Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34695981 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Кончаківська Ірина Михайлівна +380442067481 2067481@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 12:03 |
Очікувана вартість: | 5 509 547,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 548,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір тендерного забезпечення не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі, та становить: 27 547,00 гривень (двадцять сім тисяч п’ятсот сорок сім гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Форма забезпечення тендерної пропозиції та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Реквізити бенефіціара зазначені у тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27547 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Відповідно до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, крім випадків, коли предметом закупівлі є: інші товари, роботи і послуги, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», за умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі що не перевищує 30 % річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців, яка спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім'я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 13:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 12:30 |
Додаток 1 ТП.docx | |
13 жовтня 2021 12:30 |
ТД РЕВНЕ.docx | |
13 жовтня 2021 12:30 |
Додаток 3 Договір.docx | |
13 жовтня 2021 12:30 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Щодо першого пункту вимоги зазначаємо наступне:
Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 32343522 зазначає, що тендерною документацією вимагалося надати у складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт. Крім того, Учасник зазначає, що тендерна документація не містила ніяких вимог щодо оформлення та / або змісту учасниками календарного графіку виконання робіт, як і не висувалося вимоги щодо виконання окремих видів робіт і різні проміжки або в одні проміжки часу.
Учасник зазначає, що як видно з календарного графіку, всі роботи будуть виконуватися одночасно протягом періоду з дати підписання договору до кінця 2021 року.
Водночас, Учасник не враховує, що замовник не ставить вимог щодо конкретного оформлення графіку виконання робіт, але такий графік повинен надати змогу визначити власне терміни виконання видів робіт. Учасник стверджує про одночасне виконання видів робіт, але пропозиція учасника цього не відображає, лише надані пояснення у цій вимозі розтлумачують як сприймати терміни виконання робіт конкретних видів робіт чи об’єкта в цілому.
Учасник самостійно несе відповідальність за якість складання документів та надання інформації у складі тендерної пропозиції.
Вимогами тендерної документації передбачено, що документи, які не відкриваються або текст таких документів неможливо ідентифікувати, вважаються не наданими та під час розгляду пропозиції Замовником до уваги не приймаються. Документи та копії документів повинні бути виготовлені у загальноприйнятний спосіб (віддруковані з застосуванням спеціалізованої техніки – принтерів, копірів, багатофункціональних пристроїв), без дефектів фрагментів тексту, дефектів відбитків печаток та штампів. Копії документів повинні повністю відтворювати інформацію оригінального документу та всі його зовнішні ознаки. Надання учасником невідповідних документів чи неякісних копій документів, в складі тендерної пропозиції, будь-якої інформації відповідно до умов тендерної документації та додатків до неї, є підставою для відхилення поданої учасником тендерної пропозиції.
Наданий Учасником календарний графік не дає змогу визначити власне терміни виконання видів робіт, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника у зв’язку з тим, що Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абц. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону).
Щодо другого пункту вимоги зазначаємо наступне:
Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 32343522 зазначає, що він як учасник надав інформацію про незалучення субпідрядників у обсязі, що дорівнює або перевищує 20 % від вартості пропозиції. Також, Учасник зазначив, що він надав інформацію про субпідрядника як додаткову. Водночас, дане твердження не відповідає вимогам тендерної документації, адже Замовником не було передбачено виключення для надання інформації по субпідрядних організацій в залежності від відсотка їх залучення. Замовник має право передбачати вимоги у тендерній документації щодо надання інформації щодо субпідрядних організацій і у обсягах, що є меншими ніж 20% від вартості договору про закупівлю. Також, слід зазначати, що дана вимога не була оскаржена до Колегії АМКУ протягом строку на оскарження умов тендерної документації.
Таким чином, у п. 3.7. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі залучення субпідрядних організацій учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ субпідрядника, види робіт, які доручатимуться йому на виконання та орієнтовну вартість робіт субпідрядної організації сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції. Разом з довідкою учасник має надати копiї ліцензій, дозволів субпідрядників на виконання робіт (якщо необхідність наявності таких ліцензій, дозволів передбачене законодавством), які передбачається доручити субпідрядникам та оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені.
Учасником надано довідку з інформацією, ліцензію ТОВ «СПЕЦДРІЛЛБУД», а також згоду на виконання робіт від субпідрядника. Водночас, у складі пропозицій Учасника відсутні дозвільні документи на виконання дорученого обсягу робіт субпідрядній організації. Зокрема, відсутній дозвіл субпідряднику на виконання робіт відповідно до дорученого обсягу робіт та Технічного завдання.
Таким чином, Учасником не надано усієї необхідної інформації щодо права та можливості виконання субпідрядною організацією дорученого обсягу робіт, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абц. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону).
Слід зазначити, що тендерною документацією передбачено, що у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації).
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 32343522 була відхилена на підставі зазначених вище норм Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-24-000014 ● 934d8035bc9c44ceaac128c4a3e72df2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2022 09:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 №150
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн. Опис підстав для здійснення моніторингу 20. UA-2021-10-13-002955-c Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації Роботи з нового будівництва напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області 5 509 547,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-26 12:39:46
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів з робіт з нового будівництва напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської област (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (код ДК 021:2015:15110000-2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-05-002594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо надати документи, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі, зокрема, експертний звіт.
Просимо надати документальне підтвердження підстав виникнення об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, що спричинили укладання додаткової угоди №1 від 24.12.2021 до договору № 69-11 від 24.11.2021.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-30 14:08:26
Пояснення до запиту моніторингу від 26.05.2022
Пояснення на запит моніторингу від 26.05.2022 року.
Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з нового будівництва напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району,Київської області, визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» від 24.09.2021 року №364-750-21/КП. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення передбачений в рамках Програми «Питна вода Київщини на 2017-2021 роки», зміни до якої затверджені рішенням Київської обласної ради від 09.09.2021 року № 119-05-VIII.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначені очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://old.koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/10/Obgruntuvannya-yakisnikh-ta-tekhnichnikh-kharakteristik-predmetu-zakupvli-s.-Revne.pdf.
Щодо документального підтвердження підстав виникнення об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань.
24 листопада 2021 року між Департаментом житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації та ТОВ ТОВ «Імпреза Девелопмент» було укладено договір № 69-11 на виконання робіт по об’єкту: «Нове будівництво напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області».
Так, ТОВ «Імпреза Девелопмент» листом від 20.12.2021 року №1 звернулось до Замовника, щодо наявності документально підтверджених об’єктивних підстав для продовження строку виконання робіт та строку дії за договором зазначеним вище.
Відповідно до п. 4.4. Договору Підрядник може ставити перед Замовником питання про перегляд строків у таких випадках:
- виникнення обставин непереборної сили;
- невиконання чи неналежне виконання Замовником своїх зобов’язань;
- внесення змін до кошторисної документації;
- дії третіх осіб, які унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Підрядника обставинами;
- виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.
Згідно Календарного графіку виконання робіт було передбачено, початок виконання робіт з 24 листопада 2021 року до 28 грудня 2021 року.
Водночас, у період оформлення дозвільних документів на початок виконання будівельних робіт, Підрядник не має права на виконання робіт. В цей період було закуплено усі необхідні матеріали, а також здійснено підготовчі роботи. Лише 13.12.2021 року було зареєстровано дозвіл на виконання будівельних робіт №ІУ012211213190. З цієї дати розпочалося виконання власне будівельних робіт.
Таким чином, запланований строк виконання робіт був зміщений на 3 календарні тижні, що зумовлювало об’єктивну неможливість виконання робіт у строк до 28.12.2021 року, враховуючи технологію виконання робіт та вимоги проектно-кошторисної документації.
Також, слід зазначити про наявні несприятливі погодні умови (інформація додається до листа), що унеможливлювали виконання наступних видів робіт: земляні роботи, дорожні роботи, при критичних відмітках температури – продовження прокладання трубопроводу.
Зокрема, відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку від 14.02.2012 №54 передбачено, що ремонт дорожнього покриття із застосуванням гарячої або холодної асфальтобетонної суміші, а також з щебеневих (гравійних) матеріалів, оброблених органічними в'яжучими матеріалами виконують у суху погоду навесні і влітку, коли температура повітря не нижче ніж плюс 50C, а восени не нижче ніж плюс 100C. Ремонт дорожнього покриття із застосуванням теплої асфальтобетонної суміші і литого асфальту виконують у суху погоду, коли температура повітря не нижче мінус 100C. Враховуючи, що у грудні були переважно дощові/сніжні погодні умови, була відсутня найбільш важлива умова – сухість поверхонь.
Проведення земляних робіт та інші роботи, що пов’язані з розробкою землі, виконання робіт з бетонними сумішами є не сумісними з наявними погодними умовами, в тому числі їх виконання у грудні призвело б до появи додаткових робіт (додаткових машино-годин техніки, ручної праці робітників) та спричинило збільшення вартості об’єкту, а також було б порушенням технології виконання таких робіт.
Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону передбачено, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Також відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.»
Таким чином, продовжити строк дії договору можливо лише до його завершення – 31.12.2021 року, а також на підставі документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Документальне підтвердження таких обставин не має вичерпного переліку та визначається у відповідності до кожного випадку окремо.
Враховуючи вищевикладене, замовником були враховані наявні підстави для продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт та укладено додаткову угоду до договору №1 від 24.12.2021 року.
Додатки: Експертний звіт та інформація про погодні умови у с. Ревне за грудень 2021 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
5 349 730,75
UAH з ПДВ
|
5 349 730,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПРЕЗА ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
5 496 465,60
UAH з ПДВ
|
5 468 916,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
5 509 546,80
UAH з ПДВ
|
5 481 998,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БМК СПЕЦБУДГРУП |
5 500 527,60
UAH з ПДВ
|
5 500 527,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Відхилено |
5 349 730,75
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 10:23
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПРЕЗА ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42243553 |
Переможець |
5 468 916,96
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 15:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2021 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 09:03
|
Додаткова угода _3 Ревне підряд.PDF | зміни до договору |
20 березня 2023 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 14:57
|
Додаткова угода _2 Ревне _69-11.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:41
|
Додаткова угод _1 Ревне _69-11.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 15:31
|
Додаткова угод _1 Ревне _69-11.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 09:52
|
Договір | укладений |
25 листопада 2021 09:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи з нового будівництва напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області | 1 | роб |
5 468 916,96
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 69-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 69-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 69-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 69-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи з нового будівництва напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області | 1 | роб |
2 841 110,15
UAH з ПДВ
|