Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі бази відпочинку "Сокирно", що знаходиться за адресою: Черкаська область, Черкаський район, селище Сокирна, вул. Придніпровська, 18" (Код за ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 105 727,00 UAH
UA-2023-09-18-006969-a aa4ae0e4670445ca87550cade705ba24
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуня Злата Олександрівна

+380472641036 zlatohorchik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Черкасиелектротранс" Черкаської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 03328675
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, пр-кт Хіміків, буд. 82
Контактна особа: Гуня Злата Олександрівна
+380472641036
zlatohorchik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника :18036, м.Черкаси, проспект Хіміків,82. Категорія замовника-п.4 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".Процедура закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі бази відпочинку "Сокирно", що знаходиться за адресою: Черкаська область, Черкаський район, селище Сокирна, вул. Придніпровська, 18"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19624, Україна, Черкаська область, селище Сокирна, вул. Придніпровська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування 40% передоплати, протягом 10 календарних днів з дати підписання договору. Аванс 10 Календарні 40
Виконання робіт Остаточний розрахунок вартості робіт у розмірі 60% здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок №КБ-3. Пiсляоплата 20 Календарні 60

Тендерна документація

18 вересня 2023 13:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-14-000061 ● 8df0234a3888458ea766d1e399f13b6a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2023 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.11.2023 № 70
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.11.2023 № 70.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-09-18-006969-a 18.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-14 17:46:55

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі бази відпочинку "Сокирно", що знаходиться за адресою: Черкаська область, Черкаський район, селище Сокирна, вул. Придніпровська, 18" (Код за ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-006969-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Поясніть, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме Фізичну особу-підприємеця Леус Роман Анатолійович (код ЄДРПОУ 3028017034)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-16 16:17:44

Відповідь на запит

1. Якісні характеристики предмету закупівлі, розміри витрат та орієнтовна вартість по закупівлі визначалися відповідно до позитивного експертного звіту №24-0472/01-23 від 18 серпня 2023 року, наданого Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області за робочим проектом «Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі бази відпочинку "Сокирно", що знаходиться за адресою: Черкаська область, Черкаський район, селище Сокирна, вул. Придніпровська, 18».
Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» визначення суб’єктів, які мають оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Комунальне підприємство «Черкасиелектротранс» Черкаської міської ради» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а відтак не має обов’язку оприлютнювати вищенаведену інформацію. Додатково інформуємо, що закупівля робіт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі бази відпочинку "Сокирно", що знаходиться за адресою: Черкаська область, Черкаський район, селище Сокирна, вул. Придніпровська, 18» здійснювалась за кошти від господарської діяльності підприємства, а не за кошти державного або місцевого бюджетів.
2. Монітрингом потенційних виконавців, які виконують роботи по капітальному ремонту в мережі Інтернет та на профільних сайтах було виявлено трьох суб’єктів господарювання, а саме:
- ТОВ «УКР-НОВОБУД»;
- ФОП Лисак О.В.;
- ФОП Леус Р.А.
В подальшому відповідним потенційним виконавцям було надано проектно-кошторисну документацію на будівельні роботи для формування цінової пропозиції. За результатами розгляду оформлених цінових пропозиції переможцем визначено ФОП Леус Р.А., оскільки останнім було надано найнижчу ціну на виконання робіт по «Капітальному ремонту фасаду та покрівлі будівлі бази відпочинку "Сокирно", що знаходиться за адресою: Черкаська область, Черкаський район, селище Сокирна, вул. Придніпровська, 18»
Копії документів додаються.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-20 17:27:05

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі бази відпочинку «Сокирно», що знаходиться за адресою: Черкаська область, Черкаський район, селище Сокирна, вул. Придніпровська, 18" (Код за ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-006969-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору, яка відповідно до частини 5 статті 41 Закону змінюватись не може.
Водночас, відповідно до п. 6.4 розділу 6 укладеного Договору з Фізичною особою-підприємецем Леус Роман Анатолійович № 06-346/1509 від 15.09.2023 Підрядник гарантує можливість нормальної експлуатації обладнання на об’єктах, при умові їх правильної експлуатації, протягом 12 місяців з моменту прийняття об’єктів в експлуатацію.
Поясніть чому гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), який визначений у Договорі з Фізичною особою-підприємецем Леус Роман Анатолійович № 06-346/1509 від 15.09.2023, не відповідає вимогам чинного законодавства?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-23 12:21:29

Відповідь на запит

Під час проведення моніторингу аудитором некоректно інтерпритується положення Договору. А саме: «експлуатація об’єкта будівництва» та «експлуатація обладнання на об’єктах» не є тотожними. Звертаємо увагу, що за умовами Договору Підрядником не встановлювалось обладнання. Також, відповідно до абзацу 3 пункту 10 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005 р. №688 чітко та недвозначно зазначено «Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом». А тому п.6.4. розділу 6 Договору з Фізичною особою-підприємецем Леус Роман Анатолійович № 06-346/1509 від 15.09.2023 р. не порушує встановлений гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-11-30 13:06:43

Роз'яснення щодо висновку

За результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи усунення виявленого порушення шляхом приведення умов Договору вимогам пункту 103 Постанови № 668 та частини першої статті 884 ЦКУ та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Керуючись ст.8 п.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Замовник використовує це право та просить роз’яснити, якою нормою чинного законодавства керується Держаудитслужба, встановлюючи порушення, що в Договорі повинен бути саме ЧІТКО визначений гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва? Звертаємо вашу увагу, що пунктом 6.3. Договору підряду №06-346/1509 з Фізичною особою-підприємцем Леусом Романом Анатолійовичем визначено «Гарантійні строки якості робіт та експлуатації їх результатів встановлюється з урахуванням нормативно-технічних вимог, визначених законодавством України».

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2023-12-07 10:05:36

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 №552, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області складено висновок від 28.11.2023 з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства.
Зауважуємо, що Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі – Постанова №668) затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві. Зокрема, пунктом 103 Загальних умов передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. При цьому, відповідно до пункту 5 Постанови № 668, закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником в Договорі укладеного з ФОП «Леус Роман Анатолійович» № 06-346/1509 від 15.09.2023 не визначений гарантійний строк відповідно до пункту 5 Постанови № 668, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668.
Враховуючи вищевикладене, Замовником при укладанні договору № 06-346/1509 від 15.09.2023 з ФОП «Леус Роман Анатолійович» не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668, зокрема, не вказано, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до пункту п’ятого частини сьомої статті 8 Закону №922 орган державного фінансового контролю обов’язково у висновку про результати моніторингу зазначає зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області у висновку про результати моніторингу, керуючись статтями 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язано КП «Черкасиелектротранс» Черкаської міської ради (далі – Замовник) здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов Договору № 06-346/1509 від 15.09.2023 вимогам пункту 103 Постанови № 668 та частини першої статті 884 ЦКУ та недопущення встановлених порушень у подальшому.
При цьому, відповідно до статті 15 Закону №2939-XII, законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п.11 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Керуючись вищевикладеним Замовник не погоджується з висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області та буде оскаржувати його в суді. Замовник зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.

2023-12-04 14:44:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 580/11820/23 від 11.12.2023
Дата публікації: 12 грудня 2023
Номер відкриття провадження: 580/11820/23
Дата відкриття провадження: 18 грудня 2023

Документи:

19 грудня 2023 08:43
Електронний підпис
12 грудня 2023 14:52
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Леус Роман Анатолійович
#3028017034
Переможець 1 105 727,00
UAH
18 вересня 2023 13:34