Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з утеплення технічних поверхів, що становить складову частину житлових будинків за адресою: шосе Донецьке, буд.144, буд.146, буд.148, м.Дніпро
Очікувана вартість
447 900,00 UAH
UA-2021-06-01-011941-b ● aa03807366c44f3cb680a220aaa764cf
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124263 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Наталія Клімова 380931816334 nk44124263@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 447 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 239,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2239.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт з утеплення технічних поверхів, що становить складову частину житлових будинків за адресою: шосе Донецьке, буд.144, буд.146, буд.148, м.Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, шосе Донецьке, буд.144, буд.146, буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням щодо здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг управлінням з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради у 2021 році, затвердженим наказом управління з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. У разі перерахування авансу Підряднику, при умові, що до кінця бюджетного року залишається менше трьох місяців, Підрядник зобов’язується використати або повернути одержаний аванс до 25 грудня поточного року | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів після підписання актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 22:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 22:05 |
ДОДАТОК 1 до оголошення.docx | |
04 червня 2021 22:05 |
Додаток 2.docx | |
04 червня 2021 22:05 |
ДОДАТОК 3 до оголошення.docx | |
04 червня 2021 22:05 |
Додаток 4.docx | |
04 червня 2021 22:05 |
Оголошення про проведення закупівлі.docx |
04 червня 2021 22:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2021 22:05 |
ДОДАТОК 1 до оголошення.docx
|
|||
04 червня 2021 22:05 |
Додаток 2.docx
|
|||
04 червня 2021 22:05 |
ДОДАТОК 3 до оголошення.docx
|
|||
04 червня 2021 22:05 |
Додаток 4.docx
|
|||
04 червня 2021 22:05 |
Оголошення про проведення закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:34
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:52
Чи є обовязковим надання копії свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи підприємця або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи достатньо вказати індивідуальний податковий номер пфізичної особи підприємця щоб посадова особа змогла самостійно ознайомитися з даною інформацією?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
Крім того, вимога про надання копії свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 5 Закону.
Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
Крім того, вимога про надання копії свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 5 Закону.
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:34
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:53
Чи є обовязковим використання печатки при подачі та завіренні тендерної документації при її наявності в учасника?
Відповідь: У Додатку 4 вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:34
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:53
Чи є обовязковим використання печатки при подачі пропозиції при її наявності в учасника?
Відповідь: У Додатку 4 вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:35
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:56
Чи є обовязковим підпис та печатка на сканованих копіях кошторисної документації (та інших документах) якщо вона/вони підписані електронним підписом.
Відповідь: У ТД вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:35
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:55
Чи повинен підписуватись документ перед скануванням уповноваженою особою?
Відповідь: У ТД вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:35
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:56
Чи вимагається завіряння печаткою учасника (при її наявності) підпис уповноваженої особи на документі перед скануванням?
Відповідь: У Додатку 4 вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:36
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:56
Яким нормативно правовим документом передбачено обовязкове використання печатки підприємства Замовником?
Відповідь: У Додатку 4 вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:37
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:57
В тендерній документації передбачено подання довідки про наявність необхідного обладнання, прохання уточнити яке саме обладнання необхідне для проведення даного виду робіт?
Відповідь: Відповідно до умов спрощеної закупівлі учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання (машини, механізми чи інструменти; заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується).
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:37
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:57
Чи є обовязковою наявність автомобіля в учасника?
Відповідь: Відповідно до умов спрощеної закупівлі учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає довідку у формі таблиці (за формою Додатку 5 цього оголошення), що містить інформацію про наявність необхідного обладнання (машини, механізми чи інструменти; заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту (обов’язково), наявність офісу / складського або виробничого приміщення учасника (обов’язково) з зазначенням адреси та права користування за підписом уповноваженої особи учасника
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:37
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:57
Яким нормативно правовим актом передбачено для проведення даного типу робіт автомобіля у власності виконавця.?
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника.
тендерна документація
Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника.
тендерна документація
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:38
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:58
Які технічні вимоги існують до автомобіля який має мати Учасник?
Відповідь: Умовами спрощеної закупівлі не вставлено технічних вимог до автомобіля Учасника
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:38
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:58
Яка мінімально необхідна кількість в учасника штатних працівників необхідни для надання послуг, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг учасника?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання міститься у п.2.1. Додатку 4 до оголошення
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:38
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:58
Чи є обовязковою наявність в штаті виконавця робіт з вищою освітою у галузі будівництва або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва або працівника з вищою освітою у галузі будівництва або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва, який виконує обов’язки виконавця робіт (надати копію відповідного диплома, завірену належним чином? Чи достатнім буде залучення такого фахівця на договірних засадах? Чи буде достатнім залучити до виконання даної роботи юридичну організацію, фізичну особу підприємця?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов спрощеної закупівлі у разі залучення до виконання робіт з капітального ремонту осіб на договірних засадах, у складі пропозиції надаються копії договорів співпраці цивільно-правового характеру.
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:38
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:58
чи є обовязковим використання КЕП, УЕП чи достатньо ЕЦП?
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:39
Дата відповіді: 04 червня 2021 22:59
Чи є обовязковим наявність офісного приміщення?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання міститься в п. 1.1 Додатку 4 до оголошення
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:39
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:00
Чи є обовязковим наявність складського приміщення?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання міститься в п. 1.1 Додатку 4 до оголошення
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:39
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:00
Які вимоги до офісного приміщення які дозволять якісно надати замовлені послуги?
Відповідь: Умовами спрощеної закупівлі не встановлено вимог до офісного приміщення.
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:40
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:00
Які вимоги до складського приміщення які дозволять якісно надати замовлені послуги? Яким нормативно-правовим актом визначено дані норми?
Відповідь: Умовами спрощеної закупівлі не встановлено вимог до складського приміщення.
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:40
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:01
Згідно якої методики визначено мінімально необхідну кількість штатних працівників робітничих спеціальностей для визначення спроможності учасника виконати заявлений обєм робіт?
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника
Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:40
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:01
Чи є обовязковою вимога перебування в штаті учасника певної кількості працівників чи можливо залучення даних працівників на договірних засадах?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання міститься у п.2.1. Додатку 4 до оголошення
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:41
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:01
Кваліфікаційними умовами до учасників закупівлі передбачено надання згоди на обробку персональних даних працівників. Якщо робітники не дають згоди на обробку персональних даних шляхом відмови підписувати згоду яким документом (передбаченим яким нормативно правовим документом ) це підтвердити?
Відповідь: Правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, регулюються Законом України «Про захист персональних даних».
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:41
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:02
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі передбачено надання копії медичних книжок на працівників робітничих спеціальностей зазначених в довідці. Яким нормативно правовим документом передбачено надання копій медичних книжок для працівників які задіяні на виконанні даного типу робіт?
Відповідь: Дана вимога встановлена відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого МОЗ Наказом № 246 від 21.07.2007 року (зі змінами).
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:41
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:02
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі передбачено надання копії медичних книжок на працівників робітничих спеціальностей зазначених в довідці. Чи не є це порушенням медичної таємниці?
Відповідь: Інформація, вказана у медичній книжці, копія якої надається учасником не становить лікарську таємницю.
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:42
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:02
Який мінімально необхідний перелік заходів щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища?
Відповідь: Мінімально необхідний перелік заходів Замовником не встановлено
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:42
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:02
Які максимально допустимі викиди забруднюючих речовин допускаються при наданні послуг?
Відповідь: Граничнодопустимі
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:42
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:03
Яка методика визначення обємів забруднення та яку інструментальну базу для їх визначення застосовується? яким нормативно-правовим актом затверджена дана методика?
Відповідь: Предмет закупівлі не передбачає визначення об’ємів забруднення, тому ніяка інструментальна база та методика не застосовувалась
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:42
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:03
Чи є обовязковим подання в складі тендерної документації копії договору з бюджетною установою?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання міститься у п. 3.1 Додатку 4
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:43
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:05
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договори, укладених з бюджетною установою та передбачається надання їх копій. В той же час так як договора укладені з бюджетною установою публікуються в системі Prozorro чи достатнім буде надати посилання на таку закупівлю так як це є загальнодоступна інформація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
У зв'язку з цим, Учасники на підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, повинні надати документи, що вимагаються
У зв'язку з цим, Учасники на підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, повинні надати документи, що вимагаються
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:43
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:05
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні не менше двох договорів, укладених з бюджетною установою та вимагається надання учасником оригіналу відгуку від замовника згідно поданих аналогічних договорів, з інформацією про найменування послуг; строки виконання та інформацію про якість наданих послуг. Так як передбачається розгляд лише договорів з бюджетною установою отримання в законному порядку такого відгуку є сумнівним так як керівники бюджетних установ є державні службовці (як правило) які в своїй роботі керуються статтею 4 закону України Про державну службу і обов’язок державного службовця діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На жаль в обовязках керівників бюджетних установ не передбачено надання відгуків на роботу виконавця за договором. Як в такому випадку отримати відгук?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника. Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Крім того, вимога про надання листів-відгуків за аналогічними договорами жодним чином не порушує принципи здійснення публчіних закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:43
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:05
Чи не є поширенням інформації про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій звернення до замовника та отримання учасником під підпис акту попереднього обстеження, затверджений підписом і печаткою останнього?
Відповідь: Отримання учасниками акту попереднього обстеження учасниками не тягне за собою розголошується інформація щодо їх тендерних пропозицій/пропозицій
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:44
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:06
Який утеплювач розбирається?
Відповідь: Утеплювач згідно умов оголошення
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:45
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:06
Який обєм утеплювача що розбирається?
Відповідь: Об’єм згідно дефектного акту.
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:46
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:06
Які вимоги до теплового опору теплоізоляції що укладається?
Відповідь: Вимоги згідно чинного законодавства та оголошення.
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:46
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:06
Яка товщина теплоізоляції що вкладається?
Відповідь: 100 мм
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:46
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:06
Яка міцність на стиснення теплоізоляції що укладається.
Відповідь: Згідно чинного законодавства та умов оголошення
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:47
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:06
Яка міцність на розрив теплоізоляції що укладається?
Відповідь: Згідно чинного законодавства та умов оголошення
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2021 19:47
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:07
Яка мінімальна кількість циклів заморожування-розморожування допускається для теплоізоляції?
Відповідь: Згідно чинного законодавства та умов оголошення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-01-011941-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТРОЙ СПЕКТР", Код ЄДРПОУ:44190776
Дата подання: 04 червня 2021 19:50
Вимога до усунення протиріччя
Обовязковими до виконання учасником є вимога якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. в той же час до несуттєвих помилок віднесено випадок коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання), крім того до несуттєвих порушень віднесено подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Дані вимоги мають протиріччя та не дозволяють якісно відпрацювати документацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 червня 2021 22:50
У Додатку 4 вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Номер вимоги: UA-2021-06-01-011941-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТРОЙ СПЕКТР", Код ЄДРПОУ:44190776
Дата подання: 04 червня 2021 19:54
Вимога про наявність офісного приміщення
В додатку 4 передбачена норма щодо обов'язкової наявності офісного приміщення. Так як при реєстрації ФОП місцем його реєстрації зазначається місце проживання даної особи вважаємо дану норму дискримінаційною так як виключить можливість приймати участь фізичним особам підприємцям. Крім того даний вид робіт не передбачає використання офісного приміщення. Вимагаю вилучити норму щодо обовязкової наявності офісного приміщення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 червня 2021 22:50
Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім обов'язкових положень може зазначатися інша інформація.
Вимога про обов’язкову наявність в Учасника офісного приміщення передбачена з метою належного виконання зобов’язань за Договором, оперативної взаємодії Підрядника та Замовника.
Крім того, відсутність фізичного офісу може бути ознакою фіктивності підприємства, а враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник зобов'язаний виключити можливість участі таких підприємств.
Додатково повідомляємо, що учасники мають право залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт за предметом даної закупівлі.
Вимога про обов’язкову наявність в Учасника офісного приміщення передбачена з метою належного виконання зобов’язань за Договором, оперативної взаємодії Підрядника та Замовника.
Крім того, відсутність фізичного офісу може бути ознакою фіктивності підприємства, а враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник зобов'язаний виключити можливість участі таких підприємств.
Додатково повідомляємо, що учасники мають право залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт за предметом даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-06-01-011941-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТРОЙ СПЕКТР", Код ЄДРПОУ:44190776
Дата подання: 04 червня 2021 19:56
Вимога про наявність автомобіля
В додатку 4 передбачено обовязкову наявність в Учасника автомобіля, так як даний вид робіт не предбачає використання спеціалізованого та неспеціалізованого автотранспорту вважаємо дану норму дискримінаційною та безпідставною, що обмежує можливість прийняти участь в даній закупівлі нашому підприємству.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 червня 2021 22:51
Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім обов'язкових положень може зазначатися інша інформація.
Вимога про обов’язкову наявність в Учасника транспорту передбачена у зв’язку з необхідністю доставки Підрядником матеріалів для проведення капітального ремонту з утеплення технічних поверхів, що становить складову частину житлових будинків за адресою: шосе Донецьке, буд.144, буд.146, буд.148, м.Дніпро.
Додатково повідомляємо, що учасники мають право залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт за предметом даної закупівлі.
Вимога про обов’язкову наявність в Учасника транспорту передбачена у зв’язку з необхідністю доставки Підрядником матеріалів для проведення капітального ремонту з утеплення технічних поверхів, що становить складову частину житлових будинків за адресою: шосе Донецьке, буд.144, буд.146, буд.148, м.Дніпро.
Додатково повідомляємо, що учасники мають право залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт за предметом даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-06-01-011941-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТРОЙ СПЕКТР", Код ЄДРПОУ:44190776
Дата подання: 04 червня 2021 19:58
Вимога про дотримання Закону України " Про захист персональних даних"
В додатку 4 передбачено передбачено надання учасником копії трудивих книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу робітників замовника які містять персональні даніщо, протирічить вимогам Закону “Про захист персональних даних” N 2297-VI 1 червня 2010 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2021 22:51
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (з додатками) не вимагається надання учасником копії трудивих книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу робітників замовника.
Номер вимоги: UA-2021-06-01-011941-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТРОЙ СПЕКТР", Код ЄДРПОУ:44190776
Дата подання: 04 червня 2021 20:02
Вимога щодо нерозголошення даних учасників закупівлі до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Для проведення попереднього обстеження об’єкта Учасник звертається до Замовника за телефоном, вказаним у оголошенні про проведення закупівлі, та особисто під підпис отримує від Замовника бланк акту попереднього обстеження, затверджений підписом і печаткою останнього, що порушує пункт 1 статті 12 Закону України про державні закупівлі, яким передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Вимагаю вилучити норму щодо обовязкового підписання акту обстеження.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 червня 2021 22:52
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовником не вимагається від Учасників надання листів чи інших документів для отримання бланку акту попереднього обстеження, який розміщено у відкритому доступі, а саме у Додатку 9 (для ознайомлення) та жодним чином не обмежує Учасників у можливості здійснення попереднього обстеження об’єкту, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС |
431 180,86
UAH з ПДВ
|
431 180,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС #42505120 |
Переможець |
431 180,86
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 12:25
|
Додаткова угода № 1 до договору 74 (1).pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 10:05
|
Договір 74.pdf | укладений |
01 липня 2021 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, розділу «15. Внесення змін у договір та його розірвання» Договору від 30.06.2021 № 74 (далі – Договір) Сторони дійшли згоди розірвати Договір, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути . Договір вважається розірваним з дати його укладення, а саме з 30.06.2021 року. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. Відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України та ст. 180 Господарського кодексу України Сторони встановлюють, що умови цієї Додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення, а саме з 30.06.2021 року. 3. Додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 червня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, розділу «15. Внесення змін у договір та його розірвання» Договору від 30.06.2021 № 74 (далі – Договір) Сторони дійшли згоди розірвати Договір, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути . Договір вважається розірваним з дати його укладення, а саме з 30.06.2021 року. |