Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Волиньвугілля |
Код ЄДРПОУ: | 32365965 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, вул. Луцька, 1 |
Контактна особа: |
Яжборовський Максим Олександрович +380334440772 tenderdpvv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2023 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 12:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 12:29 |
Тендерна документація навантажувач.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-25-000016 ● 8d47ce5d49174c3c9254a272b8122c3d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 12:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.07.2023 № 31-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 25.07.2023 № 31-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-23-006131-a 23.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-25 12:53:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги навантажувача V=3-4 м³ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-23-006131-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-26 11:04:09
На виконання запиту про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг процедури публічної закупівлі Державної аудиторської служби, ДП «Волиньвугілля», надає пояснення відносно процедури публічної закупівлі UA-2023-06-23-006131-a від 23.06.2023 року, Послуги навантажувача V=3-4 м3, ДК 021:2015: 60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм, про наступне:
Відповідно до частини 1 статті 8 Закону №922-VIII моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону №922-VIII моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом (ч. 1 ст. 7 Закону № 922-VIII).
01 липня 2023 року відбувся електронний аукціон щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом «ДК 021:2015: 60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм», Послуги навантажувача V=3-4 м³ (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2023-06-23-006131-а).
Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону проведена оцінка тендерних пропозицій учасників.
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрзахід Стімекс» на суму 2 377 200 ,00 (Два мільйона триста сімдесят сім тисяч) гривні нуль копійок з ПДВ.
Протоколом № 43 від 14 липня 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрзахід Стімекс» було визначено переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм», Послуги навантажувача V=3-4 м³).
В послідуючому керівництво Товариства з обмеженою відповідальністю Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрзахід Стімекс» звернулося до ДП «Волиньвугілля» з листом, в якому інформувало про небажання укладати договір, як переможець торгів.
Протоколом № 46 від 25 липня 2023 року тендерна пропозиція переможця процедури відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрзахід Стімекс» по предмету закупівлі Послуги навантажувача V=3-4 м3, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код ДК 021:2015: 60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм була відхилена на підставі статті 31 Закону у зв’язки з тим, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Виходячи із вищевказаного у зв’язку з тим що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії, а договір про надання послуг навантажувача V=3-4 м³ взагалі не був укладений між ДП «Волиньвугілля» (замовник) та ТОВ «Укрзахід Стемекс» (постачальник) у Державної аудиторської служби немає законних підстав вимагати від ДП «Волиньвугілля» надання, якісь пояснень.
Крім того повідомляємо, що моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРЗАХІД СТІМЕКС" |
2 377 200,00
UAH з ПДВ
|
2 377 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРЗАХІД СТІМЕКС" #21740994 |
Рішення скасоване |
2 377 200,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2023 10:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРЗАХІД СТІМЕКС" #21740994 |
Відхилено |
2 377 200,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2023 10:20
|