Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Влаштування підйомного механізму облаштованого горизонтальною платформою з похилим ходом для осіб з обмеженими фізичними можливостями по об’єкту: «Реконструкція платформи біля колії № 3а на зупинному пункті Видубичі в м. Києві»
Очікувана вартість
850 435,20 UAH
UA-2020-07-07-003219-c ● aa96a81502bb4777bfbc4464243f8385
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації та проведення закупівель +380443096681,+380443096911,+380443096929 shitiv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 13:04 |
Очікувана вартість: | 850 435,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 504,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3540 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Влаштування підйомного механізму облаштованого горизонтальною платформою з похилим ходом для осіб з обмеженими фізичними можливостями по об’єкту: «Реконструкція платформи біля колії № 3а на зупинному пункті Видубичі в м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 50 (п’ятдесяти) % від договірної ціни у строк 20 календарних з дати отримання Підрядником письмової рознарядки від Замовника.. | Аванс | 20 | Календарні | 50 |
Iнша подія | Оплата за виконані роботи здійснюються поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт на підставі актів приймання виконаних робіт. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної. Остаточні розрахунки здійснюються після підписання Акту передачі - приймання закінчених робіт протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 15:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 14:46 |
Додаток 11– Відомість про склад та обсяги робіт.doc | |
08 липня 2020 14:46 |
Додаток 10- Креслення пішохіднго сходу, з підйомною платформою для МГН.pdf | |
07 липня 2020 15:05 |
Т.Д. Влаштування підйомного механізму.docx |
08 липня 2020 15:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 липня 2020 14:46 |
Додаток 11– Відомість про склад та обсяги робіт.doc
|
||||||
08 липня 2020 14:46 |
Додаток 10- Креслення пішохіднго сходу, з підйомною платформою для МГН.pdf
|
||||||
07 липня 2020 15:05 |
Т.Д. Влаштування підйомного механізму.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів
Дата подання: 08 липня 2020 14:14
Дата відповіді: 08 липня 2020 14:50
Доброго дня. У тендерній документації відсутні Додатки 10 та 11 (Креслення та обсяги робіт). У ТД зазначено, що ці додатки надаються окремими файлами. Просимо Вас додати ці додатки у тендерну документацію.
Відповідь: Просимо ввибачення за технічну помилку (збій). Додатки 10 та 11 додано.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003219-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УНІКАР-Авто", Код ЄДРПОУ:34857494
Дата подання: 06 серпня 2020 23:28
Претензія до вимог дискваліфікації
Ми, ТОВ «УНІКАР-Авто» в особі директора Галай Н.Р., уважно вивчивши документи надані переможцем в торгах (аукціоні) на закупівлю, та враховуючи Ваше звернення до переможця, про усунення ненаданих документів переможцем, а саме він має надати, після проведеного аукціону, такі документи:
1. тип підіймача,
2. висновок СЕС,
3. декларацію відповідності,
4. подання аналогічних виконаних робіт,
5. присутність співпраці (Ваша вимога!) з з АТ «Укрзалізниця»
Що, на нашу думку, є основою предмету закупівлі. Чому не вказав при поданні документів?
Прошу надати нам можливість виправити помилку банку , який вказав термін з дня аукціону , а не з наступного дня, згідно норм аукціону.
Враховуючи вище викладене, та враховуючи вимоги до тендеру, враховуючи різницю поданої нами ціни аукціону: була зроблена помилка банку! А наша пропозиція на 57 718,40 гривень менша від пропозиції переможця.
Також ми надали повний перелік основних технічних характеристик предмету закупівлі, ми надали тип , модель, креслення підіймального механізму (які використав переможець).
Ми надали всі дозвільні документи від СЕС, декларацію відповідності , Європейські сертифікати, договори про аналогічні виконані роботи та фото свідчення виконаних робіт, вказали тематичний сайт нашої діяльності.
Враховуючи ці документи Ви дискваліфікували надану нами пропозицію, яка є меншою від переможця на 57 718,40 гривень.
Відповідно, враховуючи Вашу вимогу «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій учасників: Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна (з ПДВ).Питома вага критерію «ціна» - 100%». Члени тендерного комітету не врахували ці основні вимоги.
Просимо Вас анулювати аукціон, як такий що не відповідає Вашим вимогам. Ми, з вини банку помилились на один день, а переможець взагалі не надав інформації про предмет закупівлі.
Також, просимо Вас, прийнять міри до складу тендерного комітету, який допустив такі вагомі помилки у визначенні переможця даного аукціону.
Розгорнути
Згорнути
1. тип підіймача,
2. висновок СЕС,
3. декларацію відповідності,
4. подання аналогічних виконаних робіт,
5. присутність співпраці (Ваша вимога!) з з АТ «Укрзалізниця»
Що, на нашу думку, є основою предмету закупівлі. Чому не вказав при поданні документів?
Прошу надати нам можливість виправити помилку банку , який вказав термін з дня аукціону , а не з наступного дня, згідно норм аукціону.
Враховуючи вище викладене, та враховуючи вимоги до тендеру, враховуючи різницю поданої нами ціни аукціону: була зроблена помилка банку! А наша пропозиція на 57 718,40 гривень менша від пропозиції переможця.
Також ми надали повний перелік основних технічних характеристик предмету закупівлі, ми надали тип , модель, креслення підіймального механізму (які використав переможець).
Ми надали всі дозвільні документи від СЕС, декларацію відповідності , Європейські сертифікати, договори про аналогічні виконані роботи та фото свідчення виконаних робіт, вказали тематичний сайт нашої діяльності.
Враховуючи ці документи Ви дискваліфікували надану нами пропозицію, яка є меншою від переможця на 57 718,40 гривень.
Відповідно, враховуючи Вашу вимогу «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій учасників: Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна (з ПДВ).Питома вага критерію «ціна» - 100%». Члени тендерного комітету не врахували ці основні вимоги.
Просимо Вас анулювати аукціон, як такий що не відповідає Вашим вимогам. Ми, з вини банку помилились на один день, а переможець взагалі не надав інформації про предмет закупівлі.
Також, просимо Вас, прийнять міри до складу тендерного комітету, який допустив такі вагомі помилки у визначенні переможця даного аукціону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 09:52
В тендерній документації є чіткий перелік документів, який учасник повинен надати в своїй пропозиції. Учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" надав всі документи та виконав всі вимоги згідно з тендерною документацією.
Що стосується відхилення Вашої пропозиції. Ваша пропозиція відхилена згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тому що надане Вами забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені у тендерній документації. Можливість виправити цю помилку законом не передбачена. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тож, виправлення документів чи уточнення інформації, що стосується всіх інших вимог тендерної документації Законом не передбачена.
Що стосується відхилення Вашої пропозиції. Ваша пропозиція відхилена згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тому що надане Вами забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені у тендерній документації. Можливість виправити цю помилку законом не передбачена. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тож, виправлення документів чи уточнення інформації, що стосується всіх інших вимог тендерної документації Законом не передбачена.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003219-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УНІКАР-Авто", Код ЄДРПОУ:34857494
Дата подання: 05 серпня 2020 09:50
невідповідність кваліфікаційним критеріям
Ми, ТОВ «УНІКАР-Авто» в особі директора Галай Н.Р., уважно вивчивши документи надані переможцем в торгах (аукціоні) на закупівлю:
Влаштування підйомного механізму облаштованого горизонтальною платформою з похилим ходом для осіб з обмеженими фізичними можливостями по об’єкту: «Реконструкція платформи біля колії № 3а на зупинному пункті Видубичі в м. Києві», виявили ряд порушень згідно Ваших вимог, в наданих документах переможця, та невідповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Відсутні відомості про підіймальний механізм, як предмет закупівлі, а саме: модель, марка, тип, технічні характеристики, розміри платформи, варіант відкривання, тип приводу, креслення та фото. В пропозиції вказані поверхневі відомості скопійовані з Ваших вимог.
2. Відсутні декларація відповідності технічному регламенту, висновок СЕС, сертифікати, це були Ваші конкретні вимоги до предмету закупівлі.
3. Відсутні факти виконання аналогічних робіт (облаштування пандусу – це заливка бетону), де встановлювались підіймальні механізми. Фото свідчення, договори
4. Відсутні відомості про виконання робіт з АТ «Укрзалізниця»
5. В поданій переможцем використано наші креслення, які були подані в попередніх аукціонах. (При накладанні 100% відповідність з нами поданими кресленнями)
Просимо Вас ще раз уважно вивчити документи надані переможцем, а також звернути увагу на склад тендерного комітету, чому вони не звернули увагу на не відповідність Ваших вимого і поданих переможцем документів.
Розгорнути
Згорнути
Влаштування підйомного механізму облаштованого горизонтальною платформою з похилим ходом для осіб з обмеженими фізичними можливостями по об’єкту: «Реконструкція платформи біля колії № 3а на зупинному пункті Видубичі в м. Києві», виявили ряд порушень згідно Ваших вимог, в наданих документах переможця, та невідповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Відсутні відомості про підіймальний механізм, як предмет закупівлі, а саме: модель, марка, тип, технічні характеристики, розміри платформи, варіант відкривання, тип приводу, креслення та фото. В пропозиції вказані поверхневі відомості скопійовані з Ваших вимог.
2. Відсутні декларація відповідності технічному регламенту, висновок СЕС, сертифікати, це були Ваші конкретні вимоги до предмету закупівлі.
3. Відсутні факти виконання аналогічних робіт (облаштування пандусу – це заливка бетону), де встановлювались підіймальні механізми. Фото свідчення, договори
4. Відсутні відомості про виконання робіт з АТ «Укрзалізниця»
5. В поданій переможцем використано наші креслення, які були подані в попередніх аукціонах. (При накладанні 100% відповідність з нами поданими кресленнями)
Просимо Вас ще раз уважно вивчити документи надані переможцем, а також звернути увагу на склад тендерного комітету, чому вони не звернули увагу на не відповідність Ваших вимого і поданих переможцем документів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 16:44
Ваше звернення уважно розглянуто та задоволено в частині, що стосується п. 3 - виконання аналогічного договору..Всі інші Ваші зауваження не відповідають умовам тендерної документації. Тендерним комітетом вжито заходи щодо виправлення невідповідностей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УНІКАР-Авто" |
790 281,60
UAH з ПДВ
|
790 281,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" |
848 000,00
UAH з ПДВ
|
848 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІКАР-Авто" #34857494 |
Відхилено |
790 281,60
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 10:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" #37855348 |
Рішення скасоване |
848 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 16:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" #37855348 |
Переможець |
848 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 17:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2021 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2020 12:59
|
ДН-6 - Дод, угодо №1 від 08.10.2020 до договору №ПЗ_ДН-6-2001.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 16:55
|
договір Новобуд.pdf | укладений |
01 вересня 2020 16:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/ДН-6-2001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/ДН-2001/НЮ-Д-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |