Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001305 |
Вебсайт: | http://todl.com.ua |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 |
Контактна особа: |
Марія Ульбер +380352267089,+380352267089 tender@todl.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 486 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 14:56 |
Зміни компютери.pdf | |
01 червня 2020 14:56 |
Тендерна докуметація нова випр.doc | |
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 6- переілк для завантаження.doc | |
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 5- Форма ТД.doc | |
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 1- стаття 16,17.doc | |
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 4- згода проєкт.doc | |
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 2 - МТВ.doc | |
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 3 - Проєкт договору.doc |
01 червня 2020 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 червня 2020 14:56 |
Зміни компютери.pdf
|
|||
01 червня 2020 14:56 |
Тендерна докуметація нова випр.doc
|
|||
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 6- переілк для завантаження.doc
|
|||
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 5- Форма ТД.doc
|
|||
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 1- стаття 16,17.doc
|
|||
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 4- згода проєкт.doc
|
|||
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 2 - МТВ.doc
|
|||
21 травня 2020 12:11 |
Додаток 3 - Проєкт договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, а також свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить наступні вимоги: «Термін виконання: виклик спеціаліста згідно заявки - повідомлення (письмове, телефонне) Замовника протягом 2 годин; при неможливості усунення неполадок, протягом робочого дня, на час гарантійного ремонту, замінити аналогічним комп’ютерним обладнанням;».
Щодо необхідності прибуття спеціаліста сервісного центру та виявлення неполадок на протязі 2-х годин з моменту отримання заявки – необхідно зважати на час оформлення заявки та на можливе завантаження сервісного центру роботою на момент виклику, що унеможливить вчасне прибуття за місцем виклику.
Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та переглянути час реакції з боку сервісного центру в сторону збільшення (до1-2 робочих днів).
Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-26-000023 ● 8ad3b6c3bb924519bc904e1aac90b043
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2020 14:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2020 №39
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.05.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-05-21-002200-c від 21.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-26 16:21:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)( персональний комп"ютер ,1 етап -27 шт.)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-002200-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. У пункті 5 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій). Чому зазначена інформація не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-27 15:35:38
Відповідь на запит в рамках моніторингу процедури закупівлі
Запит Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 26.05.2020 (№ UA-М-2020-05-26-000023) щодо надання пояснень з приводу прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі по ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, І етап – 27 шт.) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-002200-с), який надійшов на електронну систему закупівель, тендерним комітетом Замовника розглянуто.
Керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) щодо запиту пояснюємо наступне.
При складанні тендерної документації процедури закупівлі по ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, І етап – 27 шт.), тендерним комітетом було допущено механічну помилку у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації пункті 5 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», а саме: „тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій)”
Враховуючи виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом за результатами моніторингу буде усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Затверджено рішенням тендерного комітету, протокол від 27.05.2020 року № 27.05/1.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи встановлені під час моніторингу органом державного фінансового контролю порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язання вжити заходи щодо їх усунення, з метою недопущення таких порушень у майбутньому, тендерним комітетом Замовника на підставі ч. 1 ст. 32 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) прийнято рішення про відміну тендеру процедури закупівлі по ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, І етап – 27 шт.)
2020-06-10 16:12:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто
2020-06-10 17:23:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" |
361 650,96
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна |
333 720,00
UAH з ПДВ
|
319 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
358 992,00
UAH з ПДВ
|
356 562,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
362 232,00
UAH з ПДВ
|
358 991,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
387 829,62
UAH з ПДВ
|
387 829,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" |
467 998,56
UAH з ПДВ
|
458 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЗАЯЦЬ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
459 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" #31796921 |
Очікує рішення |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 15:20
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 15:49 |
Кінець періоду оскарження: | 21 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 21 червня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно висновку від 05.06.2020 (UA-M-2020-05-26-000023) Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо встановнених порушень законодавства в частині складання тендерної документації та інших порушень законодавства у сфері закупівель |
10 червня 2020 15:49
|
Електронний підпис |
10 червня 2020 15:48
|
Протокол 10.06.2020.pdf |