Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056026 |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., місто Турка, м.Турка пл.Ринок 26 |
Контактна особа: |
Шубін Іванна Олександрівна +380992110471 shubina_ivanna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
28 вересня 2023 09:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-07-000036 ● f8ea8b3f04c747409be73d5034f3425d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2023 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2023 № 266
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 05.12.2023 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2023 № 266
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
34 UA-2023-09-28-001540-a 28.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-11 10:31:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт під'їзної дороги та майданчика до вул.Січових Стрільців на км 1+700 м.Турка, Львівська область" Турківської міської ради (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-28-001540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ "АВТОД" (код ЄДРПОУ 40951020), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-14 16:34:12
пояснення
По суті запиту про надання пояснень по закупівлі за ID: UA-2023-09-28-001540-a «Капітальний ремонт під'їзної дороги та майданчика до вул.Січових Стрільців на км 1+700 м.Турка, Львівська область (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» повідомляю, що очікувана вартість згаданої закупівлі була визначена з врахуванням проектно-кошторисної документації, розробленої ТОВ "Наукова виробничо-проектна компація "Центр інженерного проектування" (реєстраційний номер проектної документації в ЄДЕССБ - PD01:6788-1391-1279-3762) затвердженої рішенням 51 сесії 8 скликання від 22.09.2023 року №2375 кошторисної документації по даному об’єкту (експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної документації №ЛВ 0334-4498-23/УЕГ/В від 20.09.2023) (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1494894/ ). (проектно-кошторисна документація та експертний звіт додається).
Очікувана вартість згаданої закупівлі була визначена з врахуванням рішення 49 сесії 8 скликання від 27.07.2023 №2298 «Про внесення змін до показників бюджету Турківської міської територіальної громади на 2023 рік» (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1457773/ ) та рішення 51 сесії 8 скликання від 22.09.2023 №2374 «Про внесення змін до показників бюджету Турківської міської територіальної громади на 2023 рік».
Щодо під ставності укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, повідомляю, що відповідно до ч.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі розміщено на власному веб-сайті Турківської міської ради за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/turkivska/news/1702557500/ .
При відборі та оцінці можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, замовником ставились ті ж самі вимоги та вимагались ті ж самі документи, що і при оголошенні закупівлі аналогічних робіт, в тому числі ставились вимоги щодо:
- Наявності дозвільних документів на виконання даного виду робіт;
- Наявності досвіду виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- Наявності фактичної можливості виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі – наявність працівників, матеріально-технічної бази, фінансової спроможності.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОД" #40951020 |
Переможець |
1 060 988,40
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
28 вересня 2023 09:55
|