Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт і реставрація (Облаштування скверу «Дружба» (бульв. Дружби народів між буд. 20-22)) ДК 021:2015: 45453000-7
Очікувана вартість
368 988,00 UAH
UA-2023-07-14-004624-a ● ac2ecbfdcf574ac48d3f316185c664f0
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2023 14:29 |
Початок аукціону: | 24 липня 2023 14:29 |
Очікувана вартість: | 368 988,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 689,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Облаштування скверу «Дружба» (бульв. Дружби народів між буд. 20-22)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-2-в) (далі - акт виконаних робіт за формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін, та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 11:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2023 11:46 |
Додаток 1 сквер Дружба.docx | |
14 липня 2023 11:46 |
Додаток 5 сквер Дружба.docx | |
14 липня 2023 11:46 |
ТД сквер Дружба повтор.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-14-004624-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:37414959
Дата подання: 02 серпня 2023 16:11
Вимога про усунення порушень
Учасник процедури закупівлі Капітальний ремонт і реставрація (Облаштування скверу «Дружба» (бульв. Дружби народів між буд. 20-22)) ДК 021:2015: 45453000-7 (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-07-14-004624-a) – Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР", ознайомившись з результатами проведення тендеру та протоколом № 368/23 від 31 липня 2023 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою КО «КИЇВЗЕЛЕНБУД», претендує відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також з метою запобігання корупційним діям і зловживанням інформує про наступне.
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" не погоджується з рішенням Замовника про відхилення Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" стало наступне:
«Уповноважена особа розглянула службову записку О. Єрьоменка від 28.07.2023 № 452, згідно з якою: відповідно до наданої учасником закупівлі Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології «Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт» вих. 21.07.2023-1т від 21.07.2023р., вся техніка перебуває в оренді. В той же час, в наданій кошторисної частини документації, в ознаках застосованих механізмів не вказано, що техніка знаходиться в Оренді, що в свою чергу порушує вимоги Тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень». Відповідно до п. 5.4. абзац 3 «Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РЕКН, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов’язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості експлуатації машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо). Загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації».
Також відповідно до п. 5.8 «Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.»
Тобто, відсутність в кошторисній документації учасника процедури закупівлі ознаки «Оренди» на механізмах, що знаходяться в оренді відповідно до наданих підтверджуючих документів суперечить вимогам Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень.». Відсутність ознаки «Оренди» на орендованих механізмах призводить до не правильного обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по кошторису.
Викладене вище не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми..»
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" не погоджується з вищезазначеною підставою відхилення.
Згідно умов тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
4) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з вимогами, що наведені у Додатку 1 до тендерної документації.
Зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ще міститься в пункті 6 до Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції (далі Пропозиція).
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасника не включаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції, витрати пов’язані із укладанням договору про закупівлю, у т.ч. і ті, що не пов’язані із його нотаріальним посвідченням (якщо такі будуть).
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень, а саме:
- для оформлення кошторисної документації Учасник закупівлі має застосовувати заробітну плату згідно розрахунку розміру кошторисної заробітної плати по підприємству, але не повинна перевищувати 18 000,00 грн. для розряду 3,8 (згідно Рішення № 3704/3745 від 09.12.2021 року КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» п.19.18);
- розміру кошторисної заробітної плати по підприємству на поточний рік;
- розрахунок договірної ціни за формою згідно Додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва;
- локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі за формою згідно Додатку 1 до Настанови з визначення вартості будівництва;
- локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю, якщо такий вимагається та який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі за формою згідно Додатку 2 до Настанови з визначення вартості будівництва;
- локальний кошторис на пусконалагоджувальні роботи, якщо такий вимагається та який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі за формою згідно Додатку 3 до Настанови з визначення вартості будівництва;
- відомість ресурсів до локального кошторису згідно Додатку 4 до Настанови з визначення вартості будівництва;
- підтвердження цін на основні матеріали у вигляді комерційних пропозицій або рахунків-фактури від постачальника в якого планується придбання;
- довідку у довільній формі щодо аналогічності за технічними та якісними показниками, якщо учасник процедури закупівлі планує застосовувати аналогічні матеріальні ресурси (матеріали, вироби або устаткування) тим, що передбачені тендерною документацією.
- калькуляції на окремі будівельні матеріали, вироби і комплекти, якщо учасник процедури закупівлі планує виготовлення власними силами або на другорядних виробництвах;
- розрахунок показників загальновиробничих витрат визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу;
- розрахунок показників адміністративних витрат визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу;
- розрахунок прибутку, який визначається на підставі показників наведених у додатку 25 до Настанови з визначення вартості будівництва, сума якого не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) не враховуються.
- кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) не враховуються.
Додаток 1 тендерної документації містить обсяги виконання робіт на капітальний ремонт "Облаштування скверу "Дружба" (бульв. Дружби народів між буд. 20-22)"
Всі ці вимоги тендерної документації Замовника були враховані Учасником при подачі тендерної пропозиції, та були подані відповідні кошторисні розрахунки, у тому обсязі, які вимагав Замовник.
Крім того, повідомляємо, що ціна пропозиції відповідає ціні, що зазначена в кошторисах, та відповідає вимогам нормативних актів, зокрема, Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень.
Оскільки ціною пропозиції є – ціна на роботи, які учасник пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Учасником було враховано всі свої витрати, і зазначена загальна сума пропозиції, яка при цьому є однаковою як в електронних полях так і в кошторисних розрахунках. Замовник при цьому не зазначив жодного факту та/або доказу зміни або неправильного розрахунку ціни пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР", та/або її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим умовам щодо предмету закупівлі.
Крім того, тендерна документація Замовника не містила бідь-яких окремих вимог щодо заповнення та оформлення кошторисних розрахунків.
За таких обставин вимога Замовника була виконана Учасником у повному обсязі та належним чином, а вся необхідна інформація була вказана Учасником у чіткій відповідності до вимоги Замовника.
Таким чином, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині і не мала підстав для відхилення.
Твердження замовника про відсутність ознаки «Оренди» та не правильного обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по кошторису є хибним та не відповідає дійсності.
Документація не містить окремих вимог до оформлення кошторисної документації в частині, зокрема, необхідності зазначення інформації про підстави володіння технікою (власність, оренда тощо).
Провівши попередньо аналіз попередніх закупівель Замовника за теперішній період часу, було виявлено, що ті учасники, в яких в розрахунку цінової пропозиції також відсутня ознака «Оренди» орендованих будівельних машин – визнані Переможцями.
Тому вважаємо, що Замовник умисно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" чим самим порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з наведеного вище, враховуючи порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, передбачених ст. 5 Закону, Учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" звертається з вимогою усунути допущені порушення (зняти з Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" статус відхилення пропозиції та переглянути пропозицію).
В умовах воєнного стану Замовник приймає неправомірне рішення, коли відхиляє учасника, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищенаведене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, Учасник змушений звернутися до відповідних правоохоронних органів для отримання правової оцінки рішенням Замовника, до органу державного фінансового контролю для проведення моніторингу закупівлі, а також до визначеного Законом Органу оскарження, а саме – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" не погоджується з рішенням Замовника про відхилення Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" стало наступне:
«Уповноважена особа розглянула службову записку О. Єрьоменка від 28.07.2023 № 452, згідно з якою: відповідно до наданої учасником закупівлі Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології «Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт» вих. 21.07.2023-1т від 21.07.2023р., вся техніка перебуває в оренді. В той же час, в наданій кошторисної частини документації, в ознаках застосованих механізмів не вказано, що техніка знаходиться в Оренді, що в свою чергу порушує вимоги Тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень». Відповідно до п. 5.4. абзац 3 «Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РЕКН, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов’язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості експлуатації машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо). Загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації».
Також відповідно до п. 5.8 «Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.»
Тобто, відсутність в кошторисній документації учасника процедури закупівлі ознаки «Оренди» на механізмах, що знаходяться в оренді відповідно до наданих підтверджуючих документів суперечить вимогам Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень.». Відсутність ознаки «Оренди» на орендованих механізмах призводить до не правильного обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по кошторису.
Викладене вище не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми..»
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" не погоджується з вищезазначеною підставою відхилення.
Згідно умов тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
4) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з вимогами, що наведені у Додатку 1 до тендерної документації.
Зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ще міститься в пункті 6 до Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції (далі Пропозиція).
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасника не включаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції, витрати пов’язані із укладанням договору про закупівлю, у т.ч. і ті, що не пов’язані із його нотаріальним посвідченням (якщо такі будуть).
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень, а саме:
- для оформлення кошторисної документації Учасник закупівлі має застосовувати заробітну плату згідно розрахунку розміру кошторисної заробітної плати по підприємству, але не повинна перевищувати 18 000,00 грн. для розряду 3,8 (згідно Рішення № 3704/3745 від 09.12.2021 року КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» п.19.18);
- розміру кошторисної заробітної плати по підприємству на поточний рік;
- розрахунок договірної ціни за формою згідно Додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва;
- локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі за формою згідно Додатку 1 до Настанови з визначення вартості будівництва;
- локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю, якщо такий вимагається та який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі за формою згідно Додатку 2 до Настанови з визначення вартості будівництва;
- локальний кошторис на пусконалагоджувальні роботи, якщо такий вимагається та який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі за формою згідно Додатку 3 до Настанови з визначення вартості будівництва;
- відомість ресурсів до локального кошторису згідно Додатку 4 до Настанови з визначення вартості будівництва;
- підтвердження цін на основні матеріали у вигляді комерційних пропозицій або рахунків-фактури від постачальника в якого планується придбання;
- довідку у довільній формі щодо аналогічності за технічними та якісними показниками, якщо учасник процедури закупівлі планує застосовувати аналогічні матеріальні ресурси (матеріали, вироби або устаткування) тим, що передбачені тендерною документацією.
- калькуляції на окремі будівельні матеріали, вироби і комплекти, якщо учасник процедури закупівлі планує виготовлення власними силами або на другорядних виробництвах;
- розрахунок показників загальновиробничих витрат визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу;
- розрахунок показників адміністративних витрат визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу;
- розрахунок прибутку, який визначається на підставі показників наведених у додатку 25 до Настанови з визначення вартості будівництва, сума якого не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) не враховуються.
- кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) не враховуються.
Додаток 1 тендерної документації містить обсяги виконання робіт на капітальний ремонт "Облаштування скверу "Дружба" (бульв. Дружби народів між буд. 20-22)"
Всі ці вимоги тендерної документації Замовника були враховані Учасником при подачі тендерної пропозиції, та були подані відповідні кошторисні розрахунки, у тому обсязі, які вимагав Замовник.
Крім того, повідомляємо, що ціна пропозиції відповідає ціні, що зазначена в кошторисах, та відповідає вимогам нормативних актів, зокрема, Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень.
Оскільки ціною пропозиції є – ціна на роботи, які учасник пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Учасником було враховано всі свої витрати, і зазначена загальна сума пропозиції, яка при цьому є однаковою як в електронних полях так і в кошторисних розрахунках. Замовник при цьому не зазначив жодного факту та/або доказу зміни або неправильного розрахунку ціни пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР", та/або її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим умовам щодо предмету закупівлі.
Крім того, тендерна документація Замовника не містила бідь-яких окремих вимог щодо заповнення та оформлення кошторисних розрахунків.
За таких обставин вимога Замовника була виконана Учасником у повному обсязі та належним чином, а вся необхідна інформація була вказана Учасником у чіткій відповідності до вимоги Замовника.
Таким чином, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині і не мала підстав для відхилення.
Твердження замовника про відсутність ознаки «Оренди» та не правильного обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по кошторису є хибним та не відповідає дійсності.
Документація не містить окремих вимог до оформлення кошторисної документації в частині, зокрема, необхідності зазначення інформації про підстави володіння технікою (власність, оренда тощо).
Провівши попередньо аналіз попередніх закупівель Замовника за теперішній період часу, було виявлено, що ті учасники, в яких в розрахунку цінової пропозиції також відсутня ознака «Оренди» орендованих будівельних машин – визнані Переможцями.
Тому вважаємо, що Замовник умисно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" чим самим порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з наведеного вище, враховуючи порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, передбачених ст. 5 Закону, Учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" звертається з вимогою усунути допущені порушення (зняти з Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" статус відхилення пропозиції та переглянути пропозицію).
В умовах воєнного стану Замовник приймає неправомірне рішення, коли відхиляє учасника, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищенаведене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, Учасник змушений звернутися до відповідних правоохоронних органів для отримання правової оцінки рішенням Замовника, до органу державного фінансового контролю для проведення моніторингу закупівлі, а також до визначеного Законом Органу оскарження, а саме – Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2023 17:09
У відповідь на вимогу ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «Лідер» щодо безпідставності та не правомірності відхилення учасника процедури закупівель по об’єкту: «Облаштування скверу «Дружба» (бульв. Дружби народів між буд. 20-22», інформуємо наступне.
Відповідно до абзацу 4 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до «Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації:
- «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень.».
При оформлені тендерної документації, ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «Лідер» не дотрималась вимог даного даного пункту, а саме п. 5.4. абзац 3 та п. 5.8 Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень.».
Тобто твердження ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «Лідер», що ними було враховано всі вимоги тендерної документації Замовника було враховано при подачі тендерної пропозиції, є хибним і таким, що не відповідає дійсності.
.
Відповідно до абзацу 4 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до «Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації:
- «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень.».
При оформлені тендерної документації, ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «Лідер» не дотрималась вимог даного даного пункту, а саме п. 5.4. абзац 3 та п. 5.8 Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахування змін та доповнень.».
Тобто твердження ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «Лідер», що ними було враховано всі вимоги тендерної документації Замовника було враховано при подачі тендерної пропозиції, є хибним і таким, що не відповідає дійсності.
.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2023 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" |
364 083,73
UAH з ПДВ
|
353 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІБК ПРОФІТ" |
368 988,00
UAH з ПДВ
|
355 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій