Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV Code 50530000-9 under the SC 021:2015 - Repair and Maintenance of Equipment (Overhaul of the type BVD-4600-1500UZ exciter armature, power unit No. 1)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Еnergoatom" (DS SU NPP) |
National ID: | 20915546 |
Contact point: |
FRANKO Yuriy +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2020 14:36 |
Очікувана вартість: | 99 151 032,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 13 серпня 2020 09:22 |
Enquiries until: | 09 жовтня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 15 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 жовтня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 99 151 033 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 2 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,02 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Авансовий платіж у розмірі 25% від вартості Договору перераховується після реєстрації Договору протягом 20 банківських днів після надання Виконавцем рахунку та забезпечення. | Аванс | 20 | Банківські | 25 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок за надані послуги здійснюється по факту їх надання протягом 60 робочих днів після підписання Сторонами фінансового та технічного актів здачі-приймання послуг і надання Виконавцем рахунку для оплати | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 75 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 85% |
Строк виконання, питома вага критерію – 10%: | 10% |
менше 220 днів: | 10% |
від 220 до 270 днів: | 5% |
більше 270 днів: | 0% |
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію – 5%: | 5% |
більше 48 місяців з часу постановки устаткування під навантаження, або більше 60 місяців з моменту передачі Замовнику: | 5% |
від 36 до 48 місяців з часу постановки устаткування під навантаження, або від 48 до 60 місяців з моменту передачі Замовнику: | 3% |
36 місяців з часу постановки устаткування під навантаження, або 48 місяців з моменту передачі Замовнику: | 0% |
09 жовтня 2020 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 15:30 |
Перелік змін 3.docx | |
09 жовтня 2020 15:30 |
оголошення англ. мовою.docx | |
09 жовтня 2020 15:30 |
Тендерна документація.docx | |
25 вересня 2020 10:56 |
Перелік змін.docx | |
11 вересня 2020 11:30 |
Перелік змін.docx | |
13 серпня 2020 09:23 |
Додаток 3 Проект контракту (для нерезидентів).doc | |
13 серпня 2020 09:23 |
Додаток 2 Проект договору (для резидентів).doc | |
13 серпня 2020 09:23 |
Додаток 1 Технічна специфікація.docx |
09 жовтня 2020 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 жовтня 2020 15:30 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2020 15:30 |
оголошення англ. мовою.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2020 15:30 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
25 вересня 2020 10:56 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
11 вересня 2020 11:30 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
13 серпня 2020 09:23 |
Додаток 3 Проект контракту (для нерезидентів).doc
|
|||||||||
13 серпня 2020 09:23 |
Додаток 2 Проект договору (для резидентів).doc
|
|||||||||
13 серпня 2020 09:23 |
Додаток 1 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- для резидентів у п.3.3 Додатку 2 до ТД, а саме – «Ціна послуг визначається відповідно до __________(вказується назва кошторисної документації) Виконавця з обов’язковим наданням розшифровок за статтями витрат. Фактичні витрати Виконавця на придбання матеріалів, їх доставку, залучення субпідрядників, відрядження та інше компенсуються Виконавцю за умови надання відповідних підтверджуючих документів, але не більше суми передбаченої __________(вказується назва кошторисної документації).»;
- для нерезидентів у п.3.4 Додатку 3 до ТД, а саме – «Ціна послуг визначається відповідно до __________(вказується назва кошторисної документації) Виконавця, з наданням розшифровок за статтями витрат. Фактичні витрати Виконавця на придбання матеріалів, їх доставку, залучення субпідрядників, відрядження та інше компенсуються Виконавцю за умови надання відповідних підтверджуючих документів, але не більше суми передбаченої __________(вказується назва кошторисної документації).».
Таким чином учасник повинен у розрахунку договірної ціни надати розшифровку за усіма статтями витрат, такими як заробітна плата, витрати на придбання матеріалів, транспортні витрати, витрати на субпідрядників (за умови залучення субпідрядників), витрати на відрядження та іншим статтям витрат, які він понесе під час надання послуг.
Єдиної форми для розрахунку не існує.
Окремої форми цінової пропозиції не передбачено.
«Для нерезидентів України необхідно надавати аналогічні документи відповідно до норм, які діють в їх країнах, перекладені українською мовою, крім антикорупційної програми учасника та документу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.»
Таким чином, нерезиденти не повинні надавати антикорупційну програму та документи про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Додатоково надаємо відповідь на запитання від 03.09.2020, 16:14 "Щодо "Досвіду виконання робіт" : - Підтверджуємо, за умови, що обсяг виконаного капітального ремонту збудника ВТ-6000-2У3 або його якорю відповідає умовам та обсягу капітального ремонту який наведено у додатку 1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі послуги з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500У3 енергоблоку №1» до тендерної документації.
Враховуючи, що копії виконаних договорів необхідні для підтвердження досвіду надання аналогічних послуг, Замовник вважає за необхідне володіти інформацією стосовно обсягів послуг, наданих учасником або його субпідрядниками. Отже, вимога Замовника щодо надання копій виконаних договорів є лише встановленим відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним критерієм, і інформація, яку він містить, не може вважатися конфіденційною.
Відповідно до ч. 2. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Таким чином, надання проекту договору з субпідрядником є лише встановленим відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним критерієм, і інформація, яку він містить, не може вважатися конфіденційною.
Вимоги про усунення порушення
Згідно умов тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції буде повернене учасникам на умовах які визначені у Інструкції з підготовки тендерної пропозиції розділ 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції».
Згідно статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати надання забезпечення виконання договору закупівлі.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним, у випадках, передбачених статтею 43 Закону та згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин, при наявності письмового запиту контрагента.
Вимагати забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору обумовлена необхідністю убезпечить Замовника від ненадійних учасників.
Враховуючі вищевикладене, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Наприклад згідно вимог Мовою оригіналу ОБС.460.459 ТО «Возбудитель типа БВД-4600-1500У3. Техническое описание и инструкция по эксплуатации» та Мовою оригіналу НР-О.0.07.100-08 «Нормы времени на ремонт электрооборудования. Часть XV Генератор, возбудитель» таблиця 3 п.14-20 капітальний ремонт якорю збудника типу БВД-4600-1500У3 передбачає виконання тільки наступних операцій:
- Продування якоря стисненим повітрям, очищення від пилу забруднень . Перевірка стану закліновки пазових клинів, стану зовнішніх поверхонь зубців і клинів. Перевірка кріплення вентилятора, балансувальних вантажів;
- Перевірка стану, зачистка зовнішніх поверхонь бандажних кілець, центрующих кілець і вентилятора;
- Перевірка щільності опресування сердечника;
- Розкриття струмопідводу. Огляд стану струмоведучих болтів, ізоляційних деталей. Огляд стану контактної поверхні шин струмоведучих, жорстких і гнучких. Усунення дефектів без сріблення контактів.
- Огляд стану поверхні контактних кілець, перевірка кріплення контактних кілець на валу, контроль електричної ізоляції. Усунення дрібних дефектів;
- Дефектация шийки валу під опорні підшипники. Усунення дефектів ручної обробки. Контроль геометричних розмірів шийок валу;
- Перевірка кріплень деталей вузла короткозамикающього. Усунення дрібних дефектів;
Порівняльний аналіз наведеного обсягу та обсягу згідно технічної специфікації доводить, що обсяг послуг з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500 (турбогенератору типу ТВВ-1000) по назві послуги може бути однаковий, але по змісту згідно обсягів може бути різним.
Таким чином, з метою виконання вимог Статті 16 п.2 підпункт 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерну документацію включена вимога що – «Учасник повинен вказати не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі який відповідає умовам цієї технічної специфікації.», тому що у технічної специфікації, вимоги до предмету закупівлі більш конкретизовані та визначають повний мінімально необхідний обсяг послуг.
Якщо учасник вкажіть декілька договорів, згідно яких учасник виконував окремі частині обсягу послуг, яка вказана в технічної специфікації, при цьому за підсумками обсяг послуг, вказаних договорів, буде відповідати обсягу капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі, який відповідає умовам технічної специфікації, то замовник буде вважати, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
Враховуючі вищевикладене, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Згідно з частиною другою ст. 5 Закону України «Про валюту і валютні операції» від 21.06.2018 №2473-VIII Усі розрахунки на території України проводяться виключно у гривні…»
Вимоги у тендерної документації, щодо валюти пропозиції для учасників – резидентів України, встановлені Міністерством фінансів України та не можуть бути змінені Замовником.
Враховуючі вищевикладене, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Згідно з частиною другою ст. 5 Закону України «Про валюту і валютні операції» від 21.06.2018 №2473-VIII Усі розрахунки на території України проводяться виключно у гривні…»
Згідно Вимоги у тендерної документації, щодо валюти пропозиції для учасників – резидентів України, встановлені Міністерством фінансів України у гривні та не можуть бути змінені Замовником.
Відповідно до підпункту 2 п.1 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII:
1. «Закупівлі здійснюються за такими принципами:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;».
Відповідно до підпункту 2 п.5 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII:
«5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
…
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
…»
що свідчить, що замовник не має права включати вимоги до договору, що може привести до збільшення суми, визначеної в договорі.
Враховуючі вищевикладене, а також такі факти:
1. Кожен з учасників несе відповідні фінансові ризики відповідно до свого статусу (резидент або нерезидент України), які залежать від курсу гривні.
2. Кожен з учасників може отримати відповідну конкурентну перевагу під час здійснення аукціону, яка залежить від курсу гривні. З ростом курсу гривні перевагу під час здійснення аукціону отримує нерезидент, з падінням курсу гривні – перевагу під час здійснення аукціону отримує резидент.
При цьому під час укладання договору, кожен з учасників номінує вартість послуг у тієї валюті, яка передбачена чинним законодавством України, а саме:
- резидент України у гривні;
- нерезидент України у валюті, долар США або Евро.
Чинним Законодавством України не передбачено покриття фінансових ризиків, які пов’язані з коливанням валютного курсу, для резидентів України, які приймають участь в торгах згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином Замовник не може погодитися з Вашою вимогою та відхиляє її.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-27-000015 ● 3ab0f210b93544a89e3fbf9ffc130a79
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2021 № 675
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 27.10.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 675
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2020-08-13-000296-c 13.08.2020
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 10:37:30
Запит про надання пояснень (фніормації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 4% від вартості договору у вигляді банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, або гарантія страхової компанії, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах, визначених тендерною документацією.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-03 11:45:56
Надання інформаціїї
Страхова гарантія (Забезпечення виконання договору про закупівлю). Сертифікат №1076214 від 01 грудня 2020 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ґрунтовні заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-000296-c ID aaeca13df2d84c6b82baaa5bc3095c8e Очікувана вартість закупівлі - 99 151 032,80 грн код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1) Згідно статті 16 Закону про публічні закупівлі у розділі 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» частини III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації була встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме учасник повинен був надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписану уповноваженою особою учасника та оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: 1. Предмет, номер та дата договору. 2. Контрагент. Учасник повинен вказати не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі який відповідає умовам цієї технічної специфікації. Згідно цієї вимоги учасник закупівлі JSC Svertas Group надав необхідну довідку у файлі «12 список виконаних договорів.pdf» - скан-копію «Довідка JSC Svertas Group, Список виконаних договорів» від 24.09.2020 (далі – Довідка від 24.09.2020), в якій зазначив три аналогічні договори: SVG17/034 2017-11-29, No 037-1026/11 2011-09-26 та Nr.5.1-1.2/803 2019-02-04. Таким чином учасник виконав умови тендерної документації та підтвердив відповідність даному кваліфікаційному критерію згідно вимог статті 16 Закону. Крім того, Замовник у відповідності до вимог частини 3 статті 22 Закону включив до розділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» частини III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації пунктом 16 вимогу надати іншу інформацію, а саме файл у форматі pdf, відсканований з довідки виконання аналогічних договорів та скан-копії наведених у довідці договорів. Дана інформація не віднесена Замовником до кваліфікаційних критеріїв. Згідно цієї вимоги учасник закупівлі JSC Svertas Group надав файлі «12 договір -досвід-.pdf», обґрунтовано визначив його як конфіденційну інформацію, та зазначив необхідне обґрунтування конфіденційності у відповідності до положень частини 2 статті 28 Закону. Таким чином вимога щодо конфіденційності згідно статті 28 Закону на зазначені документи (копії договорів), а саме файл «12 договір -досвід-.pdf» не розповсюджується.
2021-11-24 12:01:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна, Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 11:56
|
EXMONT-Energo a.s. | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
JSC Svertas Group | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 11:51
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
JSC Svertas Group |
98 240 310,00
UAH
|
98 240 310,00
UAH
|
1.0941176471 | 89 789 530.64 | Документи |
EXMONT-Energo a.s. |
99 132 798,24
UAH
|
96 200 842,00
UAH
|
1 | 96 200 842 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ" |
99 100 508,48
UAH
|
99 100 508,48
UAH
|
1 | 99 100 508.48 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
JSC Svertas Group #303017303 |
Переможець |
98 240 310,00
UAH
|
16 листопада 2020 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2022 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 14:16
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 16:22
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2022 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 08:11
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 09:03
|
Доп угода 1 11-123-01-20-06623.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 09:18
|
Контракт 11-123-01-20-06623.pdf | укладений |
07 грудня 2020 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 11-123-01-20-06623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Доп угода №1 11-123-01-20-06623 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Продовження строку дії контракту |
Номер договору про закупівлю: | 11-123-01-20-06623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії контракту |
Номер договору про закупівлю: | 11-123-01-20-06623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії контракту без зміни вартості послуг |
Номер договору про закупівлю: | 11-123-01-20-06623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |