Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт об'єкту благоустрою розташованого на зеленій зоні по вул. Космонавтів, в м. Миколаєві (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського)
Очікувана вартість
2 786 699,89 UAH
UA-2021-11-08-002728-b a98c3c4617464c93bcf6a44c7fb22ce4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради двічі оголошувались процедури відкритих торгів за предметом: «поточний ремонт об’єкту благоустрою розташованого на зеленій зоні по вул. Космонавтів в м. Миколаєві (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського) (ДК 021:2015: (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)».
Обидві процедури закупівлі не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Перша процедура (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2021-09-30-002033-c від 30.09.2021) не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для автоматичної відміни відкритих торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі").
Єдина тендерна пропозиція подана Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКОТОПТРАНС» з ціною – 2 359 500,00 грн. з ПДВ.
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-30-002033-c.
Для підтвердження автоматичної відміни тендеру надається звіт про результати проведення процедури закупівлі (додається).
Після відміни торгів, департаментом ЖКГ повторно оголошено закупівлю за даним предметом.
Друга процедура закупівлі (номер закупівлі в системі Prozorro – UA-2021-10-20-003432-а від 20.10.2021) не відбулась через відсутність поданих тендерних пропозицій, що стало підставою для автоматичної відміни відкритих торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі").
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-20-003432-a.
Для підтвердження автоматичної відміни тендеру надається звіт про результати проведення процедури закупівлі (додається).
Слід зазначити, що під час проведення обох процедур закупівель, департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі.
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації
Враховуючи вищевикладене, є доцільним та обґрунтованим застосування переговорної процедури із закупівлі послуг, а саме: поточний ремонт об’єкту благоустрою розташованого на зеленій зоні по вул. Космонавтів в м. Миколаєві (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського) (ДК 021:2015: (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 13:53
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1815 метри квадратні
поточний ремонт об'єкту благоустрою розташованого на зеленій зоні по вул. Космонавтів, в м. Миколаєві (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, зелена зона по вул. Космонавтів (ділянка між вул. Електронна та вул. Вінграновського)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Договором провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. Кінцевий розрахунок за цим Договором провадиться «Замовником» не пізніше 20 банківських днів після повного завершення надання послуг. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

08 листопада 2021 10:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 10:34
UA-2021-10-20-003432-a-report.pdf
08 листопада 2021 10:34
UA-2021-09-30-002033-c-report.pdf
08 листопада 2021 10:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 10:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 10:34
UA-2021-10-20-003432-a-report.pdf
08 листопада 2021 10:34
UA-2021-09-30-002033-c-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Лидер"
#34168990
Переможець 2 786 694,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 13:53

Документи

17 листопада 2021 13:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 13:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Лидер"
#34168990
2 786 694,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 13:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 11:50
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 17:07
ДУ № 4 від 22.12.2022.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 16:48
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 11:31
ДУ № 1 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
05 січня 2022 11:29
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 13:08
Договір № 742 від 30.11.2021.PDF укладений
03 грудня 2021 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 742
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору і обсягів
Номер договору про закупівлю: 742
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 415 006,40
UAH (в тому числі ПДВ 235 834,40 UAH)