Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень Берестечківської міської лікарні за адресою: вул. Незалежності, 71, м. Берестечко Луцького району Волинської області (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 843 443,00 UAH
UA-2023-07-18-010202-a ● aa70585a22cd4694a1a8ecdd76754b2b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕСТЕЧКІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРЕСТЕЧКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01982885 |
Місцезнаходження: | 45765, Україна , Волинська обл., Горохівський р-н, м. Берестечко, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 71 |
Контактна особа: |
Анатолій Петров +380638142318 berest.hospital@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2023 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 843 443,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 434,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень Берестечківської міської лікарні за адресою: вул. Незалежності, 71, м. Берестечко Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45765, Україна, Волинська область, Берестечко, Вул Незалежності, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2023 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2023 11:26 |
Додаток 2 із змінами.docx | |
21 липня 2023 11:26 |
Додаток 2 із закресленими даними.docx | |
18 липня 2023 16:04 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії, вимоги.docx | |
18 липня 2023 16:04 |
Тендерна документація.docx | |
18 липня 2023 16:04 |
Додаток 3 Проект Договору (1).docx |
21 липня 2023 11:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 липня 2023 11:26 |
Додаток 2 із змінами.docx
|
|||
21 липня 2023 11:26 |
Додаток 2 із закресленими даними.docx
|
|||
18 липня 2023 16:04 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії, вимоги.docx
|
|||
18 липня 2023 16:04 |
Тендерна документація.docx
|
|||
18 липня 2023 16:04 |
Додаток 3 Проект Договору (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання акту обстеження об’єкту
Дата подання: 20 липня 2023 17:37
Дата відповіді: 21 липня 2023 11:21
Вимога щодо надання Акт обстеження об’єкту, підписаного з обох сторін, є прямою корупційною складовою. З законом заборонене спілкуванні замовника з виконавцем, крім письмових роз’яснень.
Враховуючи вищевказане, вимагаємо внести зміни до тендерної докуменації та виключти з неї вимогу про складання Акт обстеження об’єкту
Відповідь: ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ: «Щодо надання акту обстеження об’єкту»
Дякуємо за ваше звернення від 20.07.2023 р. та висловлені побоювання щодо вимоги надання Акту обстеження об'єкту в закупівлі: «Поточний ремонт приміщень Берестечківської міської лікарні за адресою: вул. Незалежності, 71, м. Берестечко Луцького району Волинської області (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)». Врахування вашої позиції дуже важливе для нас, тому ми ретельно розглянули ваші зауваження та зміни, які ви пропонуєте.
Хочемо виразити розуміння вашої тривоги стосовно корупційних ризиків у процесі тендерних закупівель. Наша організація також має нульовий толерантний підхід до будь-яких проявів корупції та порушень законодавства. З врахуванням вашого побоювання, ми оцінили положення щодо надання Акту обстеження об'єкту та засобів спілкування між замовником та виконавцем.
Однак, важливо пам'ятати, що обстеження об'єкту є важливою частиною процесу підготовки тендерної документації, оскільки воно дозволяє краще розуміти об'єкт закупівлі та забезпечує належну якість і точність вимог до виконавців. Хочемо наголосити, що ми зацікавлені у закупівлі якісних послуг.
Ці зміни допоможуть забезпечити дотримання законодавства та уникнути будь-яких корупційних проявів у процесі тендерних закупівель. Ми глибоко цінуємо вашу участь у вдосконаленні наших процедур та зміцненні прозорості у всіх аспектах діяльності організації.
Виходячи з вищенаведеного, Замовником прийнято рішення задовільнити вашу вимогу та внести відповідні зміни в тендерну документацію предмета закупівлі, що наведені вище у даному листі.
Дякуємо за ваше звернення від 20.07.2023 р. та висловлені побоювання щодо вимоги надання Акту обстеження об'єкту в закупівлі: «Поточний ремонт приміщень Берестечківської міської лікарні за адресою: вул. Незалежності, 71, м. Берестечко Луцького району Волинської області (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)». Врахування вашої позиції дуже важливе для нас, тому ми ретельно розглянули ваші зауваження та зміни, які ви пропонуєте.
Хочемо виразити розуміння вашої тривоги стосовно корупційних ризиків у процесі тендерних закупівель. Наша організація також має нульовий толерантний підхід до будь-яких проявів корупції та порушень законодавства. З врахуванням вашого побоювання, ми оцінили положення щодо надання Акту обстеження об'єкту та засобів спілкування між замовником та виконавцем.
Однак, важливо пам'ятати, що обстеження об'єкту є важливою частиною процесу підготовки тендерної документації, оскільки воно дозволяє краще розуміти об'єкт закупівлі та забезпечує належну якість і точність вимог до виконавців. Хочемо наголосити, що ми зацікавлені у закупівлі якісних послуг.
Ці зміни допоможуть забезпечити дотримання законодавства та уникнути будь-яких корупційних проявів у процесі тендерних закупівель. Ми глибоко цінуємо вашу участь у вдосконаленні наших процедур та зміцненні прозорості у всіх аспектах діяльності організації.
Виходячи з вищенаведеного, Замовником прийнято рішення задовільнити вашу вимогу та внести відповідні зміни в тендерну документацію предмета закупівлі, що наведені вище у даному листі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" |
2 495 707,64
UAH з ПДВ
|
2 495 707,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" #36279786 |
Переможець |
2 495 707,64
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 09:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2023 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 12:46
|
Додаткова угода 2 з повідомленням.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 11:38
|
Додаткова угода ремонт.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 10:36
|
Договір.pdf | укладений |
04 серпня 2023 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 0308 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 0308 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |