Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи 39122000-3 Серванти та книжкові шафи
Очікувана вартість
2 419 000,00 UAH
UA-2023-10-16-002856-a ● ab407f22858c47ab985297994caf4b59
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42352786 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 , |
Контактна особа: |
Оперук Людмила 380668836940 operukluda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2023 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 419 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 095,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
7.2 Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни)
7.3 Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
7.4 У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Адреси поставки товару:
м. Івано-Франківськ, вул.Чорновола,59а – 65шт.-шафа для документів, 59шт.-шафа для одягу.
м. Івано-Франківськ вул.Довга,42 – 63шт.-шафа для документів, 65шт.-шафа для одягу.
м. Івано-Франківськ вул.Франка,30 – 31шт.-шафа для документів, 30шт.- шафа для одягу.
м. Івано-Франківськ вул Вовчинецька,196,а – 51 шт.-шафа для документів, 43шт.- шафа для одягу, 6 шт.-пенал для документів.
м. Івано-Франківськ вул.Привокзальна,17 – 7 шт- шафа для документів, 3 шт.-шафа для одягу, 7 шт-пенал для одягу, 8шт.-пенал для документів
м. Івано-Франківськ вул.Тичини,4 – 43шт-шафа для документів, 43шт.- шафа для одягу, 24шт.- пенал для документів.
Розгорнути
Згорнути
7.2 Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни)
7.3 Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
7.4 У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Адреси поставки товару:
м. Івано-Франківськ, вул.Чорновола,59а – 65шт.-шафа для документів, 59шт.-шафа для одягу.
м. Івано-Франківськ вул.Довга,42 – 63шт.-шафа для документів, 65шт.-шафа для одягу.
м. Івано-Франківськ вул.Франка,30 – 31шт.-шафа для документів, 30шт.- шафа для одягу.
м. Івано-Франківськ вул Вовчинецька,196,а – 51 шт.-шафа для документів, 43шт.- шафа для одягу, 6 шт.-пенал для документів.
м. Івано-Франківськ вул.Привокзальна,17 – 7 шт- шафа для документів, 3 шт.-шафа для одягу, 7 шт-пенал для одягу, 8шт.-пенал для документів
м. Івано-Франківськ вул.Тичини,4 – 43шт-шафа для документів, 43шт.- шафа для одягу, 24шт.- пенал для документів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
243 штуки
шафа для одягу-243 штуки,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
7 штуки
пенал для одягу-7 штук,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
260 штуки
шафа для документів-260 штук,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
38 штуки
пенал для документів-38 штук.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ЗАМОВНИК здійснює оплату вартості ТОВАРУ, що постачається, перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на підставі видаткової(их) накладної(их) при наявності коштів отриманих в результаті фінансово-господарської діяльності підприємства, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки ТОВАРУ (партії ТОВАРУ) ЗАМОВНИКУ. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2023 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2023 10:50 |
Додаток 4.docx | |
16 жовтня 2023 10:50 |
ТЕНДЕРНА шафи для КНП ЦПМКДД.docx |
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-16-000012 • 18db3d0112894426b333cdfd6ba23915
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-16
•
16:37
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільне використання коштів під бойового спорядження на війні час дефіциту
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2023 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" |
2 324 670,00
UAH з ПДВ
|
2 165 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІМКОМ" |
2 414 499,15
UAH з ПДВ
|
2 165 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю «ЕЛЕКТРОНАГРІВАЧ» |
2 375 199,00
UAH з ПДВ
|
2 323 854,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" #37581477 |
Переможець |
2 165 460,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 14:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2023 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 14:27
|
Доп.угода №1 до Договору №423.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 15:24
|
Договір №423.pdf | укладений |
08 листопада 2023 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.4 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 423 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Доп.угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |