Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43876025 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29 |
Контактна особа: |
Євгеній Богушевич +380522322736 dkbid@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 19:00 |
Очікувана вартість: | 9 561 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 47800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
менше 90 днів: | 15% |
від 91 до 109 днів: | 5% |
від 110 до 120 днів: | 0% |
Термін оплати: | 15% |
відтермінування платежу – до 30 днів: | 15% |
відтермінування платежу до 15 днів: | 5% |
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 дні: | 0% |
01 вересня 2023 14:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2023 14:08 |
ІІТенд докум Станція перел КРОВІ.doc | |
01 вересня 2023 14:08 |
ІІПроект договору Додаток 7.doc | |
01 вересня 2023 14:08 |
Повідомл про внесення змін.PDF |
01 вересня 2023 14:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 вересня 2023 14:08 |
ІІТенд докум Станція перел КРОВІ.doc
|
|||
01 вересня 2023 14:08 |
ІІПроект договору Додаток 7.doc
|
|||
01 вересня 2023 14:08 |
Повідомл про внесення змін.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-28-000020 ● a758e101285d45b5bed337859da4d992
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2023 № 79-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2023 № 79-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-08-29-009324-a 29.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-13 13:43:56
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція головного корпусу станції переливання крові по вул. Преображенська, 88 у м. Кіровограді (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-29-009324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-14 16:40:22
надання відповіді
Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-08-29-009324-a) "Реконструкція головного корпусу станції переливання крові по вул. Преображенська, 88 у м. Кіровограді (коригування)" повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі, скоригованого проекту, який надається замовнику будівництва автором проекту, а також на підставі та експертного звіту. Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.
Щодо розміщення на власному веб-сайті інформації про процедури відкритих торгів, то всі відкриті торги, переговорні процедури тощо, розміщено за наступним посиланням:
https://www.kr-admin.gov.ua/start.php?q=Aktualno/Ua/aktualno/29082023.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-14 15:25:31
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція головного корпусу станції переливання крові по вул. Преображенська, 88 у м. Кіровограді (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-29-009324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 2 Таблиці «Документ для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати: «Довідка у формі табл. 1.2 (обов'язкова інформація про основне місце роботи (найменування роботодавця з яким працівник перебуває у трудових відносинах), що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 інженерно-технічних робітників, працівників робочих професій необхідних для виконання умов технічного завдання, наявність кошторисника або архітектора та не менше одного фахівця за спеціалізацією водопостачання та водовідведення), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників зазначених у довідці за основним місцем роботи (трудовий договір, наказ про призначення).
На інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, кошторисник, тощо), що перераховані у довідці, учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом. Загальний стаж роботи кожного інженерно-технічного працівника у будівництві має становити не менше 3-х років. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Відповідно до довідки від 05.09.2023 № 398 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід», що надана учасником ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» у складі тендерної пропозиції, в якій зазначено, що кількість інженерно-технічних працівників складає 20 осіб, а підтверджуючих документів щодо наявності відповідної освіти надано лише на 7 осіб.
Враховуючи зазначене, в яких файлах (документах) тендерної пропозиції учасника ТОВ «КБА» містяться скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів, що свідчать про наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом всіх інженерно-технічних працівників, які перераховані у довідці?
2. Чому ціна тендерної пропозиції учасника ТОВ «КБА» залишилась незмінною, в той час як учасником ТОВ «КБА», на виконання вимог Замовника про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, виключено із підсумкової відомості ресурсів вартість на ще не витрачену електроенергію?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-19 16:43:07
надання відповіді
Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-08-29-009324-a) "Реконструкція головного корпусу станції переливання крові по вул. Преображенська, 88 у м. Кіровограді (коригування)" повідомляємо наступне.
По 1 питанню щодо надання дипломів про закінчення навчальних закладів:
Умовами додатку 3, а саме пункту 2 тендерної документації визначено, що учасник під час підготовки тендерної пропозиції повинен надати Довідку у формі табл. 1.2 (обов'язкова інформація про основне місце роботи (найменування роботодавця, з яким працівник перебуває у трудових відносинах), що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 інженерно-технічних робітників, працівників робочих професій, необхідних для виконання умов технічного завдання, наявність кошторисника або архітектора та не менше одного фахівця за спеціалізацією водопостачання та водовідведення), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці за основним місцем роботи (трудовий договір, наказ про призначення).
На інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, кошторисник, тощо), що перераховані у довідці, учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією "будівельник", "інженер-будівельник" тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом. Загальний стаж роботи кожного інженерно – технічного працівника у будівництві має становити не менше 3-х років.
В тендерній документації нашого департаменту було зазначено, що для виконання технічного завдання Замовнику необхідно не менше трьох інженерно-технічних робітників, працівників робочих професій, кошторисника або архітектора та фахівця в галузі водопостачання. Таким чином, Замовником чітко сформульовано вимоги, які саме працівники йому потрібні у галузі будівництва та їх кількість.
Крім того, Замовником визначено, що для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією "будівельник", "інженер-будівельник" тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом.
Таким чином, в умовах тендерної документації Замовником чітко прописано, що вимога щодо наявності вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією "будівельник", "інженер-будівельник" стосувалась виключно тих інженерно-технічних працівників, які за спеціальністю пов’язані з будівництвом.
У вимозі "На інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, кошторисник, тощо), що перераховані у довідці, учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів", не зазначено, що учасник мав надати дипломи всіх без виключення працівників ІТР, а навпаки- у розміщеній Замовником тендерній документації звужено перелік працівників, а саме така вимога стосувалась: інженерів, виконробів, кошторисників та працівників ІТР, пов’язаних з будівництвом.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником була встановлена вимога надання документів на трьох інженерно-технічних робітників, а не на двадцять працівників ІТР учасника, а саме інженера, виконроба, кошторисника, щодо всіх інших працівників така вимога була відсутня.
Крім того, кількість працівників, необхідних Замовнику для виконання робіт, була чітко встановлена в абзаці 1, другого пункту Таблиці № 1 Додатку 3 Тендерної документації. А саме: наявність 3 інженерно-технічних робітників, працівників робочих професій, кошторисника або архітектора та не менше одного фахівця за спеціалізацією водопостачання та водовідведення, що в повному обсязі було виконано Учасником. Тому вимагати від Учасника дипломи на більшу кількість осіб ніж ті, що були визначені вимогами Замовника, могло бути розцінено пункту 5 статті 5 Закону "Про публічні закупівлі", яким визначено об’єктивне та неупереджене визначення Переможця.
Таким чином, Учасником надано 7 дипломів:
інженера, виконроба, кошторисника та інших інженерно-технічних працівників учасника, задіяних у будівництві, про що свідчать сторінки 52-58 Електронного Документу (скан) з назвою: "4.Додаток 3. (2) Довідка про наявність працівників копії наказів (частина 1)".
Також, Учасником, перед файлами дипломів додатково надана Довідка № 419 від 05.09.2023 р. про стаж роботи у будівництві (сторінка 51 електронного документу (скан): "4.Додаток 3. (2) Довідка про наявність працівників копії наказів (частина 1)", відповідно до якої надається інформація, які саме інженерно-технічні працівники мають стаж у будівництві та будуть відповідно залучені до виконання робіт.
Крім цього, вимога щодо надання всіх дипломів працівників ІТР (більшість з яких не задіяні у будівництві) в тендерній документації Замовника відсутня. Надання дипломів на таких працівників як наприклад, начальник відділу кадрів, бухгалтер, юрист, менеджер із збуту, тощо (які працюють на підприємстві Учасника, тому і входять в перелік працівників ІТР) не відповідає потребам Замовника, оскільки такі працівники не можуть бути залучені під час виконання робіт на об’єкті, що є зрозумілим як для Замовника так і для Учасника та суперечить вимогам Замовника, оскільки в Україні відсутні такі спеціальності як "будівельний бухгалтер" чи "чи начальник відділу кадрів з будівництва" чи "будівельний менеджер із збуту" тощо.
2. По другому питанню щодо ціни на електроенергію. Під час приведення у відповідність тендерної пропозиції Учасника згідно з вимогою Замовника за результатами відкритих торгів, Учасником було виключено витрати на електроенергію, оскільки він не є постачальником електричної енергії та не може її продавати. Натомість, різниця, яка утворилася внаслідок перерахунку, була скоригована та фактично врахована у вартість основних матеріалів. Сума даного коригування у перерахунку на кошторисну вартість матеріалів складає лише 0,446%.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2023 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс |
8 987 082,54
UAH з ПДВ
|
8 987 082,54
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 290 957.78 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс #33878089 |
Переможець |
8 987 082,54
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 14:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2023 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2024 11:48
|
Станція переливання крові зменшення та розірвання.PDF | укладений |
18 грудня 2024 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 11:46
|
Станція переливання крові зменшення та розірвання.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2024 16:27
|
ДУ станц перел крові.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2024 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:08
|
ДУ станція переливання крові.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:21
|
ДУ зменш СТАНЦ ПЕРЕЛ КРОВІ.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 09:50
|
ДОГ+ДЦ+ГРАФ Станц ПерелКРОВІ.PDF | укладений |
21 вересня 2023 09:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 20/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/2023/58 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 20/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/2023/58 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 20/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/2024/94 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 20/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/2023/118 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |