Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо дизельне, Бензин А-92
Diesel fuel, Gasoline A-92
Очікувана вартість
13 804 000,00 UAH
UA-2019-11-08-002175-b ac050462dfed49dfbb7efd2d14bc7db9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ситник

+380542700975 stu_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс"
Код ЄДРПОУ: 03328540
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська область обл., м. Суми, вул. Харківська, буд. 113
Контактна особа: Олександр Ситник
+380542700975
stu_zakupki@ukr.net
Додаткові контактні особи: Наталія Миколенко
+380542700975
stu_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal enterprice of Sumy city council "Electroavtotrans"
National ID: 03328540
Contact point: Alexander Sitnik
+380542700975
stu_zakupki@ukr.net
Additional contacts: Наталія Миколенко
+380542700975
stu_zakupki@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 14:13
Очікувана вартість: 13 804 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%
Publication date: 08 листопада 2019 14:35
Enquiries until: 29 листопада 2019 14:00
Complaints submission until: до 05 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 грудня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 13 804 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,14 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
485000 літр
Паливо дизельне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Харківська,113
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020
8000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Харківська,113
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Gasoline A-92
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 14:35
ТД 08.11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-002175-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 28 листопада 2019 10:18
Узгодженість дій Замовника та Переможця попередньої закупівлі
Вимагаємо надати пояснення своїх дій, аби попередити демпінг на аукціоні цієї закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 15:34
Уважно розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне, що нами підписувалась додаткова угода 27 вересня 2019 р. № 1 від до договору від 13 серпня 2019 року № 183, але у вашій вимогу не було зазначено, що ціна після підписання за паливо дизельне та бензин А-92стала становити25,62 грн. за 1 літр, а отже вона є нижчою за зазначену ціну на ринку у вашій вимогі.
Вважаємо, що сторони мають право актуалізувати ринкову вартість бензину А-92 та дизельного палива шляхом укладення відповідних додаткових угод протягом всієї дії договору.
Відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 N 3302-06/34307-06, згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
При цьому норма пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар.
Враховуючи викладене, при кожному внесенні змін до договору про закупівлю у вищезазначеному випадку шляхом укладання додаткової угоди до договору, сторони договору зобов’язані належним чином виконувати умови такого договору з урахуванням змінених його умов кожного разу.
Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Відповідно до Положення про Державну службу статистики України (далі - Держстат України), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 N 481, Держстат України є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, одним з основних завдань якого є реалізація державної політики у сфері статистики. Держстат України відповідно до покладених на нього завдань, зокрема організовує і проводить статистичні спостереження за соціально-економічними та демографічними явищами і процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах шляхом збирання форм державної статистичної звітності та проведення спеціально організованих статистичних спостережень.
Утім перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним.
Відповідно до ст. ст. 3, 11 Закону України «Про торгово-промислові палати України» від 02.12.1997 р. № 671/97-ВР, до основних завдань торгово-промислових палат належать, у тому числі, організація взаємодії між суб’єктами підприємницької діяльності, координація їх взаємовідносин з державою в особі її органів та надання довідково-інформаційних послуг, основних відомостей, що не є комерційною таємницею, про діяльність українських підприємців, надання експертних висновків, які є обов’язковими до виконання на території України.
За таких обставин експертний висновок (довідка) торгово-промислової палати про ціну на товар/коливання такої ціни на ринку є достатнім доказом для обґрунтованості змін до договору закупівлі.
Нам надійшов лист від ТОВ «Наждежда ритейл 2017» з додатком до нього, а саме копією довідки Полтавської Торгово - Промислової палати від 28.08.2019 р. № 24.14-05/328 про середньо ринкові ціни на нафатопродуктів станом на 28.08.2019 р. на внутрішньому ринку Сумської області. Згідно нього ціна на нафтопродукти становила : Бензин А-92 -26,80 грн. за 1 літр; Дизельне паливо 27,44 грн. за 1 літр. Дана довідка підтверджує, що ціна на ринку є вищою за ціну, за якою відпускався товар відповідно до договору від 13 серпня 2019 року № 183.
Тому вважаємо що підписання згадуваної додаткової умови, не порушує умов чинного законодавства. Наголошуємо, що по факту підписання додаткової угоди ціна все одно залишається нижче середньоринкової по Україні.

Номер вимоги: UA-2019-11-08-002175-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 12 грудня 2019 18:10
Упередженість замовника
Доводимо до вашого відома, що відповідно до вимог Додатку 3 справді необхідно було надати довідкe в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про перелік діючих АЗС Учасника, із зазначенням їх місць розташування, на території м. Суми та по Україні, на яких Замовник матиме можливість користуватися паливними картками, виданими Учасником та здійснювати заправку паливом дизельним та бензином А-92. Розташування АЗС, на якої (их) буде здійснюватись заправка автотранспорту, де Замовник матиме можливість користуватися паливними картками, виданими Учасником – найближча з них має розташовуватись на відстані не більше 3,0 км від адреси Замовника (вул. Харківська, 113, м. Суми, Україна) та повинна обслуговувати автомобілі підприємства паливом дизельним та бензином А-92. Учасник повинен мати не менше 2 (двох) діючих АЗС на території м. Суми.
На підтвердження даним вимогам нами надано лист від 06 грудня 2019 року № 06/12-11, в якому зазначено мережу АЗС з назвами WOG та BVS. На підтвердження обслуговування карток з логотипом WOG, емітентами яких ми являємся, що дають змогу отримання палива дизельного та бензину А-92 на зазначених у довідці АЗС. На підтвердження цього було надані договори на обслуговування карток з ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017 " та ТОВ "ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ", які є чинними на момент розкриття пропозицію та будуть пролонговані на наступний рік. Таким чином ТОВ «ВОГ КАРД» повністю виконав вимоги Додатку 3. Вимагаємо самостійно скасувати своє неправомірне рішення про недопущення нашої пропозиції до аукціону, аби нам не довелося звертатися за захистом своїх прав до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 11:51
Ваша вимога, щодо оскарження результатів прекваліфікації на закупівлю ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне, бензин А-92 розглянута та відхилена.
Повідомляємо наступне.
В розділі І тендерної документації передбачено в пункті 4.3. Місце поставки: Постачальник повинен забезпечити заправку автомобілів Замовника паливом дизельним та бензином А-92, в мережі своїх АЗС на території м. Суми та України. Згідно додатку 3 пункту 4: Поставка товару Замовнику здійснюється по паливним карткам на АЗС Учасника, які діють в мережі АЗС Учасника на території м. Суми та України.
Аналізуючи вище наведене стверджуємо, що мережа своїх АЗС означає, ті що належать Учаснику на праві власності або оренди, дане твердження не стосується договорів на обслуговування карток з іншими Постачальниками.
Звертаємо увагу, що інформація про пролонгацію договору від 27 грудня 2018 р. №С314Е з ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"не надана в тендерній пропозиції, а тому і договір не може вважатися таким який забезпечить виконання умов тендеру на період 2020 р., інформація стосовно строку дії в договорі виключає BVS із списку діючих АЗС (які до речі не належать вам не на праві оренди, не на праві власності). Пункт 10 даного договору - строк дії договору не передбачає пролонгацію, вона згадується в пункті 11, при цьому не зазначаючи періоди протягом яких повинна підписуватися додаткова угода про пролонгацію.
Відстань до АЗС учасника за назвою WOG на території м. Суми становить 6,7 км. вул. Степана Бандери 105 та 8,6 км. проспект Курський 32/1, згідно в вище наведеного Ваша тендерна документація не відповідає умовам, а саме додатку 3 стосовно розташування хоча б однієї АЗС за 3,0 км. від Замовника.
За умови, що відстань становитиме більше указаної межі, замовник щодня нестиме додаткові грошові та часові витрати на дорогу, що нівелюватиме користь від нижчої ціни тендерної пропозиції потенційного постачальника протягом періоду дії договору.

Документи подані скаржником

28 листопада 2019 10:18
Узгодженність дій.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-08-002175-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 16 грудня 2019 16:35
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Документи додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2019 16:05
Рішення від 19.12.2019 №18898+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 16:05
Рішення від 10.01.2020 №566.pdf
Дата публікації: 14 січня 2020 22:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10 січня 2020 року № 566-р/пк-пз було виконано та внесенно відповідні зміни до закупівлі, Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-11-08-002175-b.
Дата виконання рішення замовником: 20 січня 2020 14:46

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 16:25
Довіреність Ачкасов.pdf
16 грудня 2019 16:26
Платіжка.pdf
16 грудня 2019 16:34
Текст скарги.pdf
26 грудня 2019 18:19
Довіреність Кучер С.І..pdf

Документи подані замовником

20 січня 2020 14:46
03.20.pdf
20 січня 2020 14:46
02.20.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 січня 2020
UA-2019-11-08-002175-bac050462dfed49dfbb7efd2d14bc7db9
Найменування: Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс"
Код ЄДРПОУ: 03328540
Місцезнаходження: 40007, Україна, Сумська область обл., м. Суми, вул. Харківська, буд. 113
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 10:56
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 10:56
Стаття 16.pdf
09 грудня 2019 10:56
Статут.pdf
09 грудня 2019 10:56
Технічні вимоги.pdf
09 грудня 2019 10:56
Стаття 17.pdf
09 грудня 2019 10:56
Витяг ЄДР.pdf
09 грудня 2019 10:56
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 10:56
Протокол на директора.pdf
09 грудня 2019 10:56
Довкілля+санкції.pdf
09 грудня 2019 10:56
Договір Надежда.pdf
09 грудня 2019 10:56
ДУ Надежда.pdf
09 грудня 2019 10:56
Довіреність Ачкасов.pdf
09 грудня 2019 10:56
Персональні дані.pdf
09 грудня 2019 10:56
Термін дії пропозиції.pdf
09 грудня 2019 10:56
Наказ на Йоржика Ю.В..pdf
09 грудня 2019 10:56
Ліцензія.pdf
09 грудня 2019 10:56
Лист ВПМ.pdf
09 грудня 2019 10:56
виписка 26.06.2018 р..pdf
09 грудня 2019 10:56
Опис документів.pdf
09 грудня 2019 10:56
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf

Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 13:49
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:21
Лист гарантія.pdf
09 грудня 2019 12:56
Договори МТБ.7z
09 грудня 2019 12:49
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 12:49
Лист згода.pdf
09 грудня 2019 12:49
ДОВІДКИ.7z

Документи

Публічні документи

30 січня 2020 15:34
Електронний підпис
30 січня 2020 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 15:30
Стаття 17 Закону.pdf
30 січня 2020 15:24
Електронний підпис
30 січня 2020 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 15:22
Стаття 17 Закону.pdf
30 січня 2020 15:22
МВС.pdf
30 січня 2020 15:22
ДФС.pdf
27 січня 2020 15:17
Електронний підпис
27 січня 2020 15:16
Тендерна пропозиція.pdf
27 січня 2020 15:11
Електронний підпис
27 січня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 13:48
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:48
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:47
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 13:42
Технічні вимоги.pdf
09 грудня 2019 13:42
Статя 17 Закону.pdf
09 грудня 2019 13:42
Статут.pdf
09 грудня 2019 13:42
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 13:42
Паспорт ДП-Л (копія).pdf
09 грудня 2019 13:42
Опис до Статуту.pdf
09 грудня 2019 13:42
Наказ на директора.pdf
09 грудня 2019 13:42
Мат-тех база.pdf
09 грудня 2019 13:42
Інші довідки листи.pdf
09 грудня 2019 13:42
Захист довкілля.pdf
09 грудня 2019 13:42
ДП-Л (сорт С) (Нотаріус).PDF
09 грудня 2019 13:42
Договори оренди м.Суми.pdf
09 грудня 2019 13:42
Довідка про ліцензію.pdf
09 грудня 2019 13:42
Відомості з ЄДР.pdf
09 грудня 2019 13:42
Витяг з ПДВ.pdf
09 грудня 2019 13:42
Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2019 13:42
Виписка з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 10:56
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 10:56
Стаття 16.pdf
09 грудня 2019 10:56
Статут.pdf
09 грудня 2019 10:56
Технічні вимоги.pdf
09 грудня 2019 10:56
Стаття 17.pdf
09 грудня 2019 10:56
Витяг ЄДР.pdf
09 грудня 2019 10:56
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 10:56
Протокол на директора.pdf
09 грудня 2019 10:56
Довкілля+санкції.pdf
09 грудня 2019 10:56
Договір Надежда.pdf
09 грудня 2019 10:56
ДУ Надежда.pdf
09 грудня 2019 10:56
Довіреність Ачкасов.pdf
09 грудня 2019 10:56
Персональні дані.pdf
09 грудня 2019 10:56
Термін дії пропозиції.pdf
09 грудня 2019 10:56
Наказ на Йоржика Ю.В..pdf
09 грудня 2019 10:56
Ліцензія.pdf
09 грудня 2019 10:56
Лист ВПМ.pdf
09 грудня 2019 10:56
виписка 26.06.2018 р..pdf
09 грудня 2019 10:56
Опис документів.pdf
09 грудня 2019 10:56
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf

Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 13:49
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:21
Лист гарантія.pdf
09 грудня 2019 12:56
Договори МТБ.7z
09 грудня 2019 12:49
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 12:49
Лист згода.pdf
09 грудня 2019 12:49
ДОВІДКИ.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 11 881 300,00
UAH з ПДВ
10 545 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 12 325 000,00
UAH з ПДВ
10 547 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 15:34
Електронний підпис
30 січня 2020 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 15:30
Стаття 17 Закону.pdf
30 січня 2020 15:24
Електронний підпис
30 січня 2020 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 15:22
Стаття 17 Закону.pdf
30 січня 2020 15:22
МВС.pdf
30 січня 2020 15:22
ДФС.pdf
27 січня 2020 15:17
Електронний підпис
27 січня 2020 15:16
Тендерна пропозиція.pdf
27 січня 2020 15:11
Електронний підпис
27 січня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 13:48
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:48
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:47
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 13:42
Технічні вимоги.pdf
09 грудня 2019 13:42
Статя 17 Закону.pdf
09 грудня 2019 13:42
Статут.pdf
09 грудня 2019 13:42
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 13:42
Паспорт ДП-Л (копія).pdf
09 грудня 2019 13:42
Опис до Статуту.pdf
09 грудня 2019 13:42
Наказ на директора.pdf
09 грудня 2019 13:42
Мат-тех база.pdf
09 грудня 2019 13:42
Інші довідки листи.pdf
09 грудня 2019 13:42
Захист довкілля.pdf
09 грудня 2019 13:42
ДП-Л (сорт С) (Нотаріус).PDF
09 грудня 2019 13:42
Договори оренди м.Суми.pdf
09 грудня 2019 13:42
Довідка про ліцензію.pdf
09 грудня 2019 13:42
Відомості з ЄДР.pdf
09 грудня 2019 13:42
Витяг з ПДВ.pdf
09 грудня 2019 13:42
Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2019 13:42
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 10:56
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 10:56
Стаття 16.pdf
09 грудня 2019 10:56
Статут.pdf
09 грудня 2019 10:56
Технічні вимоги.pdf
09 грудня 2019 10:56
Стаття 17.pdf
09 грудня 2019 10:56
Витяг ЄДР.pdf
09 грудня 2019 10:56
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 10:56
Протокол на директора.pdf
09 грудня 2019 10:56
Довкілля+санкції.pdf
09 грудня 2019 10:56
Договір Надежда.pdf
09 грудня 2019 10:56
ДУ Надежда.pdf
09 грудня 2019 10:56
Довіреність Ачкасов.pdf
09 грудня 2019 10:56
Персональні дані.pdf
09 грудня 2019 10:56
Термін дії пропозиції.pdf
09 грудня 2019 10:56
Наказ на Йоржика Ю.В..pdf
09 грудня 2019 10:56
Ліцензія.pdf
09 грудня 2019 10:56
Лист ВПМ.pdf
09 грудня 2019 10:56
виписка 26.06.2018 р..pdf
09 грудня 2019 10:56
Опис документів.pdf
09 грудня 2019 10:56
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Переможець 10 545 270,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
10 545 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 11:04
3,4.pdf зміни до договору
06 січня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 09:53
ду 2 до договору 68.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 14:47
ДУ1 від 03.pdf зміни до договору
03 липня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 15:25
68.pdf укладений
18 лютого 2020 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 3,4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 8 205 197,18
UAH (в тому числі ПДВ 1 367 532,86 UAH)