Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Хіміків (від вул. Целевича до вул. Просвіти) в м. Івано-Франківську
Очікувана вартість
28 048 135,60 UAH
UA-2024-10-03-013167-a aa700dda5ddd4529a076347e98f71bd0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шагай Наталія

380342530651 natalia.ykb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Контактна особа: Шагай Наталія
380342530651
natalia.ykb@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2024 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2024 00:00
Очікувана вартість: 28 048 135,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт вул. Хіміків (від вул. Целевича до вул. Просвіти) в м. Івано-Франківську
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Для забезпечення виконання договірних зобов’язань Генерального підрядника, Замовник здійснює проміжні платежі за виконані Роботи на підставі документів про обсяги виконаних Робіт та їх вартість (форми № КБ - 2в і № КБ – 3). Акт приймання виконаних підрядних Робіт (форму № КБ-2в) складає Генеральний підрядник і представляє на підпис Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Для початку виконання робіт Замовник має право надати аванс в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2024 18:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 жовтня 2024 15:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2024 15:32
Перелік змін.pdf
11 жовтня 2024 15:32
Додаток 1.doc
11 жовтня 2024 15:32
Тендерна документація-нова редакція.pdf
11 жовтня 2024 15:32
Додаток 4.doc
11 жовтня 2024 15:32
Додаток 2.docx
11 жовтня 2024 15:32
Додаток 3.pdf
03 жовтня 2024 18:11
Додаток 1.doc
03 жовтня 2024 18:11
Тендерна документація.pdf
03 жовтня 2024 18:11
Додаток 4.doc
03 жовтня 2024 18:11
Додаток 2.docx
03 жовтня 2024 18:11
Додаток 3.pdf
11 жовтня 2024 15:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2024 18:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2024 15:32
Перелік змін.pdf
11 жовтня 2024 15:32
Додаток 1.doc
11 жовтня 2024 15:32
Тендерна документація-нова редакція.pdf
11 жовтня 2024 15:32
Додаток 4.doc
11 жовтня 2024 15:32
Додаток 2.docx
11 жовтня 2024 15:32
Додаток 3.pdf
03 жовтня 2024 18:11
Додаток 1.doc
03 жовтня 2024 18:11
Тендерна документація.pdf
03 жовтня 2024 18:11
Додаток 4.doc
03 жовтня 2024 18:11
Додаток 2.docx
03 жовтня 2024 18:11
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога щодо надання довідки огляду об'єкта за підписом замовника
Дата подання: 08 жовтня 2024 15:16
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 15:37
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається надання Акту огляду, а саме: «Довідка довільної форми про огляд об’єкта, яка підписується Замовником та уповноваженою особою Учасника». Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про огляд об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати таку довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні довідки лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що ціна тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується виходячи з обсягу виконання робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них та у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №281.
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до п. 5.32 Розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зазначено наступне:
«5.32. Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні).»
Обстеження будівельного майданчика є важливим етапом для визначення можливих ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт і недоліків у проектній документації, а саме:
- вивчення стану об’єкта перед початком робіт дає можливість виявити потенційні ризики, такі як непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій або інших споруд, які можуть не бути вказані на генеральному плані тощо, на ранній стадії, що дозволяє підряднику краще підготуватися до виконання робіт та закласти відповідні компенсації в ціну пропозиції, що є вимогою Кошторисних норм України.
- виявлення недоліків проектної документації під час огляду дозволяє внести необхідні зміни в установленому порядку, що може суттєво знизити ризики в процесі виконання будівельних робіт;
- з'ясування всіх необхідних питань із замовником під час огляду, що сприяє якісному виконанню робіт відповідно до проектних вимог.
Тому, вимога Замовника: «Для підготовки розрахунку тендерної пропозиції Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання робіт згідно з технічною специфікацією (Додаток 3), а також може у разі необхідності, отримати інформацію, яка буде йому корисною для підготовки тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. За результатами відвідування об’єкта, до завершення періоду подачі пропозицій складається довідка в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується Замовником та уповноваженою особою Учасника, що буде підписувати тендерну пропозицію, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника» є правомірною та такою, що відповідає Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Дискримінація щодо місцерозташування Асфальтобетонного заводу не більше 40 км!!!!!!!!
Дата подання: 08 жовтня 2024 15:19
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 15:36
Шановний Замовнику. Згідно Додатку №3 до тендерної документації, Вами встановлено протиправну, дискримінаційну вимогу, направлена на штучне звуження кола учасників та яка суперечить абсолютно всім встановленним та чинним на території України нормативно-правовим актам, а саме: «З метою якісного виконання робіт та уникнення втрат матеріалу, місце знаходження асфальтобетонного(них) заводу(ів) Учасника має бути на відстані не більше 40 (сорок) кілометрів від місця виконання робіт Замовника, про що учасник повинен надати гарантійний лист.» Вимога про те, що місцерозташування асфальтобетонного заводу повинне бути не більше 40 км від місця виконання робіт АБСОЛЮТНО ДИСКРИМІНАЦІЙНЕ ТА ПРОТИЗАКОННЕ. Нормативно-правовим актом, який регулює відстань транспортування асфальтобетонних сумішей є ДБН В.2.3-4:2015. У вказаному документі є чітко вказані норми, якими повинен керуватись Замовник при встановлені вимоги щодо транспортування асфальтобетонну. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), а саме по дорогах з асфальтовим або бетонним покриттям - на відстань не більше 150 кілометрі при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Просимо привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинних нормативно правових актів та забрати з тендерної документації вимоги які звужують коло учасників. Для приведення у відповідність нормативно-правовим актам вимоги тендерної документації, пропонуємо забрати встановлену Вами дискримінаційну вимогу, замінити на правову, яка буде відповідати вимогам законодавства та не буде штучно звужувати коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Замовником були внесені зміни до тендерної документації, а саме в Додатку 3 тендерної документації «З метою якісного виконання робіт та уникнення втрат матеріалу, місце знаходження асфальтобетонного(них) заводу(ів) Учасника має бути на відстані не більше 75 (сімдесят п`ять) кілометрів від місця виконання робіт Замовника, про що учасник повинен надати гарантійний лист.», на підставі та у відповідності до Табл. 20.2а зміна 1 ДБН В.2-3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», де встановлена максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей в межах населеного пункту.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-28-000014 ● 6256667982104936842db7e73aaadefa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2024 10:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
28.10.2024 №71-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.10.2024 №71-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-10-03-013167-a 03.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-29 09:41:00

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт вул. Хіміків (від вул. Целевича до вул. Просвіти) в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-03-013167-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" те, що учасником у наданій довідці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору від 17.10.2024 №5 зазначено аналогічний договір підряду від 11.06.2021 №179, укладений з УКГ Коломийської міської ради, однак не надано до додаткової угоди від 20.11.2021 №1/179 до договору додаток 1 «Договірна ціна»?
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" те, що учасником у відомостях ресурсів зазначено будівельні машини та механізми, а саме: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, бульдозери, потужність 79 кВт (108 к.с.), тоді як в довідці про наявність парку машин, механізмів та обладнання від 17.10.2024 №4 вони відсутні?
4. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" те, що у складі пропозиції відсутня антикорупційна програма та наказ на призначення Уповноваженої з реалізації антикорупційної програми?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-01 14:31:22

Пояснення на запит

1. Розмір бюджетного призначення станом на 03.10.2024 року – 5 000 000,00 грн. Джерело фінансування – бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади, який затверджений рішенням сесії Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 р. №235-39 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами): http://www.namvk.if.ua/dt/944367/
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 03 вересня 2020 року № 3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель », з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (із змінами), рішення виконавчого комітету Івано-франківської міської ради №22 від 12.01.2024 р. «Про встановлення на 2024 рік розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва» (із змінами).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) визначені відповідно до проєктної документації та позитивного Експертного звіту №0026/23ЕК від 06.10.2023р. реєстраційний номер - №EX01:3062-2665-6365-9315 (додається) та зазначені в Додатку 3 до Тендерної документації закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro .
ПКД та Експертний звіт розміщені у визначеному законом порядку у ЄДЕССБ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180
2. Учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано у складі пропозиції договір підряду №179 від 11.06.2021 з УКГ Коломийської міської ради та додатки до договору, які є його невід’ємною частиною: Додаток №1 – Договірна ціна, Додаток №2 – Календарний план виконання та фінансування робіт, а також Додаткову угоду № 1 про зміну платіжних реквізитів та Додаткову угоду №1/179 про зменшення ціни Договору, якою не передбачено жодних додатків, які б становили її невід`ємну частину. Тому, Учасник ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" повною мірою підтвердив такий кваліфікаційний критерій, як Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
3. У п.1 Додатку 2 тендерної документації (ТД) для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» передбачено вимогу Замовника надати довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі : Каток масою від 8т, Асфальтоукладальник, Машина поливально-мийна, Вантажний автомобіль.
До довідки додаються наступні документи:
- На підтвердження наявності машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, мають бути надані сканокопії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію тощо, або договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну позицію зазначену Учасником у довідці.
- На інші машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України – інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства.
- Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, що не є власністю Учасника необхідно надати лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів, для надання послуг учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі.
Учасником у складі його пропозиції надано довідку про наявність парку машин, механізмів та обладнання необхідних для виконання робіт №4 від 17.10.2024 р. з підтверджуючими документами, де підтверджено наявність в Учасника мінімально-необхідної кількості техніки, що вимагалася Замовником. Замовником вказано, що Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій складається Учасником ДОВІЛЬНОЇ форми, на його розсуд.
Також хочемо зазначити, що інформація, яка міститься у вказаній довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції. Тобто, Замовником встановлено, що інформація у довідці довільної форми повинна бути в цілому ВЗАЄМОПОВ’ЯЗАНОЮ із документами, що містяться в тендерній пропозиції Учасника, а НЕ ВИЧЕРПНО вся інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, що будуть використовуватися Учасником, повинні бути зазначені у довідці. Такої вимоги, Замовником не встановлено у тендерній документації закупівлі UA-2024-10-03-013167-a .
4. Учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" надано у складі пропозиції Наказ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми та Антикорупційну програму с.21-36 файлу Рішення єдиного учасника, директора Товариства, установчі документи (додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уповноважена особа пройшла курс навчання у сфері здійснення публічних закупівель (сертифікат додається).

2024-11-18 14:16:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" 27 809 802,00
UAH з ПДВ
27 809 802,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 жовтня 2024 15:24
Електронний підпис
22 жовтня 2024 15:23
Довідка.zip
22 жовтня 2024 15:23
Довідка (1).zip
22 жовтня 2024 15:23
Файл підпису.p7s
22 жовтня 2024 15:23
Витяг.pdf
17 жовтня 2024 18:08
Електронний підпис
17 жовтня 2024 18:08
Електронний підпис
17 жовтня 2024 18:06
Кошторис.rar
17 жовтня 2024 18:06
Кошторис.rar.p7s
17 жовтня 2024 18:06
ДОГОВІРНА ЦІНА.xls
17 жовтня 2024 18:06
ДОГОВІРНА ЦІНА.xls.p7s
17 жовтня 2024 18:06
18 Гарантійний лист №3.pdf
17 жовтня 2024 18:06
17 Транспортна схема.pdf
17 жовтня 2024 18:06
14 Гарантійний лист №2.pdf
17 жовтня 2024 18:06
17 Транспортна схема.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник повинен надати довідку в довільній формі, про наявність парку машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі : Каток масою від 8т , Асфальтоукладальник, Машина поливально-мийна, Вантажний автомобіль. До довідки додаються наступні документи: - На підтвердження наявності машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, мають бути надані сканокопії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію тощо, або договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну позицію зазначену Учасником у довідці. - На інші машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України – інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства. - Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, що не є власністю Учасника необхідно надати лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів, для надання послуг учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі. * Якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором необхідно розуміти договір про виконання робіт відповідно до основного складу робіт, згідно технічних вимог зазначених у Додатку 3 до тендерної документації, а саме робіт з капітального ремонту вулиці, дороги. Сканкопії з оригіналів одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) виконаних у повному обсязі з усіма додатками до нього (них) про який (які) внесена інформація у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та документів, що підтверджують його (їхнє) повне виконання, а саме акти виконання робіт за формою КБ-2в і довідки про вартість виконання робіт та витрат за формою КБ-3.

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
Переможець 27 809 802,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2024 17:10

Документи

21 жовтня 2024 17:10
Довідка НАЗК
21 жовтня 2024 17:05
Електронний підпис
21 жовтня 2024 16:59
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2024 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
27 809 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2024 17:10
Довідка НАЗК
21 жовтня 2024 17:05
Електронний підпис
21 жовтня 2024 16:59
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2024 14:19
39-24.pdf укладений
05 листопада 2024 14:14