Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи
Очікувана вартість
1 020 847 797,84 UAH
UA-2021-02-12-009521-c ab9cb7f67bc04d90ac7bba7ac7dfb043
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Злакоман

+380949535413 zakupki.airport.ods@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ З БУДІВНИЦТВА МІЖНАРОДНОГО АЕРОПОРТУ "ОДЕСА"
Код ЄДРПОУ: 38054466
Місцезнаходження: 65054, Україна , Одеська обл., м. Одеса, АЕРОПОРТ ЦА (ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ)
Контактна особа: Ігор Злакоман
+380949535413
zakupki.airport.ods@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Будівельно-монтажні роботи з реконструкції та будівництва аеродромного комплексу «Міжнародній аеропорт Одеса» здійснюються на підставі Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» від 26 грудня 2013 року (надалі за текстом – основний договір) укладеного з генеральним підрядником – ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» за результатами проведення конкурентної процедури відкритих торгів згідно з чинним на період їх проведення законодавством. Основним договором від 26 грудня 2013р. встановлено тверду ціну договору в сумі 1 629 885 953,89 грн. з урахуванням ПДВ (п. 3.1. розділ 3 «Ціна договору»).
Джерелами фінансування робіт з реконструкції та будівництва аеродромного комплексу «Міжнародній аеропорт Одеса» є частина грошових коштів, запозичених (залучених) під державні гарантії відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 18.08.210 р. № 766, від 12.10.2010 р. № 936, від 16.02.2011р. № 104, від 06.04.2011 р. № 387, від 25.04.212р. № 347, від 07.11.2012 р. № 1034, спрямованих відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 22.09.2016р. № 714 та від 06.09.2017 р. №787 для фінансування виконання завдань і здійснення заходів, передбачених додатком 2 до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016р. № 126 (зі змінами) та наданих Замовнику в порядку поворотної безвідсоткової фінансової допомоги. Фактично, фінансування робіт було розпочато в грудні 2017 року.
Тривала відсутність фінансування та невідповідність розробленої та затвердженої у 2012-2013 роках проектно-кошторисної документації стадії «Проект» (надалі – ПКД) чинним на 2017-2018 роки державним будівельним нормам й правилам та показникам визначення кошторисної вартості будівельних робіт, встановленим Мінрегіонбудом, зумовили здійснення коригування ПКД «Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса» стадії «Проект».
24.06.2019 р. відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі позитивного експертного звіту ДП «Укрдержбудекспертиза» від 01.03.2019 року № 00-0114-19/ПБ та наказу Мінінфраструктури від 24.05.2019р. № 377 було проведено переговорну процедуру між Державним підприємством «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту Одеса» та ТОВ «Спецрембуд» за результатом чого укладено додаткову угоду № 11 до Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» від 26.12.2013 р., якою Сторони погодили збільшення ціни основного договору про закупівлю на 1 144 215 018,11 грн., й відповідно було скориговано загальну вартість основного договору про закупівлю, що почала становити 2 774 100 972,00 гривень (з ПДВ).
У зв’язку з необхідністю уточнення техніко-технологічних показників об’єкту будівництва та приведення проектно-кошторисної документації (ПКД) стадії «Проект» у відповідність чинним на поточний період нормативним вимогам, у 2020 році було здійснено коригування ПКД «Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса» стадії «Проект». Означена ПКД у встановленому чинним законодавством порядку була розглянута ДП «Укрдержбудекспертиза», рекомендована до затвердження позитивним експертним звітом від 04.09.2020р. № 00-0680-20/ПБ та затверджена наказом Міністерства інфраструктури України від 18 вересня 2020 р. № 574 «Про затвердження проектної документації на будівництво за проектом ««Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса».

КЕРУЮЧИСЬ:
• п.6 Розділу X («Прикінцеві та перехідні положення») Закону України «Про публічні закупівлі»;
• позитивним експертним звітом щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса» (коригування) від 04.09.2020р. № 00-0680-20/ПБ;
• Листом від 21.01.2021р. № 63 Державного підприємство «Спеціалізована державна експертна організація – Центральна служба Української державної будівельної експертизи»
• наказом Міністерства інфраструктури України від 18 вересня 2020 р. № 574 «Про затвердження проектної документації на будівництво за проектом ««Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса»;
• наказом Міністерства інфраструктури України від 04 лютого 2021 р. № 43 «Про внесення змін до наказу Міністерства інфраструктури України від 18 вересня 2020 року № 574.
• постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020 р. № 1370 «Про внесення змін до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року»
• Титулом об’єкта, будівництво якого розпочалося у 2017 році, затвердженим Міністерством інфраструктури України (лист від 04.02.2021 р. № 1185/48/10-21)

ВРАХОВУЮЧИ
• Науково-правовий експертний висновок Інституту держави і права ім. В.М. Корецького Національної академії наук України щодо роз’яснень положень Закону України «Про публічні закупівлі»
• Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на запит ДП «Дирекція з будівництва Міжнародного аеропорту Одеса» № 2483/2020

ОСКІЛЬКИ
1. До договорів, які були укладені до 19 квітня 2020 р. мають вноситися зміни у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19 вересня 2019 р. № 114-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289);
2. Згідно з правилами статей 652 і 653 Цивільного кодексу України основним договором є договір з усіма змінами і доповненнями, що до нього включено та які є його невід’ємною частиною;
3. Зміни та доповнення до договору, які стосуються ціни даного договору, необхідно вважати ціною договору та з огляду на її розмір застосовувати правила, визначені пунктом 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020 р.) та пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (у чинній редакції);
4. Після укладення основного Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» від 26 грудня 2013 року б/н зі змінами та доповненнями (надалі – основний Договір) у Замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого виконавця, а саме – виконання додаткових будівельно-монтажних робіт другої та третьої черг будівництва які технічно та економічно пов’язані з основним Договором;
5. Загальна вартість додаткових робіт становить 1 020 847 797,84 грн. з урахуванням ПДВ 20% та не перевищує 50 відсотків ціни основного Договору;

Замовник будівництва - ДП «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту «Одеса»» прийято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі у зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, а загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю у відповідності до п. 5 статті 40 Закону України Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2021 15:45
Оскарження наміру укласти договір: 23 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65054, Україна, Одеська область, м. Одеса, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 лютого 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

12 лютого 2021 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 15:40
Довідка щодо підтвердження повноважень на право підпису вих. № 382 від 11.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Лист-згода на обробку персональних даних № 385 від 11.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Протокол про надання згоди на укладення правочину № 1-2021.pdf
12 лютого 2021 15:31
Скан-копія ліцензії ДАБІ № 45-Л від 05.12.2016 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Скан-копія Протоколу учасників ТОВ Спецрембуд про затвердження Статуту від 08.08.2020.pdf
12 лютого 2021 15:31
Копія фінансової звітності за останній звітний період від 22.10.2020 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Експертний звіт 04 вересня 2020.pdf
12 лютого 2021 15:31
Скан-копія наказу про признання головного інженера № 8-к від 15.09.2017 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Скан-протокола засідання дирекції № 2 ВІД 09.10.2017 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Скан-копія витягу плвтника ПДВ № 1715534500738 від 27.09.2017 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Пропозиція переговорної процедури вих № 383 від 11.02.2021.PDF
12 лютого 2021 15:31
Скан-копія баласну від 30.09.2020 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Протокол загальних зборів учасників про надання згоди на укладення значного правочину від 10.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Наказ № 574 зміна № 43.pdf
12 лютого 2021 15:31
Лист-запрошення для участі у переговорах.PDF
12 лютого 2021 15:31
Інформаційна довідка з ЕДР про відсутність інформації про корупційні правопорушення від 11.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Скан-копія Статуту ТОВ Спецрембуд нова редакція від 08.07.2020 р..pdf
12 лютого 2021 15:31
Скан-копія паспорту та ІПН Огородніка В.І..PDF
12 лютого 2021 15:31
Лист щодо надання інформації про відповідність учасника торгів № 38 від 11.02.2021.PDF
12 лютого 2021 15:31
Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови № 389 від 11.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Довідка № 388 від 11.02.2021 р.;.PDF
12 лютого 2021 15:31
Антикорупційна програма ТОВ Спецрембуд № 2 від 09.10.2017 р..pdf
12 лютого 2021 15:31
Інформація про наявність кваліфікованих працівників.PDF
12 лютого 2021 15:31
Інформація про розміщення тимчасових будівель і споруд.PDF
12 лютого 2021 15:31
Витяг з інофрмацію системи органів ДПС станом на 10.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Експертний звіт 04 вересня 2020 зміни.pdf
12 лютого 2021 15:31
Скан-копія квитанції № 2 про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді від 22.10.2020 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Довідка про залучення субпідрядника в обсязі не менше 20%.PDF
12 лютого 2021 15:31
Наказ № 574 18 вересня 2020.pdf
12 лютого 2021 15:31
Висновок Інституту Деражви і права.pdf
12 лютого 2021 15:31
Виписка з ЄДР про ТОВ СПЕЦРЕМБУТ.PDF
12 лютого 2021 15:31
Довідка № 387 від 11.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:31
Лист підтвердження щодо Істотних умов договору № 386 від 11.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:30
Цінова пропозиція для участі у переговорах № 381 від 11.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:30
Протокол ТД ДП ДБ МАО № 3 ТК від 10.02.2021 р..pdf
12 лютого 2021 15:30
Довідка про виконання аналогічних договорів вих. № 384 від 11.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:30
Протокол переговорів щодо проведення переговорної процедури від 11.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:30
Протокол ТК ДП ДБ МАО № 4 від 12.02.2021 р..PDF
12 лютого 2021 15:30
Лист МІУ від 04.02.2021р. затвердження Титулу.pdf
12 лютого 2021 15:30
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України -_ Консультації.pdf
12 лютого 2021 15:30
Проект договору додаткової закупівлі.pdf
12 лютого 2021 15:30
Скан-копія наказу про призначення (переведення) директора № 27-К від 10.07.2020 р..PDF
12 лютого 2021 15:30
Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000181 ● b7e9981ea0494a64ba4c4dd557cc5b8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021 22:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.06.2021 № 255
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2021-02-12-009521-c 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-14 14:43:13

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівельно-монтажні роботи» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-12-009521-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником застосовано переговорну процедуру для закупівлі будівельно-монтажних робіт (а саме: на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса») очікуваною вартостю 1 020 847 797,84 грн та укладено договір з ТОВ «СПЕЦРЕМБУД».
В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) зазначен: умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Однак, відповідно до зазначеного Замовником oбґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, Будівельно-монтажні роботи з реконструкції та будівництва аеродромного комплексу «Міжнародній аеропорт Одеса» здійснюються ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» на підставі Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» від 26 грудня 2013 року.
Тобто, укладання договору на виконання додаткового обсягу робіт здійснено протягом більше 7 років після укладання основного договору.
Прошу надати пояснення щодо обґрунтування застосування переговорної процедури для закупівлі вищезазначених будівельно-монтажних робіт.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-17 09:27:23

клопотання про надання документів

У зв’язку із здійсненням Північно-східним офісом Дераудитслужби моніторингу закупівлі «Будівельно-монтажні роботи» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-12-009521-c), просимо надати через електронну систему закупівель скан-копії наступних документів:
- Доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021 на проведення моніторингу процедур закупівель згідно з переліком, разом з додатком до доручення від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, який стосується саме проведення моніторингу процедури за номером UA-2021-02-12-009521-c ;
- НАКАЗ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 10.06.2021 № 255 Харків Про початок моніторингу закупівель з додатком що стосується проведення перевірки саме закупівлі «Будівельно-монтажні роботи» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-12-009521-c),;
- Доповідну записку заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Зазначені документи просимо надати у найкоротший термін, достатній для підготовки пояснень щодо здійснення закупівлі «Будівельно-монтажні роботи», які необхідно подати у строк до 18.06.2021 р. 00.00 год.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-06-15 15:07:26

щодо моніторингу закупівлі

Наказом від 10.06.2021 р. № 255 ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ України прийняв рішення та розпочав моніторинг закупівлі Державного підприємства «Дирекція з будівництва Міжнародного аеропорту Одеса» ID: UA-2021-02-12-009521-c.
Підставою видання наказу від 10.06.2021 р. № 255 зазначена: «доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п»
Положенням про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 (зі змінами) встановлено таке:
1. Північно-східний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом.
У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Луганській, Полтавській, Сумській областях (далі - управління).
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
На території Харківської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
2. Офіс у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, дорученнями Прем'єр-міністра України, Міністра Кабінету Міністрів України, Голови Держаудитслужби, його першого заступника та заступника, наказами Держаудитслужби, актами Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідних місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, цим Положенням.
3. Основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей.
Статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено:
1. Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Враховуючи викладене, просимо надати підтвердження повноважень Північно-східного офісу Держаудитслужби на здійснення моніторингу закупівлі в межах території, яка входить до повноважень Південного офісу Держаудитслужби України.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2021-06-15 18:07:24

про надання інформації

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Компетенцію Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів визначено Законом України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" від 26.01.1993 № 2939-XII (далі – Закон № 2939-ХІІ) та підпунктами 3, 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 (далі - Положення № 43).
Відповідно до абзацу 2 статті 1 Закону № 2939-ХІІ орган державного фінансового контролю у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, цим Законом, іншими законодавчими актами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України.
Згідно з частиною 2, 3 статті 2 Закону № 2939-ХІІ державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі, порядок проведення яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Частиною 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 –VIII редакція від 19.04.2020 (далі - Закону) визначено, моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи.
Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії
Крім того, щодо наявності підстав для проведення моніторингу вищезазначеної процедури закупівлі зазначаємо, що Північно-східним офісом Держаудитслужби отримано доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021 провести моніторинг процедур закупівель згідно з переліком, наведеним у додатку.

Витяг з додатку до доручення від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021:
Північно-східний офіс Держаудитслужби
ID процедури
вартість
індикатор
1. UA-2021-02-12-009521-c - 1 020 847 797,84 - пункт 4 частини другої статті 8 Закону

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-06-17 18:12:33

надання відповіді на запит

Питання моніторингу
Надати пояснення щодо обґрунтування застосування переговорної процедури для закупівлі додаткового обсягу будівельно-монтажних робіт з реконструкції та будівництва аеродромного комплексу «Міжнародній аеропорт Одеса», які здійснюються ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» на підставі Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» від 26 грудня 2013 року, у зв’язку з чим укладання договору на виконання додаткового обсягу робіт здійснено протягом більше 7 років після укладання основного договору.

Відповідь
Договір генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» (надалі – Договір) на суму 1 629 885 953,89 гривень укладений 26.12.2013 між замовником - ДП «Дирекція з будівництва Міжнародного аеропорту «Одеса» - та переможцем торгів – ТОВ «СПЕЦРЕМБУД», за результатом тендерної закупівлі за процедурою відкритих торгів у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції, яка була чинною станом на період проведення торгів.
24.06.2019 відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, яка діяла в період проведення закупівлі) та у відповідності до затвердженої належним чином проектно-кошторисної документації стадії «Проект» (коригування) за результатами проведеної переговорної процедури між ДП «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту Одеса» та ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» укладено Додаткову угоду № 11 до Договору на загальну суму 1 144 215 018,11 гривень (з ПДВ) та встановлено загальну вартість основного Договору в сумі 2 774 100 972,00 гривень (з ПДВ).
Оскільки, внесенні зміни до первинного тексту договору згідно з правилами статей 652 і 653 Цивільного кодексу України є його невід’ємною частиною, а тому для усіх послідуючих змін, а також для укладених додаткових договорів основним договором слід вважати договір з усіма змінами і доповненнями, що до нього включено, 24.06.2019т сторонами Договору – ДП «Дирекція з будівництва Міжнародного аеропорту «Одеса» та ТОВ «СПЕЦРЕМБУД», було досягнуто згоди з істотних умов Договору щодо вартості робіт, строків початку та завершення робіт, тощо в розумінні ч. 2 та 3 ст. 180, ч. 5 ст. 318 Господарського кодексу України, ст. 638 Цивільного кодексу України.
У 2020 році у зв’язку із затвердженням скорегованої проектно-кошторисної документації стадії «Проект», вартість будівельно-монтажних робіт було збільшено на загальну суму 1 000 050 000,00 гривень, що зумовило потребу в додатковій закупівлі аналогічних робот та послуг у того самого учасника.
Законом України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» змінено редакцію Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.
Відповідно до вимог пункту 6 частини другої статті 35 Розділу VI «Переговорна процедура закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з основним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості основного (первинного) договору.
Таким чином, до Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» укладеного між Державним підприємством «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту Одеса» та ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» 26.12.2013 у редакції від 24.06.2019 згідно з пунктом 6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289) були внесені зміни у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону, тобто у редакції Закону України «Про публічні закупівлі», що діяла до 19.04.2020, а саме: шляхом застосування переговорної процедури для закупівлі додаткового обсягу будівельно-монтажних робіт відповідно до вимог пункту 6 частини другої статті 35 Розділу VI «Переговорна процедура закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020) та пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції Закону).
Згідно з вимогами Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакціях до 19.04.2020 та у нині чинній) зміни та доповнення до договору, що стосуються ціни даного договору, потрібно вважати ціною договору та з огляду на її розмір застосовувати правила, визначені пунктом 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) та пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (у чинній редакції).
При застосуванні закупівель за правилами, встановленими пунктом 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) та пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (у чинній редакції) Замовник враховував розмір ціни договору, що був визначений раніше, у тому числі при внесенні до нього змін та доповнень згідно з Додатковою угодою №11, у зв’язку з чим загальна вартість додаткових робіт згідно з укладеним договором додаткової закупівлі від 10.03.2021 №27-ДЗ не перевищує 50 відсотків ціни основного (первинного) договору чи основного договору про закупівлю та складає 1 020 847 747,840 гривень (з урахуванням ПДВ).
При обґрунтуванні застосування переговорної закупівлі для закупівлі додаткового обсягу будівельно-монтажних робіт Замовник врахував Науково-правовий експертний висновок Інституту держави і права ім. В.М. Корецького Національної академії наук України щодо роз’яснень положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на запит ДП «Дирекція з будівництва Міжнародного аеропорту Одеса» № 2483/2020, які є невід’ємною частиною тендерної документації та розміщені в електронній системі закупівель.
Окремо звертаємо увагу Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харківська обл) на те що, на запит ДП ДБ МАО (розміщеного на електронному майданчику 17.06.2021 р о 09.28 год) стосовно надання документів, що підтверджують правомірність здійснення моніторингу закупівлі, наше підприємство так і не отримало в робочий час таких документів. В наслідок чого, ДБ ДП МАО не може вважати законим, здійсненя моніторингу саме Північно-східним офісом Держаудитслужби (Харківська обл) та таким що відповідає вимогам ч. 2 ст. 15 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансвого контролю".

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-06-17 18:23:00

надання відповіді на запит

Питання моніторингу
Надати пояснення щодо обґрунтування застосування переговорної процедури для закупівлі додаткового обсягу будівельно-монтажних робіт з реконструкції та будівництва аеродромного комплексу «Міжнародній аеропорт Одеса», які здійснюються ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» на підставі Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» від 26 грудня 2013 року, у зв’язку з чим укладання договору на виконання додаткового обсягу робіт здійснено протягом більше 7 років після укладання основного договору.

Відповідь
Договір генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» (надалі – Договір) на суму 1 629 885 953,89 гривень укладений 26.12.2013 між замовником - ДП «Дирекція з будівництва Міжнародного аеропорту «Одеса» - та переможцем торгів – ТОВ «СПЕЦРЕМБУД», за результатом тендерної закупівлі за процедурою відкритих торгів у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції, яка була чинною станом на період проведення торгів.
24.06.2019 відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, яка діяла в період проведення закупівлі) та у відповідності до затвердженої належним чином проектно-кошторисної документації стадії «Проект» (коригування) за результатами проведеної переговорної процедури між ДП «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту Одеса» та ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» укладено Додаткову угоду № 11 до Договору на загальну суму 1 144 215 018,11 гривень (з ПДВ) та встановлено загальну вартість основного Договору в сумі 2 774 100 972,00 гривень (з ПДВ).
Оскільки, внесенні зміни до первинного тексту договору згідно з правилами статей 652 і 653 Цивільного кодексу України є його невід’ємною частиною, а тому для усіх послідуючих змін, а також для укладених додаткових договорів основним договором слід вважати договір з усіма змінами і доповненнями, що до нього включено, 24.06.2019т сторонами Договору – ДП «Дирекція з будівництва Міжнародного аеропорту «Одеса» та ТОВ «СПЕЦРЕМБУД», було досягнуто згоди з істотних умов Договору щодо вартості робіт, строків початку та завершення робіт, тощо в розумінні ч. 2 та 3 ст. 180, ч. 5 ст. 318 Господарського кодексу України, ст. 638 Цивільного кодексу України.
У 2020 році у зв’язку із затвердженням скорегованої проектно-кошторисної документації стадії «Проект», вартість будівельно-монтажних робіт було збільшено на загальну суму 1 000 050 000,00 гривень, що зумовило потребу в додатковій закупівлі аналогічних робот та послуг у того самого учасника.
Законом України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» змінено редакцію Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.
Відповідно до вимог пункту 6 частини другої статті 35 Розділу VI «Переговорна процедура закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з основним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості основного (первинного) договору.
Таким чином, до Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» укладеного між Державним підприємством «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту Одеса» та ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» 26.12.2013 у редакції від 24.06.2019 згідно з пунктом 6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289) були внесені зміни у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону, тобто у редакції Закону України «Про публічні закупівлі», що діяла до 19.04.2020, а саме: шляхом застосування переговорної процедури для закупівлі додаткового обсягу будівельно-монтажних робіт відповідно до вимог пункту 6 частини другої статті 35 Розділу VI «Переговорна процедура закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020) та пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції Закону).
Згідно з вимогами Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакціях до 19.04.2020 та у нині чинній) зміни та доповнення до договору, що стосуються ціни даного договору, потрібно вважати ціною договору та з огляду на її розмір застосовувати правила, визначені пунктом 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) та пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (у чинній редакції).
При застосуванні закупівель за правилами, встановленими пунктом 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) та пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (у чинній редакції) Замовник враховував розмір ціни договору, що був визначений раніше, у тому числі при внесенні до нього змін та доповнень згідно з Додатковою угодою №11, у зв’язку з чим загальна вартість додаткових робіт згідно з укладеним договором додаткової закупівлі від 10.03.2021 №27-ДЗ не перевищує 50 відсотків ціни основного (первинного) договору чи основного договору про закупівлю та складає 1 020 847 747,840 гривень (з урахуванням ПДВ).
При обґрунтуванні застосування переговорної закупівлі для закупівлі додаткового обсягу будівельно-монтажних робіт Замовник врахував Науково-правовий експертний висновок Інституту держави і права ім. В.М. Корецького Національної академії наук України щодо роз’яснень положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на запит ДП «Дирекція з будівництва Міжнародного аеропорту Одеса» № 2483/2020, які є невід’ємною частиною тендерної документації та розміщені в електронній системі закупівель.
Окремо звертаємо увагу ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) на те, що 17.06.2021 р. о 09.27 го. Нашим підприємством було направлено через електронний майданчик клопотання про надання документів, які підтверджують законність здійснення моніторингу закупівлі, саме ПІВНІЧНО-СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.). Однак в робочий час, наше підприємство так і не отримало таких документів. За таких обставин, ДБ ДП МАО вважає не достатньо законним здійснення моніторингу закупівлі у відповідності до ч. 2 ст. 15 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано 09.07.2021 р. адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 12 липня 2021

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦРЕМБУД"
#20741141
Переможець 1 020 847 797,84
UAH
12 лютого 2021 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 15:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦРЕМБУД"
#20741141
1 020 847 797,84
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 14:50
Додат. угода № 5 від 14.09.2021.PDF зміни до договору
16 вересня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 14:23
Додат.угода № 4 від 14.09.2019.PDF зміни до договору
16 вересня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 11:31
ДУ 1 від 11 березня 2021 року.pdf зміни до договору
11 березня 2021 11:29
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 19:02
скан протокола № 5 від 09.03.2021.PDF укладений
10 березня 2021 18:59
План виконання робіт.jpg укладений
10 березня 2021 18:59
План фінансування.jpg укладений
10 березня 2021 18:59
скан договору додатк закупівлі № 27-ДЗ від 10.03.2021.PDF укладений
10 березня 2021 18:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення Сторонами вартості робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 27-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договірної ціни (додатку № 1 до договору) без зміни загальної вартості робіт за договором та викласти договірну ціну (додаток 1 до Договору у новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 27-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі та у відповідності Експертного звіту (позитивного) ДП "Укрдержбудекспертиза" від 06.09.021 р. № 00-046001/21 щодо розгляду проектної документації за проектом "Реконструкція, будівництво аэродромного комплексу УП "Міжнародний аеропорт Одеса " (Коригування) та наказу Державного агенства інфраструктурних проектів України від 14.09.2021 р. № 90 : п. 4.11 Договору додаткової закупівлі № 27-ДЗ від 10.03.2021 р. сторони дійшли згоди про визначення вартості виконання робіт у поточному році, а саме: річна вартість виконання робіт у 2021 році, становить 624 642 860, 36 грн. з урахуванням ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 27-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML