Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Секційні гаражні ролети
Очікувана вартість
705 740,00 UAH
UA-2022-11-10-006809-a ● ab1c945e208e41d8a62330e29037d717
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 1 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 38340807 |
Місцезнаходження: | 14030, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Захисників України |
Контактна особа: |
Реус Наталія Олександрівна +380462608725 dprz_1@cndsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2022 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 14:04 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 14:04 |
Очікувана вартість: | 705 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 528,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Секційні гаражні ролети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14030, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Захисників України,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2022
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2022 12:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 12:41 |
Додаток 5 проєкт договору.docx | |
10 листопада 2022 12:41 |
Додаток 4 техвимоги.doc | |
10 листопада 2022 12:41 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_ГАРАЖНІ РОЛЕТИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-10-006809-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Горб Сергій Михайлович", Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 26 листопада 2022 15:18
Помилкове визначення Переможця. Просимо переглянути рішення Уповноваженої Особи.
Помилки в пропозиції та невиправлення помилок за надані 24 години. Файл з описом помилок додано во вимоги.
З повагою Сергій Горб.
З повагою Сергій Горб.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2022 14:34
Розглянувши звернення (оскарження результату кваліфікації) до 1 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Чернігівській області, яке надійшло 26.11.2022 року о 15:18: ID: UA-2022-11-10-006809-a.c1 від ФОП Горб Сергій Михайлович про помилкове визначення переможця, надаємо наступні роз’яснення.
Згідно п.4.1 Тендерної документації назва предмета закупівлі - Секційні гаражні ролети. Назва предмету закупівлі у поданій тендерній пропозиції учасника відповідає вимогам замовника.
Інформація щодо форми власності, юридичного статусу учасника міститься також в інших документах, завантажених Учасником у складі пропозиції та жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наявність заповненого та підписаного проєкту договору про закупівлю в складі тендерної пропозиції учасника та надання листа у довільній формі, яким підтверджено згоду з істотними умовами договору про закупівлю, є цілком достатнім та відповідає вимогам замовника.
Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено, що замовник у разі виявлення невідповідності в інформації та / або документах учасника процедури закупівлі розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, на вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 23.11.2022 року, учасник усунув неточності, які вимаголось протягом 24 годин (відкоригована тендерна пропозиція завантажена 23.11.2022 року). Ціна за одиницю товару з ПДВ (20%) та загальна сума (з урахуванням ПДВ), вказанані у пропозиції вірно та відповідіють остаточній пропозиції за результатами аукціону (реєстр можна переглянути в електронній системі закупівель).
В протокольному рішенні розгляду тендерної пропозиції учасника, зазаначені лише суми первинних пропозицій та пропозицій за результатами аукціону.
З огляду на зазначене, підстави для скасування рішення відсутні.
Згідно п.4.1 Тендерної документації назва предмета закупівлі - Секційні гаражні ролети. Назва предмету закупівлі у поданій тендерній пропозиції учасника відповідає вимогам замовника.
Інформація щодо форми власності, юридичного статусу учасника міститься також в інших документах, завантажених Учасником у складі пропозиції та жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наявність заповненого та підписаного проєкту договору про закупівлю в складі тендерної пропозиції учасника та надання листа у довільній формі, яким підтверджено згоду з істотними умовами договору про закупівлю, є цілком достатнім та відповідає вимогам замовника.
Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено, що замовник у разі виявлення невідповідності в інформації та / або документах учасника процедури закупівлі розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, на вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 23.11.2022 року, учасник усунув неточності, які вимаголось протягом 24 годин (відкоригована тендерна пропозиція завантажена 23.11.2022 року). Ціна за одиницю товару з ПДВ (20%) та загальна сума (з урахуванням ПДВ), вказанані у пропозиції вірно та відповідіють остаточній пропозиції за результатами аукціону (реєстр можна переглянути в електронній системі закупівель).
В протокольному рішенні розгляду тендерної пропозиції учасника, зазаначені лише суми первинних пропозицій та пропозицій за результатами аукціону.
З огляду на зазначене, підстави для скасування рішення відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-10-006809-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Горб Сергій Михайлович", Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 29 листопада 2022 21:42
Дата подання: 29 листопада 2022 21:42
Скарга на неправомірне визначення Переможця
Замовник помилково визначив переможцем пропозицію, яка містить помилки та порушення. Перелік помилок зазначено в Скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2022 16:36
рішення від 01.12.2022 № 7060.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2022 16:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2022 № 7221.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2022 11:02
рішення від 07.12.2022 № 7221.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2022 15:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7221-р/пк-пз від 07.12.2022 року, яким зобов’язано 1 державний пожежно-рятувальний загін Гооловного управління ДСНС України у Чернігівській області скасувати рішення про визначення ТОВ «ФІРМА «ТРІУМФ ВТ» переможцем процедури закупівлі – «Секційні гаражні ролети» виконано.
Дата виконання рішення замовником: 12 грудня 2022 12:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ТРІУМФ ВТ" |
599 998,80
UAH з ПДВ
|
599 998,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РІТЕРНА-УА" |
685 740,00
UAH з ПДВ
|
685 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Горб Сергій Михайлович" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ТРІУМФ ВТ" #37487964 |
Рішення скасоване |
599 998,80
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2022 12:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2022 13:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ТРІУМФ ВТ" #37487964 |
Відхилено |
599 998,80
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2022 14:13
|
|
ТОВ "РІТЕРНА-УА" #32851134 |
Відхилено |
685 740,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2022 10:55
|
|
ФОП "Горб Сергій Михайлович" #2709008352 |
Очікує рішення |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2022 10:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2022 15:04 |
Кінець періоду оскарження: | 01 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 01 січня 2023 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із змінами до кошторису (довідка про зміни до кошторису №567 від 13.12.2022 року) та скороченням видатків на Закупівлю, замовник відміняє Закупівлю відповідно до п.3 ст.47 Особливостей. |
Документи:
21 грудня 2022 15:04
|
Електронний підпис |
21 грудня 2022 15:01
|
Протокол |