Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Овочеві пресерви - ДК 021:2015: код 15331400-1; сухофрукти ДК 021:2015: код 15332410-1; томатне пюре ДК 021:2015: код 15331425-2; джеми ДК 021:2015: код 15332290-3)
Очікувана вартість
80 722,30 UAH
UA-2021-01-14-003724-a ● a97474dca94241538fd1cfc1c937fa63
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дар’ївська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04401374 |
Місцезнаходження: | 75032, Україна , Херсонська обл., село Дар’ївка, Жовтнева/Соборна, 68а |
Контактна особа: |
Дарївська сільська рада 380554745249 darsilr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 80 722,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 807,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
1. Найменування Замовника: Дар’ївська сільська рада.
2. Місцезнаходження Замовника: 75032, Херсонська область, Білозерський район, село Дар’ївка, вул. Соборна, 68 А.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04401374.
4. Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель, Славич Ірина Юріївна, заступник головного бухгалтера Дар'ївської сільської ради 75032, Херсонська область, Білозерський район, село Дар’ївка, вул. Соборна, 68 А, телефон +38(05547)45255, E-mail darsilr@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Овочеві пресерви - ДК 021:2015: код 15331400-1; сухофрукти ДК 021:2015: код 15332410-1; томатне пюре ДК 021:2015: код 15331425-2; джеми ДК 021:2015: код 15332290-3).
8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Овочеві пресерви - ДК 021:2015: код 15331400-1 – 780 кг;
сухофрукти ДК 021:2015: код 15332410-1 – 818 кг;
томатне пюре ДК 021:2015: код 15331425-2 – 427 кг;
джеми ДК 021:2015: код 15332290-3 – 519 кг.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: підпорядковані заклади Замовника.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 80722.30 грн. (вісімдесят тисяч сімсот двадцять дві гривні 30 копійок) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження Замовника: 75032, Херсонська область, Білозерський район, село Дар’ївка, вул. Соборна, 68 А.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04401374.
4. Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель, Славич Ірина Юріївна, заступник головного бухгалтера Дар'ївської сільської ради 75032, Херсонська область, Білозерський район, село Дар’ївка, вул. Соборна, 68 А, телефон +38(05547)45255, E-mail darsilr@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Овочеві пресерви - ДК 021:2015: код 15331400-1; сухофрукти ДК 021:2015: код 15332410-1; томатне пюре ДК 021:2015: код 15331425-2; джеми ДК 021:2015: код 15332290-3).
8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Овочеві пресерви - ДК 021:2015: код 15331400-1 – 780 кг;
сухофрукти ДК 021:2015: код 15332410-1 – 818 кг;
томатне пюре ДК 021:2015: код 15331425-2 – 427 кг;
джеми ДК 021:2015: код 15332290-3 – 519 кг.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: підпорядковані заклади Замовника.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 80722.30 грн. (вісімдесят тисяч сімсот двадцять дві гривні 30 копійок) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 кілограми
Овочеві пресерви - ДК 021:2015: код 15331400-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
818 кілограми
сухофрукти ДК 021:2015: код 15332410-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
427 кілограми
томатне пюре ДК 021:2015: код 15331425-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
519 кілограми
джеми ДК 021:2015: код 15332290-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 16:12 |
Додаток_2.pdf | |
14 січня 2021 16:12 |
Додаток_5.pdf | |
14 січня 2021 16:12 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf | |
14 січня 2021 16:12 |
Додаток_4.pdf | |
14 січня 2021 16:11 |
Додаток_1.pdf | |
14 січня 2021 16:11 |
Додаток_3.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство «Никольтрейд» #42601065 |
Переможець |
80 671,32
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 09:44
|
Scan 1.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 17:19
|
Договір №5.pdf | укладений |
15 лютого 2021 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючисьп. 11 та п.п. 11.2 р. 2 Договорувнести зміни до: п. 2.1. р. 1 Договору " Ціна цього договору становить :сімдесят три тисячі двісті шістдесят читири гривні 71 копійка з ПДВ, ( сума Договору зменшилася на сім тисяч чотириста шість гривень 61 копійку) п .1.1. Відомості про товар. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |