Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового фонду: «Капітальний ремонт покрівлі, мережі холодного водопостачання житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Ніжинська, 71»
Очікувана вартість
961 500,80 UAH
UA-2021-05-07-003298-b a9f6f04ca67c472795014395d0572a79
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Забуранна Анастасія Олександрівна

+380487057521 zaburanna8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приморська районна адміністрація Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26303264
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, 134
Контактна особа: Забуранна Анастасія Олександрівна
+380487057521
zaburanna8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 12:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 12:07
Початок аукціону: 20 травня 2021 15:30
Очікувана вартість: 961 500,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 807,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має бути тотожним з підписантом, який наклав КЕП.   Забезпечення пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт, тобто 4807 грн. 05 коп. (чотири тисячі вісімсот сім грн. 05 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме: протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 4807 грн. 05 коп. (чотири тисячі вісімсот сім грн. 05 коп. за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4807.05 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт житлового фонду: «Капітальний ремонт покрівлі, мережі холодного водопостачання житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Ніжинська, 71»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ніжинська, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має бути тотожним з підписантом, який наклав КЕП.   Забезпечення пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт, тобто 4807 грн. 05 коп. (чотири тисячі вісімсот сім грн. 05 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме: протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 4807 грн. 05 коп. (чотири тисячі вісімсот сім грн. 05 коп. за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 4807.05 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: банківська гарантія
07 травня 2021 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 12:02
ОГОЛОШЕННЯ вул. Ніжинська_71.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 955 177,21
UAH з ПДВ
955 177,21
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОДЕСАКОМУНЕКОЛОГІЯ" 961 085,47
UAH з ПДВ
961 085,47
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2021 17:11
Електронний підпис
17 травня 2021 17:10
Довідка 898_1.pdf
17 травня 2021 17:10
Виписка 898.pdf
17 травня 2021 17:10
док-ти ISO 14001+45001 Ч2.pdf
17 травня 2021 17:10
док-ти ISO 14001+45001 Ч1.pdf
17 травня 2021 17:10
ISO 9001 ТАУРУС.pdf
17 травня 2021 17:10
80108-Атестат 06.04.2020.pdf
17 травня 2021 17:10
80108_сфера 06.04.2020.pdf
17 травня 2021 17:10
СТ17.pdf
17 травня 2021 17:10
Серт коштор.pdf
17 травня 2021 17:10
Пропозиція.pdf
17 травня 2021 17:10
проект.pdf
17 травня 2021 17:10
Перс дані ЮО.pdf
17 травня 2021 17:10
Перс дані ФО.pdf
17 травня 2021 17:10
Опис статут.pdf
17 травня 2021 17:10
Кошторис.pdf
17 травня 2021 17:10
Дотрим законод..pdf
17 травня 2021 17:10
Достовірність.pdf
17 травня 2021 17:10
Дозвіл.pdf
17 травня 2021 17:10
Договір Спирид, 6.pdf
17 травня 2021 17:10
Договір на техніку.pdf
17 травня 2021 17:10
Довідка працівники.pdf
17 травня 2021 17:10
Довідка МТБ.pdf
17 травня 2021 17:10
Довідка досвід.pdf
17 травня 2021 17:10
Витяг ПДВ.pdf
17 травня 2021 17:10
Без авансу.pdf
17 травня 2021 17:10
Акт обс.pdf

Публічні документи

17 травня 2021 16:23
Електронний підпис
17 травня 2021 16:22
r_250_ДЦ_ОПР_1.rtf
17 травня 2021 16:22
r_250_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
17 травня 2021 16:22
r_250_ДЦ_ИВР_2.rtf
17 травня 2021 16:22
r_250_ДЦ_ДЦ.rtf
17 травня 2021 16:22
r_250_ДЦ_ДЦ расч.rtf
17 травня 2021 16:22
r_250_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
17 травня 2021 16:22
r_250_ДЦ_ВОБ.rtf
17 травня 2021 16:22
пров. Монастирський,3.pdf
17 травня 2021 16:22
Опис 21.12.2018.pdf
17 травня 2021 16:22
договір 83-17П.pdf
17 травня 2021 16:22
Витяг ПДВ.pdf
17 травня 2021 16:22
Виписка 27.12.2018.pdf
17 травня 2021 16:22
Опис 21.12.2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ОДЕСАКОМУНЕКОЛОГІЯ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Опис 21.12.2018.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13926294
Переможець 955 177,21
UAH з ПДВ
24 травня 2021 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13926294
955 177,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 13:55
акт виконаних робіт до договору укладений
24 листопада 2021 13:53
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 16:52
додаткова угода від 15.11.2021 до договору _23 від 04.06.2021 Ніжинська 71.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 16:48
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 10:45
Договір зміни до договору
04 червня 2021 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 3, 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та ряду інших чітко визначених законом підстав. Листом від 10 серпня 2021 року ТОВ “ТАУРУС” повідомило про необхідність продовження строку дії договору в зв'язку з заміною матеріальних ресурсів в результаті реорганізації заводу по їх виготовленню ПАТ “Івано-Франківськцемент”. 15.11.2021 року укладено Додаткову угоду №1 до договору № 23 від 04.11.2021 року. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити таку інформацію: випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону; опис змін, що внесені до істотних умов договору.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 955 177,21
UAH (в тому числі ПДВ 159 196,20 UAH)