Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Благоустрій |
Код ЄДРПОУ: | 42796175 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Залізнична,22 |
Контактна особа: |
Лабич Наталія Степанівна +380509378455 b.if@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2019 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 14:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 14:43 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:36 |
Очікувана вартість: | 1 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість протягом 120 календарних днів та при наявності фінансування | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 09:09 |
зміни до ТД.pdf | |
07 листопада 2019 09:09 |
Тендерна документація 2.doc | |
28 жовтня 2019 14:39 |
Технічне завдання.doc | |
28 жовтня 2019 14:39 |
Проект договору.doc |
07 листопада 2019 09:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 листопада 2019 09:09 |
зміни до ТД.pdf
|
|||
07 листопада 2019 09:09 |
Тендерна документація 2.doc
|
|||
28 жовтня 2019 14:39 |
Технічне завдання.doc
|
|||
28 жовтня 2019 14:39 |
Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-06-000018 ● 310f1b4cd0f044d6bcf0fbb617a070bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.12.2019 №64
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.12.2019 №64
Витяг з перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-10-28-000970-c 28.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновком про результати моніторингу закупівлі, проведеного на підставі наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 06.12.2019 №64, встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, Замовник у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію а також, на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Дубового Юрія Миколайовича, у зв’язку з не наданням переможцем документів, а саме довідки про відсутність (або наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документа, видану відповідним контролюючим органом, на якого покладено контроль за справлянням платежів до бюджетів. Вивчивши зміст даного висновку повідомляємо наступне. Щодо визначення питомої ваги критерію оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до п. 9 ч. 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Частина 3 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює що у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Замовник у п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу V Оцінка тендерної пропозиції, Тендерної документації, визначив що критерієм оцінки є «ціна». Ціна зазначається з ПДВ. Якщо учасник не платник ПДВ, то зазначається без ПДВ. Таким чином Замовником виконано вимоги п. 9 ч. 2 статті 22 Закону, оскільки зазначення питомої ваги критеріїв передбачається у випадках коли крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, в той час як Замовник у Тендерній документації визначив що критерієм оцінки є «ціна» та не встановив інші критерії оцінки, окрім цінового. Щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Дубового Юрія Миколайовича, у зв’язку з не наданням переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а саме довідки про відсутність (або наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документа, видану відповідним контролюючим органом, на якого покладено контроль за справлянням платежів до бюджетів. Відповідно до ч.2. ст.17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). У пункті 2 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що переможець повинен подати Замовнику в строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір електронну довідку, оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність (або наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документа, видану відповідним контролюючим органом, на якого покладено контроль за справлянням платежів до бюджетів (наказ Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733). ФОП Дубовий Юрій Миколайович, якого Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднив в електронній системі закупівель зазначену електронну довідку, яка ідентифікується за номером F1400305 та розміщена на сайті Державної податкової служби України в реєстрі форм електронних документів (https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis.htm, документ, що регламентує впровадження Наказ Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554). Отже, виходячи з положень вказаного нормативно-правового акта, Замовник може але не зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). В той же час ФОП Дубовий Юрій Миколайович надав підтвердження відсутності заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до Тендерної документації Замовника, надавши електронну довідку, яка ідентифікується за номером F1400305 та розміщена на сайті Державної податкової служби України в реєстрі форм електронних документів (https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis.htm, документ, що регламентує впровадження Наказ Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554). Примітки: долучаємо оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) ФОП Дубового Юрія Миколайовича.
2019-12-19 11:12:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Дубовий Юрій Миколайович #2720513699 |
Переможець |
1 930 250,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 08:14
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 14:49
|
дод 100 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 08:24
|
дод уг 1_100.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 17:35
|
Договір.pdf | укладений |
03 грудня 2019 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | термін достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |