Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДПРОЕКТ" |
Код ЄДРПОУ: | 20504731 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЗЕЛІНСЬКОГО будинок 3 |
Контактна особа: |
Людмила Петрова +380508523593 norazp106@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2024 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2024 11:46 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2024 11:46 |
Очікувана вартість: | 3 384 635,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 846,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33846.36 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія на паперовому носії (оригінал) у розмірі 1% від суми договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані послуги проводяться шляхом оплати Замовником у безготівковій формі, в гривнях, на поточний банківський рахунок Виконавця, що вказаний в цьому Договорі протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі рахунку, після підписання Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 жовтня 2024 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 жовтня 2024 11:51 |
Нова редакція2 Тендерна_ документація демонтаж.doc | |
14 жовтня 2024 11:51 |
Перелік змін2.doc | |
30 вересня 2024 15:30 |
Нова редакція Тендерна_ документація демонтаж.doc | |
30 вересня 2024 15:30 |
Перелік змін.doc | |
24 вересня 2024 17:03 |
Тендерна_ документація демонтаж.doc |
14 жовтня 2024 11:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 жовтня 2024 11:51 |
Нова редакція2 Тендерна_ документація демонтаж.doc
|
|||||||||
14 жовтня 2024 11:51 |
Перелік змін2.doc
|
|||||||||
30 вересня 2024 15:30 |
Нова редакція Тендерна_ документація демонтаж.doc
|
|||||||||
30 вересня 2024 15:30 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
24 вересня 2024 17:03 |
Тендерна_ документація демонтаж.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тому Учасник має надати усі наявні документи, які підтверджують проведення інструктажу, навчання з техніки безпеки, передбачені законодавством про охорону праці.
При цьому виконавець, який працює за цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, хоча і може бути з ними ознайомлений, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик, працівник не зараховується до штату установи (організації), не вноситься запис до трудової книжки та не видається розпорядчий документ про прийом його на роботу на певну посаду. З огляду на викладене, Учасник не може нести відповідальність за такого працівника, який працює за цивільно-правовим договором, з питань безпеки, охорони праці та додержання розпорядку дня і трудової дісципліни. Натомість учасник не позбавлений права залучати до виконання послуги субпідрядну організацію.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 вересня 2024 17:56
Дата подання: 28 жовтня 2024 16:37
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-11-000045 ● c9ce92fa0c74498c9787d77ae52c669e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2024 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2024 № 103-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 11.12.2024 № 103-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-09-24-014180-a, яка проведена КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ГРАДПРОЕКТ"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-11 17:23:54
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з демонтажу та транспортування рекламних засобів за замовленнями» (код ДК 021:2015: 98390000-3: Інші послуги (98391000-0 Послуги виведення з експлуатації)) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-014180-a), яка проведена Комунальним підприємством «Градпроект» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Моніторинг даної процедури закупівлі розпочато за даними автоматичних індикаторів ризиків, зокрема, sas 24-3-10 «Невідхилення замовником тендерної пропозиції/ пропозиції переможця закупівель у разі невиконання ним вимог щодо оприлюднення документів».
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 14 листопада 2024 року оприлюднено протокол уповноваженої особи від 14.11.2024 № 4/5/П/ВТ щодо визначення учасника КП "Запорізьке міське інвестиційне агентство" переможцем процедури закупівлі, та електронною системою закупівель того ж дня сформовано Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі –Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, переможцем - КП "Запорізьке міське інвестиційне агентство" у строк, починаючи з 14.11.2024, вказані вище документи не надано. Прошу пояснити даний факт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-13 23:35:08
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ЗАМОВНИКУ НА ПОЯСНЕННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В даному випадку моніторинг був призначений та проводиться вже після укладення договору з переможцем закупівлі.
У відповідності до абз. 15 п. 47 Особливостей «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що:
- оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”
-та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним,
- або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.»
У нашому випадку повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено в електронній системі закупівель 14 листопада 2024 року о 12:50 год., тобто кінцевою датою до якої переможець (КП «ЗМІА») повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей є 18 листопада 2024 року.
Вказані документи були оприлюднені переможцем в електронній системі закупівель 24.10.2024 о 14:07 год., тобто до кінцевої дати оприлюднення.
Також, слід звернути увагу на те, що після оприлюднення КП « ЗМІА» 24.10.2024 о 14:07 год. в електронній системі закупівель інформації відносно керівника учасника процедури закупівлі та уповноваженої особи з проведення закупівлі щодо не притягнення їх до кримінальної відповідальності та до відповідальності за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, така інформація набула статусу публічної, яка доступна в електронній системі закупівель.
Так, у відповідності до Закону України «Про публічну інформацію» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
Статтю 1 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема передбачається:
7) електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;
2-1) адміністратор електронної системи закупівель - юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель;
5) веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього;
36) Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель;
Відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» однією із основних функцій Уповноваженого органу є, зокрема, забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу;
Згідно з положеннями постанови КМУ від 11.09.2019 № 838 «Питання Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства», саме: пункту 3 одним із основних завдань Мінекономіки є: 1) забезпечення формування та реалізація: державної політики у сфері державних та публічних закупівель.
Відповідно до підпункту 105) пункту 4 цієї постанови «Мінекономіки відповідно до покладених на нього завдань: … забезпечує функціонування веб-порталу та інформаційного ресурсу з питань публічних закупівель, а також здійснює їх наповнення.
Таким чином, з огляду на зазначені норми законодавства, після оприлюднення в електронній системі закупівель вказаної вище інформації відносно керівника учасника закупівлі та уповноваженої особи учасника, ця інформація перейшла у володіння суб'єкта владних повноважень – уповноваженого органу, оскільки була отримана в процесі виконання суб’єктом владних повноважень своїх обов’язків, а отже набула статусу публічної інформації.
Окрім цього, вказана вище інформація, набувши статусу публічної також стала доступною в електронній системі закупівель, що може бути перевірено за допомогою переходу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-24-014180-a, з подальшим відкриттям на веб-порталі в «Реєстрі пропозицій» вкладки «Документи» КП "Запорізьке міське іневстиційне агентство" ", яка в свою чергу має назву «Публічні документи».
Як висновок слід зазначити, що станом на 18 листопада 2024 року всі документи та інформація, що були оприлюднені учасником – комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство», стали публічною інформацією, доступною в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищенаведене та наявність документів передбачених для переможців електронних торгів в електронній системі закупівель, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця відсутні.
Таким чином, процедура закупівлі була проведена з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, не було допущено заподіяння матеріальної шкоди КП «Градпроект» або бюджету Запорізької міської територіальної громади у вигляді неефективного, незаконного, нецільового використання публічних коштів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-18 12:50:05
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з демонтажу та транспортування рекламних засобів за замовленнями» (код ДК 021:2015: 98390000-3: Інші послуги (98391000-0 Послуги виведення з експлуатації)) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-014180-a), яка проведена Комунальним підприємством «Градпроект» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) Умовами тендерної документації вимагалось документальне підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до тендерної документації). На підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, що перебуває у власності/користуванні учасника та буде використовуватися ним для виконання договору, та надати підтверджуючі документи щодо власності (завірену копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості)/користування (договір оренди) обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, Замовником встановлено перелік наявності такого обладнання для виконання договору, який містить, поміж іншого, Пояс запобіжний — 2од. і більше.
На підтвердження вказаного кваліфікаційного критерія учасником КП "Запорізьке міське інвестиційне агентство" надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 30.09.2024 № 396/024-4 із переліком необхідного обладнання та надано Інформацію про документацію на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 30.09.2024 № 396/024-7 із зазначенням, що обладнання є комунальною власністю що знаходиться в господарському віданні КП "ЗМІА". Бухгалтерським обліком не передбачені такі форми як балансова відомість або інвентаризаційна відомості, результати інвентаризації оформлюються інвентаризаційними описами.
Проте, у наданих копіях Інвентаризаційних описів не значиться обладнання «пояс запобіжний ПП1-Б (строп-металевий канат)», яке вказано учасником у Довідці від 30.09.2024 № 396/024-4 (позиція 4.6 довідки).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника КП "Запорізьке міське інвестиційне агентство" надано підтверджуючі документи щодо власності обладнання за позицією 4.6 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 30.09.2024 № 396/024-4?
2) Умовами тендерної документації передбачено надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, до якої додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
З метою належного проведення моніторингу процедури закупівлі прошу надати скановані копії банківської гарантії та банківських документів до неї.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-23 15:03:24
Відповідь на запит Замовнику на пояснення Східного Офісу Держаудитслужби
24.09.2024 було оголошено публічну закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями «Послуги з демонтажу та транспортування рекламних засобів за замовленнями за кодом ДК 021:2015: 98390000-3 – Інші послуги (98391000-0 Послуги виведення з експлуатації)» (далі — Закупівля).
23.10.2024 була розглянута тендерна пропозиція учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКЕ МІСЬКЕ ІНВЕСТИЦІЙНЕ АГЕНТСТВО» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною та прийнято протокольне рішення №4/3/П/ВТ про: визначення Учасника переможцем Закупівлі; намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником; оприлюднення рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17991-р/пк-пз від 06.11.2024, протоколом Уповноваженої особи від 11.11.2024 №п4/4/П/ВТ скасовано рішення про визначення КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКЕ МІСЬКЕ ІНВЕСТИЦІЙНЕ АГЕНТСТВО» (код ЄДРПОУ: 25217812) переможцем процедури закупівлі «Послуги з демонтажу та транспортування рекламних засобів за замовленнями», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-24-014180-a та повернуто статус Учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКЕ МІСЬКЕ ІНВЕСТИЦІЙНЕ АГЕНТСТВО» до кваліфікації.
13.11.2024 в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей з наступним текстом: «Згідно з частиною дев'ятою статті 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до пункту 43 Особливостей,пропонуємо Учаснику виправити невідповідності в інформації (документах), що подані у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати банківську гарантію, яка містить посилання на документ, з якого виникають базові відносини (Документація, затверджена протоколом уповноваженої особи КП "Градпроект" від "14" жовтня 2024 року № 4/2/П/ВТ) та затвердити подану тендерну пропозицію уповноваженою особою учасника заступником директора з виробництва та збуту Батаєвим Сергієм Васильовичем кваліфікованим електронним підписом, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (КЕП), тип підпису: кваліфікований.».
13.11.2024 вказані вище недоліки усунуто Учасником та в електронній системі закупівель оприлюднені виправлені документи, проте під час ретельного розгляду виправленої Учасником тендерної пропозиції були виявлені ще невідповідності в поданих документах, а саме: виявлено неспівпадання інформації, яка викладена в довідках, наданих на виконання підпункт 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації (Нова редакція 2), яка затверджена протоколом уповноваженої особи КП «Градпроект» від «14» жовтня 2024 року № 4/2/П/ВТ (надалі – Тендерна документація (Нова редакція 2) і Додатку №2 до Тендерної документації, інформації яка міститься в підтверджуючих документах щодо власності/користування обладнання та матеріально-технічної бази Учасника.
Однак, абзацом 3 пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (надалі – Особливості) передбачається, що замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
В той же час, останнім абзацом підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації (Нова редакція 2) передбачається, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Майже аналогічні положення містяться в абзацах другому та третьому частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачається, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Також пунктом 42 Особливостей закріплено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі..
При цьому, відповідно до примітки до Додатку 2 до Тендерної документації (Нова редакція 2) КП «ГРАДПРОЕКТ», яка затверджена 14.10.2024 передбачається: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів.
Тендерна пропозиція не повинна містити документів, зміст яких може бути розцінений Замовником як моральний тиск з метою одержання вигідних для Учасника результатів торгів (наприклад, погроз щодо можливого оскарження невигідних для Учасника рішень Замовника, копій рішень уповноважених органів чи судів щодо задоволення скарг за результатами інших торгів).
Уповноважені представники Замовника мають право особисто пересвідчитися в інформації, викладеній в довідках, які містять відомості про підприємство.».
Таким чином, у зв’язку із неможливістю розмістити щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, 13.11.2024 Уповноваженою особою Людмилою ПЕТРОВОЮ на ім'я Начальника відділу з юридичних і загальних питань КП «Градпроект» Юлії МОСКАЛЕНКО було подано доповідну записку щодо вище зазначених обставин. У подальшому за наслідками вказаної доповідної записки було вжито заходи до звернення до КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКЕ МІСЬКЕ ІНВЕСТИЦІЙНЕ АГЕНТСТВО» (код ЄДРПОУ 25217812) вул. Володимира Грищенка, 31 м.Запоріжжя задля особистого пересвідчення в інформації, викладеній в довідках, які містять відомості про підприємство, а саме в довідках: про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 30.09.2024 №396/024-4; про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.10.2024 №323/2/024.
- stroki_torgi.pdf
- Акт перевірки інформації.pdf
- Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf
- Довідка про наявність працівників.pdf
- Доповідна записка.PDF
- Підписаний 241101_Dovirenist_Kovalenko_11656-K-O_Zavirena.pdf
- Підписаний 241101_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
- Банківська гарантія дог26_11ТЕХ.PDF
- Електронний підпис
- Відповідь на запит2.docx.asice.zip
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 16:44:49
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з демонтажу та транспортування рекламних засобів за замовленнями» (код ДК 021:2015: 98390000-3: Інші послуги (98391000-0 Послуги виведення з експлуатації)) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-014180-a), яка проведена Комунальним підприємством «Градпроект» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
З метою належного проведення моніторингу процедури закупівлі прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договору від 26.11.2024 № 26/11тех станом на 24.12.2024, разом з підтверджуючими документами (акти, рахунки, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-26 13:55:55
На запит Замовнику на пояснення Східного Офісу Держаудитслужби про надання інформації щодо фактичного виконання договору від 26.11.2024 № 26/11тех станом на 24.12.2024
На запит Замовнику на пояснення Східного Офісу Держаудитслужби, про надання інформації щодо фактичного виконання договору від 26.11.2024 № 26/11тех станом на 24.12.2024, КП "Градпроект" надає акти та рахунки та виписки щодо фактичного виконання договору від 26.11.2024 № 26/11тех станом на 24.12.2024.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-01-03 14:36:54
Про роз’яснення виконання зобов’язання у відповідності до Інформації про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язано Замовника КП «Градпроект» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання вище зазначених зобов’язань просимо надати роз’яснення:
- в чому саме полягає порушення, у зв'язку з яким замовника зобов'язано розірвати договір з КП "ЗМІА";
- які дії необхідно вчинити КП "Градпроект" у разі відмови КП "ЗМІА" припинити договірні відносини, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2025-01-06 17:58:03
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надає роз’яснення щодо висновку за результатами моніторингу.
За результатом проведеного моніторингу встановлено порушення чинного законодавства про закупівлі в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство» як такої, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Вказаним учасником в складі його пропозиції не надано підтверджуючих документів щодо власності обладнання, надання яких вимагалось умовами тендерної документації, а саме відносно обладнання «пояс запобіжний ПП1-Б (строп-металевий канат)». Крім того, Замовник не скористався своїм правом надати учаснику 24 години на усунення зазначеної невідповідності.
Відтак, враховуючи імперативні приписи, зокрема пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), що мають для Замовника зобов’язальний характер щодо відхилення тендерних пропозицій, Замовником були допущені порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Варіант усунення порушення шляхом розірвання договору направлений на приведення відносин між сторонами у первісний стан. У разі недотримання учасником процедури закупівлі усіх кваліфікаційних вимог, зазначених у тендерній документації замовника, останній на вимогу Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей повинен відхилити тендерну пропозицію учасника, що робить укладання договору взагалі неможливим. Отже, у разі дотримання Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, відносини між переможцем закупівлі та Замовником взагалі б не виникли та договір не було б укладено.
Відповідно до пункту 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та цих особливостей.
Статтею 203 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Згідно з частиною другою статті 16 Цивільного кодексу України одним із способів захисту цивільного права може бути, зокрема, визнання правочину недійсним.
Відповідно до частини першої статті 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою – третьою, п`ятою статті 203 цього Кодексу.
Таким чином, укладення договорів є завершальною стадією проведення процедури закупівлі, тому невідхилення пропозиції учасника та, як наслідок, укладення договору, є підставою для розірвання такого договору.
Стосовно питання вчинення дій КП «Градпроект» щодо припинення договірних відносин, Замовнику слід скористатися нормами Цивільного кодексу України, а саме статті 652 «Зміна або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин».
Стаття 652 Цивільного кодексу України передбачає наступний алгоритм дій.
У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.
Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.
Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов:
1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане;
2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися;
3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору;
4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.
3. У разі розірвання договору внаслідок істотної зміни обставин суд, на вимогу будь-якої із сторін, визначає наслідки розірвання договору виходячи з необхідності справедливого розподілу між сторонами витрат, понесених ними у зв'язку з виконанням цього договору.
4. Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язано Замовника КП «Градпроект» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вище зазначених зобов’язань просимо надати роз’яснення: - в чому саме полягає порушення, у зв'язку з яким замовника зобов'язано розірвати договір з КП "ЗМІА"; - які дії необхідно вчинити КП "Градпроект" у разі відмови КП "ЗМІА" припинити договірні відносини, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України
2025-01-03 14:37:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимоги Управлiння Схiдного офiсу Держаудитслужби в Запорiзькiй областi, оприлюднену в електроннiй системi закупiвель 02 сiчня 2025 року за результатом проведеного монiторингу закупiвлi послуг з демонтажу та транспортування рекламних зacoбів за замовленнями за кодом ДК 021:2015: 98390000-З - Iншi послуги (98391000-0 Послути виведення з експлуатації), iдентифiкатор закупiвлi UA-2024-09-24-0141 80-а., керуючись пунктом 10.5. договору про закупiвлю послуг №26/11 тех вiд 26.11.2024, ч. 1 ст. 188 Госпопарського кодексу України, ч. 1 ст. 652 Цивiльного кодексу України, Замовником направлено на адресу КП "Запорізьке міське інвестиційне агенство" додаткову угоду № 2 про дострокове розiрвання договору про закупiвлю послуг №26/11 тех вiд 26.11.2024 |
Дата публікації: | 08 січня 2025 |
Документи:
11 лютого 2025 10:04
|
Електронний підпис |
11 лютого 2025 10:03
|
ДУ2 розірвання.pdf |
08 січня 2025 15:39
|
Супровідний до ЗМІА ДУ2.pdf |
08 січня 2025 15:39
|
ДУ 2.pdf |
11 лютого 2025 10:04
|
Електронний підпис |
08 січня 2025 15:42
|
Електронний підпис |
11 лютого 2025 10:03
|
ДУ2 розірвання.pdf |
08 січня 2025 15:39
|
Супровідний до ЗМІА ДУ2.pdf |
08 січня 2025 15:39
|
ДУ 2.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2024 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "Запорізьке міське іневстиційне агентство" " |
2 807 398,91
UAH з ПДВ
|
2 773 552,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ" |
3 334 309,96
UAH з ПДВ
|
2 807 397,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП "Запорізьке міське іневстиційне агентство" " #25217812 |
Рішення скасоване |
2 773 552,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2024 14:32
|
|
КП "Запорізьке міське іневстиційне агентство" " #25217812 |
Переможець |
2 773 552,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2024 12:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2024 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2025 09:57
|
ДУ 2.pdf | укладений |
07 лютого 2025 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 13:01
|
ДУ1 з додатками.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 12:54
|
ДУ з додатками.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 09:16
|
Дог 26_11тех.PDF | укладений |
27 листопада 2024 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору до 31.03.2025 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 26/11тех |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 листопада 2024 — 31 березня 2025 |
Сума оплати за договором: |
3 327 353,19
UAH (в тому числі ПДВ 554 558,86 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На вимогу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, оприлюднену в електронній системі закупівель 02 січня 2025 року за результатом проведення моніторингу закупівлі послуг з демонтажу та транспортування рекламних засобів за замовленнями за кодом ДК 021:2015: 98390000-3 – Інші послуги (98391000-0 Послуги виведення з експлуатації), ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-24-014180-a |