d8d4fc095902e58e6a8faa2
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43665271 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Вангородська Олександра Миколаївна 380443097730 vangorodska.o.m@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2025 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2025 18:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2025 15:15 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2025 15:15 |
Очікувана вартість: | 23 999 166,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 239 991,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронної банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) – 4% від вартості договору про закупівлю (сума забезпечення виконання договору визначається у розмірі від ціни договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів). Переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розроблення науково-проєктної документації по об'єкту: «Реставрація з пристосуванням перонів та тунелів головного залізничного вокзалу ст. Львів з розміщення допоміжних споруд високих перонів та ліфтів щодо безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до потягів і тунелів у м. Львові, площа Двірцева, 1» (код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок Замовником за виконані Роботи здійснюється у безготівковій формі після виконання кожного етапу Робіт, визначеного Календарним графіком виконання робіт (Додаток 4 до цього Договору), на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури, підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт за відповідним етапом Робіт, з відтермінуванням платежу на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (для платників ПДВ), або 3.2. Розрахунок Замовником за виконані Роботи здійснюється у безготівковій формі після виконання кожного етапу Робіт, визначеного Календарним графіком виконання робіт (Додаток 4 до цього Договору), на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури та підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт за відповідним етапом Робіт з відтермінуванням платежу на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт за відповідним етапом Робіт. (для неплатників ПДВ) | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2025 18:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2025 18:30 |
Перелік змін 2 до ТД.docx | |
31 січня 2025 18:30 |
Тендерна документація із змінами 2.docx | |
27 січня 2025 18:20 |
Перелік змін 1.docx | |
27 січня 2025 18:20 |
Тендерна документація із змінами 1.docx | |
10 січня 2025 17:28 |
Обгрунтування НПД ПЕРОНИ.docx | |
10 січня 2025 17:28 |
ТД Львів 5-2-25.docx |
31 січня 2025 18:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 січня 2025 18:30 |
Перелік змін 2 до ТД.docx
|
||||||
31 січня 2025 18:30 |
Тендерна документація із змінами 2.docx
|
||||||
27 січня 2025 18:20 |
Перелік змін 1.docx
|
||||||
27 січня 2025 18:20 |
Тендерна документація із змінами 1.docx
|
||||||
10 січня 2025 17:28 |
Обгрунтування НПД ПЕРОНИ.docx
|
||||||
10 січня 2025 17:28 |
ТД Львів 5-2-25.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат БЕ ЗШ
Дата подання: 13 січня 2025 12:13
Дата відповіді: 16 січня 2025 16:42
Відповідно до вимог додатку №2 передбачено надання інформації про сертифікованого інженера
"- в частині забезпечення безпеки експлуатації,
- в частині забезпечення захисту від шуму (БЕ ЗШ)*,"
Звертаємо увагу, що це один фахівець і відповідно один сертифікат інженера-проектувальника в частині безпеки експлуатації,забезпечення захисту від шуму (БЕ ЗШ)*.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатком №2 тендерної документації передбачається документальне підтвердження наявності працівників, достатньої для виконання проектних робіт кваліфікації. Тобто інженерів-проєктувальників які пройшли підготовку, атестовані та сертифіковані і мають право виконати роботи по проєктуванню об’єктів класу наслідків СС3 в частині забезпечення безпеки експлуатації (БЕ) та в частині забезпечення захисту від шуму (ЗШ), або в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму ( БЕ ЗШ ).
Інженер з охорони праці
Дата подання: 13 січня 2025 12:58
Дата відповіді: 16 січня 2025 16:43
Відповідно до вимог додатку №2 до тендерної документації, Замовник вимагає надання інформації про
інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії.
Просимо уточнити це має бути саме сертифікований спеціаліст, чи Учасник може надати працівника з посвідченням з проходження курсу з охорони праці?
Також просимо уточнити яким чином охорона праці на будівництві відноситься до проектних робіт? Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» , в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)». Відповідно даний спеціаліст передбачений на будівельних майданчиках, в той час як при проектуванні заходи з охорони праці передбачаються інженером проектувальником у частині технологій будівельного виробництва!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 12.5.1. Реставраційного завдання передбачено виконати технічне обстеження та інженерно-обмірні роботи існуючих будівель, споруд, інженерних мереж. Тобто роботи на висоті та безопорному просторі; роботи в колодязях шурфах, траншеях, котлованах, камерах і колекторах; роботи з підйомних пристроїв та риштувань на висоті – роботи з підвищеною небезпекою.
Для допуску і погодження виконання робіт підвищеної небезпеки на об’єктах АТ «Укрзалізниця» безпосередні виконавці робіт мають мати необхідне навчання, дозволи тощо. Для організації виконання робіт підвищеної небезпеки та забезпечення вимог Закону з охорони праці, підприємство має надати документальне підтвердження наявності працівника відповідної кваліфікації з необхідним досвідом та знаннями, а саме: інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії.
Для допуску і погодження виконання робіт підвищеної небезпеки на об’єктах АТ «Укрзалізниця» безпосередні виконавці робіт мають мати необхідне навчання, дозволи тощо. Для організації виконання робіт підвищеної небезпеки та забезпечення вимог Закону з охорони праці, підприємство має надати документальне підтвердження наявності працівника відповідної кваліфікації з необхідним досвідом та знаннями, а саме: інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії.
Аналогічний договір
Дата подання: 13 січня 2025 14:52
Дата відповіді: 16 січня 2025 16:45
Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації "Аналогічними договорами вважаються договори на виготовлення:
- науково-проєктної документації на об’єкт реставрації за класом наслідків ССЗ з 2017-2024рр включно, надається не менше одного;
- проєктно - кошторисної документації за класом наслідків ССЗ з 2017-2024рр включно, надається не менше одного". Просимо роз'яснити, учасник має підтвердити наявність АБО "договору на виготовлення науково-проєктної документації на об’єкт реставрації за класом наслідків ССЗ з 2017-2024рр включно, надається не менше одного" АБО "договору на виготовлення проєктно - кошторисної документації за класом наслідків ССЗ з 2017-2024рр включно, надається не менше одного"? Чи учасник має підтвердити наявність "договору на виготовлення науково-проєктної документації на об’єкт реставрації за класом наслідків ССЗ з 2017-2024рр включно, надається не менше одного" ТА "договору на виготовлення проєктно - кошторисної документації за класом наслідків ССЗ з 2017-2024рр включно, надається не менше одного"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В значенні ТА , тобто об’єкт проєктування є пам’яткою культурної спадщини та об’єктом транспортної інфраструктури класу наслідків СС-3, згідно з вищенаведеним один договір на пам’ятку архітектури та один договір на об’єкт з класом наслідків СС-3.
Науковий ступінь
Дата подання: 13 січня 2025 16:51
Дата відповіді: 16 січня 2025 16:46
Шановний Замовнику, а Вам для розробки науково-проектної документації класу наслідків СС3 уже не потрібний фахівець з науковим ступенем? Цілком логічною була б вимога про наявність сертифікованого архітектора з науковим ступенем кандидат або доктор наук.
Відповідь: Науковий керівник передбачений в частині підписантів Реставраційного завдання відповідно до обов’язкового додатку Е ДБН А.2.2-14:2016 Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам'яток архітектури та містобудування в складі представника проектної організації, також зважаючи на визначення
пп.5 ст.33-4. науково-проектна документація у сфері охорони культурної спадщини в законі України «Про охорону культурної спадщини» (5. Розробниками науково-проектної документації у сфері охорони культурної спадщини є науково-проектні чи науково-дослідні організації, які відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним Кабінетом Міністрів України.). Враховуючи, що вищезгаданої актуальної ПКМУ не зареєстровано тому законної вимоги щодо наявності сертифікованого архітектора з науковим ступенем кандидат або доктор наук є необґрунтованою.
пп.5 ст.33-4. науково-проектна документація у сфері охорони культурної спадщини в законі України «Про охорону культурної спадщини» (5. Розробниками науково-проектної документації у сфері охорони культурної спадщини є науково-проектні чи науково-дослідні організації, які відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним Кабінетом Міністрів України.). Враховуючи, що вищезгаданої актуальної ПКМУ не зареєстровано тому законної вимоги щодо наявності сертифікованого архітектора з науковим ступенем кандидат або доктор наук є необґрунтованою.
Технічне обстеження будівель і споруд
Дата подання: 13 січня 2025 17:39
Дата відповіді: 16 січня 2025 16:47
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації учасник має підтвердити наявність такого фахівця "експерт будівельний, який має кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «технічне обстеження будівель і споруд» з відповідним діючим кваліфікаційним сертифікатом". Проте відповідно до пункту 2-1 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257 в умовах дії на території України правового режиму воєнного стану відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» та протягом 90 календарних днів після припинення або скасування воєнного стану обстеження пошкоджених об’єктів проводиться виконавцями, зазначеними у пункті 2 цього Положення, та/або фахівцями інших професій, які пройшли професійну атестацію, а саме: інженер-проектувальник із кваліфікаційним рівнем «провідний» або «I категорія», який має кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості». Залучення такого фахівця уже вимагається тендерною документацією вище.
З урахуванням зазначеного, просимо внести зміни у Тендерну документацію , а саме видалити зазначений пункт вимог як безпідставний та надмірний.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначений пункт 2-1, порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257, в умовах дії на території України правового режиму воєнного стану відповідно до Закону України “Про правовий режим воєнного стану” та протягом 90 календарних днів після припинення або скасування воєнного стану, передбачає обстеження пошкоджених в наслідок воєнних дій об’єктів будівництва. Даною закупівлею передбачається розроблення науково-проєктної документації з реставрації не пошкодженого об’єкту, який є архітектурною, містобудівною пам’яткою культурної спадщини місцевого значення. Виходячи з вищенаведеного, вважаємо прохання, щодо видалення пункту вимог Додатку 2 до Тендерної документації про підтвердження наявності фахівця «експерт будівельний, який має діючий кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «технічне обстеження будівель і споруд» - безпідставним.
Щодо наявності працівників для виконання проєктних робіт
Дата подання: 14 січня 2025 12:49
Дата відповіді: 17 січня 2025 16:41
Шановний Замовнику!
Додатком 2 до Тендерної документації встановлені вимоги до учасників закупівлі щодо підтвердження виключно трудових відносин виключно учасника з всіма працівниками, зазначеними у довідці: «Надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з працівниками, зазначеними у довідці: копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії наказів про призначення або копії трудових договорів, або інші документи (довідки), які підтверджують наявність трудових відносин учасника з відповідними працівниками, на всіх працівників, зазначених у довідці». Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та порушує норми законодавства. Одним з кваліфікаційних критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказаний критерій характеризує здатність учасника забезпечити належне виконання робіт необхідними людськими ресурсами, рівень вимог до яких має бути пропорційним предмету договору. Згідно з вищезазначеними вимогами фахівці повинні бути офіційно працевлаштовані в штаті учасника закупівлі. Питання, які пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 № 286, зар. у Міністрестві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників». Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників: штатні працівники, сумісники, працюючі за цивільно-правовими договорами. Отже, окрім працівників за трудовим договором до працівників також відносяться працівники за цивільно-правовими договорами. Дана позиція також підтверджується рішеннями органу оскарження в закупівлях UA-2023-08-18-011172-a та UA-2023-07-13-012070-a, а також судовою практикою, зокрема позиція Шостого апеляційного адміністративного суду у справі № 640/8358/20.
Окрім того просимо Замовника врахувати специфіку конкретного предмета закупівлі, яким є роботи з розроблення науково-проєктної документації по об'єкту будівництва (потенційно класу наслідків СС3). Для реалізації такого багатогранного проекту з реставрації пам’ятки архітектури доцільним є надати учасникам закупівлі можливість залучати і інших інженерів-проектувальників та архітекторів, які мають додаткові знання чи навички, в доповнення до штатних спеціалістів. Також залучення висококваліфікованих фахівців з вузьким напрямком спеціалізації до реалізації конкретного проекту є звичною та найбільш розумною практикою управління проектами з розробки науково-проєктної та проєктної документації у всіх інжинірингових компаніях України. Наголошуємо, що кожне підприємство має право самостійно визначати свій штатний розпис та кількість і спеціалізацію фахівців, яких оформлює у штат. І такий вибір залежить від значної кількості факторів, серед яких варто врахувати і тенденції на ринку праці та бажання фахівців в умовах воєнного стану працевлаштовуватися у штат компанії. Втручання Замовника у спосіб залучення фахівців до реалізації проекту є прямим втручанням у господарську діяльність компанії-учасника та намір нав’язати учасникам певний спосіб оформлення взаємовідносин з певними спеціалістами, що є недопустимим в рамках публічних процедур закупівель.
У зв’язку з вищезазначеним, вимагаємо видалити вимогу, що «Особа, яка має вказаний сертифікат, повинна бути офіційно працевлаштована в штаті учасника закупівлі» та доповнити підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом подання також копій цивільно-правових договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Порушення чинного законодавства
Дата подання: 14 січня 2025 13:28
Дата відповіді: 17 січня 2025 16:41
Вимагаємо привезти Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства! Положеннями п. 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами визначено, що «У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону». Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Вказана вимога є диспозитивною для Учасників закупівлі, адже надає їм право скористатися або не скористатися такою можливістю, та є імперативною для Замовників закупівлі, адже Замовник має передбачити у Тендерній документації відповідні положення задля реалізації такого права Учасниками закупівлі. Тоді як Тендерна документація по цій процедура закупівлі не містить положень, що учасник може для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Одночасно з тим Тендерна документація містить ряд положень, які не дозволяють учасникам скористатися своїм правом, передбаченим абзацом другого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Учасник повинен обов’язково мати у штаті підприємства наступних фахівців…», «Особа, яка має вказаний сертифікат, повинна бути офіційно працевлаштована в штаті учасника закупівлі», «Надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з працівниками» тощо. Ба більше Тендерна документація містить положення, яке прямо суперечить абзацу другому частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «У разі якщо Учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям – Учасник надає інформацію та документи, визначені пунктами цього Додатку 2 до тендерної документації, від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Із змісту цієї вимоги можемо зробити висновок, що учасники не тільки позбавлені права залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності такому критерію, але і зобов’язані подвійно підтверджувати наявність одних і тих же працівників і в учасника і в субпідрядників/співвиконавців. Також це положення встановлює обмеження щодо обсягу залучення субпідрядників/співвиконавців «в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», що суперечить чинному законодавству. Вимагаємо внести зміни у Тендерну документацію, усунути дискримінаційні вимоги та передбачити по кожному кваліфікаційному критерію чіткий і зрозумілий механізм за яким учасник може для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців без обмеження щодо обсягу залучення субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Довідка уповноваженого органу Державної Податкової служби України про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника
Дата подання: 14 січня 2025 14:05
Дата відповіді: 17 січня 2025 16:42
Відповідно до вимог додатку №2 передбачено надання Довідки уповноваженого органу Державної Податкової служби України про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (не більше двомісячної давнини від дати публікації закупівлі). Просимо роз’яснити, про який уповноважений орган на надання інформації такого роду іде мова? Також звертаємо увагу, що серед послуг, які надаються органами ДПС відсутня послуга з надання інформації щодо зареєстрованих рахунків компанії. І навіть представники ДПС неодноразово заявляли про неможливість гарантувати надання від ДПС повної та достовірної інформації про рахунки платника податків. Також звертаємо Вашу увагу також на положення Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 721 від 18.08.2015 року зі змінами, який на нормативному рівні регулює подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів. Відповідно до п.4 Розділу VI. Організація зберігання та оброблення Повідомлень такого Порядку «Платник податків може надіслати до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Кодексу, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей за формою № П9 згідно з додатком 10 до цього Порядку. ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей за формою № П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку. Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки / електронні гаманці, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу».
Отже належним документом, який містить інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника є саме "Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у банках, інших фінансових установах за Формою П10", а не "довідка". Вимагаємо внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Довідки з банків
Дата подання: 14 січня 2025 14:12
Дата відповіді: 17 січня 2025 16:42
Відповідно до вимог додатку №2 передбачено надання «3.3. Довідка про наявність банківського рахунку (який в подальшому буде внесено до договору про закупівлю та за яким буде здійснюватись оплата), видана обслуговуючим банком» та «3.16. Довідка про відкриття рахунку та відсутності заборгованості по кредитним рахункам від банківської установи в якій обслуговується учасник (довідка має бути видана після дати публікації закупівлі)». Просимо пояснити, як ці дві вимоги співвідносяться між собою? Просимо усунути дублювання вимог. Звертаємо увагу, що Довідка про відкриття рахунку та Довідка про відсутність кредитної заборгованості це дві ОКРЕМІ довідки, які видає банківська установа. Просимо це врахувати при формуванні вимог тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Довідки з підпункту 3.3 та підпункту 3.16 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації підтверджують різну інформацію тому з цього питання зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 16 січня 2025 14:04
Дата відповіді: 17 січня 2025 16:43
Шановний Замовник!
1. Просимо вилучити Додаток 5 «Форма звіту» до Проекту договору для приведення у відповідність до ДБН А.2.2-14:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування. Зі Зміною № 1» та внести відповідні зміни до Тендерної документації та Проекту договору.
2. Просимо внести зміни до Додатку 5 Тендерної документації «Проект договору», у частині визначення стадій проектування, з дотриманням вимог п. 4.12 ДБН А.2.2-14:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування. Зі Зміною № 1» та п. 9 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 16.05.2011 № 45, згідно яких Стадії проектування відображаються у схваленій у встановленому порядку попередній стадії проектування: техніко-економічне обґрунтування (далі - стадія ТЕО), техніко-економічний розрахунок (далі - стадія ТЕР) або «Ескізний проект» (далі - стадія ЕП).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Інженер з охорони праці
Дата подання: 17 січня 2025 09:31
Дата відповіді: 17 січня 2025 16:43
Відповідно до уточнення наданого Замовником, було вказано що для організації виконання робіт підвищеної небезпеки та забезпечення вимог Закону з охорони праці, підприємство має надати документальне підтвердження наявності працівника відповідної кваліфікації з необхідним досвідом та знаннями, а саме: інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії.
При цьому замовником не було вказано які саме документи на підтвердження кваліфікації даного працівника необхідно надати. Чи достатньо буде посвідчення про проходження навчання з охорони праці та наказу про виконання функцій інженера з охорони праці? Та довідки про наявність досвіду в даного працівника?
Якщо ні, просимо надати інформацію або перелік документів які хоче отримати Замовник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
зміни в ТД (Додаток 5 до ТД)
Дата подання: 17 січня 2025 14:02
Дата відповіді: 20 січня 2025 16:44
Шановний Замовник!
У Додатку 5 до ТД "Проект договору", в абзаці 1 п.п. 1.1. п.1 Предмет договору, прописано, що НДР затверджується науковим працівником Виконавця. Але в переліку фахівців, що зазначені у п. 2 Додатку 2 до ТД, немає такого фахівця. Просимо внести необхідні зміни до Проекту договору.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо укриття (розділ ІТЗ ЦЗ (особливий період))
Дата подання: 21 січня 2025 18:05
Дата відповіді: 24 січня 2025 14:24
Відповідно до пункту 17.2 Реставраційного завдання, у складі робіт передбачено розроблення розділу "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (особливий період)". Чи наявне на території вокзалу або в його доступності (в межах нормативних відстаней, визначених ДБН В.2.2-5:2023 “Захисні споруди цивільного захисту”) укриття, яке може бути використане для евакуації людей під час повітряної тривоги? Чи таке укриття необхідно запроектувати в рамках даного проєкту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачена по стадійна розробка проєктної документації. Розробка стадії Ескізний проєкт (ЕП), включає в себе формування остаточних проектних рішень та їх погодження, отримання Технічних умов, уточнення об’ємів проектних робіт тощо. Ескізний проект розробляється на підставі об’єктивної технічної та наукової документації, щодо стану споруд, комунікацій, інженерних вишукувань, проведених експертиз та досліджень - виконання вказаних робіт передбачено Тендерною документацією.
п. 17.2 Реставраційного завдання, у складі робіт передбачено розроблення розділу "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (особливий період)" згідно діючих нормативних актів. При необхідності розробки даного розділу, вихідні дані та вимоги на розроблення розділу інженерно - технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) надає уповноважений підрозділ ДСНС України, на підставі узгоджених проектних рішень розділу ЕП, тому конкретизувати наповнення розділу ІТЗ ЦЗ на даному етапі неможливо.
Інформація щодо сховищ віднесена до службової інформації/«Для службового користування».
Інформація про найпростіші укриття та споруди подвійного призначення для населення знаходиться у вільному доступі на офіційних сайтах Львівської міської ради.
п. 17.2 Реставраційного завдання, у складі робіт передбачено розроблення розділу "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (особливий період)" згідно діючих нормативних актів. При необхідності розробки даного розділу, вихідні дані та вимоги на розроблення розділу інженерно - технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) надає уповноважений підрозділ ДСНС України, на підставі узгоджених проектних рішень розділу ЕП, тому конкретизувати наповнення розділу ІТЗ ЦЗ на даному етапі неможливо.
Інформація щодо сховищ віднесена до службової інформації/«Для службового користування».
Інформація про найпростіші укриття та споруди подвійного призначення для населення знаходиться у вільному доступі на офіційних сайтах Львівської міської ради.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2025 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МУР" |
15 580 838,38
UAH
|
14 989 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ" |
19 380 380,70
UAH
|
14 990 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕДЕЛЬБУРГ АРХІТЕКТС |
22 937 612,28
UAH
|
15 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ПРОЄКТНО-РЕСТАВРАЦІЙНИЙ ЦЕНТР» |
18 018 438,98
UAH
|
17 499 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МУР" #32169057 |
Переможець |
14 989 000,00
UAH
|
28 лютого 2025 10:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2025 16:43
|