Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118, якорів електричних машин ЕД-118: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ЕД-118)
Services in repair of ED-118 electric cars, anchors of ED-118 electric cars: Lot № 1 - code DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance services of railway transport and related equipment and related services (Repair services of electric machines ED-118), Lot № 2 - code DK 021: 2015 - Repair, maintenance services of railway transport and associated equipment and related services (Repair of anchors for electric machines ED-118)
Services in repair of ED-118 electric cars, anchors of ED-118 electric cars: Lot № 1 - code DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance services of railway transport and related equipment and related services (Repair services of electric machines ED-118), Lot № 2 - code DK 021: 2015 - Repair, maintenance services of railway transport and associated equipment and related services (Repair of anchors for electric machines ED-118)
Очікувана вартість
2 265 563,62 UAH
UA-2021-05-31-001916-a ● aa71cfa8dfbc49b28e619a456be80a13
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Publik Joint-State Company "Ukranian Railway" |
National ID: | 40075815 |
Contact point: |
Borsh Marina +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 травня 2021 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 265 563,62 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 31 травня 2021 15:58 |
Enquiries until: | 25 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 липня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 2 265 564 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 05.07.2021; 10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 05.07.2021; 10-00
Тендерна документація
23 червня 2021 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 12:36 |
Лист учасникам (Зміни 2 до ТД).doc | |
23 червня 2021 12:36 |
19. Зміни_2 ТД (ЕД-118).doc | |
23 червня 2021 12:36 |
19. Зміни_2 Проєкт договору (ЕД-118).docx | |
08 червня 2021 09:38 |
Лист учасникам (Зміни 1 до ТД).pdf | |
31 травня 2021 15:55 |
19. ТД (ЕД-118).doc |
23 червня 2021 12:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 червня 2021 12:36 |
Лист учасникам (Зміни 2 до ТД).doc
|
||||||
23 червня 2021 12:36 |
19. Зміни_2 ТД (ЕД-118).doc
|
||||||
23 червня 2021 12:36 |
19. Зміни_2 Проєкт договору (ЕД-118).docx
|
||||||
08 червня 2021 09:38 |
Лист учасникам (Зміни 1 до ТД).pdf
|
||||||
31 травня 2021 15:55 |
19. ТД (ЕД-118).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення до ТД
Дата подання: 01 червня 2021 09:47
Дата відповіді: 04 червня 2021 08:27
Шановний Замовник!
Просимо надати роз'яснення щодо "Найменування послуги" Лоту 2 у Додатку 5 - Обсяг предмету закупівлі.
Назва Лоту 2: Послуги з ремонту якорів електричних машин ЕД-118, проте найменування послуги у наведеному Додатку - Послуги з ремонту якорів електричних машин ТЕ-006. Що мається на увазі?
Відповідь: Замовник внесе зміни у додаток №5 тендерної документації. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-31-001916-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:43131657
Дата подання: 10 червня 2021 11:32
Щодо внесення змін до проекту договору
Щодо внесення змін до проекту договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2021 09:04
Щодо п. 5.11 та Додатку 2 проєкту договору:
Замовник не заперечує щодо збільшення строку надання послуг. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 7.1.11 проєкту договору:
Замовник не приймає пропозиції щодо вищезазначеного пункту, враховуючи норми податкового законодавства.
Щодо Додатку 3 тендерної документації:
Вимоги щодо надання документу, який підтверджує можливість надавати відповідні послуги, не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Внесення змін не доцільне.
Замовник не заперечує щодо збільшення строку надання послуг. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 7.1.11 проєкту договору:
Замовник не приймає пропозиції щодо вищезазначеного пункту, враховуючи норми податкового законодавства.
Щодо Додатку 3 тендерної документації:
Вимоги щодо надання документу, який підтверджує можливість надавати відповідні послуги, не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Внесення змін не доцільне.
Номер вимоги: UA-2021-05-31-001916-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ГП завод "Электротяжмаш", Код ЄДРПОУ:00213121
Дата подання: 15 червня 2021 16:04
Щодо внесення змін до ТД та проекту Договору
Щодо внесення змін до ТД та проекту Договору
Скасована
Дата: 16 червня 2021 08:26
Причина: Виправлина помилка по тексту Вимоги
Номер вимоги: UA-2021-05-31-001916-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ГП завод "Электротяжмаш", Код ЄДРПОУ:00213121
Дата подання: 16 червня 2021 08:25
Щодо внесення змін до ТД та проекту Договору
Щодо внесення змін до ТД та проекту Договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2021 15:32
Щодо п. 1 вимоги:
У конструкторській документації тип електричної машини на креслениках позначений як «ЭД-118» (російською мовою - электродвигатель постоянного тока тяговый). Абревіатура «ЭД-118» перекладається українською як «ЕД-118», тобто це один і той же виріб.
Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що атестати виробництва та договори про надання послуг з інспекторського контролю продукції на ремонт тягових електродвигунів «ЕД-118» дійсні для виконання робіт по тяговим електродвигунам «ЭД-118».
Щодо п. 2 вимоги:
У разі виявлення недоліків та/або дефектів Актом рекламацією згідно з формою Додатку 6 до Договору передбачено визначення причини виникнення дефекту та винної сторони, місце та строк усунення дефектів, хто усуває і за чий рахунок.
Внесення змін до проєкту договору не доцільне.
Щодо п. 3 вимоги:
Внесення змін до проєкту договору не доцільне.
Щодо п. 4 вимоги:
Внесення змін не відповідає інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки погіршує умови відповідальності
Щодо п. 5 вимоги:
У разі укладання АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) договору про надання послуг з ремонту та технічного обслуговування з контрагентом-резидентом, який буде здійснювати дані роботи з використанням запасних частин та комплектуючих іноземного виробництва, існує ризик визнання даних операцій контрольованими відповідно до пп.39.2.1.5. пп. 39.2. ст.39 Податкового кодексу України. Це в свою чергу призведе до необхідності подання Товариством Звіту про контрольовані операції; підготовку документації з трансфертного ціноутворення з метою підтвердження цін за принципом “витянутої руки” та збільшення податкових забов’язань з податку на прибуток, якщо буде встановлено, що ціна наданих послуг не відповідає принципу “витянутої руки”. А у разі ненадання або надання недостовірної інформації контрагентом, що зазначена у п.7.1.11 проєкту Договору Товариство не матиме можливості підготувати документацію з трансфертного ціноутворення та буде змушене збільшити податкові забов’язання з податку на прибуток на 30 % від вартості наданих послуг за звітний рік.
Замовник не підтримує внесення даних змін до проєкту Договору.
Щодо п. 6 вимоги:
Замовник не заперечує щодо внесення змін. Зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 7 вимоги:
Внесення змін до Додатку 4 до тендерної документації та проєкту договору не доцільне.
У конструкторській документації тип електричної машини на креслениках позначений як «ЭД-118» (російською мовою - электродвигатель постоянного тока тяговый). Абревіатура «ЭД-118» перекладається українською як «ЕД-118», тобто це один і той же виріб.
Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що атестати виробництва та договори про надання послуг з інспекторського контролю продукції на ремонт тягових електродвигунів «ЕД-118» дійсні для виконання робіт по тяговим електродвигунам «ЭД-118».
Щодо п. 2 вимоги:
У разі виявлення недоліків та/або дефектів Актом рекламацією згідно з формою Додатку 6 до Договору передбачено визначення причини виникнення дефекту та винної сторони, місце та строк усунення дефектів, хто усуває і за чий рахунок.
Внесення змін до проєкту договору не доцільне.
Щодо п. 3 вимоги:
Внесення змін до проєкту договору не доцільне.
Щодо п. 4 вимоги:
Внесення змін не відповідає інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки погіршує умови відповідальності
Щодо п. 5 вимоги:
У разі укладання АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) договору про надання послуг з ремонту та технічного обслуговування з контрагентом-резидентом, який буде здійснювати дані роботи з використанням запасних частин та комплектуючих іноземного виробництва, існує ризик визнання даних операцій контрольованими відповідно до пп.39.2.1.5. пп. 39.2. ст.39 Податкового кодексу України. Це в свою чергу призведе до необхідності подання Товариством Звіту про контрольовані операції; підготовку документації з трансфертного ціноутворення з метою підтвердження цін за принципом “витянутої руки” та збільшення податкових забов’язань з податку на прибуток, якщо буде встановлено, що ціна наданих послуг не відповідає принципу “витянутої руки”. А у разі ненадання або надання недостовірної інформації контрагентом, що зазначена у п.7.1.11 проєкту Договору Товариство не матиме можливості підготувати документацію з трансфертного ціноутворення та буде змушене збільшити податкові забов’язання з податку на прибуток на 30 % від вартості наданих послуг за звітний рік.
Замовник не підтримує внесення даних змін до проєкту Договору.
Щодо п. 6 вимоги:
Замовник не заперечує щодо внесення змін. Зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 7 вимоги:
Внесення змін до Додатку 4 до тендерної документації та проєкту договору не доцільне.
Номер вимоги: UA-2021-05-31-001916-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:41803243
Дата подання: 02 серпня 2021 15:09
ВИМОГА згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" про скасування протоколу № б/н від 30.07.2021 року
1. Скасувати Протокол Тендерного комітету №б/н від 30.07.2021 року, який прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243).
2. Допустити ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) до аукціону в рамках закупівлі «Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118, якорів електричних машин ЕД-118: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ЕД-118)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-001916-a).
3. Про прийняте рішення повідомити в строки, які б, у разі відмови в задоволенні цієї вимоги, дозволяли ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) звернутися з відповідною скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Розгорнути
Згорнути
2. Допустити ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) до аукціону в рамках закупівлі «Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118, якорів електричних машин ЕД-118: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ЕД-118)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-001916-a).
3. Про прийняте рішення повідомити в строки, які б, у разі відмови в задоволенні цієї вимоги, дозволяли ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) звернутися з відповідною скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2021 14:59
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачено проведення добровільної оцінки відповідності із залученням органів з оцінки відповідності, у якості яких можуть виступати, відповідно до визначення, наведеного в статті 1 вказаного Закону, підприємства, установи, організації чи їх структурні підрозділи, що здійснюють діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Частиною 1 «Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1194 (далі – Регламент) відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», встановлюється, що Регламент визначає основні вимоги до рухомого складу залізничного транспорту, а також до його складових частин, у тому числі під час ремонту. Тому предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Регламенті, зокрема:
- частини 9, яка встановлює, що процеси, у тому числі ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до яких застосовується процедура оцінки відповідності, повинні бути ідентифіковані;
- частини 29, яка встановлює, що оцінка відповідності, сумісності, придатності до використання рухомого складу залізничного транспорту та перевірка на відповідність вимогам Регламенту проводяться згідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України «Про залізничний транспорт» нормативні документи, які визначають, у тому числі, умови безпеки руху, є обов’язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Відповідно до СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (далі – СТП), який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, перелік типів рухомого складу та його вузлів (електричні машини, колісні пари), для експлуатації, обслуговування або ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації, визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Враховуючи вищевикладене, а також з урахуванням вищезазначених положень Регламенту, які встановлюють вимоги щодо безпеки рухомого складу та його частин, ідентифікації і оцінки відповідності процесів їх ремонту, вимоги стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП є обов’язковими до виконання для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства, з метою ідентифікації ремонтних процесів ймовірних учасників процедури закупівлі та відповідності зазначених процесів встановленим вимогам, додатком 3 тендерної документації передбачено пункт 5, який вимагає від учасників відповідного документального підтвердження таких вимог, а саме оцінки відповідності або атестації. З урахуванням уникнення можливості надання послуг за відсутності чинного документу про відповідність даним пунктом передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Учасником ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" на вимогу вищевказаного пункту ТД надано атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів термін дії якого спливає 26.11.2021. Проте, учасником відповідно до вимог даного пункту ТД не надано гарантійний лист, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
У пункті 1.4.4. Розділу 1 тендерної документації чітко зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) здійснюється до 31.12.2021.
Законом передбачена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та / або документах поданої тендерної пропозиції. Проте виправляти учасник може не всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Так, абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Гарантійний лист, про те що новий атестат буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного не відноситься до документів, які надають можливість учаснику усунути невідповідності у поданій своїй тендерній пропозиції.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним, а від так замовник самостійно приймає рішення щодо визначення підстави відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 3 статті 31 Закону передбачено можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не щодо скасування протоколів тендерного комітету.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачено проведення добровільної оцінки відповідності із залученням органів з оцінки відповідності, у якості яких можуть виступати, відповідно до визначення, наведеного в статті 1 вказаного Закону, підприємства, установи, організації чи їх структурні підрозділи, що здійснюють діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Частиною 1 «Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1194 (далі – Регламент) відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», встановлюється, що Регламент визначає основні вимоги до рухомого складу залізничного транспорту, а також до його складових частин, у тому числі під час ремонту. Тому предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Регламенті, зокрема:
- частини 9, яка встановлює, що процеси, у тому числі ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до яких застосовується процедура оцінки відповідності, повинні бути ідентифіковані;
- частини 29, яка встановлює, що оцінка відповідності, сумісності, придатності до використання рухомого складу залізничного транспорту та перевірка на відповідність вимогам Регламенту проводяться згідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України «Про залізничний транспорт» нормативні документи, які визначають, у тому числі, умови безпеки руху, є обов’язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Відповідно до СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (далі – СТП), який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, перелік типів рухомого складу та його вузлів (електричні машини, колісні пари), для експлуатації, обслуговування або ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації, визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Враховуючи вищевикладене, а також з урахуванням вищезазначених положень Регламенту, які встановлюють вимоги щодо безпеки рухомого складу та його частин, ідентифікації і оцінки відповідності процесів їх ремонту, вимоги стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП є обов’язковими до виконання для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства, з метою ідентифікації ремонтних процесів ймовірних учасників процедури закупівлі та відповідності зазначених процесів встановленим вимогам, додатком 3 тендерної документації передбачено пункт 5, який вимагає від учасників відповідного документального підтвердження таких вимог, а саме оцінки відповідності або атестації. З урахуванням уникнення можливості надання послуг за відсутності чинного документу про відповідність даним пунктом передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Учасником ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" на вимогу вищевказаного пункту ТД надано атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів термін дії якого спливає 26.11.2021. Проте, учасником відповідно до вимог даного пункту ТД не надано гарантійний лист, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
У пункті 1.4.4. Розділу 1 тендерної документації чітко зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) здійснюється до 31.12.2021.
Законом передбачена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та / або документах поданої тендерної пропозиції. Проте виправляти учасник може не всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Так, абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Гарантійний лист, про те що новий атестат буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного не відноситься до документів, які надають можливість учаснику усунути невідповідності у поданій своїй тендерній пропозиції.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним, а від так замовник самостійно приймає рішення щодо визначення підстави відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 3 статті 31 Закону передбачено можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не щодо скасування протоколів тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2021-05-31-001916-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:41803243
Дата подання: 02 серпня 2021 15:12
ВИМОГА згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" про скасування протоколу № б/н від 30.07.2021 року
1. Скасувати Протокол Тендерного комітету №б/н від 30.07.2021 року, який прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243).
2. Допустити ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) до аукціону в рамках закупівлі «Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118, якорів електричних машин ЕД-118: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ЕД-118)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-001916-a).
3. Про прийняте рішення повідомити в строки, які б, у разі відмови в задоволенні цієї вимоги, дозволяли ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) звернутися з відповідною скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Розгорнути
Згорнути
2. Допустити ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) до аукціону в рамках закупівлі «Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118, якорів електричних машин ЕД-118: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ЕД-118)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-001916-a).
3. Про прийняте рішення повідомити в строки, які б, у разі відмови в задоволенні цієї вимоги, дозволяли ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) звернутися з відповідною скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2021 15:01
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачено проведення добровільної оцінки відповідності із залученням органів з оцінки відповідності, у якості яких можуть виступати, відповідно до визначення, наведеного в статті 1 вказаного Закону, підприємства, установи, організації чи їх структурні підрозділи, що здійснюють діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Частиною 1 «Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1194 (далі – Регламент) відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», встановлюється, що Регламент визначає основні вимоги до рухомого складу залізничного транспорту, а також до його складових частин, у тому числі під час ремонту. Тому предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Регламенті, зокрема:
- частини 9, яка встановлює, що процеси, у тому числі ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до яких застосовується процедура оцінки відповідності, повинні бути ідентифіковані;
- частини 29, яка встановлює, що оцінка відповідності, сумісності, придатності до використання рухомого складу залізничного транспорту та перевірка на відповідність вимогам Регламенту проводяться згідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України «Про залізничний транспорт» нормативні документи, які визначають, у тому числі, умови безпеки руху, є обов’язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Відповідно до СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (далі – СТП), який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, перелік типів рухомого складу та його вузлів (електричні машини, колісні пари), для експлуатації, обслуговування або ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації, визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Враховуючи вищевикладене, а також з урахуванням вищезазначених положень Регламенту, які встановлюють вимоги щодо безпеки рухомого складу та його частин, ідентифікації і оцінки відповідності процесів їх ремонту, вимоги стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП є обов’язковими до виконання для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства, з метою ідентифікації ремонтних процесів ймовірних учасників процедури закупівлі та відповідності зазначених процесів встановленим вимогам, додатком 3 тендерної документації передбачено пункт 5, який вимагає від учасників відповідного документального підтвердження таких вимог, а саме оцінки відповідності або атестації. З урахуванням уникнення можливості надання послуг за відсутності чинного документу про відповідність даним пунктом передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Учасником ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" на вимогу вищевказаного пункту ТД надано атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів термін дії якого спливає 26.11.2021. Проте, учасником відповідно до вимог даного пункту ТД не надано гарантійний лист, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
У пункті 1.4.4. Розділу 1 тендерної документації чітко зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) здійснюється до 31.12.2021.
Законом передбачена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та / або документах поданої тендерної пропозиції. Проте виправляти учасник може не всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Так, абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Гарантійний лист, про те що новий атестат буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного не відноситься до документів, які надають можливість учаснику усунути невідповідності у поданій своїй тендерній пропозиції.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним, а від так замовник самостійно приймає рішення щодо визначення підстави відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 3 статті 31 Закону передбачено можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не щодо скасування протоколів тендерного комітету.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачено проведення добровільної оцінки відповідності із залученням органів з оцінки відповідності, у якості яких можуть виступати, відповідно до визначення, наведеного в статті 1 вказаного Закону, підприємства, установи, організації чи їх структурні підрозділи, що здійснюють діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Частиною 1 «Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1194 (далі – Регламент) відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», встановлюється, що Регламент визначає основні вимоги до рухомого складу залізничного транспорту, а також до його складових частин, у тому числі під час ремонту. Тому предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Регламенті, зокрема:
- частини 9, яка встановлює, що процеси, у тому числі ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до яких застосовується процедура оцінки відповідності, повинні бути ідентифіковані;
- частини 29, яка встановлює, що оцінка відповідності, сумісності, придатності до використання рухомого складу залізничного транспорту та перевірка на відповідність вимогам Регламенту проводяться згідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України «Про залізничний транспорт» нормативні документи, які визначають, у тому числі, умови безпеки руху, є обов’язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Відповідно до СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (далі – СТП), який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, перелік типів рухомого складу та його вузлів (електричні машини, колісні пари), для експлуатації, обслуговування або ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації, визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Враховуючи вищевикладене, а також з урахуванням вищезазначених положень Регламенту, які встановлюють вимоги щодо безпеки рухомого складу та його частин, ідентифікації і оцінки відповідності процесів їх ремонту, вимоги стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП є обов’язковими до виконання для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства, з метою ідентифікації ремонтних процесів ймовірних учасників процедури закупівлі та відповідності зазначених процесів встановленим вимогам, додатком 3 тендерної документації передбачено пункт 5, який вимагає від учасників відповідного документального підтвердження таких вимог, а саме оцінки відповідності або атестації. З урахуванням уникнення можливості надання послуг за відсутності чинного документу про відповідність даним пунктом передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Учасником ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" на вимогу вищевказаного пункту ТД надано атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів термін дії якого спливає 26.11.2021. Проте, учасником відповідно до вимог даного пункту ТД не надано гарантійний лист, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
У пункті 1.4.4. Розділу 1 тендерної документації чітко зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) здійснюється до 31.12.2021.
Законом передбачена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та / або документах поданої тендерної пропозиції. Проте виправляти учасник може не всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Так, абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Гарантійний лист, про те що новий атестат буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного не відноситься до документів, які надають можливість учаснику усунути невідповідності у поданій своїй тендерній пропозиції.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним, а від так замовник самостійно приймає рішення щодо визначення підстави відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 3 статті 31 Закону передбачено можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не щодо скасування протоколів тендерного комітету.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1. Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 712 466,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 987,26 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51373 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія |
Title: Lot 1. Repair services of electric machines ED-118
Current status: Complete
Estimated total value: 1 712 466,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 11 987,26 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 05 серпня 2021 12:14
Auction planned date: 05 серпня 2021 12:14
Закінчення: 05 серпня 2021 12:35
Позиції
7 од
Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Repair services of electric machines ED-118
CPV: 50220000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 липня 2021
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ГП завод "Электротяжмаш" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2021 16:39
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ГП завод "Электротяжмаш" |
1 712 466,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
1 700 470,80
UAH з ПДВ
|
1 700 470,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГП завод "Электротяжмаш" #00213121 |
Переможець |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 15:08
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
22 грудня 2023 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:23
|
ДУ 2 до 631 Договору.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 16:23
|
ДУ1 к 631 Електроважмаш.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 16:08
|
631 Електроважмаш.pdf | укладений |
06 вересня 2021 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 631/2021-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з припиненням АТ «Завод Електроважмаш» в результаті реорганізації, а саме, приєднання до АТ «Українські енергетичні машини» |
Номер договору про закупівлю: | 631/2021-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |