Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04356194 |
Місцезнаходження: | 76491, Україна , Івано-Франківська обл., Вовчинець, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 39 |
Контактна особа: |
Шевчишин Василь 380661045069 LIRIKUS911@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2020 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 15:57 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки Споживача за поставлений природний газ здійснюються на умовах післяплати на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі газу, протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами; | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2020 23:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2020 23:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
04 грудня 2020 23:25 |
Дод. №4.docx | |
28 листопада 2020 14:51 |
Дод. №6.doc | |
28 листопада 2020 14:51 |
ТД.docx | |
28 листопада 2020 14:51 |
Дод. №5.docx | |
28 листопада 2020 14:51 |
Дод. №3.docx | |
28 листопада 2020 14:51 |
Дод. №2.docx | |
28 листопада 2020 14:51 |
Дод. №1.docx | |
28 листопада 2020 14:51 |
+Оголошення..docx |
04 грудня 2020 23:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2020 23:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
04 грудня 2020 23:25 |
Дод. №4.docx
|
|||
28 листопада 2020 14:51 |
Дод. №6.doc
|
|||
28 листопада 2020 14:51 |
ТД.docx
|
|||
28 листопада 2020 14:51 |
Дод. №5.docx
|
|||
28 листопада 2020 14:51 |
Дод. №3.docx
|
|||
28 листопада 2020 14:51 |
Дод. №2.docx
|
|||
28 листопада 2020 14:51 |
Дод. №1.docx
|
|||
28 листопада 2020 14:51 |
+Оголошення..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Розглянувши Вашу вимогу, Замовником було ініційовано внесення змін в тендерну документацію.
Розглянувши Вашу вимогу, яка носить рекомендаційний характер і не містить зауважень до ТД а тільки рекомендації, замовник не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації.
Вовчинецька сільська рада Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (Далі – Замовник) оприлюднив оголошення про заплановану закупівлю природного газу.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» вважає, що замовником при прийнятті рішення про визначення переможцем процедури закупівлі конкурсних торгів ТзОВ "Ю.КОМОДІТІЗ" порушено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та «об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» приймаючи участь у закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов`язковим для всіх вимогам Закону.
Проте Замовник, нехтуючи своїм обов`язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників, запобіганні зловживанням.
1.)Відповідно до умов тендерної документації, а саме, п.п. 1.5 п. 1. Розділу ІІІ, п. 17 Додатку № 3, учасники подають гарантійний лист (складений в довільній формі) від учасника про забезпечення замовника природним газом відповідно до його потреб.
Учасник ТОВ «Ю. КОМОДІТІЗ» не надав гарантійного листа, в якому б гарантував забезпечення Замовника - Вовчинецьку сільську раду Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області природним газом відповідно до його потреб.
Однак, Учасник ТОВ «Ю. КОМОДІТІЗ» надав гарантійного листа, в якому гарантує поставку товару в кількості обсягах та строки визначені тендерною документацією ДУ «Рівненська академія патрульної поліції», а не ЗАМОВНИКУ - Вовчинецькій сільській раді Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області.
Вважаємо, що Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника ТзОВ "Ю.КОМОДІТІЗ" згідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 31, частина 1, підпункту 2.
У разі ігнорування даної вимоги, Ми, як учасник даної закупівлі, використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, норми Закону не передбачають права учасників подавати Замовнику вимогу щодо скасування рішення про визначення переможця закупівлі, а отже, подібна вимога не є правовим інструментом, порядок застосування якого регламентується чинним Законом. Вимога, подана з порушенням встановленого Законом порядку, сприймається більше як інструмент створення тиску на уповноважену особу з метою маніпуляції результатами торгів та їх спотворення. Для реалізації захисту прав учасників закупівель, які вважають, що їхні права порушені та можуть бути відновлені шляхом скасування рішення уповноваженої особи, Законом чітко встановлено порядок оскарження. Водночас, уповноважена особа, яка відповідає за здійснення процедур закупівель, зобов’язана діяти виключно в межах Закону.
ВИРІШИВ
1. Уповноважена особа з питань публічних закупівель Шевчишин В.С., який розглянув вимогу яка надійшла 22 грудня 2020 11:53 від ТзОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ", щодо невідповідності вимогам тендерної документації переможця торгів ТОВ " Ю.КОМОДІТІЗ " зазначив:
-
1.) Відповідно до умов тендерної документації, а саме, п.п. 1.5 п. 1. Розділу ІІІ, п. 17 Додатку № 3, учасники подають гарантійний лист (складений в довільній формі) від учасника про забезпечення замовника природним газом відповідно до його потреб.
Учасник ТОВ «Ю. КОМОДІТІЗ» відповідно до умов тендерної документації надав гарантійного листа, котрий адресований на ім’я Замовника - Вовчинецьку сільську раду Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області. Учасник в тексті листа допустив описку», що відповідно до тендерної документації відноситься до формальних (несуттєвих) помилок.
Згідно останнього речення наданого гарантійного листа ТОВ «Ю. КОМОДІТІЗ» гарантує забезпечити саме ЗАМОВНИКУ надійне та безперебійне постачання установлених обсягів природного газу.
Отже на основі вимог тендерної документації Учасник ТОВ «Ю. КОМОДІТІЗ» надав (гарантійний лист складений в довільній формі), котрий адресований Замовнику, та по тексту листа гарантував надійне, та безперебійне постачання установлених обсягів природного газу саме Замовнику, Вовчинецькій сільській раді Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області.
2.) Виходячи з вищезазначеного, уповноважена особа не має права скасовувати рішення про визначення переможця, прийняте в результаті розгляду його тендерної пропозиції, та розглядати наступні тендерні пропозиції на підставі поданої Вами вимоги.
Дана закупівля проводилась за принципами: добросовісність конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Вирішив:
Виходячи з вище викладених підстав вимогу не задоволено.
3.) Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції з урахуванням вимог частини 4 статті 33 Закону
Уповноважена особа «Шевчишин В.С.» Підпис:
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-22-000030 ● ad287cecccae43d3be0ba88eeadf77d0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.06.2021
№407
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2021 №407
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-11-28-000210-c 28.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю.КОМОДІТІЗ" |
202 230,00
UAH з ПДВ
|
202 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю.КОМОДІТІЗ" #42601505 |
Переможець |
202 230,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 09:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2020 20:02
|