Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)»
Очікувана вартість
1 067 025,00 UAH
UA-2019-08-28-001274-c ab3f61815a764a30beae45a3e434cc95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 12:17
Очікувана вартість: 1 067 025,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 335,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32010.75 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 12:27
ТД канцтовари 1274.pdf
28 серпня 2019 17:17
Проект договору.docx
08 жовтня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 12:27
ТД канцтовари 1274.pdf
28 серпня 2019 17:16
ТД канцтовари.pdf
28 серпня 2019 17:17
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-28-001274-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Код ЄДРПОУ:41651246
Дата подання: 23 жовтня 2019 09:19
вимога
Шановний Замовнику, прошу розглянути вимогу щодо неідповідності тендерної пропозиції ФОП Сталев Е.А.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 17:41
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуло Вашу, ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Вимогу по закупівлі UA-2019-08-28-001274-c від 23.10.2019 року (далі – Вимога) та повідомляє наступне:
1.) Умови Додатку №3 тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)» (далі – Тендерна документація):
Умова 1 Тендерної документації:
«копії сертифікатів відповідності на запропонований Товар щодо проходження державної сертифікації з органів/організацій, які уповноважені проводити відповідну сертифікацію на території України чинні на дату розкриття тендерних пропозицій (згідно всього переліку товару (по кожній позиції), визначеного Замовником в Додатку №2 тендерної документації) або у разі, якщо Товар не підлягає обов’язковій сертифікації, учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал листа з органів/організацій, які уповноважені проводити відповідну сертифікацію на території України, з підтвердженням того, що Товари (згідно всього переліку товару (по кожній позиції), визначеного Замовником в Додатку №2 тендерної документації) не підлягають обов’язковій сертифікації (дата видачі такого листа з органів/організацій, які уповноважені проводити відповідну сертифікацію на території України, повинні становити не більше 5-денної давнини по відношенню до кінцевої дати розкриття тендерних пропозицій);»
Умова 2 Тендерної документації:
«- таблицю відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого Товару згідно з формою, що наведена у Таблиці цього Додатку надається учасником в складі тендерної пропозиції згідно всього переліку товару (по кожній позиції), визначеного Замовником в Додатку №2 тендерної документації). У графі «Відповідність технічним та якісним характеристикам запропонованого предмету закупівлі вимогам Замовника» необхідно зробити відмітку «Так», у разі якщо технічні та якісні характеристики відповідають або перевищують зазначені вимоги, та відмітку «Ні», у разі якщо технічні та якісні характеристики нижче зазначених вимог. Таблиця відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого Товару повинна засвідчувати відповідність запропонованого Товару всім вимогам Технічного завдання цієї документації»

Як ми бачимо з умов Додатку №2 Тендерної документації Умова 1 та Умова 2 – є дві різні умови, які не пов’язані між собою. В Умові 1 Тендерної документації відсутня умова, що Учасник при виконанні Умови 2 повинен вказувати інформації про документи в Таблиці відповідності, які надані таким Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання Умови 1. В свою чергу Умовою 2 не передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи на які Учасник посилається при заповненні стовбця «Назва виробника запропонованого товару; торгівельна марка або модель (у разі наявності); країна походження виробника; номер та дата висновків Державної санітарноепідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований учасниками товар; номер та дата сертифікатів відповідності на запропонований Товар щодо проходження державної сертифікації на запропонований учасниками товар (у разі ненадання такого документу – вказати номер та дату документу, що надається учасником замість нього)» Таблиці відповідності або в Таблиці відповідності Учасник повинен вказувати інформацію про документи, які Учасник надав в складі тендерної пропозиції на виконання Умови 1.
Слід зауважити, що у відповідності до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Антимонопольним комітетом України були прийняти рішення по аналогічним підставам Вимоги по процедурам закупівлі, а саме: UA-2019-08-06-002840-b та UA-2019-08-05-002193-b.
ФОП Сталєв Є.О. повністю виконав Умову 1 та Умову 2 Додатку №2 тендерної документації і надав в складі тендерної пропозиції інформацію та документи на виконання Умови 1, Умови 2 Додатку №2 тендерної документації та Ваша Вимога з даної підстави не підлягає задоволенню.

2.) Умова по позиції №9 Додатку №2 тендерної документації:
«Олівець графітний чорний кольору Форма олівця: шестигранний Матеріал корпусу: дерево Грифель: товщина не менше 2 мм Покриття: кольоровий лак, що запобігає розсиханню та появі тріщини на корпусі олівця.»
Умова Додатку №2 тендерної документації:
«кольорове фото запропонованого учасником товару (згідно всього переліку товару (по кожній позиції), визначеного Замовником в Додатку №2 тендерної документації), з вказівкою фактичних характеристик запропонованого товару, виробника товару та країну походження виробника, торгової марки (у разі наявності) та найменування товару який пропонуються до постачання»
По позиції №9 Додатку №2 тендерної документації Замовник вказав, що колір графіту чорний, а не матеріалу корпусу. В технічному описі позиції №9 Додатку №2 тендерної документації відсутня умова, що матеріал корпусу повинен був – чорний, як посилається ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" в своєї Вимозі.
Фото на запропонований товар по позиції №9 Додатку №2 тендерної документації, надане ФОП Сталєв Є.О. в складі тендерної пропозиції, повністю відповідає умовам позиції №9 Додатку №2 тендерної документації.

ФОП Сталєв Є.О. повністю виконав умови по позиції №9 Додатку №2 тендерної документації та Додатку №2 тендерної документації і фото по позиції №9 Додатку №2 тендерної документації, яке повністю відповідає умовам позиції №9 Додатку №2 тендерної документації та Додатку №2 тендерної документації та Ваша Вимога з даної підстави не підлягає задоволенню.

3.) Умова по позиції №19 Додатку №2 тендерної документації:
«Набір гуашевих фарб 12 кольорів Кількість кольорів в упаковці: 12 кольорів Об’єм: не менше 240 мл. Упаковка: пластмасова герметична баночка з кришкою, що герметично загвинчується (на кришці має бути наклейка, яка вказує на колір фарби в баночці) Фарба має бути виготовлена на основі натуральних компонентів, високоякісних пігментів та сполучного з додаванням гуміарабіку та мати такі властивості: - легко змиватися водою - після висихання мати матову оксамитову поверхню - лягати на різні основи: папір, картон, дерево»
Умова Додатку №2 тендерної документації:
«кольорове фото запропонованого учасником товару (згідно всього переліку товару (по кожній позиції), визначеного Замовником в Додатку №2 тендерної документації), з вказівкою фактичних характеристик запропонованого товару, виробника товару та країну походження виробника, торгової марки (у разі наявності) та найменування товару який пропонуються до постачання»
Замовник звернувся до виробника товару, якого вказав ФОП Сталєв Є.О. по позиції №19 Додатку №2 тендерної документації, а саме ПрАТ «Західна промислова Група» із Запитом щодо надання інформації у відповідності до частини 7 статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» (вих. №107-37- 2949 від 23.10.2019 року). На наш Запит Замовник отримав відповідь від ПрАТ «Західна промислова Група» (вих. №116 від 24.10.2019 року), що додається до даної Відповіді, в якому вказано, що «у відповідності до частини 7 статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» ПАТ «Західна промислова Група» підтверджує, що по процедурам закупівлі: UA-2019-08-28-001274-c та UA-2019-08-28-001331-c ФОП Сталєв Є.О. в складі своїх тендерних пропозиції надав кольорове фото запропонованого товару, виробництва ПАТ «Західна промислова Група», які відповідають фактичним технічним характеристикам запропонованого товару, а саме:
1.1. По позиції №19, товар «Набір гуашевих фарб 12 кольорів» в документі «фото товару.pdf» (по торгам: UA-2019-08-28-001274-c за посиланням на веб-порталі Уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-28-001274-c),
По позиції №8, товар «Набор гуашевих фарб» в документі «фото товару отредактир правильное (1).pdf» (по торгам: UA-2019-08-28-001331-c за посиланням на веб-порталі Уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-28-001331-c)».
Фото на запропонований товар по позиції №19 Додатку №2 тендерної документації, надане ФОП Сталєв Є.О. в складі тендерної пропозиції, повністю відповідає умовам позиції №19 Додатку №2 тендерної документації, що підтверджується Листом від виробника товару, ПрАТ «Західна промислова Група» (вих. №116 від 24.10.2019 року).
ФОП Сталєв Є.О. повністю виконав умови по позиції №9 Додатку №2 тендерної документації та Додатку №2 тендерної документації і фото по позиції №9 Додатку №2 тендерної документації, яке повністю відповідає умовам позиції №9 Додатку №2 тендерної документації та Додатку №2 тендерної документації та Ваша Вимога з даної підстави не підлягає задоволенню.
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом «Про публічні закупівлі» Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації не має підстав для задоволення Вимоги ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" по закупівлі UA-2019-08-28-001274-c від 23.10.2019 року та залишає таку Вимогу без задоволення.
Додаток:
Сканована копія Відповіді від ПрАТ «Західна промислова Група» (вих. №116 від 24.10.2019 року)
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 09:19
Вимога UA-2019-08-28-001274-c.docx

Документи

24 жовтня 2019 17:39
Відповідь на вимогу 1274.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-28-001274-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 вересня 2019 09:59
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 05.09.2019 № 213/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 вересня 2019 20:37
Рішення від 10.09.2019 № 12624 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2019 20:36
рішення від 26.09.2019 № 13760.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 22:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін до ТД на підставі рішення АМКУ №13760-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2019 12:33
Номер скарги: UA-2019-08-28-001274-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СМАРТФОРЕСТ", Код ЄДРПОУ:41651246
Дата подання: 28 жовтня 2019 19:45
Скарга до АМКУ
ТОВ "Смартфорест" подає скаргу від 28.10.19 №2
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 жовтня 2019 22:17
Рішення від 31.10.2019 №15725+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2019 22:17
Рішення від 18.11.2019 №16846.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2019 22:34

Документи подані скаржником

05 вересня 2019 09:59
Скарга 05.09.19.pdf
05 вересня 2019 09:59
Платіжне доручення.pdf
23 вересня 2019 12:13
Додаткові пояснення 213.pdf

Документи подані замовником

16 вересня 2019 17:10
Пояснення канцтовари.PDF
08 жовтня 2019 12:30
ТД канцтовари 1274.pdf

Документи подані скаржником

28 жовтня 2019 19:45
Платіжне доручення.PDF
28 жовтня 2019 19:45
Скарга 001274-с.PDF

Документи подані замовником

08 листопада 2019 16:45
Відповідь на запит.PDF
18 листопада 2019 10:28
Додаткові пояснення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 837 432,78
UAH з ПДВ
837 432,78
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМАРТФОРЕСТ" 1 028 369,94
UAH з ПДВ
1 022 189,16
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Сталев Евгений Александрович" 1 064 044,50
UAH з ПДВ
1 025 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:11
Електронний підпис
15 жовтня 2019 17:11
Штатний розпис.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Техпаспорти (о)-5-6.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Техпаспорт на авто.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Статут та опис (к).pdf
15 жовтня 2019 17:11
Лист-згода Житнікова.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Лист-згода Житніков.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Захист довкилля.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Довідка мат-тех база.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Довідка з банку 15.10.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Відомості учасника.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Витяг з ЄДРПОУ 15.10.2019р..pdf
15 жовтня 2019 17:11
Витяг ДПІ.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Document_USR_1005847436.pdf
15 жовтня 2019 17:11
5.5. Банкрут.pdf
15 жовтня 2019 17:11
5.3. Довідка ст.50.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Фото товару.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Таблиця відповідності.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Лист від власника авто.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Декларації завірені.pdf
15 жовтня 2019 17:11
Висновки СЕС завірені.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 23:57
Електронний підпис
15 жовтня 2019 23:55
Електронний підпис
15 жовтня 2019 23:31
Трудова_Смик_остання.jpg
15 жовтня 2019 23:31
Копії.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Оригінали.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Фото товара.rar
15 жовтня 2019 23:31
Банківська гарантія.rar
15 жовтня 2019 23:31
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Фото_Поз-12.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Фото_Поз_18.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Код.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Паспорт.rar
15 жовтня 2019 23:31
1 ДФ.rar
15 жовтня 2019 23:31
Штатний_розпис.PDF
15 жовтня 2019 23:31
Трудова_Старовiр_перша.jpg
15 жовтня 2019 23:31
Трудова_Смик_перша.jpg
15 жовтня 2019 23:31
Справки_банк.pdf
15 жовтня 2019 23:31
протокол_№1.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Протокол_10.06.2019.PDF
15 жовтня 2019 23:31
ПДВ_15.10.19.PDF
15 жовтня 2019 23:31
Паспорт_2.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Паспорт_7.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Паспорт_9.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Паспорт_5.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Паспорт_8.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Паспорт_6.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Паспорт_4.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Паспорт_3.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Паспорт_1.pdf
15 жовтня 2019 23:31
Наказ_Старовiр_Ю.В..PDF
15 жовтня 2019 23:31
наказ_(1).pdf
15 жовтня 2019 23:31
договiр(додаток).jpeg
15 жовтня 2019 23:31
Диплом_КПI.PDF
15 жовтня 2019 23:31
Диплом_Академiя.PDF
15 жовтня 2019 23:31
Диплом_Старовiр_Ю.В._-_2.PDF
15 жовтня 2019 23:31
Диплом_Старовiр_Ю.В._-_1.PDF
15 жовтня 2019 23:31
TapScanner_20191015_150428_080_85.jpg
15 жовтня 2019 23:31
вiдгук.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 20:34
Електронний підпис
15 жовтня 2019 22:30
Електронний підпис
15 жовтня 2019 22:30
Електронний підпис
15 жовтня 2019 22:29
витяг2.pdf
15 жовтня 2019 22:29
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 22:29
ДФС+ відкр рах+ заборг.pdf
15 жовтня 2019 22:29
Ліцензія_Повноваження.zip
15 жовтня 2019 22:29
ЭДР 151019.rtf
15 жовтня 2019 22:29
ЄДР 151019.pdf
15 жовтня 2019 22:29
Документ_ЄДР_1005848115.zip
12 вересня 2019 17:06
Електронний підпис
12 вересня 2019 17:05
витяг.pdf
12 вересня 2019 16:17
витяг2.pdf
12 вересня 2019 16:17
ІПН Сталєв.pdf
12 вересня 2019 15:07
техн характер.pdf
12 вересня 2019 15:07
техн спецификація.pdf
12 вересня 2019 15:07
таблица видповид.pdf
12 вересня 2019 14:59
строк дія пропоз.pdf
12 вересня 2019 14:59
ст 17.pdf
12 вересня 2019 14:59
проект договора.pdf
12 вересня 2019 14:59
про учасника.pdf
12 вересня 2019 14:59
про субпідрядників.pdf
12 вересня 2019 14:58
про санкции.pdf
12 вересня 2019 14:58
про працівників.pdf
12 вересня 2019 14:58
про поставку.pdf
12 вересня 2019 14:58
про захист довкілля.pdf
12 вересня 2019 14:58
про аналог договора.pdf
12 вересня 2019 14:58
правомочн підп.pdf
12 вересня 2019 14:58
перс дан.pdf
12 вересня 2019 14:58
перс дан 1.pdf
12 вересня 2019 14:42
ознай з проект.pdf
12 вересня 2019 14:42
не подання доков.pdf
12 вересня 2019 14:42
навантаж.pdf
12 вересня 2019 14:42
квалиф критер.pdf
12 вересня 2019 14:42
для переможц.pdf
12 вересня 2019 14:42
витрати.pdf
12 вересня 2019 14:38
5.7.pdf
12 вересня 2019 14:38
5.6.pdf
12 вересня 2019 14:38
5.5.pdf
12 вересня 2019 14:38
5.4.pdf
12 вересня 2019 14:38
5.3.pdf
12 вересня 2019 14:38
5.2.pdf
12 вересня 2019 14:38
5.1.pdf
12 вересня 2019 14:38
фото товару.pdf
12 вересня 2019 14:38
тендерна пропоз.pdf
12 вересня 2019 14:38
виписка з ЄДР (2).pdf
12 вересня 2019 14:38
СЕС2.pdf
12 вересня 2019 14:38
СЕС.pdf
12 вересня 2019 14:38
Ліцензія_Повноваження.zip
12 вересня 2019 14:38
идент код ориг.pdf
12 вересня 2019 14:37
ЄДР 11092019.rtf
12 вересня 2019 14:37
ЄДР 11092019.pdf
12 вересня 2019 14:37
Документ_ЄДР_1005734707.zip
12 вересня 2019 14:37
Договор оренди обладн.PDF
12 вересня 2019 14:37
Дипломы.pdf
12 вересня 2019 14:37
Відгук про співпрацю.pdf
12 вересня 2019 14:37
аналог дог+ видатков.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"

ФОП "Сталев Евгений Александрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Відхилено 837 432,78
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 15:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМАРТФОРЕСТ"
#41651246
Відхилено 1 022 189,16
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 15:39
ФОП "Сталев Евгений Александрович"
#3128017577
Переможець 1 025 988,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Сталев Евгений Александрович"
#3128017577
1 025 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 15:13
Договір 904.PDF укладений
22 листопада 2019 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 22 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 025 988,00
UAH