Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації гарячого харчування дітей у пришкільних таборів відпочинку з денним перебуванням
Очікувана вартість
654 808,00 UAH
UA-2020-05-20-000627-b a9f31e3fc9ae40b9a1037989f44d1160
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shst.mr-osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 12:17
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 12:17
Очікувана вартість: 654 808,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з організації гарячого харчування дітей у пришкільних таборів відпочинку з денним перебуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату Послуг або поетапної оплати Замовником наданих Послуг. До рахунка додається акт виконаних робіт. Розрахунки за Послуги здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України через Держказначейську службу України м. Київ на умовах відстрочки до 3-х банківських днів. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 12:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 12:13
Проект договору .doc
20 травня 2020 12:13
Документація 9.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
04 червня 2020 12:17
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій