Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Кегичівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43910977 |
Місцезнаходження: | 64003, Україна , Харківська обл., смт. Кегичівка, вул. Волошина, буд. 32 |
Контактна особа: |
Антоніна Шевченко +380991358729 kehcentr.b@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2023 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 3 314 941,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 574,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2023 11:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2023 11:21 |
ТД Кегичівка терцентр.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
31) На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати м2 15. – ДО 70 мм;
76) На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати м2 9,9. – ДО 50 мм;
80) На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати м2 4. – ДО 50 мм;
93) На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-47-1 м2 70. – ДО 20 см.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000089 ● 375d9d4f93584beb9018b0da2d19947d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 18:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2023 № 164
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 10.07.2023 року.
В.о.начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 11.07.2023 № 164
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14 UA-2023-04-17-002493-a 17.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 15:53:15
Запит про надання пояснень
Керівнику
Комунального некомерційного підприємства
Кегичівської селищної ради «Кегичівська центральна районна лікарня»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної «Капітальний ремонт частини будівлі (заходи з енергозбереження) Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Кегичівської селищної ради, за адресою: Україна, 64003, Харківська обл., селище міського типу Кегичівка, вул.ім. Волошина, будинок 32», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація , інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-17-002493-a a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому Вами визначено переможцем та не відхилено учасника ФОП Зайцев Володимир Олександрович як такого, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, а саме: у відповідності до частини 8 розділу 3 Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Розрахунок адміністративних витрат, Розрахунок прибутку, Розрахунок податків, зборів та обов’язкових платежів. Однак зазначені документи не надано учасником у складі тендерної пропозиції?
3.Яким чином вами визначено відповіднісь пропозиції учасника ФОП Зайцев Володимир Олександрович умовам Додатку 4 до тендерної документації в частині обов’язкового надання копії ліцензії (з додатками) та/або дозвіл на виконання субпідрядних робіт у разі, якщо це передбачено діючим законодавством в разі залучення Учасником у разі субпідрядників?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 20/31/2318/2023/пр |
Дата публікації: | 23 листопада 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
23 листопада 2023 16:11
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Зайцев Володимир Олександрович |
2 581 587,00
UAH з ПДВ
|
2 581 587,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
2 824 794,42
UAH з ПДВ
|
2 824 794,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ГОЛДЕН І К |
2 959 596,06
UAH з ПДВ
|
2 959 596,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Зайцев Володимир Олександрович #2969719735 |
Переможець |
2 581 587,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2023 15:45
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
26 липня 2023 15:38
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
26 липня 2023 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 14:54
|
Договір 7.pdf | укладений |
02 травня 2023 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.11.8 Договору підряду № 7 від 07.05.2023 року ,Сторони дійшли згоди щодо зміни Ціни Договору в бік зменшення на 17887 грн. 00 коп.( сімнадцять тисяч вісімсот вісімдесят сім грн.00 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |