Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)( персональний комп"ютер ,1 етап -27 шт.)
Очікувана вартість
486 000,00 UAH
UA-2020-05-21-002200-c abd723c9d2dc42818b92eede9defe480
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Ульбер

+380352267089
+380352267089
tender@todl.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001305
Вебсайт: http://todl.com.ua
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2
Контактна особа: Марія Ульбер
+380352267089,+380352267089
tender@todl.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 14:28
Очікувана вартість: 486 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)( персональний комп"ютер ,1 етап -27 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Академіка Сахарова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:56
Зміни компютери.pdf
01 червня 2020 14:56
Тендерна докуметація нова випр.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 6- переілк для завантаження.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 5- Форма ТД.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 1- стаття 16,17.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 4- згода проєкт.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 2 - МТВ.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 3 - Проєкт договору.doc
01 червня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:56
Зміни компютери.pdf
01 червня 2020 14:56
Тендерна докуметація нова випр.doc
21 травня 2020 12:11
Тендерна докуметація нова лікарня.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 6- переілк для завантаження.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 5- Форма ТД.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 1- стаття 16,17.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 4- згода проєкт.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 2 - МТВ.doc
21 травня 2020 12:11
Додаток 3 - Проєкт договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 21 травня 2020 17:25
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:27
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має дотримуватись вимог згідно пункту 9 Додатку № 2 до тендерної документації. Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 25.05.2020 № 25.05/2
Тендер
Дата подання: 21 травня 2020 22:06
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:28
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку № 2 до тендерної документації вказано інформацію про необхідні, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі де не визначено торгову марку, а вказано технічні характеристики, які повинні бути не нижче визначених. Вибір архітектури процесора визначений у розділі 1 пункту 1.3 підпункту 1.3.1 таблиці Додатку № 2 до тендерної документації. Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 25.05.2020 № 25.05/2
Тендер
Дата подання: 21 травня 2020 22:12
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:28
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: У пункті 1 Додатку № 2 до тендерної документації вказано: комп'ютерне обладнання поставляється та вводиться в експлуатацію Учасником. Вартість тендерної пропозиції Учасника повинна враховувати витрати на доставку (витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо). Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 25.05.2020 № 25.05/2
Уточнення щодо AMD
Дата подання: 25 травня 2020 15:06
Дата відповіді: 26 травня 2020 12:35
Шановний Замовник, враховуючи результати попередніх закупівель, чи допускаються пропозиції комп'ютерів на сокет АМ4, як еквівалент? Зазделегідь дякую!
Відповідь: У Додатку № 2 до тендерної документації вказано інформацію про необхідні, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі де не визначено торгову марку, а вказано технічні характеристики, які повинні бути не нижче визначених. Вибір архітектури процесора визначений у розділі 1 пункту 1.3 підпункту 1.3.1 таблиці Додатку № 2 до тендерної документації. Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 26.05.2020 № 26.05/2
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-002200-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 22 травня 2020 19:12
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, а також свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить наступні вимоги: «Термін виконання: виклик спеціаліста згідно заявки - повідомлення (письмове, телефонне) Замовника протягом 2 годин; при неможливості усунення неполадок, протягом робочого дня, на час гарантійного ремонту, замінити аналогічним комп’ютерним обладнанням;».

Щодо необхідності прибуття спеціаліста сервісного центру та виявлення неполадок на протязі 2-х годин з моменту отримання заявки – необхідно зважати на час оформлення заявки та на можливе завантаження сервісного центру роботою на момент виклику, що унеможливить вчасне прибуття за місцем виклику.

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та переглянути час реакції з боку сервісного центру в сторону збільшення (до1-2 робочих днів).

Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2020 12:38
Згідно протоколу засідання тедерного комітету від 26.05.2020 р. № 26.05/1.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000023 ● 8ad3b6c3bb924519bc904e1aac90b043
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 14:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.05.2020 №39
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о.начальника Ганна ШКЛЯР


до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.05.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-05-21-002200-c від 21.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-26 16:21:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)( персональний комп"ютер ,1 етап -27 шт.)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-002200-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. У пункті 5 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій). Чому зазначена інформація не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-27 15:35:38

Відповідь на запит в рамках моніторингу процедури закупівлі

Запит Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 26.05.2020 (№ UA-М-2020-05-26-000023) щодо надання пояснень з приводу прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі по ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, І етап – 27 шт.) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-002200-с), який надійшов на електронну систему закупівель, тендерним комітетом Замовника розглянуто.
Керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) щодо запиту пояснюємо наступне.
При складанні тендерної документації процедури закупівлі по ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, І етап – 27 шт.), тендерним комітетом було допущено механічну помилку у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації пункті 5 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», а саме: „тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій)”
Враховуючи виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом за результатами моніторингу буде усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Затверджено рішенням тендерного комітету, протокол від 27.05.2020 року № 27.05/1.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи встановлені під час моніторингу органом державного фінансового контролю порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язання вжити заходи щодо їх усунення, з метою недопущення таких порушень у майбутньому, тендерним комітетом Замовника на підставі ч. 1 ст. 32 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) прийнято рішення про відміну тендеру процедури закупівлі по ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, І етап – 27 шт.)

2020-06-10 16:12:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто

2020-06-10 17:23:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 361 650,96
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 333 720,00
UAH з ПДВ
319 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 358 992,00
UAH з ПДВ
356 562,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 362 232,00
UAH з ПДВ
358 991,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 387 829,62
UAH з ПДВ
387 829,62
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 467 998,56
UAH з ПДВ
458 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАЯЦЬ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ 459 000,00
UAH з ПДВ
459 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 13:45
Електронний підпис
05 червня 2020 13:39
Проект договору.pdf
05 червня 2020 13:39
Договір підряду.pdf
05 червня 2020 13:39
Висновок СЕС мон.pdf
05 червня 2020 13:39
Авторизація CS-LINE.pdf
05 червня 2020 13:39
Авторизація MICROSOFT.pdf
05 червня 2020 13:39
8. Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 13:39
5. Лист-гарантія ст.17.pdf
05 червня 2020 13:39
4. Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 23:28
Електронний підпис
08 червня 2020 23:26
Технічні вимоги.pdf
08 червня 2020 23:26
Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2020 23:26
Серт_ISO_14001-2015.PDF
08 червня 2020 23:26
Серт_ISO_9001-2015.PDF
08 червня 2020 23:26
Проект договору.pdf
08 червня 2020 23:26
Паспорт-код.pdf
08 червня 2020 23:26
Несертифікація.pdf
08 червня 2020 23:26
Лист-згода.pdf
08 червня 2020 23:26
Лист-гарантія.pdf
08 червня 2020 23:26
dogovir-gar_obslug_ternopil_ozon1.pdf
08 червня 2020 23:26
Довідки та гар листи.pdf
08 червня 2020 23:26
Довідка_рахунок_банк.pdf
08 червня 2020 23:26
Довідка працівники.pdf
08 червня 2020 23:26
Декларації_товар.pdf
08 червня 2020 23:26
Гарантійний лист.pdf
08 червня 2020 23:26
Витяг2.pdf
08 червня 2020 23:26
Витяг.PDF
08 червня 2020 23:26
Виписка.pdf
08 червня 2020 23:26
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 17:07
Електронний підпис
05 червня 2020 13:23
Технічні вимоги.pdf
05 червня 2020 13:23
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 13:23
СЦ Тернопіль.zip
05 червня 2020 13:23
Сертифікати Brain.rar
05 червня 2020 13:23
Проект договору.pdf
05 червня 2020 13:23
Мат.тех. база.zip
05 червня 2020 13:23
Лист про ліцензування.pdf
05 червня 2020 13:23
Лист про виробництво.pdf
05 червня 2020 13:23
Доручення ЕЦП.pdf
05 червня 2020 13:23
Довідка ст 17.pdf
05 червня 2020 13:23
Гарантійні листи.pdf
05 червня 2020 13:23
Гарантійний (Windows).pdf
05 червня 2020 13:23
Авторизаційний Microsoft.jpg
05 червня 2020 13:23
LLC COMEL Microsoft - 5200003337.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 16:42
Електронний підпис
08 червня 2020 16:41
30. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
08 червня 2020 16:41
29. Авторизаційний лист.pdf
08 червня 2020 16:41
25. Витяг з ЄДРПОУ 02.06.2020.pdf
08 червня 2020 16:40
14. Відомості ЄДРПОУ.pdf
08 червня 2020 16:40
11. Витяг ПДВ (копія).pdf
08 червня 2020 16:40
03. Копія статуту.pdf
08 червня 2020 16:40
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2020 14:10
Електронний підпис
06 червня 2020 14:08
Сертифікація_ПК Technic Pro.pdf
06 червня 2020 14:08
Лист-розяснення про ПЗ.pdf
06 червня 2020 14:08
Копія витягу ПДВ.pdf
06 червня 2020 14:08
Авториз_лист ПЗ MS.PDF
06 червня 2020 14:08
8-ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ!.pdf
06 червня 2020 14:08
Гарлист_санкції.pdf
06 червня 2020 14:08
Довідка про субпідряд.pdf
06 червня 2020 14:08
Гарлист про гарантію.pdf
06 червня 2020 14:08
5-Гарлист по Ст 17.pdf
06 червня 2020 14:07
9-Наказ на керівника.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 09:58
Електронний підпис
09 червня 2020 09:49
Електронний підпис
09 червня 2020 09:46
Тендерна пропозиція 1.pdf
09 червня 2020 09:46
Лист гарантія.pdf
09 червня 2020 09:46
Лист згода з проектом.pdf
09 червня 2020 09:46
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 09:46
Аналогічний договір.pdf
09 червня 2020 09:46
Проект договору.pdf
09 червня 2020 09:46
Тернерна пропозиція 2.pdf
09 червня 2020 09:46
Гарантійний лист4.pdf
09 червня 2020 09:46
Гарантійний лист1.pdf
09 червня 2020 09:46
Гарантійний лист2.pdf
09 червня 2020 09:46
Лист згода з проектом.pdf
09 червня 2020 09:46
Гарантійний лист3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ФОП ЗАЯЦЬ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
Очікує рішення 300 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 15:20

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 червня 2020 15:49
Кінець періоду оскарження: 21 червня 2020 00:00
Дата відміни: 21 червня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно висновку від 05.06.2020 (UA-M-2020-05-26-000023) Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо встановнених порушень законодавства в частині складання тендерної документації та інших порушень законодавства у сфері закупівель
Документи:
10 червня 2020 15:49
Електронний підпис
10 червня 2020 15:48
Протокол 10.06.2020.pdf