Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1-1-2013. Будівельні роботи по об'єкту “Будівництво системи радіаційного контролю СВЯП-1 ДСП “Чорнобильська АЕС"
DSTU B.D.1-1-2013. Construction work at the facility "Construction of SSE "Chernobyl NPP" ISF-1 Radiation Monitoring System
Очікувана вартість
127 764 570,20 UAH
UA-2017-04-06-000685-c aa3a0787ce3f43a0977f7843583f98e1
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сухоставська Марина Миколаївна

(04593) 4-35-66 suhostavskay@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення 2-го етапу PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Сухоставська Марина Миколаївна
(04593) 4-35-66
suhostavskay@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Державне спеціалізоване підприємство “Чорнобильська АЕС”.
National ID: 14310862
Contact point: Сухоставська Марина Миколаївна
(04593) 4-35-66
suhostavskay@chnpp.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 квітня 2017 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2017 15:00
Очікувана вартість: 127 764 570,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 638 822,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH
Publication date: 06 квітня 2017 16:34
Enquiries until: 12 травня 2017 15:00
Complaints submission until: до 18 травня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 травня 2017 15:00

Information

Estimated total value: 127 764 570 UAH including VAT
Minimal lowering step: 638 823 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДСТУ Б.Д.1-1-2013. Будівельні роботи по об'єкту “Будівництво системи радіаційного контролю СВЯП-1 ДСП “Чорнобильська АЕС" (ДК 021:2015 код 45300000-0 будівельно-монтажні роботи)
DSTU B.D.1-1-2013. Construction work at the facility "Construction of SSE "Chernobyl NPP" ISF-1 Radiation Monitoring System (DK 021: 2015 Code 45300000-0 construction and installation work)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
ДСТУ Б.Д.1-1-2013. Будівельні роботи по об'єкту “Будівництво системи радіаційного контролю СВЯП-1 ДСП “Чорнобильська АЕС"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: не визначено, Україна, Київська обл., Чорнобиль, невизначено
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

DSTU B.D.1-1-2013. Construction work at the facility "Construction of SSE "Chernobyl NPP" ISF-1 Radiation Monitoring System
CPV: 45300000-0
Період постачання: по 20 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2017 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2017 17:31
Перел_к Зм_3.doc
12 травня 2017 17:31
Зміни 3 Додаток 4 Проект договору.doc
12 травня 2017 17:31
Зміни 3 Додаток 1.doc
12 травня 2017 17:31
Зм_3_ТД.doc
10 травня 2017 11:23
Перел_к Зм_2.doc
10 травня 2017 11:23
Зм_2_ТД.doc
28 квітня 2017 16:39
Перел_к Зм_1.doc
28 квітня 2017 16:39
Зм_1_ТД.doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 7 Гарантійний лист.doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 6 Умови допуску.doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 5.zip
06 квітня 2017 16:31
Додаток 4 Проект договору.doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 3 Вимоги до ціни.doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 2 (конкур.д_алог).doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 1 (конкур.д_алог).doc
06 квітня 2017 16:31
ТД (СРК).doc
12 травня 2017 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2017 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2017 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2017 17:31
Перел_к Зм_3.doc
12 травня 2017 17:31
Зміни 3 Додаток 4 Проект договору.doc
12 травня 2017 17:31
Зміни 3 Додаток 1.doc
12 травня 2017 17:31
Зм_3_ТД.doc
10 травня 2017 11:23
Перел_к Зм_2.doc
10 травня 2017 11:23
Зм_2_ТД.doc
28 квітня 2017 16:39
Перел_к Зм_1.doc
28 квітня 2017 16:39
Зм_1_ТД.doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 7 Гарантійний лист.doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 6 Умови допуску.doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 5.zip
06 квітня 2017 16:31
Додаток 4 Проект договору.doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 3 Вимоги до ціни.doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 2 (конкур.д_алог).doc
06 квітня 2017 16:31
Додаток 1 (конкур.д_алог).doc
06 квітня 2017 16:31
ТД (СРК).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вартість обладнання, що виробляється іноземними виробниками
Дата подання: 27 квітня 2017 16:17
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:24
З аналізу вказаного положення тендерної документації, у взаємозв’язку з положеннями пункту 3.1 проекту господарського договору (додаток 4 тендерної документації), слідує, що учасник, який є резидентом України, може визначити ціну тендерної пропозиції тільки в національній валюті України. В той же час, в Специфікації обладнання (Том 4 Додатку 5 тендерної документації) передбачено постачання значної частини обладнання, що виробляється іноземними виробниками, які не приймають в якості засобу платежу національну валюту України. Вважаємо, що учасники-резиденти повинні мати можливість виражати частину ціни тендерної пропозиції, яка стосується обладнання, що буде закуповуватись в іноземних виробників, в грошовому еквіваленті іноземної валюти. Це відповідатиме п. 11 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 2 ст. 524 Цивільного кодексу України. Беручи до уваги нестабільність курсу національної валюти України до вільно конвертованих валют, просимо роз’яснити, чи може учасник-резидент виразити частину ціни тендерної пропозиції, яка відноситься до придбання обладнання в іноземних виробників, в грошовому еквіваленті іноземної валюти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники-резиденти мають можливість виразити частину ціни тендерної пропозиції, яка відноситься до придбання обладнання яке планується закупити в іноземних виробників не на митній території України , в грошовому еквіваленті іноземної валюти відповідно до Специфікації обладнання поставки Підрядника (Додаток № 3 до Договору (варіант А)).
Узгодження із Замовником графіка виконання робіт
Дата подання: 27 квітня 2017 16:20
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:25
Вказана вимога передбачає обов’язок учасника перед початком робіт розробити та узгодити із Замовником графіки виконання робіт та постачання матеріалів і обладнання. В той же час Додатком 1 тендерної документації передбачено обов’язок учасника подати в окремому файлі Дорожню карту реалізації проекту з зазначенням переліку і обсягів виконання робіт та постачання обладнання, з календарним графіком виконання робіт і постачання обладнання у відповідності до “Робочого проекту” (Додаток 5). Проектом господарського договору (додаток 4 тендерної документації) не передбачено зобов’язання підрядника погоджувати із замовником графіки виконання робіт та постачання матеріалів і обладнання. Оскільки «Дорожня карта реалізації проекту», включаючи запропонований календарний графік, складатиме невід’ємну частину тендерної пропозиції учасника, то, в разі її акцепту замовником, календарний графік стане частиною майбутнього договору, укладеного за результатом проведеної закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Таким чином ми вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації не узгоджується із іншими положеннями тендерної документації та потенційно може увійти у суперечність із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо замовника надати роз’яснення щодо зазначеного положення тендерної документації, з урахуванням наведених коментарів або відкоригувати тендерну документацію відповідним чином.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після ретельного вивчення Вашого запитання при наявності підстав будуть внесені зміни № 2 до ТД
Технічні засоби навчання та учбово-методичні матеріали для проведення навчання персоналу Замовника
Дата подання: 27 квітня 2017 16:21
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:26
Відповідно до п. 1.2 проекту договору: “Склад та обсяг робіт, які повинен виконати Підрядник, визначені в проекті №ЛАКМ.412168.800, який Підрядник отримав від Замовника на момент укладення цього Договору (Далі – проект)”. В проекті №ЛАКМ.412168.800 не передбачено виконання роботи по проведенню навчання персоналу, при цьому вимогу провести навчання персоналу Замовника на етапі пусконалагоджувальних робіт включено до п. 7.3.35. проекту господарського договору. Логічно передбачити, що витрати на проведення навчання не передбачені у кошторисі проекту. У зв'язку з цим просимо Замовника дати роз’яснення по таким питанням: 1. Чи віднесено до зобов’язань підрядника проведення навчання персоналу, який буде експлуатувати систему? 2. Чим обґрунтоване включення до п. 7.3.35 проекту господарського договору вимоги про проведення навчання персоналу Замовника на етапі пусконалагоджувальних робіт, якщо проектом №ЛАКМ.412168.800 це не передбачено?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після ретельного вивчення Вашого запитання при наявності підстав будуть внесені зміни № 2 до ТД
Гарантійний строк
Дата подання: 27 квітня 2017 16:21
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:26
Предмет господарського договору, проект якого наведено в Додатку 4 тендерної документації, складається з таких основних обов’язків Підрядника – поставка обладнання та виконання робіт. Ці дві основні складові відповідним чином розкриваються в решті умов договору, у тому числі – в порядку та умовах приймання і оплати (окремо – для обладнання, окремо – для робіт), інших зобов’язаннях Підрядника та Замовника. Таким чином, правове регулювання відносин, які виникають між сторонами господарського договору, здійснюється відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, які регулюють, як умови виконання договорів поставки (§ 1 Глави 30 ГК і Глава 54 ЦК) так і підряду (Глава 33 ГК та Глава 61 ЦК): Так, відповідно до ч. 3 ст. 269 ГК гарантійний строк експлуатації обчислюється від дня введення виробу в експлуатацію, але не пізніше одного року з дня одержання виробу покупцем (споживачем), а щодо виробів народного споживання, які реалізуються через роздрібну торгівлю, - з дня роздрібного продажу речі, якщо інше не передбачено стандартами, технічними умовами або договором. Відповідно до ст. 884 ЦК, підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, ми вважаємо, що умови договору стосовно гарантійних строків щодо якості поставленого обладнання, гарантійних строків експлуатації поставленого обладнання і виконаних робіт, повинні бути виписані з урахуванням положень ЦК і ГК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.269 ГК України, стандартами, технічними умовами або договором щодо товарів, призначених для тривалого користування чи зберігання, можуть передбачатися більш тривалі строки для встановлення покупцем у належному порядку зазначених недоліків (гарантійні строки). Сторони можуть погодити в договорі гарантійні строки більш тривалі порівняно з передбаченими стандартами або технічними умовами.

Проектом господарського договору (Додаток 4 ТД) зокрема передбачено, що Гарантійний строк якості закінчених робіт становить ____ роки від дня їх прийняття Замовником, гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійних строків вважається дата введення об'єкту будівництва в експлуатацію (Сертифікат).

Зазначене повністю відповідає як нормам ЦК так і нормам ГК.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційним процесами
Дата подання: 27 квітня 2017 16:22
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:27
Частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. До випадків, в яких допускається зміна ціни укладеного договору, відносяться, серед іншого: зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. «Покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» не віднесено Законом до випадків, які є підставою для зміни ціни укладеного договору. Слід звернути увагу замовника на те, що включення до договору умов, які не відповідають вказаним приписам, матиме наслідком визнання таких умов недійсними, що може зашкодити інтересам обох сторін укладеного договору. Те саме стосується також пункту 3.13. проекту господарського договору, який визначає порядок уточнення динамічної договірної ціни. Вважаємо, що такий порядок має відповідати зазначеним приписам Закону. Просимо замовника роз’яснити, чи відповідає вказане положення договору наведеним приписам Закону та чи готовий замовник брати на себе ризики в разі визнання вказаного положення договору таким, що не відповідає законодавству? Щоб запобігти негативним наслідкам, пропонуємо замовнику відповідним чином відкоригувати умови господарського договору, які визначають порядок зміни ціни, як його суттєвої умови, та встановити, щонайменше, порядок зміни договірної ціни, в залежності від зміни курсу іноземної валюти, в якій може бути виражено частину договірної ціни, пропорційну вартості обладнання, яке учасник-резидент може закуповувати за межами України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тенденої документації згідно з п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до складу ціни пропозиції учасник торгів  може включити кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Уточнення договірної ціни та врахування коштів на покриття додаткових витрат,  пов’язаних з інфляційними процесами, які призначені для відшкодування поточного збільшення вартості будівництва,  здійснюватиметься в межах суми визначеної в договірі.

Частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім певних випадків, передбачених цієї частиною, зокрема зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Щодо можливості учасникам-резидентам скористатись нормою пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо зміни договірної ціни, в залежності від зміни курсу іноземної валюти, в якій може бути виражено частину договірної ціни яка враховує вартість обладнання іноземних виробників, будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Оплата виконаних робіт
Дата подання: 27 квітня 2017 16:22
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:27
Згідно з ч. ч. 1, 2 статті 837 ЦК України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 843 ЦК України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Ціна роботи у договорі підряду включає відшкодування витрат підрядника та плату за виконану ним роботу. Згідно зі ст. 854 ЦК України, якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов'язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково. Згідно з приписами ч. 2 ст. 617 Цивільного кодексу України відсутність у боржника необхідних коштів не є підставою звільнення від відповідальності за порушення зобов'язання. Ці положення кореспондуються з положеннями ч. 2 ст. 218 Господарського кодексу України, де зазначено, що непереборною силою, тобто надзвичайними і невідворотними обставинами, не вважаються, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів. Ми вважаємо, що вказане положення проекту господарського договору, наведене в Додатку 4 до тендерної документації, не узгоджується з наведеними приписами Цивільного та Господарського кодексів України, а тому має бути приведене у відповідність із ними. Наша позиція підтверджується також численними рішеннями господарських судів, у тому числі, за позовами виконавців (кредиторів) до ДСП «Чорнобильська АЕС» (інформацію взято з Єдиного державного реєстру судових рішень України). Ми просимоусунути зазначену невідповідність та відповідним чином відкоригувати умови оплати за пунктами 4.9. та 4.20. проекту господарського договору у Додатку 4 до тендерної документації та встановити строк здійснення оплати Замовником, в залежності від приймання етапів виконаних робіт / поставленого обладнання, а не від отримання Замовником бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 4.9 проекту господарського договору (Додаток 4 ТД) не суперечить нормам законодавства та не встановлює взаємних прав та обов'язків для сторін, призначений для упередження виникнення непорозумінь між сторонами щодо механізму здійснення оплати за виконані роботи.
Пункт 4.20 у проекті господарського договору (Додаток 4 ТД) відсутній.
Тлумачення значення терміну
Дата подання: 27 квітня 2017 16:23
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:29
Відповідно до статті 251 Цивільного кодексу України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення, а терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Статтею 252 Цивільного кодексу України визначено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами, а термін – календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Для підготовки тендерної пропозиції учасникам важливо розуміти, як Замовник передбачає отримувати виконання за укладеним договором – в певну дату (з настанням певної події), визначену умовам договору – термін або протягом визначеного в договорі періоду у часі – строк. Просимо Замовника відповідним чином відкоригувати пункти 5.1. і 5.2. проекту господарського договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У своїй пропозиції Учасник може на власний розсуд зазначати строки або терміни виконання за договором, які мають відповідати вимогам ТД.
Місце доставки обладнання
Дата подання: 27 квітня 2017 16:24
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:29
Для планування витрат учасника торгів на поставку обладнання, просимо уточнити, про яке саме «інше зазначене Замовником місце» йдеться в умовах договору, щоб мати можливість: 1) оцінити різницю у відстані по відношенню до вказаного пункту доставки – проммайданчику ДСП «Чорнобильська АЕС»; 2) оцінити ризики, пов’язані з доставкою товару відповідно до умов поставки, визначених умовами договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Поставка обладнання: Транспортом Постачальника на склад Замовника у зону відчудження, проммайданчик, складське господарство ДСП ЧАЕС
Умови поставки обладнання
Дата подання: 27 квітня 2017 16:25
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:30
Вказана умова проекту господарського договору не відповідає базисній умові поставки згідно з п. 5.6.1. (для резидентів) – DDP (в редакції Incoterms 2010). Відповідно до статті А.4. «Поставка» Розділу DDP (Delivered Duty Paid (... named place of destination)) Продавець зобов’язаний надати товар в розпорядження покупця або іншої особи, вказаної покупцем, в невідвантаженому стані на будь-якому транспортному засобі, що прибуло, в названому місці призначення, в погоджену дату або в межах погодженого для поставки строку. Відповідно до статті А. 5, Продавець зобов’язаний поставити товар з урахуванням застережень статті В. 5 та нести всі ризики втрати або пошкодження товару до моменту його поставки відповідно до статті А. 4. Статтям А. 4 та А. 5 кореспондують статті В. 4 та В. 5, згідно з якими покупець зобов’язаний прийняти поставку, якщо її здійснено відповідно до статті А. 4 та нести всі ризики втрати або пошкодження товару з моменту його поставки відповідно до статті А. 4. Отже, момент переходу ризиків, як його визначено в умовах проекту господарського договору, не відповідає умові поставки – DDP, згідно з Incoterms 2010. До того ж, місцем призначення за умовами проекту господарського договору визначено проммайданчик ДСП «Чорнобильська АЕС». Таким чином, запропонована Замовником умова, якою визначено правила переходу ризиків від продавця до покупця, не узгоджується з статтями А. 4, А. 5, В.4 та В. 5 розділу DDP (Delivered Duty Paid (... named place of destination)) Incoterms 2010. Просимо Замовника усунути це протиріччя шляхом внесення відповідних змін до положень тендерної документації, а саме – проекту господарського договору, який наведено в додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови Інкотермс 2010  не забороняють внесення певних доповнень, змін у відповідності до умов укладеного сторонами договору.
Місце доставки обладнання
Дата подання: 27 квітня 2017 16:26
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:30
Наявна суперечність між вказаним пунктом, пунктом 5.4. та п. 5.6., оскільки: - в п. 5.4. вказаномісце виконання робіт – проммайданчик ДСП ЧАЕС, будівля № 48 та прилегла територія з західної сторони; - місце поставки визначено в п. 5.6. – проммайданчик ДСП «Чорнобильська АЕС» (інше зазначене Замовником місце).
Відповідь: Поставка обладнання: Транспортом Постачальника на склад Замовника у зону відчудження, проммайданчик, складське господарство ДСП ЧАЕС
Метрологічна атестація засобів вимірювальної техніки
Дата подання: 27 квітня 2017 16:26
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:31
Вважаємо, що вимога щодо необхідність проведення метрологічної атестації засобів вимірювальної техніки є безпідставною, оскільки відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII атестація засобів вимірювальної техніки не проводиться, а проводиться оцінка відповідності.
Відповідь: Після ретельного вивчення Вашого запитання при наявності підстав будуть внесені зміни № 2 до ТД
Участь Держатомрегулювання України
Дата подання: 27 квітня 2017 16:30
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:31
Заміна старого обладнання або монтаж нового обладнання важливого для безпеки ядерної установки підпадає під вимоги НП 306.2.106-2005 "Вимоги до проведення модифікації ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки”. Згідно п.п.3.1; 3.17 НП 306.2.106-2005 Замовник до початку демонтажу (при необхідності) старого обладнання або монтажу нового обладнання повинен розробити і узгодити з Держатомрегулювання України «Технічне рішення про проведення монтажу об'єкта модифікації». У зв'язку з цим просимо Замовника дати роз’яснення з таких питань: 1. Чи повинен Підрядник надавати Замовнику для підготовки даного Технічного рішення якісь документи? 2. Оскільки розробка та узгодження даного Технічного рішення вимагає значного часу (розробка - близько 20 днів, узгодження - близько 45 днів (з урахуванням експертизи)) - чи не призведе це до затримок та зриву робіт по реалізації проекту? Відповідно до вимог п. 3.17 НП 306.2.106-2005 у пакеті документів разом з Технічним рішенням подаються: «...технічні умови на технічні засоби та обладнання об'єкта модифікації, узгоджені в установленому порядку з Держатомрегулювання України». В рамках Проекту «Будівництво системи радіаційного контролю СВЯП-1 ДСП« Чорнобильська АЕС» передбачено поставку імпортного обладнання важливого для безпеки. На дане устаткування розробляються технічні специфікації (ТС), а не технічні умови. У зв'язку з цим просимо Замовника дати роз’яснення з таких питань: 1. Необхідно Підряднику розробляти ТС на стандартне обладнання, що випускається та буде поставлене в рамках проекту? 2. Хто повинен направляти дані технічні специфікації на узгодження в Держатомрегулювання України Замовник чи Підрядник? 3. Хто повинен направляти на узгодження в Держатомрегулювання України «Програми приймальних заводських випробувань» даного обладнання? Відповідно до вимог п. 2.17 ГНД 306.6.01-1.075-2003 «Інструкція про порядок розгляду та узгодження технічних умов на продукцію» одним з етапів узгодження технічних умов / технічних специфікацій на обладнання важливе для безпеки є участь представників Замовника та Держатомрегулювання України в приймальних заводських випробуваннях. У зв'язку з цим просимо Замовника дати роз’яснення з таких питань: 1. Чи будуть брати участь представники Замовника та Держатомрегулювання України в приймальних заводських випробуваннях і їх кількість? 2. Хто фінансуватиме участь представників Замовника та Держатомрегулювання України в приймальних заводських випробуваннях?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне рішення до початку демонтажу Замовник готує та узгоджує самостійно.
Використання існуючих пробовідбірних ліній
Дата подання: 27 квітня 2017 16:32
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:31
У п. 10.5.1 “Проектні рішення” зазначено, що Замовник рекомендує використовувати існуючі пробовідбірні лінії підсистеми газо-аерозольного контролю об'єкту. Просимо Замовника дати роз’яснення по такому питанню: Замовник надасть Підряднику результати обстеження та висновки про можливість використання даних імпульсним ліній чи це обсяг робіт Підрядника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після ретельного вивчення Вашого запитання при наявності підстав будуть внесені зміни № 2 до ТД
Імпортне обладнання
Дата подання: 28 квітня 2017 11:46
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:32
Запит на роз’яснення: 1. Чи може учасник, який є резидентом України, включити до своєї тендерної пропозиції на другому етапі (цінової пропозиції) вартість іноземного обладнання, еквівалентну іноземній валюті? 2. Як буде уточнюватись динамічна ціна договору (п. 3.13. господарського договору), якщо умовами договору не передбачено порядок зміни ціни в залежності від зміни курсу іноземної валюти? 3. Чи може учасник в своїй тендерній пропозиції запропонувати замовнику свої умови договору про порядок коригування ціни при зміні курсу іноземної валюти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники-резиденти мають можливість виразити частину ціни тендерної пропозиції, яка відноситься до придбання обладнання яке планується закупити в іноземних виробників не на митній території України , в грошовому еквіваленті іноземної валюти відповідно до Специфікації обладнання поставки Підрядника (Додаток № 3 до Договору (варіант А))

2).Щодо можливості учасникам-резидентам скористатись нормою пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо зміни договірної ціни, в залежності від зміни курсу іноземної валюти, в якій може бути виражено частину договірної ціни яка враховує вартість обладнання іноземних виробників, будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
3. У відповідності до ч.2 ст. 34 ЗУ “Про публічні закупівлі”, між іншим, під час переговорів можуть бути обговорені всі аспекти закупівлі з метою визначення засобів та рішення щодо робіт чи послуги, що плануються закупити.
Навчання персоналу
Дата подання: 28 квітня 2017 11:47
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:32
Запит на роз’яснення: - чи не є помилковим включення вимоги надати інформацію про наявність технічних засобів та учбово-методичних матеріалів для проведення навчання персоналу, якщо проведення навчання не включено до складу проекту №ЛАКМ.412168.800?
Відповідь: Після ретельного вивчення Вашого запитання при наявності підстав будуть внесені зміни № 2 до ТД
Гарантійні зобов'язання
Дата подання: 28 квітня 2017 11:49
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:33
Запит на роз’яснення: 1. Яким має бути гарантійний строк якості закінчених робіт? 2. Який має бути гарантійний строк якості на поставлене обладнання?
Відповідь: Проектом господарського договору (Додаток 4 ТД) зокрема передбачено, що Гарантійний строк якості закінчених робіт становить ____ роки (не менше 12 місяців) від дня їх прийняття Замовником, гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійних строків вважається дата введення об'єкту будівництва в експлуатацію (Сертифікат).
Компенсація інфляційних витрат
Дата подання: 28 квітня 2017 11:50
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:33
Запит на роз’яснення: Покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не передбачено в п. 7 ст. 36 Закону «Про публічні закупівлі». Як Замовник може пояснити протиріччя між умовами договору та Законом «Про публічні закупівлі»?
Відповідь: Пункт 7 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює вимоги до формування договірної ціни в будівництві.
Вартість будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних  і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, обчислюється згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі-ДСТУ).
Положеннями ДСТУ передбачено врахування коштів на покриття додаткових витрат,  пов’язаних з інфляційними процесами, які призначені для відшкодування поточного збільшення вартості будівництва,  що відбувається у процесі реалізації проекту будівництва.   
Згідно з ДСТУ до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів може включити також кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Витрачання зазначених коштів можливо за відповідно обґрунтованими розрахунками у порядку, передбаченому умовами договору в межах його ціни. 
Для уникнення двоякого трактування умов договору такі умови буде уточнено.
Метрологічна атестація
Дата подання: 28 квітня 2017 11:51
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:33
Запит до Замовника: За новим Законом «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 не передбачено проведення метрологічної атестації засобів вимірювальної техніки, а встановлено вимогу про проведення оцінки відповідності. Це протиріччя необхідно усунути!
Відповідь: Після ретельного вивчення Вашого запитання при наявності підстав будуть внесені зміни № 2 до ТД
Обсяг остачання обладнння
Дата подання: 29 квітня 2017 21:39
Дата відповіді: 04 травня 2017 09:14
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція на першому етапі конкурентного діалогу подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм та завантаження файлів і включає дорожню карту реалізації проекту з зазначенням переліку і обсягів виконання робіт та постачання обладнання, з календарним графіком виконання робіт і постачання обладнання у відповідності до "Робочого проекту" (Додаток 5). Просимо Замовника роз'яснити, чи повинно обладнання, включене учасником торгів до окремого переліку і обсягів поставки обладнання в складі Дорожньої карти, відповідати переліку і кількості обладнання, вказаному в томі 4 Робочого проекту "Специфікація", ЛАКМ.412168.800 В4?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після ретельного вивчення Вашого запитання при наявності підстав будуть внесені зміни до ТД
Розгорнути всі запитання: 19 Згорнути запитання

Протокол розгляду

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Учасник Документи Рішення
ПрАТ Укренергомонтаж Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 травня 2017 17:23
Електронний підпис

Документи

23 травня 2017 17:23
Електронний підпис

Публічні документи

19 травня 2017 12:48
Перелік документів.pdf
19 травня 2017 12:48
9 Інші документи.pdf
19 травня 2017 12:48
8 Гарантійний лист.pdf
19 травня 2017 12:48
7 Субпідрядники.pdf
19 травня 2017 12:48
6 Дозвільні документи.pdf
19 травня 2017 12:48
5 Відсутність підстав.pdf
19 травня 2017 12:48
4 Дорожня карта.pdf
19 травня 2017 12:48
3 Програма якості.pdf
19 травня 2017 12:48
2 Кваліфікація.pdf

Документи

23 травня 2017 17:24
Електронний підпис

Публічні документи

22 травня 2017 09:26
12_Cтатут ЮІ.pdf
22 травня 2017 09:26
11_Гарантійний лист.pdf

Конфіденційні документи

22 травня 2017 09:26
5_1_Додаток 1_Графік виконання робіт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

22 травня 2017 09:26
5_Дорожня карта.pdf

Обґрунтування конфіденційності

22 травня 2017 09:26
4_Проект програми якості.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Укренергомонтаж

ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ"

ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2017 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Укренергомонтаж Документи
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ" Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" Документи

Публічні документи

19 травня 2017 12:48
Перелік документів.pdf
19 травня 2017 12:48
9 Інші документи.pdf
19 травня 2017 12:48
8 Гарантійний лист.pdf
19 травня 2017 12:48
7 Субпідрядники.pdf
19 травня 2017 12:48
6 Дозвільні документи.pdf
19 травня 2017 12:48
5 Відсутність підстав.pdf
19 травня 2017 12:48
4 Дорожня карта.pdf
19 травня 2017 12:48
3 Програма якості.pdf
19 травня 2017 12:48
2 Кваліфікація.pdf

Публічні документи

22 травня 2017 09:26
12_Cтатут ЮІ.pdf
22 травня 2017 09:26
11_Гарантійний лист.pdf

Конфіденційні документи

22 травня 2017 09:26
5_1_Додаток 1_Графік виконання робіт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

22 травня 2017 09:26
5_Дорожня карта.pdf

Обґрунтування конфіденційності

22 травня 2017 09:26
4_Проект програми якості.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Укренергомонтаж

ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ"

ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"