Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26240718 |
Місцезнаходження: | 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4 |
Контактна особа: |
Баглай Валерій Петрович 380523672570 uzhkkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2024 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2024 11:16 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2024 11:16 |
Очікувана вартість: | 37 710 317,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 188 551,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639)/страхової гарантії/гарантії фінансових установ (разом далі – Гаранти), із зобов’язанням Гарантів у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 5.10 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника, визначеній пунктом 5.3 цього підрозділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р 478201720355139001002049088, Замовник – Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради, код ЄДРПОУ 26240718, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. ( згідно вимог п.5.1. підрозділу 5 розділу VI "Укладення договору про закупівлю" тендерної документації) Розмір забеспечення 188551,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 188551 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 1) перший авансовий платіж у розмірі _30_% (уточнюється після торгів, але не більше 30% від вартості робіт на 2024 рік) від вартості робіт на 2024 рік по даному Договору в сумі _______________________грн. здійснюється Замовником на рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надходження першого траншу грантових коштів на рахунок Замовника та отримання від Підрядника рахунку-фактури за умови виконання пункту 3.8 Договору. 2) другий авансовий платіж у розмірі _30_% (уточнюється після торгів, але не більше 30% від вартості робіт на 2025 рік) від вартості робіт на 2025 рік по даному Договору в сумі _______________________грн.здійснюється Замовником на рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надходження першого траншу грантових коштів на рахунок Замовника та отримання від Підрядника рахунку-фактури за умови виконання пункту 3.8 Договору. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | 3.2. Розрахунки з Підрядником за виконані будівельні роботи здійснюються шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами актів виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в), довідок вартості виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (далі-Акти), що підписані інженером з технічного нагляду, з яким Замовником укладено відповідний договір, за наявності повного комплекту виконавчої документації Підрядника відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Замовником зазначених актів. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2024 13:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2024 13:38 |
Прот. УО про зміни в оголошення.PDF | |
02 вересня 2024 13:38 |
Перелік змін .docx | |
02 вересня 2024 13:38 |
ТД (782)після змін.doc | |
23 серпня 2024 13:39 |
ТД (782).doc | |
23 серпня 2024 13:39 |
ПР Догов. кап.рем. 3 блоку Приморська 74 с банковской гарантией 20.08.2024 ОСТАННІЙ (1).doc | |
23 серпня 2024 13:39 |
Прот. УО про ВТ з особливостями.PDF |
02 вересня 2024 13:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 вересня 2024 13:38 |
Прот. УО про зміни в оголошення.PDF
|
|||
02 вересня 2024 13:38 |
Перелік змін .docx
|
|||
02 вересня 2024 13:38 |
ТД (782)після змін.doc
|
|||
23 серпня 2024 13:39 |
ТД (782).doc
|
|||
23 серпня 2024 13:39 |
ПР Догов. кап.рем. 3 блоку Приморська 74 с банковской гарантией 20.08.2024 ОСТАННІЙ (1).doc
|
|||
23 серпня 2024 13:39 |
Прот. УО про ВТ з особливостями.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000014 ● e892a787433647b9abfbc4c4e6023491
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 № 62-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 16.09.2024 № 62-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2024-08-23-006195-a 23.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-26 16:11:51
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-23-006195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 11:49:35
Пояснення
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський,74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)», закупівля UA-2024-08-23-006195-a, повідомляємо наступне: Головним розпорядником УЖКГ Світловодської міської ради закупівлі за бюджетні кошти проводяться згідно планових призначень. Видатки за рахунок бюджетних коштів здійснюються згідно річного плану за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ), відповідно до рішення сорок восьмої сесії восьмого скликання Світловодської міської ради від 22 грудня 2023 року № 2165 «Про бюджет Світловодської міської територіальної громади на 2024 рік». Закупівлі головним розпорядником бюджетних коштів УЖКГ Світловодської міської ради проводяться згідно планових призначень. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічному завданні (Додаток 3 до ТД). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають проектній документації та висновку експертизи. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до попередньої кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс робіт з ПДВ.
Інформація про закупівлю була оприлюднена на власному веб – сайті Світловодської МТГ за адресою https://svgr.gov.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-26 16:13:33
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-23-006195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» надано договірну ціну на будівництво «Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)», що здійснюється в 2024 році». Всього, по розділу І та розділу ІІ договірної ціни вартість її складає 36 457 174,77 грн. Так, до розділу І договірної ціни учасником включені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами на загальну вартість 1 542 818,20 грн., що за формою включають в себе в тому числі вартість будівельних робіт та інших витрат. Однак, по графі «вартість будівельних робіт» (графа 5), що включаються до розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами включено вартість – 1 432 976,30 грн., при цьому, інші витрати (графа 6) у складі відсутні.
Тобто, загальна вартість (по графі 4 «всього» коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) завищена на суму 109 841,9 грн.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо пояснити зазначену невідповідність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 11:34:07
пояснення
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» наданий зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, в якому, у графі «устаткування, меблів та інвентарю» (графі 5), зазначена вартість 109 841,9 грн., яка призначена на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Також, розрахунок цієї вартості відображений в додатку до договірної ціни «Розрахунки №№ 1 -4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис. грн.» розділі (Розрахунок 12. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами) будiвельнi роботи = 1 432 976,3 грн.; устаткування = 109 841,9 грн.; iншi роботи = 0.
Таким чином, у договірній ціні на будівництво «Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)» відображається загальна вартість, яка включає будівельні роботи і устаткування, пов’язані з інфляційними процесами, та окремо будівельні роботи. Отже, сума, яка, на вашу думку, є завищеною (по графі 4 «всього» коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами), а саме 109 841,9 грн., передбачена на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами саме на закупівлю устаткування, меблів та інвентарю у разі підвищення на них цін (здорожчання).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-04 16:06:40
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-23-006195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником визначено одним із видів робіт є: капітальний ремонт електроопалення будинку. Так, Замовником було визначено установлення опалювальних конвекторів – одиниця виміру –кВт, кількість – 59,94, а також установлення рушникосушарок – одиниця виміру – шт., кількість – 2.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» надано технічне завдання з виконання робіт по капітальному ремонту 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області, згідно якого учасник також надає передбачений об’єм робіт по капітальному ремонту електроопалення, а саме: установлення опалювальних конвекторів – одиниця виміру –кВт, кількість – 59,94, а також установлення рушникосушарок – одиниця виміру – шт., кількість – 2.
При цьому, згідно локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-07/кор на електроопалення будинку 3-й блок гуртожитку, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» передбачено установлення опалювальних конвекторів – 100 кВт в кількості – 0,5994, зокрема:
- Нагрівач панельний електричний 0 11, потужн 0,54 кВт – 38 шт;
- Нагрівач панельний електричний 0 33, потужн 0,74 кВт – 33 шт;
- Нагрівач панельний електричний 0 1, потужн 1,0 кВт – 15 штук.
Крім того, установлення рушникосушарок одиниця виміру - 100 шт – в кількості - 0,02, а також висушувані для рушників електричний 114 Вт – 2 штук.
Однак, нагрівачі панельні електричні в кількості – 86 штук, не були передбачені в технічному завданні тендерної документації Замовника, таким чином, просимо пояснити яким чином обрахована дана кількість нагрівачів панельних електричних, які були включені до локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-07/кор на електроопалення будинку 3-й блок гуртожитку, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-07 08:21:55
пояснення
Технічне завдання до закупівлі робіт «Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)» складається з дефектного акту, який включає в себе перелік робіт, визначених відповідно до проєкту. Підрядником застосовується (формується) розцінка в локальному кошторисі, яка складається з матеріалів, виробів, приладів, обладнання тощо. Також, Підрядник сам формує перелік матеріалів, обладнання, технологію виконання, які ним будуть застосовані під час виконання робіт. Під час формування розцінки Підрядник (ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР») розрахував, що 59,94кВт можуть включити 86 приладів відповідно до потужності приладів, які є на ринку України.
Згідно з Постановою КМУ “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” від 01.08.2005 № 668 приблизна (динамічна) договірна ціна – договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду.
Згідно з Настанови з визначення вартості будівництва приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
Також, Розділом IІ. Система ціноутворення, а саме пунктом 2.5. Вартість будівництва визначається:
1) на стадії проектування ― у складі інвесторської кошторисної документації;
2) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною));
3) на стадії проведення взаєморозрахунків — шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі.
Враховуючи викладене вище, просимо врахувати, що під час процесу будівництва, кількість приладів може бути збільшена або зменшена, відповідно до потреби. Проєктом передбачена потужність на всю будівлю відповідно до площі опалення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 18:14:49
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-23-006195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником визначено одним із видів робіт : пусконалагоджувальні роботи та монтаж (демонтаж) ліфта пасажирського.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» міститься ліцензія або інший дозвільний документ на здійснення такого виду робіт як – виконання пусконаладкових робіт підіймально-транспортного обладнання ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-08 16:00:40
пояснення
Технічним завданням до закупівлі робіт «Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)» визначено одним із видів робіт: пусконалагоджувальні роботи та монтаж (демонтаж) ліфта пасажирського. Вартість таких робіт визначені ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» в кошторисі, а саме: (демонтаж) монтаж складає 300167,90 грн. та вартість пусконалагоджувальних робіт дорівнює 178206,03 грн.
Законодавством України передбачено право учасника закупівлі робіт залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт, передбачених процедурою закупівлі.
Просимо звернути увагу на те, що загальна вартість виконання пусконаладкових робіт підіймально-транспортного обладнання, визначені ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» в кошторисі, не перевищує 20 відсотків вартості ціни тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР», а отже і договору, у разі його укладення. Також, в тендерній документації, Замовником відсутня вимога щодо надання учасником закупівлі інформації про субпідрядників, якщо вартість таких робіт буде дорівнювати менше 20 відсотків від ціни договору за результатами закупівлі.
Тобто, так як ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» не планував залучати субпідрядників не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, отже і не повинен був зазначати інформацію про субпідрядників в своїй тендерній пропозиції. А інформацію про субпідрядників, які планується залучати на суму меншу ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, замовник не вимагав.
Зауважимо, що в тендерній документації замовника, в Законі України «Про публічні закупівлі» та в пункті 47 постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Також, щодо відсутності ліцензії або іншого дозвільного документа на здійснення такого виду робіт як – виконання пусконаладкових робіт підіймально-транспортного обладнання зазначаємо, що тендерною документацією Замовника не передбачено вимоги надання учасником такого виду документа.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2024 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР" |
36 457 174,77
UAH з ПДВ
|
36 457 174,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА- 68" |
37 445 791,20
UAH з ПДВ
|
37 068 688,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР" #42051534 |
Переможець |
36 457 174,77
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2024 15:38
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2024 15:19 |
Кінець періоду оскарження: | 22 листопада 2024 00:00 |
Дата відміни: | 22 листопада 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з тим, що не відбуваються засідання сесії Світловодської міської ради і фінансові питання для укладення договору залишаються не вирішеними. Згідно БКУ будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. |
11 листопада 2024 15:19
|
Електронний підпис |
11 листопада 2024 15:18
|
ДОВІДКА (5).pdf |
11 листопада 2024 15:18
|
Прот. УО відміна тендеру.PDF |