Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Швидкоспоруджувальна захисна споруда цивільного захисту модульного типу для укриття на 100 осiб згiдно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, м. Новий Буг, Широка Площа,буд.10
Очікувана вартість
8 800 000,00 UAH
UA-2024-08-15-003693-a ● aa100709a4bc4b67a9de4f3180ffbe5d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Відділ освіти ,молоді та спорту виконавчого комітету Новобузької міської ради Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 43664739 |
Місцезнаходження: | 55601, Україна , Миколаївська обл., Новий Буг, Площа Свободи,42 |
Контактна особа: |
Богданов Микита Олександрович +380957975702 osvitaotg.nbug@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2024 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Швидкоспоруджувальна захисна споруда цивільного захисту модульного типу для укриття на 100 осiб згiдно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, м. Новий Буг, Широка Площа,буд.10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55601, Україна, Миколаївська область, м. Новий Буг, Широка Площа, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Швидкоспоруджувальна захисна споруда цивільного захисту модульного типу для укриття на 100 осiб згiдно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, м. Новий Буг, Широка Площа,буд.10 (ДК 021:2015: 44210000-5 – Конструкції та їх частини) | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2024 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2024 11:30 |
Тендерна документація за Особливостями.doc | |
15 серпня 2024 11:30 |
Додаток 4 до тендерної документації (Проєкт договору) .docx | |
15 серпня 2024 11:30 |
Додаток 2 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації_ які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції).docx | |
15 серпня 2024 11:30 |
Додаток 3 до тендерної документації (Перелік документів та або інформації_ які подаються Переможцем).docx | |
15 серпня 2024 11:30 |
Додаток 5 (Цінова пропозиція).docx | |
15 серпня 2024 11:30 |
Додаток 1 до тендерної документації (Вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність ДСТУ
Дата подання: 15 серпня 2024 15:29
Дата відповіді: 16 серпня 2024 09:33
Доброго дня, шановний замовнику! Ви зазначаєте, що укриття має відповідати ДСТУ 9195:2022. Але у технічній специфікації (Додаток 1) зазначаєте, що висота внутрішня має бути не менше 2300 мм. Але пункт 6.1.17 ДСТУ звучить так: "Висота приміщень захисної споруди повинна становити не менше ніж 2,0 м. Якщо висота приміщень становить від 2,3 м до 2,9 м, рекомендовано двоярусне розташування місць для сидіння та лежання, а за висоти від 2,9 м і більше — триярусне.". Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до ДСТУ 9195:2022 і зазначити, що Висота внутрішня споруди не менше 2000 мм
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне, а саме ДСТУ 9195:2022 ШВИДКОСПОРУДЖУВАНІ ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МОДУЛЬНОГО ТИПУ встановлює у п. 6.1.17 вимогу лише щодо мінімальної висоти приміщення (не менше ніж 2,0 м). В той же час ДСТУ не обмежує верхню межу висоти, та відповідно Замовник самостійно обирає для себе геометричні параметри (в т.ч. висоту) захисної споруди. За даною публічною закупівлею придбавається споруда для укриття учасників освітнього процесу (учні, викладачі), а тому вважаємо, що вимога щодо висоти на рівні мінімально можливої (2,0 м) є занизькою. Захисна споруда розрахована на значну кількість осіб – 100, а тому при висоті всього 2,0 м буде виникати відчуття замкненості простору та тяжіння стелі над головою учнів. Тому Замовником було визначено, що висота споруди повинна бути від 2,3 м, що не суперечить вимогам ДСТУ 9195:2022, оскільки вимога щодо висоти не менше ніж 2,0 м. дотримана.
невідповідність нормативному документу
Дата подання: 16 серпня 2024 11:18
Дата відповіді: 16 серпня 2024 15:37
Виявлено невідповідність між технічним завданням (Додаток 1), де зазначена вимога щодо внутрішньої висоти не менше 2300 мм, та пунктом 6.1.17 ДСТУ 9195:2022, який визначає мінімальну висоту приміщень захисної споруди як 2 метри.
З метою дотримання вимог нормативного документа та забезпечення відповідності державному стандарту, просимо внести зміни до технічного завдання, встановивши мінімальну внутрішню висоту приміщень не менше ніж 2 метри, відповідно до ДСТУ 9195:2022.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне відповідь на дане питання уже була надана замовником в даній закупівлі, та дублюємо відповідь:
ДСТУ 9195:2022 ШВИДКОСПОРУДЖУВАНІ ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МОДУЛЬНОГО ТИПУ встановлює у п. 6.1.17 вимогу лише щодо мінімальної висоти приміщення (не менше ніж 2,0 м). В той же час ДСТУ не обмежує верхню межу висоти, та відповідно Замовник самостійно обирає для себе геометричні параметри (в т.ч. висоту) захисної споруди. За даною публічною закупівлею придбавається споруда для укриття учасників освітнього процесу (учні, викладачі), а тому вважаємо, що вимога щодо висоти на рівні мінімально можливої (2,0 м) є занизькою. Захисна споруда розрахована на значну кількість осіб – 100, а тому при висоті всього 2,0 м буде виникати відчуття замкненості простору та тяжіння стелі над головою учнів. Тому Замовником було визначено, що висота споруди повинна бути від 2,3 м, що не суперечить вимогам ДСТУ 9195:2022, оскільки вимога щодо висоти не менше ніж 2,0 м. дотримана.
ДСТУ 9195:2022 ШВИДКОСПОРУДЖУВАНІ ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МОДУЛЬНОГО ТИПУ встановлює у п. 6.1.17 вимогу лише щодо мінімальної висоти приміщення (не менше ніж 2,0 м). В той же час ДСТУ не обмежує верхню межу висоти, та відповідно Замовник самостійно обирає для себе геометричні параметри (в т.ч. висоту) захисної споруди. За даною публічною закупівлею придбавається споруда для укриття учасників освітнього процесу (учні, викладачі), а тому вважаємо, що вимога щодо висоти на рівні мінімально можливої (2,0 м) є занизькою. Захисна споруда розрахована на значну кількість осіб – 100, а тому при висоті всього 2,0 м буде виникати відчуття замкненості простору та тяжіння стелі над головою учнів. Тому Замовником було визначено, що висота споруди повинна бути від 2,3 м, що не суперечить вимогам ДСТУ 9195:2022, оскільки вимога щодо висоти не менше ніж 2,0 м. дотримана.
товщина стін
Дата подання: 16 серпня 2024 12:08
Дата відповіді: 19 серпня 2024 09:14
Доброго дня! У Додатку 1 (технічне завдання) вказані наступні параметри споруди: "Висота не менше 2300 мм. не більше 2500 мм. Ширина не менше 2500 мм. не більше 2700 мм."
Виходячи із вищезазначеного, ви розглядаєте укриття товщиною 200 мм? Але така товщина не забезпечує необхідних захисних властивостей споруди. Більш того, Вамі встановлені жорсткі обмеження до розмірів, які не дозволяють приймати участь іншим учасникам. Тобто якщо у нас внутрішні розміри співпадають з указаними, але товщина стін більше заявленої (що є кращою характеристикою), то ми вже не можемо приймати участь! Ми вважаємо, що Ваші жорсткі обмеження щодо внутрішніх і зовнішніх розмірів свідомо звужують коло потенційних учасників. Просимо привести параметри споруди у відповідність до ДСТУ 9195:2022
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне, а саме, Вами невірно трактуються технічні вимоги до предмету закупівлі та помилково сприймаються числові показники можливого діапазону внутрішньої ширини та висоти як показники внутрішніх та зовнішніх розмірів (тобто Ви вважаєте, що нижня межа діапазону - 2300 мм висота та 2500 мм ширина це внутрішні розміри , а верхня межа діапазону - 2500 мм висота та 2700 мм ширина це зовнішні розміри). В Додатку 1 зазначено, що всі розміри споруди (висота, ширина, довжина) це внутрішні параметри. Тобто внутрішня ширина може становити від 2500 до 2700 мм, а внутрішня висота від 2300 до 2500 мм, що надає доволі широкий вибір розмірів для різних постачальників. При цьому товщина стін та стелі Замовником не обмежується та може бути будь-яка на вибір учасника, головне, щоб відповідала вимогам ДСТУ та забезпечувала захисні властивості споруди, в т.ч. витримували надмірний тиск повітряної ударної хвилі 100 кПа. Всі заявлені Замовником в Додатку 1 геометричні параметри не суперечать вимогам ДСТУ 9195:2022 та повністю відповідають вимогам чинного законодавства.
лавки для сидіння
Дата подання: 16 серпня 2024 16:49
Дата відповіді: 19 серпня 2024 09:23
Доброго дня, шановний замовнику. У технічній специфікації немає інформації, чи потрібні в укритті лавки для сидіння? Надайте будь ласка інформацію
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне, а саме, згідно п.6.1.14 ДСТУ 9195:2022 приміщення для перебування осіб, що підлягають укриттю, обладнують місцями для сидіння і лежання. Додаток 1 містить вимогу, що укриття повинно забезпечувати площу для 1 особи не менше 0.6 м² (виходячи з вимог ДСТУ ця площа відповідає місцям для сидіння). Оскільки згідно Додатку 1 Замовником вимагається захисне укриття, що відповідає вимогам ДСТУ 9195:2022, то безумовно так, укриття повинно бути обладнано місцями для сидіння.
Місця для сидіння та лежання
Дата подання: 19 серпня 2024 13:25
Дата відповіді: 22 серпня 2024 08:42
Доброго дня.
Пунктом 6.1.17 ДСТУ 9195:2022 Висота приміщень захисної споруди повинна становити не менше ніж 2,0 м. Якщо висота
приміщень становить від 2,3 м до 2,9 м, рекомендовано двоярусне розташування місць для сидіння та лежання, а за висоти від 2,9 м і більше — триярусне.
Відповідно до технічного завдання Ви встановили обмеження по висоті приміщення не менше 2,3 м., тобто плануєте розташовувати двоярусні місця для сидіння та лежання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне, а саме П.6.1.17 ДСТУ носить рекомендаційний характер та встановлює, що у випадку достатньої висоти (від 2.3 м) рекомендоване (можливе) двоярусне розташування місць для сидіння та лежання. У випадку даної закупівлі Замовник не розглядає двоярусне розташування (інакше про це було б додатково зазначено в ТД), місця для сидіння повинні бути в один ярус, а рівень висоти приміщення визначений винятково для забезпечення більш просторних та комфортних умов перебування учасників учбового процесу.
Територія
Дата подання: 19 серпня 2024 13:43
Дата відповіді: 22 серпня 2024 09:08
Шановний Замовнику.
Відповідно до технічного завдання на закупівлю укриттів для цивільного населення, яке включає доставку, монтаж та облаштування, просимо надати додаткову інформацію з наступних питань:
Земельна ділянка:
Які характеристики земельної ділянки, де планується встановлення укриття? (площа, рельєф, наявність комунікацій, доступність для транспортування великих об’єктів тощо).
Чи є необхідні дозвільні документи на використання даної земельної ділянки? Якщо ні, хто відповідальний за їх отримання?
Облаштування:
Які конкретні роботи передбачаєте під терміном "облаштування"?
Будемо вдячні за оперативну відповідь, яка дозволить нам точніше підготувати пропозицію, що відповідатиме Вашим вимогам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне, а саме загальна площа земельної ділянки об'єкта "Новобузький ліцей №7", де будуть розміщуватись захисні споруди - 4,2978 га, цілком достатня для того щоб розмістити дві захисні модульні споруди на 100 осіб кожна будь-якого типу та розміру. Рельєф - рівнинний. Ділянка без твердого покриття (асфальту), грунтова. Під'їзні шляхи до навчального закладу забезпечують можливість безперешкодного транспортування та доставки. Комунікації підведені безпосередньо до закладу освіти (газопостачання, електропостачання, водопостачання). Всі необхідні дозвільні документи на ділянку наявні та від Учасника не вимагається отримання жодних документів щодо земельної ділянки.
Облаштування передбачає всі необхідні дії, пов'язані з розміщенням, встановленням споруди на місцевості та виконання внутрішніх опоряджувальних робіт згідно вимог ДСТУ (вентиляція, освітлення, обладнання місцями для сидіння тощо).
Облаштування передбачає всі необхідні дії, пов'язані з розміщенням, встановленням споруди на місцевості та виконання внутрішніх опоряджувальних робіт згідно вимог ДСТУ (вентиляція, освітлення, обладнання місцями для сидіння тощо).
Перехід
Дата подання: 19 серпня 2024 13:58
Дата відповіді: 22 серпня 2024 08:52
Доброго дня.
Не зрозуміла вимога щодо наявності переходу між основними приміщеннями в кількості не менше 2х шт.
Що саме Ви маєте на увазі?
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне, а саме ШСЗСЦЗ модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022 повинна мати, окрім основного приміщення для укриття, допоміжне приміщення та санітарний вузол. Для відокремлення основного приміщення, де будуть перебувати учасники учбового процесу, від санітарного вузла та допоміжних приміщень і передбачено переходи (перегородки/перестінки, дверні блок-модулі тощо - на вибір учасника), тобто не менше 2х. Окрім того згідно п.5.8 ДСТУ 9195:2022 ШСЗСЦЗ модульного типу місткістю понад 50 осіб доцільно проектувати (виготовляти) з кількох блок-модулів. Якщо Учасником пропонується споруда, що буде виготовлена з кількох блок-модулів, які будуть обєднані в одну цілісну, то відповідно конструктивно між ними для об'єднання також будуть переходи. Замовником встановлена вимога про наявність не менше 2х переходів, але Учасник, виходячи з конструктивних особливостей та елементів запропонованого ним укриття може надати свої пропозиції, які Замовником будуть розглянуті та у випадку відповідності технічним параметрам - прийняті.
Протокол контрольних випробувань
Дата подання: 20 серпня 2024 12:55
Дата відповіді: 22 серпня 2024 08:45
Шановний замовнику. Згідно п.14.5 Додатку 2 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ УЧАСНИКА", вами вимагається надання у складі пропозиції Протокол контрольних випробувань. Вами не зазначено Протокол контрольних випробувань саме чого вами вимагається?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне оскільки предметом закупівлі є швидкоспоруджувана захисна споруда, то відповідно і вимагається протокол контрольних випробувань швидко споруджувальної захисної споруди. Якби Замовник мав на увазі випробування інших матеріалів, про це було б окремо додатково зазначено.
висота приміщення
Дата подання: 21 серпня 2024 13:05
Дата відповіді: 23 серпня 2024 13:02
Шановний Замовнику,
Відповідно до вимог ДСТУ 9195:2022, нормативними документами не встановлено обмежень щодо максимальної висоти приміщень. Однак, слід зазначити, що стандартна висота шкільних кімнат в Україні зазвичай становить не менше 3,3 метра від підлоги до стелі. Цей стандарт визначений з метою забезпечення комфортних умов навчання, оптимальної вентиляції та належного освітлення, що є необхідними для забезпечення здоров'я та безпеки дітей.
Таким чином, пропонована Вами гранична висота приміщення в 2500 мм не відповідає рекомендованим стандартам і може негативно вплинути на умови перебування учнів у таких приміщеннях.
Зважаючи на вищезазначене, рекомендуємо переглянути вимогу щодо висоти приміщення з метою дотримання національних стандартів, забезпечення належних умов для навчального процесу та запобіганню виникненню відчуття замкненості простору та тяжіння стелі над головою учнів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне, оскільки предметом закупівлі є саме швидкоспоруджувана захисна споруда модульного типу, то Замовник встановлюючи вимоги щодо якісних та кількісних параметрів споруди керується спеціальним нормативним документом - ДСТУ 9195:2022. Даний документ передбачає лише вимоги щодо мінімальної висоти споруди, а саме не менше 2.0 м. Верхня межа не встановлена, тобто Замовником самостійно визначено діапазон оптимальної висоти для замовленої споруди з додержанням вимог ДСТУ (внутрішня висота від 2.3м до 2.5м). Зазначена Вами у запитанні висота 3.3 м не регламентується жодним нормативно-правовим документом (і відповідно у Вашому запитанні також відсутнє посилання на конкретну норму правового акта, який це закріплює). Вимога встановлена Замовником відповідає вимогам ДСТУ 9195:2022
щодо протоколу контрольних випробувань
Дата подання: 22 серпня 2024 10:28
Дата відповіді: 23 серпня 2024 13:10
Доброго дня. Підскажіть будь ласка, ким повинний бути виданий протокол контрольних випробувань? Виробником пропонуємої продукції чи сторонньої незалежної організації, яка має право проводити випробування та видавати протоколи/сертифікати?
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне протокол випробувань повинен бути виданий сторонньою незалежною організацією, що має право проводити такі контрольні/сертифікаційні випробування та акредитована Національним агентством з акредитації України(НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019
Щодо облаштування
Дата подання: 22 серпня 2024 13:48
Дата відповіді: 23 серпня 2024 13:22
Згідно з пунктом 34 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) товари — це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Тобто йдеться саме про послуги постачання таких товарів.
Враховуючи вищевказане просимо убрати вимогу щодо монтажу та облаштування
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок).Відповідно до пункту 3 розділу І “Загальні положення” Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника. При цьому, виходячи зі змісту пункту 34 частини першої статті 1 Закону, до товарів також можуть належать послуги, пов'язані з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Враховуючи, що в даному випадку вартість супутніх послуг не перевищує вартість самого товару, та послуги з установки і обладнання є невіддільними від предмету закупівлі, оскільки без них споруда не зможе експлуатуватись, керуючись вимогами ЗУ "Про публічні закупівлі" та наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, Замовником було визначено предмет закупівлі як товар з монтажем та облаштуванням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТБУДПЛЮС" |
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТБУДПЛЮС" #44791367 |
Переможець |
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2024 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 10:35
|
Договір №227 | укладений |
02 вересня 2024 10:34
|