Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління майном спільної власності Львівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 25255072 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18 |
Контактна особа: |
Марта Євгенівна Струс +380671699135 umsv.lor@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2022 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03120000-8: Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється на підставі рахунку протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної та за умови, що продавець виконав умови п. 4.2. Договору. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2022 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2022 15:54 |
Тендерна_документацiя.doc | |
21 грудня 2022 15:54 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
21 грудня 2022 15:54 |
Додаток 2 Технічна специфікація.doc |
21 грудня 2022 16:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 грудня 2022 15:54 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
21 грудня 2022 15:54 |
Додаток 4 Проект договору.doc
|
|||
21 грудня 2022 15:54 |
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-01-000006 ● 5b90d0b509fc443bafd0d4c4fb688880
- Статус: вирішено ● Дата: 10 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2023 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2023 № 34
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 № 34.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-12-21-017236-a, 21.12.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 12:09:14
Запит про надання пояснень
Дата: 07.02.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-12-21-017236-a, яка проводилась Управлінням майном спільної власності Львівської обласної (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 12:11:25
Відповідь на запит
У відповідь на запит замовнику на пояснення у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (Квіткова продукція) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-21-017236-a) повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування очікуваної вартості:
Проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro та сайту постачальників відповідного товару. Визначення потреби в закупівлі даного виду товару (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення потреб замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, враховано майбутні планові події та передбачено позапланові заходи, які можуть виникнути, а також враховані внутрішні нормативно- розпорядчі акти Львівської обласної ради та її структурних підрозділів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення на закупівлю квіткової продукції здійснювалося відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік від 12.01.2023 р.
2) Щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://data.gov.ua/dataset/20180805) Управління майном спільної власності Львівської обласної ради є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на Управління майном спільної власності Львівської обласної ради.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! У відповідь на ваш висновок повідомляємо наступне: Уповноваженою особою було виявлено допущені порушення у процедурі проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: 03120000-8 — Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (Квіткова продукція)» станом на 20 березня 2023 р. Замовником, було негайно вжито усіх заходів задля припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору та надіслано письмове звернення до ФОП Гарасимович А.П. щодо розірвання договору. 21 березня 2023 р між Замовником, Управління майном спільної власності Львівської обласної ради, та Продавцем, ФОП "Гарасимович Андріяна Петрівна", було укладено додаткову угоду, якою сторони дійшли взаємної згоди та вирішили достроково розірвати (припинити) дію договору №17/01/23 від 17.01.2023р. Відтак, Замовником виконано зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначеного у висновку Державної аудиторської служби про результати моніторингу процедури закупівлі. Щодо вжиття заходів (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо врахування вимог пункту 18 та абзацу четвертого пункту 46 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, повідомляємо наступне: з Уповноваженою особою проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
2023-02-23 15:16:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2023-04-10 11:32:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Гарасимович Андріяна Петрівна" |
190 200,00
UAH з ПДВ
|
190 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Гарасимович Андріяна Петрівна" #2632117389 |
Переможець |
190 200,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2023 12:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2022 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 14:11
|
ду2.PDF | укладений |
21 лютого 2023 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2023 14:01
|
ду2.PDF | зміни до договору |
21 лютого 2023 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2023 15:16
|
Додаток 1 до договору квіти.PDF | зміни до договору |
27 січня 2023 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 16:00
|
договір квіти.pdf | укладений |
17 січня 2023 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Договору Додатком №1 "Специфікація" |
Номер договору про закупівлю: | 17/01/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17/01/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 січня 2023 — 21 березня 2023 |
Сума оплати за договором: |
21 620,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 17/01/23 від 17.01.2023 р. |