Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду з утепленням і відмостки Щасливського ліцею Пристоличної сільської ради по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
14 297 310,00 UAH
UA-2024-05-20-011710-a ● ab158541b8cf4e008c913cdda8a395ac
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43946694 |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул. Фестивальна, 39 |
Контактна особа: |
Кацан Марія Валентинівна +380459535346 43946694@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 297 310,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням електронного підпису банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628 з урахування Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 70 000,00 грн. (сімдесят тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Гарантія (повинна свідчити про обов’язок банку сплатити суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Найменування: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради Місцезнаходження: вул. Калинова, 9-А, с. Щасливе, Київська область, Бориспільський район, 08325, Україна Код за ЄДРПОУ: 43946694 реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA218201720355199011000135704 МФО 820172 банк ДКСУ м. Київ Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ (и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі вносить не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, у формі завдатка в розмірі 0,5 відсотки від вартості договору про закупівлю, про що учасник надає письмову згоду. До розрахунку суми завдатка в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення виконання договору: Найменування: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради Місцезнаходження: вул. Калинова, 9-А, с. Щасливе, Київська область, Бориспільський район, 08325, Україна Код за ЄДРПОУ: 43946694 реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA218201720355199011000135704 МФО 820172 банк ДКСУ м. Київ Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У разі надання забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на реєстраційний рахунок Замовника Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не припиняє виконання зобов’язань учасника за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі порушення виконання зобов’язань Переможцем. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника і не можуть входити до розрахунку вартості предмета закупівлі. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт фасаду з утепленням і відмостки Щасливського ліцею Пристоличної сільської ради по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08325, Україна, Київська область, Бориспільський район, село Щасливе, вулиця Фестивальна, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2024 17:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2024 17:23 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
20 травня 2024 17:23 |
додаток_1.pdf | |
20 травня 2024 17:23 |
додаток_2.pdf | |
20 травня 2024 17:23 |
додаток_3.pdf | |
20 травня 2024 17:23 |
додаток_4.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна (обмежуюча) вимога тендерної документації
Дата подання: 21 травня 2024 13:36
Дата відповіді: 23 травня 2024 15:17
Тендерною документацією (Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ч.3 Інша інформація) встановлена вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції копії Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки/Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованого(ої) відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року, на роботи: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.
Проте, Додатком 3 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме Відомостью обсягів робіт, не передбачені види робіт із заповнення, зливу і ремонту балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.
Отже, замовником помилково встановлена дана вимога до учасників процедури закупівлі.
Просимо виключити вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі копії Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки/Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованого(ої) відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року, на роботи: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання, оскільки дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує приписи ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ч. 4: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У разі, якщо Замовник не виключить дану вимогу з тендерної документації, будемо змушені звернутися до органу оскарження відповідно до вимог Закону та Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Частина 3 Розділу 5 Тендерної документації містить вимогу до учасників закупівлі в інших документах тендерної пропозиції додатково надати копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки/Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованого(ої) відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року, на роботи: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. Вказана вимога зумовлена наявністю у Відомості обсягів робіт таких позицій: п. 1 (Демонтаж) металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (навісна драбина), п. 72 Монтаж металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (Демонтована навісна драбина); п.73 Виготовлення сходів прямолінійних; п.76 Монтаж металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (Навісна драбина П-1.1, П-1.2, П-1.3)). У кошторисних нормах вказаних вище робіт передбачено їх виконання з використанням в т.ч. Апарату для газового зварювання і різання. Серед матеріалів у таких нормах міститься пропан-бутан технічний, кисень технічний газоподібний. Таким чином для виконання робіт, передбачених п.п. 1, 72, 73 та 76 Відомості обсягів робіт учасник змушений буде використовувати ємності із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігати, заповнювати та іншим чином експлуатувати, що є роботами підвищеної небезпеки в розумінні Постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року. Відповідно до пункту 5 частини 3 розділу 5 Тендерної документації Учасник відповідає за отримання будь-яких довідок та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів і не враховує ці витрати в ціні тендерної пропозиції.
Частина 3 Розділу 5 Тендерної документації містить вимогу до учасників закупівлі в інших документах тендерної пропозиції додатково надати копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки/Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованого(ої) відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року, на роботи: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. Вказана вимога зумовлена наявністю у Відомості обсягів робіт таких позицій: п. 1 (Демонтаж) металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (навісна драбина), п. 72 Монтаж металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (Демонтована навісна драбина); п.73 Виготовлення сходів прямолінійних; п.76 Монтаж металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (Навісна драбина П-1.1, П-1.2, П-1.3)). У кошторисних нормах вказаних вище робіт передбачено їх виконання з використанням в т.ч. Апарату для газового зварювання і різання. Серед матеріалів у таких нормах міститься пропан-бутан технічний, кисень технічний газоподібний. Таким чином для виконання робіт, передбачених п.п. 1, 72, 73 та 76 Відомості обсягів робіт учасник змушений буде використовувати ємності із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігати, заповнювати та іншим чином експлуатувати, що є роботами підвищеної небезпеки в розумінні Постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року. Відповідно до пункту 5 частини 3 розділу 5 Тендерної документації Учасник відповідає за отримання будь-яких довідок та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів і не враховує ці витрати в ціні тендерної пропозиції.
Щодо надання у складі тендерної пропозиції акту обстеження об'єкту
Дата подання: 21 травня 2024 14:46
Дата відповіді: 23 травня 2024 15:18
Тендерною документацією (Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ч.3 Інша інформація) встановлена вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції акту обстеження об’єкту, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ та підписів уповноважених представників балансоутримувача та учасника. Попереднє обстеження (огляд) об’єкта здійснюється учасниками в період уточнень для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника. Для цього уповноважені особи учасника повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу та документ, що підтверджує трудові відносини з учасником. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації дискримінаційною з наступних підстав.
Відповідно до Рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.02.2024 № 3865-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-02-13-014189-a, вимога, за якою для коректного розрахунку вартості надання послуг учасник повинен оглянути об’єкти, ознайомитися з документацією та надати у складі пропозиції акт огляду об’єктів, підписаний учасником та представником замовника – є такою, що порушує вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Тим самим Комісія постановила зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації.
Такого ж висновку дійшла Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в Рішенні від 16.10.2023 № 16458-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-09-30-000315-a.
За умовами закупівлі замовник вимагає огляд об’єктів замовника. Огляд об’єктів замовника необхідно провести для врахування особливостей роботи під час виконання робіт. Учасник перед подачею пропозиції повинен оглянути об’єкт в натурі в робочі години у присутності особи, яка відповідає за дотримання вимог належного виконання робіт, призначеної замовником. Про що учасник у складі своєї пропозиції надає довідку, у якій вказує, коли та ким був оглянутий об’єкт. Довідка повинна містити, зокрема, посаду, ініціали, прізвище представника замовника, в присутності якого проведено огляд. У свою чергу замовник зобов’язується не перешкоджати огляду об’єкта кожним учасником.
що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть здійснити огляд об’єктів замовника та надати довідку за результатами обстеження об’єкта, яка буде містити посаду, ініціали та прізвище представника замовника, в присутності якого проведено огляд, що є дискримінацією щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Дії замовника в частині встановлення в документації вимог, що є предметом оскарження, порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Тим самим Комісія постановила зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації.
В рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021, оголошення № UA-2021-07-09-000599-c щодо умови тендерної документації: пунктом 12 додатка 1 тендерної документації зазначено «…учасник повинен ознайомитися з усіма місцями харчування замовника, для чого здійснити виїзд на місце розташування об’єктів та провести його огляд. Відповідно, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає акт-підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкта…», встановлено, що замовник не довів необхідність встановлення зазначеної вимоги. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати у складі тендерної пропозиції акт підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкта, що є дискримінацією щодо інших суб’єктів господарювання (у тому числі скаржника). З незалежних від учасника підстав замовником може бути не підписано зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним щодо таких суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Вимагаємо виключити із тендерної документації вимогу замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників акту обстеження об’єкту, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ та підписів уповноважених представників балансоутримувача та учасника. Попереднє обстеження (огляд) об’єкта здійснюється учасниками в період уточнень для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника. Для цього уповноважені особи учасника повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу та документ, що підтверджує трудові відносини з учасником. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою
У разі, якщо Замовник не виключить дану вимогу з тендерної документації, будемо змушені звернутися до органу оскарження відповідно до вимог Закону та Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час установ.
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єм робіт на об’єктах і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в пункті 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
І у разі виявлення будь-яких недоліків у технічному завданні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у Тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту Учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи у визначені Замовником строки, що мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Недискримінація учасників проявляється в тому, що зазначена вимога встановлена не для конкретного учасника, а для всіх потенційних учасників, які бажають взяти участь у торгах. Замовник забезпечує рівний та вільний доступ усіх Учасників закупівлі до огляду об’єкту проведення робіт. Таким чином дана вимога не порушує права учасників, так як всі учасники, всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог встановлених Документацією.
Наголошуємо, що Замовник ніяким чином не приймає участі в обстеженні об'єкту, не організовує допуск до об’єкту, не підписує акт обстеження об’єкту та не має доступу до інформації про осіб, які звертаються за таким обстеженням (оглядом) об’єкта будівництва. Що є істотною умовою у порівнянні із фактичними обставинами справ у правових позиціях вказаних у зазначених рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином дана вимога тендерної документації не порушує права учасників. Оскільки і вітчизняні, і іноземні компанії всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Замовник зацікавлений у якісному виконані робіт за результатами цієї процедури закупівлі. На нашу думку якісна реалізація проекту є неможливою без ознайомлення виконавця з реальними обсягами, об'ємами та умовами робіт згідно даної закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час установ.
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єм робіт на об’єктах і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в пункті 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
І у разі виявлення будь-яких недоліків у технічному завданні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у Тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту Учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи у визначені Замовником строки, що мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Недискримінація учасників проявляється в тому, що зазначена вимога встановлена не для конкретного учасника, а для всіх потенційних учасників, які бажають взяти участь у торгах. Замовник забезпечує рівний та вільний доступ усіх Учасників закупівлі до огляду об’єкту проведення робіт. Таким чином дана вимога не порушує права учасників, так як всі учасники, всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог встановлених Документацією.
Наголошуємо, що Замовник ніяким чином не приймає участі в обстеженні об'єкту, не організовує допуск до об’єкту, не підписує акт обстеження об’єкту та не має доступу до інформації про осіб, які звертаються за таким обстеженням (оглядом) об’єкта будівництва. Що є істотною умовою у порівнянні із фактичними обставинами справ у правових позиціях вказаних у зазначених рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином дана вимога тендерної документації не порушує права учасників. Оскільки і вітчизняні, і іноземні компанії всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Замовник зацікавлений у якісному виконані робіт за результатами цієї процедури закупівлі. На нашу думку якісна реалізація проекту є неможливою без ознайомлення виконавця з реальними обсягами, об'ємами та умовами робіт згідно даної закупівлі.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 22 травня 2024 13:33
Дата відповіді: 24 травня 2024 11:19
Добрий день. У відповідності до ч.2 ст. 1187 ЦКУ, шкода, завдана джерелом підвищеної небезпеки, відшкодовується особою, яка на відповідній правовій підставі (право власності, інше речове право, договір підряду, оренди тощо) володіє транспортним засобом, механізмом, іншим об'єктом, використання, зберігання або утримання якого створює підвищену небезпеку. Це також знайшло своє відображення і у Постанові Вищого спеціалізованого суду від 01.03.2013 № 4 «Про деякі питання застосування судами законодавства при вирішенні спорів про відшкодування шкоди, завданої джерелом підвищеної небезпеки». У свою чергу згідно до п. 27 ч.1 ст. 7 Закону України «Про страхування» в Україні здійснюється страхування професійної відповідальності осіб, діяльність яких може заподіяти шкоду третім особам, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України, однак зазначений «Перелік» ще досі не затверджено та не розроблено, а тому і перелік професій чи посад, які підлягають обов’язковому страхуванню у випадку настання професійної відповідальності у разі заподіяння шкоди третім особам, також відсутній. Крім того, інженер-кошторисник при виконанні своїх професійних обовязків (розробці кошторисної документації) не володіє (не є власником та не використовує) транспортні засоби, механізми, інші об'єкти, використання, зберігання або утримання яких створює підвищену небезпеку. З огляду на зазначене, Замовник не правомірно та безпідставно вимагає від Учасників подання ними страхового полісу страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на інженера-кошторисника. Така вимога є надмірною, не обгрунтованою та дискримінаційною. Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Пункт 2.2. додатку 1 до Тендерної документації визначає, що на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складеній відповідно до п.2.1. цього додатку, учасник надає: кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. У разі, якщо з дня видачі вказаного кваліфікаційного сертифікату пройшло п’ять років, то необхідно також надати копію свідоцтва про підвищення кваліфікації. Інформація про чинний сертифікат повинна відображатися на офіційному сайті Мінрегіонбуду за посиланням: https://e-construction.gov.ua. А також страховий поліс чинного договору страхування цивільно-правової відповідальності інженера-проектувальника перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" та Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 – інженер-проектувальник відноситься до відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, що проходять професійну атестацію за результатом якої видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Згідно статті 16-1 Закону України "Про архітектурну діяльність" в Україні можуть створюватися і діяти саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності. Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов'язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами саморегулівної організації товарів, виконання робіт (послуг) належної якості (ч. 3 ст. 16-1 Закону України "Про архітектурну діяльність"). У відповідності до Реєстру саморегулівних організацій у сфері архітектурної діяльності, професійна діяльність інженерів-проектувальників в Україні координується Всеукраїнською громадською організацією "Гільдія проектувальників у будівництві" до якої входить 16149 членів.
Водночас, відповідно до п. 1.2 ст. 5 Стандарту професійної діяльності І "Вимоги до членів Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" 18 та до якості виконуваних (надаваних) ними робіт (послуг), погодженого листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 11.07.2014 № 7/17-8350, члени Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" зобов'язані страхувати свою цивільно-правову (майнову) відповідальність перед споживачами згідно із стандартом професійної діяльності "Механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членами всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" робіт (послуг) належної якості."
Зокрема, договір добровільного страхування укладається між визначеним Всеукраїнською громадською організацією "Гільдія проектувальників у будівництві" страховиком з однієї сторони та її членом (страхувальником), від імені та в інтересах якого на підставі договору доручення діє Всеукраїнська громадська організація "Гільдія проектувальників у будівництві", в особі її виконавчого директора, з другої сторони. Договір страхування укладається у трьох примірниках: один для страховика, один для страхувальника, один для Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" (п. 2, 4 ст.3 Стандарту професійної діяльності З "Відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членами Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" робіт (послу) належної якості", погодженого Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 11.07.2014 № 7/17-8350).
Відтак, інженер-проектувальник, що є членом Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" в силу ч. 3 ст. 16-1 Закону України "Про архітектурну діяльність" та вищезгаданих стандартів професійної діяльності – зобов'язаний мати договір добровільного страхування своєї цивільно-правової відповідальності перед третіми особами та відповідний страховий поліс.
Пункт 2.2. додатку 1 до Тендерної документації визначає, що на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складеній відповідно до п.2.1. цього додатку, учасник надає: кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. У разі, якщо з дня видачі вказаного кваліфікаційного сертифікату пройшло п’ять років, то необхідно також надати копію свідоцтва про підвищення кваліфікації. Інформація про чинний сертифікат повинна відображатися на офіційному сайті Мінрегіонбуду за посиланням: https://e-construction.gov.ua. А також страховий поліс чинного договору страхування цивільно-правової відповідальності інженера-проектувальника перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" та Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 – інженер-проектувальник відноситься до відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, що проходять професійну атестацію за результатом якої видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Згідно статті 16-1 Закону України "Про архітектурну діяльність" в Україні можуть створюватися і діяти саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності. Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов'язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами саморегулівної організації товарів, виконання робіт (послуг) належної якості (ч. 3 ст. 16-1 Закону України "Про архітектурну діяльність"). У відповідності до Реєстру саморегулівних організацій у сфері архітектурної діяльності, професійна діяльність інженерів-проектувальників в Україні координується Всеукраїнською громадською організацією "Гільдія проектувальників у будівництві" до якої входить 16149 членів.
Водночас, відповідно до п. 1.2 ст. 5 Стандарту професійної діяльності І "Вимоги до членів Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" 18 та до якості виконуваних (надаваних) ними робіт (послуг), погодженого листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 11.07.2014 № 7/17-8350, члени Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" зобов'язані страхувати свою цивільно-правову (майнову) відповідальність перед споживачами згідно із стандартом професійної діяльності "Механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членами всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" робіт (послуг) належної якості."
Зокрема, договір добровільного страхування укладається між визначеним Всеукраїнською громадською організацією "Гільдія проектувальників у будівництві" страховиком з однієї сторони та її членом (страхувальником), від імені та в інтересах якого на підставі договору доручення діє Всеукраїнська громадська організація "Гільдія проектувальників у будівництві", в особі її виконавчого директора, з другої сторони. Договір страхування укладається у трьох примірниках: один для страховика, один для страхувальника, один для Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" (п. 2, 4 ст.3 Стандарту професійної діяльності З "Відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членами Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" робіт (послу) належної якості", погодженого Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 11.07.2014 № 7/17-8350).
Відтак, інженер-проектувальник, що є членом Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" в силу ч. 3 ст. 16-1 Закону України "Про архітектурну діяльність" та вищезгаданих стандартів професійної діяльності – зобов'язаний мати договір добровільного страхування своєї цивільно-правової відповідальності перед третіми особами та відповідний страховий поліс.
Безглузда відповідь замовника на звернення потенційного учасника процедури закупівлі
Дата подання: 23 травня 2024 15:51
Дата відповіді: 26 травня 2024 14:59
Вельмишановний Замовнику!
Вивчивши Вашу безглузду відповідь щодо наявності у Відомості обсягів робіт таких позицій: п. 1 (Демонтаж) металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (навісна драбина), п. 72 Монтаж металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (Демонтована навісна драбина); п.73 Виготовлення сходів прямолінійних; п.76 Монтаж металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (Навісна драбина П-1.1, П-1.2, П-1.3)). У кошторисних нормах вказаних вище робіт передбачено їх виконання з використанням в т.ч. Апарату для газового зварювання і різання. Серед матеріалів у таких нормах міститься пропан-бутан технічний, кисень технічний газоподібний. Таким чином для виконання робіт, передбачених п.п. 1, 72, 73 та 76 Відомості обсягів робіт учасник змушений буде використовувати ємності із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігати, заповнювати та іншим чином експлуатувати, що є роботами підвищеної небезпеки в розумінні Постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року, знову наголошуємо, що "ЗАПОВНЕННЯ, ЗЛИВ І РЕМОНТ БАЛОНІВ, КОНТЕЙНЕРІВ, ЦИСТЕРН ТА ІНШИХ ЄМНОСТЕЙ ІЗ СТИСНЕНИМ, ЗРІДЖЕНИМ, ОТРУЙНИМ, ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИМ ТА ІНЕРТНИМ ГАЗОМ, ЇХ ЗБЕРІГАННЯ" ніяким чином не стосується до робіт п. 1 (Демонтаж) металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (навісна драбина), п. 72 Монтаж металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (Демонтована навісна драбина); п.73 Виготовлення сходів прямолінійних; п.76 Монтаж металоконструкцій сходів, площадок, огороджень (Навісна драбина П-1.1, П-1.2, П-1.3) і не може стосуватися таких робіт, оскільки ні зберігання, ні злив, ні ремонт, ні заповнення балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання НІЯКИМ ЧИНОМ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ!
Спроба протягнути "свого" підрядника через лобіювання вимог тендерної документації, що не стосуються предмету закупівлі - є кримінально караним порушенням на території України.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі копії Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки/Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованого(ої) відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року, на роботи: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідь на Ваше запитання була надана в електронній системі закупівель 23 травня 2024 о 15:17.
Зазначення вказаної Вами вимоги у тендерній документації зумовлено виключно технологією виконання вказаних робіт, яка передбачає використання газових балонів, та вимогами Постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року.
Відповідь на Ваше запитання була надана в електронній системі закупівель 23 травня 2024 о 15:17.
Зазначення вказаної Вами вимоги у тендерній документації зумовлено виключно технологією виконання вказаних робіт, яка передбачає використання газових балонів, та вимогами Постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року.
умова ТД щодо надання Витягу з ЄДР не раніше оголошення закупівлі є незаконною
Дата подання: 24 травня 2024 11:15
Дата відповіді: 27 травня 2024 15:38
шановний Замовник! Умова ТД щодо надання Витягу з ЄДР не раніше оголошення закупівлі є незаконною. Інформація, що міститься у Реєстрі є загальнодоступною для всіх бажаючих. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюдена у формі відкритих даних згідно з ЗУ "Про доступ до публічної інформації" та /або міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на викладене вище, просимо внести зміни у ТД, вилучивши незаконну умову.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що станом на зараз безкоштовний доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який може отримати Замовник, містить істотно обмежену кількість інформації, у порівнянні з повним витягом з цього реєстру, який вимагається Тендерної документацією від учасників. Вимога, що витяг повинен бути виданий станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів, зумовлена потребою Замовника переконатися у достовірності даних у такому витягу (що не були внесені зміни у заявлені реєстраційні дані). Тривалість отримання такого витягу учасником закупівлі складає 5 хв., не потребує звернення до інших установ чи організацій, не передбачає підстав для відмови у видачі такого витягу, а отже не викликає жодних складнощів у потенційних учасників закупівлі.
Повідомляємо, що станом на зараз безкоштовний доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який може отримати Замовник, містить істотно обмежену кількість інформації, у порівнянні з повним витягом з цього реєстру, який вимагається Тендерної документацією від учасників. Вимога, що витяг повинен бути виданий станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів, зумовлена потребою Замовника переконатися у достовірності даних у такому витягу (що не були внесені зміни у заявлені реєстраційні дані). Тривалість отримання такого витягу учасником закупівлі складає 5 хв., не потребує звернення до інших установ чи організацій, не передбачає підстав для відмови у видачі такого витягу, а отже не викликає жодних складнощів у потенційних учасників закупівлі.
щодо посвідчень НПАОП для кошторисника
Дата подання: 24 травня 2024 11:30
Дата відповіді: 27 травня 2024 15:38
надайте відповідь чи потрібно надавати для кошторисника усі посвідчення щодо навчань з ОП, що вимагаються у ТД для працівників ІТР?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ні, посвідчення щодо навчань з ОП не потрібно надавати для кошторисника.
Ні, посвідчення щодо навчань з ОП не потрібно надавати для кошторисника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВІНЖБУД" |
13 671 735,95
UAH з ПДВ
|
13 671 735,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВІНЖБУД" #43974632 |
Переможець |
13 671 735,95
UAH з ПДВ
|
24 червня 2024 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2024 11:27
|
1773 додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2024 10:37
|
договір | укладений |
10 липня 2024 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни в п. 2.1., 3.1., 21.1. та в додатках до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1773 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |