Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 04654336 |
Вебсайт: | http://bctm.com.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. МЕРЕЖНА, 3 |
Контактна особа: |
Сергій Ходань +380678031022, +380677670600 bctm.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 9 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 15:34 |
Тендерна документація частотні перетворювачі ( нова редакція) .doc | |
24 березня 2023 15:34 |
зміни до тендерної документації .docx | |
17 березня 2023 13:52 |
Оголошення закупівлі шафи керування.pdf | |
17 березня 2023 13:52 |
Тендерна документація частотні перетворювачі .doc |
24 березня 2023 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2023 15:34 |
Тендерна документація частотні перетворювачі ( нова редакція) .doc
|
|||
24 березня 2023 15:34 |
зміни до тендерної документації .docx
|
|||
17 березня 2023 13:52 |
Оголошення закупівлі шафи керування.pdf
|
|||
17 березня 2023 13:52 |
Тендерна документація частотні перетворювачі .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-22-000076 ● bef39eb12fef44f68998b9fa8ea1ac08
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.06.2023 №191
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.06.2023 №191.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-17-006999-a, 17.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 14:23:58
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-17-006999-a, яка проводилась комунальним підприємством Білоцерківської міської ради «Білоцерківтепломережа» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-28 15:50:32
Пояснення на запит від 23,06.2023р
На запит Державної аудиторської служби від 23.06.2023р КП БМР «БЦТМ» повідомляє, що відповідно до Ст. 5. Закону «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель.
Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Відповідно до ч.1 Положення про Західний офіс Держаудитслужби , затвердженого Наказом Держаудитслужби № 23 від 02.06.2016р Управління Держаудитслужби здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
Територіально КП БМР «БЦТМ» підлягає моніторингу Північним офісом держаудит служби. До запиту не було надано підстав для проведення моніторингу Західним офісом держаудитслужби за місцезнаходженням замовника. Крім того, у запиті не підтверджено повноваження начальника відділу контролю у сфері закупівель Надії Яреми.
Також, в порушення вимог ч.3 ст.8 Закону «Про публічні закупівлі» рішення про проведення моніторингу не містить опису підстав для здійснення моніторингу.
Відповідно до вимог Розділу ІІІ наказу № 275 Міністерства розвитку економіки Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
«1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг:
1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі:
інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності);
біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару);
2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін рекомендується:
1) привести всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов, враховуючі валюту, умови поставки, умови оплати тощо;
2) з масиву цінових даних (щонайменше 3 ціни) виключити, за необхідності, ціни, які суттєво (на 30 % і більше) відрізняються в меншу/більшу сторону від найближчої наступної/попередньої ціни. В разі, якщо після виключення таких цін залишилось менше 3 цінових пропозицій, слід використовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель;
{Абзац п'ятнадцятий пункту 1 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020}
3) визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
Зважаючи на те, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком, застосування вказаних методик не є обовязковим.
Для забезпечення безперебійного теплопостачання в умовах відключення електроенергії КП БМР БЦТМ обладнує об’єкти теплопостачання альтернативними джерелами –генераторами. В разі використання останніх для зменшення пускових токів, можливості регулювання струмів енергоємних споживачів та зниження споживання електроенергії виникає потреба використання частотних перетворювачів. Разом з тим для належного функціонування системи комунікації струмовівдівних провідників, захисту силових та керуючих ланцюгів, захисту від пилу, системи вентиляції, яка забезпечує відведення тепла від електроапаратів, було прийнято рішення придбати шафи керування з частотними перетворювачами потрібної потужності у зборі.
На підставі ринкових досліджень було виявлено ряд Постачальників потрібного обладнання та сформовано технічні параметри необхідного обладнання.
На підставі ринкових досліджень було сформовано очікувану вартість закупівлі та технічні вимоги до обладнання, які погоджено з інженерними працівниками підприємства та оголошено закупівлю Відкриті торги з особливостями ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-17-006999-a відповідно до вимог Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». За результатами вказаної закупівлі - очікувана вартості повністю відповідає реальній вартості обладнання.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок держаудитслужби від 07.07.2023р На виконання рішення Державної аудиторської служби від 07.07.2023р КП БМР «БЦТМ» повідомляє наступне: 1. Щодо строку поставки : п.9 Оголошення про проведення відкритих торгів містить строк поставки – до 30.09.2023р. , п.44. Тендерної документації містить строк поставки –до 30.09.2023р. та укладений договір також містить строк поставки –до 30.09.2023р. Тому жодних невідповідностей у вказаному питанні тендерна документація не має. 2. Щодо вимог, визначених п.3 розділу ІІІ , то відсутність підстав для відхилення пропозиції відповідно до ст.17 Закону «Про публічні закупівлі» є аналогічним за своєю правовою природою відсутність підстав для відхилення пропозиції відповідно п.44 Постанови КМУ № 1178 в редакції від 17.02.2023р № 157 та пункт Кваліфікаційні критерії Розділу ІІІ Тендерної документації та додаток 4 Тендерної документації містить посилання саме на п.44 Постанови № 1178, тому вимоги Тендерної документації з цього питання повністю відповідають нормам чинного законодавства. 3.Щодо вимоги , передбаченої п.4 розділу VI Тендерної документації, то фактично укладений договір повністю відповідає Проекту договору, що є додатком 6 Тендерної документації. Крім того, відповідно до п.18 Постанови № 1178 в редакції від 17.02.2023р № 157 Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки, а тому теоретично основні вимоги до договору можуть бути доповнені і скориговані під час укладення договору. 4. Уточнення у Додатку2 щодо повторного завантаження «цінової пропозиції» за результатами аукціону є технічною помилкою і ніяк не впливає на результати закупівлі, так як відповідно до вимог Постанови КМУ № 1178 у редакції від 17.02.2023р № 157 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. На підставі викладеного вище, КП БМР «БЦТМ» вважає, що Тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Крім того, висновок держаудитслужби не містить способу усунення порушень, викладених у висновку. Підприємством обов’язкового буде враховано зауваження аудиторів під час підготовки наступної тендерної документації.
2023-07-12 11:57:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #31862999 |
Переможець |
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 10:34
|
Договір № 3168-23-2 від 14.04.2023р.pdf | укладений |
14 квітня 2023 10:32
|